Μετάβαση στο περιεχόμενο

Υπάρχει ελπίδα για τους Νέους Μηχανικους;


seto_caiba

Recommended Posts

Οι παλαιότεροι ίσως να θυμούνται την εποχή Αντρέα-Τσοβόλα που ο πληθωρισμός έτρεχε με 20-25% και όλοι τρέχαν να αγοράσουν σπίτια και οικόπεδα.

 

Οτι υπαρχουν ανθρωποι που νοσταλγουν την οκταετια η οποια καταχρεωσε την χωρα και διελυσε ολο τον παραγωγικο και κοινωνικο ιστο δεν το περιμενα παντως...

 

Θα σου θυμισω πως ολα αυτα τα σπιτια που λες χτιστηκαν απο την συνεχη αυξηση των μισθων/συνταξεων, η οποια προερχοταν απο τον ασταματητο δανεισμο της χωρας απο τον παπατζη. Σημερα κοροιδο να μας δανεισει εστω και € δεν υπαρχει.

 

Απο την αλλη δεν μπορω να καταλαβω σε αυτο το φορουμ για ποιον λογο ολοι σας θεωρειτε ως λυση το να συνεχισουμε να τα περιμενουμε ολα απο το παρωχημενο μοντελο της οικοδομης. Απο την δεκαετια του 60 μεχρι σημερα μονο για οικοδομη ακουμε. Αυτο που χρειαζεται η χωρα ειναι εργα υποδομης και εκσυγχρονισμο των οικιστικων δομων του κρατους. Αυτο μπορει να γινει μονον μεσω παραχωρησης των εργων αυτων σε ιδιωτες μεσω της αυτοχρηματοδοτησης και οχι απο το αποτυχημενο μοντελο του ΠΔΕ.

Edited by thodoris1982
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 469
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Κάνεις απόλυτο λάθος Julius . Την εποχή εκείνη του Τσοβόλα δώστα όλα , ο πληθωρισμός ήταν επισήμως 23 % , οι προθεσμιακές καταθέσεις , τα repos των ραντιέρηδων που έλεγε ο Μέγας Λαικιστής ήταν στο 26 % και η κτηματική τράπεζα διατάχθηκε να δώσει στεγαστικά δάνεια πρώτης κατοικίας με 14,5 % . Πριν από αυτό η αγορά ήταν σε χαμηλά επίπεδα κινούμενη με γραμμάτια και κυρίως με αγορά του ακινήτου στις εκσκαφές γιατί η τιμή του 1984 ήταν 40 % φτηνότερη από την τιμή του 1986 .

 

Ετσι όσοι είχαν λεφτά αγόραζαν το ακίνητο σε τιμή του 1984 και το εξοφλούσαν σε 2-3 χρόνια και όταν τελείωνε είχε τιμή πολύ ψηλότερη . Πάντα βέβαια γιά ονομαστικές μιλάμε , αφού τα επιτόκια δανεισμού από τις παρατράπεζες γιατί οι επίσημες δεν δάνειζαν παρά μόνο σε κομματόσκυλα που παρίσταναν τους επιχειρηματίες με δανεικά και αγύριστα , ήταν 3-4 η και 5 % ΤΟΝ ΜΗΝΑ . ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ 36-60 % τον χρόνο .

 

Γιά να πάρετε μιά ιδέα περί πληθωρισμού , το 1984 το πλήρες κυβικό ριγμένου μπετού , είχε 3000 δρχ και το 1987 είχε 9000 δρχ . !!!!!

 

Οταν λοιπόν δόθηκαν τα δάνεια με το χαμηλό επιτόκιο , η αγορά κινήθηκε και έγιναν πωλήσεις .

 

Υπήρχε όμως τότε ένα μεγάλο αλλά .

 

Ο Μέγας Λαικιστής πήρε την χώρα το 1981 με δημόσιο χρέος 28 % του ΑΕΠ , πολύ λιγότερο από το 60 % που είναι σήμερα το όριο γιά να είσαι ΑΑΑ χώρα . Το 1989 το άφησε στο 98 % του ΑΕΠ με συνεχή αυξανόμενη δυναμική λόγω του αυτοτροφοδοτούμενου πληθωρισμού , των συνεχών διορισμών στο δημόσιο και του συνεχώς αυξανόμενου και μεγενθυνόμενου δημόσιου τομέα .

 

Το αποτέλεσμα ήταν η οικουμενική κυβέρνηση του 1990 να καταργήσει αυτήν την επιδότηση , επειδή το κράτος έμπαινε μέσα και η οικοδομή να πέσει σε μεγάλη κρίση ανάλογη με την σημερινή , αφού η επί 2,5 χρόνια δανειοδότηση είχε υπερθερμάνει την αγορά με την ανέγερση πολλών οικοδομών , η οποία κρίση κράτησε μέχρι το 1995 , 5 σχεδόν χρόνια , που η πτώση του πληθωρισμού έφερε πάλι τα επιτόκια κάτω από το 15 % .

 

Αρα δεν είναι όλες οι εποχές ίδιες και με χρέος 170 % του ΑΕΠ που έχουμε τώρα , το μόνο που μας λείπει είναι ο υψηλός πληθωρισμός .

 

Υπάρχει όμως λύση γιά την οικοδομή σήμερα και το λέω σε όποιον μπορεί να έχει κάποια πρόσβαση στην εξουσία .

 

Σήμερα τα στεγαστικά δάνεια έχουν επιτόκιο περί το 4 % . Αν το κράτος πεί ότι γιά πρώτη κατοικία και γιά δάνειο 30ετούς διάρκειας , μέχρι το 75 % της αξίας και μέχρι αξία δανείου 200.000 δίνει γιά 5-10 χρόνια το μισό τόκο , τότε γιά ένα μέσο δάνειο των 150000 θα πρέπει να πληρώσει στις τράπεζες περίπου 150 €/μήνα η 1800 €/έτος .

 

Αν μάλιστα δώσει προτίμηση σε δάνεια σε κατασκευστές τότε θα έχουμε το εξής ωραίο .

Το δάνειο των 150000 σημαίνει σπίτι αξίας τουλάχιστον 200.000 € . Αυτό σημαίνει ότι ο κατασκευαστής θα πληρώσει φόρο εισοδήματος 200.000 Χ 20 % ΜΣΚΚ Χ 25 % ΣΦ = 10000 € δηλαδή 5-6 χρόνων επιδότηση .

 

Θα μπορούσε μάλιστα λόγω ειδικών συνθηκών να προεισπράττει τον φόρο εισοδήματος , όπως εισπράττει και τον φόρο μεταβίβασης .

Σκεφτείτε τώρα και τους φόρους που θα εισπράξει γιά τα πέραν της απαλλαγής πρώτης κατοικίας τμ και τους φόρους δικηγόρων συμβολαιογράφων και μηχανικών που εμπλέκονται στην αγοραπωλησία και θα δείτε ότι πρακτικά μέχρι τα 8 χρόνια δεν θα δώσει τίποτα .

 

Βάλτε και το ξεκίνημα της αγοράς και τα έσοδα από άλλες δραστηριότητες υποστηρικτικές του χώρου και θα δείτε ότι πρακτικά θα έχει μόνο έσοδα .

 

Τώρα γιατί δεν το κάνει ? Οπως έχω πεί και άλλες φορές , τα αφεντικά θέλουν να καθαρίσουν τον χώρο από τον μικρό ανταγωνισμό .

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

Θοδωρή γράφαμε παράλληλα και ως συνήθως θα διαφωνήσουμε πάλι στο συμπέρασμα σου .

 

Δεν ξέρω αν το ξέρεις στην Φλόριντα δεν φτιάχνουν αμάξια . Ούτε στην Γαλλική Ριβιέρα , ούτε στην Σαρδηνία η την Κορσική .

 

Ετσι και γιά εμάς ο τουρισμός , η οικοδομή (αστική και παραθεριστική κατοικία) και ο πρωτογενής τομέας (γεωργία , αλιεία , κτηνοτροφία και εξόρυξη) , είναι ο τομέας που μπορούμε να κινηθούμε σαν χώρα .

 

Σε άλλες δραστηριότητες , το γεγονός ότι είμαστε περιφέρεια και χερσόνησος είναι στρατηγικό μειονέκτημα .

 

Μιλάς γιά αυτοχρηματοδότηση . Αν εννοείς το μοντέλο Σημίτη-Σουφλιά , είναι αποτυχημένο .

Κυρίως γιατί προτείνει φαραωνικά έργα , υψηλού κόστους κατασκευής και συντήρησης , τα οποία έχουν υψηλά διόδια που δεν μπορούν να υποστηριχθούν από τους χρήστες .

 

Να σου φέρω ένα παράδειγμα .

Αν θές να πας Αθήνα - Γιάννενα με επιστροφή έχεις δύο επιλογές . Μέσω Ριου και μέσω Καλαμπάκας . Στην μιά περίπτωση έχεις να πληρώσεις το αντίτιμο της Γέφυρας που σήμερα με την ψηλή τιμή της βενζίνης ισοδυναμεί με την διαδρομή ανόδου Αθήνα - Λαμία , ενώ αν έχεις ντιζελάκι φτάνεις μέχρι την Καλαμπάκα δωρεάν .

 

Τι έχουμε σήμερα με την Γέφυρα . Ενα εξαίρετο έργο που όσο περνάει ο καιρός το χρησιμοποιούν λιγότεροι ενώ ξανάρχισε η κίνηση στα φέρρυ με το μισό κόστος .

 

Το ίδιο πρόβλημα έχουμε με τους αυοκινητόδρομους . Η κρίση περιορίζει την χρήση τους .

Το θέμα λοιπόν δεν είναι η αυτοχρηματοδότηση η το ΠΔΕ η κάτι ανάμεσα .

Είναι τι σημαίνει υποδομές στην Ελλάδα .

 

Η Ελλάδα χρειάζεται εκσυγχρονισμό και επέκταση του τρένου και αυτοκινητόδρομους μόνο τον ΠΑΘΕ , τον Ελευσίνας - Θήβας και την Εγνατία με τον κάθετο στον Προμαχώνα . Τώρα έχουμε και τον Κόρινθο-Καλαμάτα , Σπάρτη .

 

Οι υπόλοιποι δρόμοι μπορούν κάλλιστα να γίνουν οδοί ταχείας κυκλοφορίας με 2+2 χωρίς ΛΕΑ με αραιές ανισόπεδες η και ισόπεδες διαβάσεις που θα έχουν χαμηλότερο κόστος και δεν απαιτούν SR . Kάτι σαν τον δρόμο Νέου Μοναστηρίου - Καλαμπάκας που φτιάχνεται αργά-αργά δεκαετίες τώρα .

 

Το θέμα λοιπόν δεν είναι τι θα γίνει η οικοδομή , είναι ποιές είναι οι στρατηγικές που μας ευνοούν .

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

BAS Μιλαω και για αλλα εργα υποδομης, οπως εκσυγχρονισμος των περιφεριακων αεροδρομιων, λιμανιων και μαρινων. Εργα που μπορουν να φερουν και επενδυσεις και κοσμο που θα ξοδευει χρηματα.

 

Το τρενο που λες θα ηταν κατι πολυ καλο αλλα προσκρουει σε συμφεροντα οπως τα ΚΤΕΛ κ.λ.π.

 

Για να μην ξεχασω το βασικο θεμα του ποστ, ελπιδα ΔΕΝ υπαρχει για νεους Μηχανικους τουλαχιστον για 10 χρονια ακομα στην Ελλαδα. Μαλλον τα νεα παιδια θα πρεπει να ψαξουν αλλου για να εξασφαλισουν τα προς το ζειν.

 

Ετσι βεβαια οπως πανε τα πραγματα παγκοσμιως, μελλον για Μηχανικους θα υπαρχει πλεον μονον στην Ασια. Εκει ομως "ξενος" μπαινει πολυ δυσκολα. Μαλλον το επαγγελμα του Μηχανικου εχει τελειώσει οχι μονον στην Ελλαδα αλλα και σε ολο τον Δυτικο κοσμο πλην ελαχιστων εξαιρεσεων οπως η Γερμανια.

Edited by thodoris1982
Link to comment
Share on other sites

Στην μιά περίπτωση έχεις να πληρώσεις το αντίτιμο της Γέφυρας που σήμερα με την ψηλή τιμή της βενζίνης ισοδυναμεί με την διαδρομή ανόδου Αθήνα - Λαμία , ενώ αν έχεις ντιζελάκι φτάνεις μέχρι την Καλαμπάκα δωρεάν .

 

Δωρεαν δεν φτανεις, γιατι μεχρι τη Λαμια πληρωνεις 4 διοδια ενω μεχρι την Πατρα πληρωνεις 2. Εγω πηγαινω συνεχεια Κερκυρα, κ για πηγαινε-ελα με το αυτοκινητο θελω 370 ευρω, ενω αν παω με το αεροπλανο θελω 150-200.

 

Εργα υποδομης ειναι απαραιτητα οσον αφορα τους αυτοκινητοδρομους, διοτι σκεψου οτι με την Εγνατια ο τουρισμος των Ιονιων κ ειδικα της Λευκαδας ανεβηκε κατακορυφα μιας κ συνδεθηκε η Βορειοανατολικη με τη δυτικη Ελλαδα. Επισης ειναι απαραδεκτο να εχουμε τοσα νησια κ ΟΣΑ απο αυτα εχουν μαρινες στην πλειοψηφια τους να μην εχουν τη δυνατοτητα παροχης ρευματος ή ανεφοδιασμου καυσιμων. Τα λιμενικα εργα ειναι παντελως χεσμενα απο το Θεο σε αυτη τη χωρα.

 

Ακομη, ειναι εντελως ηλιθιο κ ασκοπο να γινονται εργα τραμ στην Αθηνα οταν δεν εχει ολοκληρωθει ο σχεδιασμος της μεταφορας του κοσμου. Σημερα 2012, υπαρχουν ακομη γραμμες διπλων μαλιστα λεωφορειων που εκτελουν ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ δρομολογιο με τις γραμμες τραμ, ποσο μαλλον η επεκταση του μετρο που ΘΑ εκτελει παραλληλο δρομολογιο με το τραμ!!!! Το ξαναλεω, ο Σαρηγιαννης του ΕΜΠ εχει παραδωσει εδω κ μισο αιωνα μελετη με grid στις μεταφορες, το οποιο με ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ υποδομες θα μας καθιστουσε ΕΝΤΕΛΩΣ αχρηστη τη χρηση αυτοκινητου εντος Αθηνας κ Προαστειων.

 

Παρεπιπτοντως, με την Εγνατια επεσε το κοστος μεταφορας προιοντων απο Ιταλια-Τουρκια κ αντιστροφως, αλλα εμας προφανως δεν μας απασχολει αυτο.

 

Προσωπικα εγω κρινω οτι υπαρχει ΑΠΕΙΡΗ δουλεια στην Ελλαδα στο χωρο της Μηχανικης μιας και η εκμεταλλευση του βροχινου νερου με αρδευτικα και υδρευτικα εργα ειναι πολυ πισω, οπως και η διαχειριση αστικων απορριματων, οπως και τα εργα ΑΠΕ, οπως και ΠΑΡΑ πολλα αλλα. Επισης θεωρω οτι το επιστημονικο προσωπικο κ η τεχνογνωσια του εγχωριου κλαδου ειναι σε ΠΟΛΥ υψηλο επιπεδο (βλεπε σηραγγες, πριν απο 20 χρονια μεσουρανουσαν οι Ιταλοι, σημερα τη δουλεια τη βγαζουν ελληνικες εταιρειες στο 1/10 του κοστους κ μαλιστα χτυπανε γαμιωντας εργα και στο εξωτερικο), ΟΜΩΣ απο τη στιγμη που κυβερνανε ανικανοι αυνανες και ολοκληροι υπουργοι κανουν απιστευτες ντροπιαστικες δηλωσεις εναντιον των ελληνων μηχανικων, τοτε δεν βλεπω μελλον.

 

Προφανως αυτοι οι Υπουργοι ειναι τοσο ερωτευμενοι με το μοριο τους, που απο το πολυ τρομπαρισμα αυτο εχει αποκτησει σχημα ετοιμης χειρολαβης, σαν joystick ενα πραμα. Ο ενας αρχιδης για την προταση αξιοποιησης του Ελληνικου βγηκε κ δηλωσε οτι δεν υπαρχει αντιστοιχο επιπεδο ντοπιων μηχανικων να κανει προταση, λες και εκατσε ποτε στη ζωη του να κανει ΜΙΑ σοβαρη μελετη περα απο αδειουλες για κατινες, ο αλλος ο μογγολος μιλαει για τοπογραφικα με κινητο τηλεφωνο, ο αλλος ο μαστρωπος συνεννοειται τιμες μελετων πισω απο τις πλατες ολονων. Ελατε ρε κυναιδοι να σταξει αιμα ο πισινος σας μια εβδομαδα ΜΟΝΟ σε σοβαρα εργα ελληνων, κ ΑΝ την παλεψετε, μετα δηλωστε ο,τι καταλαβαινετε, αυνανες πολεοδομοσκυλα.

 

Θεωρητικα λοιπον, θα επρεπε να υπαρχει ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ μια ομαδα του ΤΕΕ η οποια παρεα με ΟΛΟΥΣ τους συλλογους μηχανικων θα επρεπε να κανει πιπα κωλο καθημερινα αγωγες εναντιον της Καθε Κυβερνησης, ωστε να προστατευεται ο κλαδος απο τους μαστρωπους, ωστοσο ΟΤΑΝ δημιουργειται τετοια ομαδα, φροντιζεται ωστε να λαδωνεται ο επικεφαλης, ειναι βασικες αρχες ηγεμονιας κατα Μακιαβελι αυτες.

 

Γι αυτο κ εγω προτεινω στειρωση, μιας κ ειμαι εναντιον της θανατικης ποινης. Το να δινετε ευχη "να πανε να γαμηθουν" ειναι παραλογο, τους δινετε ευχη να διαιωνισουν το ειδος τους. Μια στειρωση αρκει.

Edited by [email protected]
  • Upvote 6
Link to comment
Share on other sites

+1 για τον Σαρηγιάννη και την εκμετάλλευση των υδάτων.

Πάντως στην Ήπειρο, που έχει πολύ νερό, ξέρω ότι υπάρχουν έτοιμες άδειες για μικρά υδροηλεκτρικά στα χέρια Ισπανικών κυρίως εταιριών.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι νοσταλγός του "Μεγάλου Τιμονιέρη"! Κάθε άλλο μάλιστα, είμαι υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων και υπέρ της απόλυσης άχρηστων ΔΥ. Thodoris1982 και ΒΑS σας έδωσα θετική ψήφο.

Αυτό που είπα είναι ότι γενικά, παγκοσμίως, το ακίνητο ωφελείται (*) από περιόδους μεγάλου πληθωρισμού.

 

(*) Ωφελείται όχι ότι βγάζεις κάτι από αυτό, αλλά ότι ο κόσμος προστρέχει σ'αυτό σαν καταφύγιο. Σωστά και ο Pappos είπε ότι πρέπει να νοιαζόμαστε για τήν ευημερία του συνόλου και όχι μόνο τη δική μας.

Link to comment
Share on other sites

Αντε να απαντήσω σε όλους .

 

Στον Ζάβι πρώτα . Γιά όσα γράφεις στο σχόλιο σου μετά την πρώτη γραμμή συμφωνώ απόλυτα και σου επισημαίνω ότι η Εγνατία ανήκει στους βασικούς αυτοκινητόδρομους όπως έγραψα στο σχόλιο μου . Ο Αμφιλοχία-Βόνιτσα που φτιάχνεται τώρα μπορεί να γίνει ταχείας κυκλοφορίας , όπως και ο Αμφιλοχία - Γιάννενα και ο Πρέβεζα-Ηγουμενίτσα και πολλοί άλλοι σε όλη την χώρα . Αλλωστε τους έχω αναφέρει σε παλιότερο σχόλιο μου .

 

Γιά την πρώτη γραμμή χάνεις κατά κράτος . :mrgreen:

Διόδια Αθήνα-Λαμία είναι 2,10 + 2,55 + 2,45 + 1,65 = 8,75 . Διόδια και Γέφυρα Αθήνα - Αντίρριο είναι 3,20 + 3,10 + 12,90 = 19,20 .

Σύνολο διαφοράς στο μετ' επιστροφής 20,90 € . Με βενζινοκίνητο αμάξι και κατανάλωση 8 λ/100 και τιμή βενζίνης 1,80 κάνεις 150 χλμ . Δεν φτάνεις Λαμία , αλλά Αγιο Κωνσταντίνο . Με λίγο πιό χαμηλή τιμή βενζίνης η κατανάλωσης η Λαμία είναι δίπλα .

 

Αν τώρα πάμε σε ντίζελ με 4,5 λ/100 και 1,50 τιμή , κάνεις 310 χλμ , δηλαδή κοντά στα Τρίκαλα .

Εσύ στην Κέρκυρα γλυτώνεις το μισό φέρρυ .

 

 

 

 

Ιούλιε , δεν είπα ότι είσαι νοσταλγός κανενός . Απλά ανέφερα δεδομένα εκείνης της εποχής επειδή τα έχω ζήσει .

Παγκοσμίως το ακίνητο δεν ωφελείται από περιόδους μεγάλου πληθωρισμού . Απλά τότε χρησιμοποιείται σαν εξασφάλιση ΥΠΑΡΧΟΝΤΩΝ χρημάτων .

Το ακίνητο ωφελείται σε περιόδους χαμηλού πληθωρισμού και επιτοκίων , ειδικά από την στιγμή που το ενοίκιο είναι κοντά η υπερβαίνει την δόση του στεγαστικού δανείου .

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Πάντως στην Ήπειρο, που έχει πολύ νερό, ξέρω ότι υπάρχουν έτοιμες άδειες για μικρά υδροηλεκτρικά στα χέρια Ισπανικών κυρίως εταιριών.

 

Το 2008 πρότειναν όλοι οι εργολάβοι παρέα στον κουφό, μιας κ είχαν ήδη στημένα εργοτάξια στην Ήπειρο, να φτιάξουν 2-3 υδραυλικές σήραγγες στην Πίνδο που θα διένειμαν τα βρόχινα νερά της Ηπείρου στη Θεσσαλία. Έτσι θα λυνόταν μεμιάς το θέμα παροχής νερού για τις καλλιέργειες του θεσσαλικού κάμπου, κ οι σήραγγες θα κόστιζαν τζάμπα μιας κ οι υδραυλικές στην πλειονότητά τους δεν απαιτούν τελική επένδυση, άντε να θέλουν καμιά ομπρελίτσα κ στη χειρότερη κάνα forepoling. Kαι μιλάμε για σαφώς μικρότερη διάμετρο διατομής.

 

Ο κουφός όμως καιγόταν να παραδώσει το κύριο έργο επί κυβερνήσεώς του κ έγραψε στα τρυφερά του την πρόταση. Μετά ξεστήθηκαν τα εργοτάξια, και για να γίνει τώρα το έργο θα πρέπει να πληρωθεί εξαρχής κ κανονικά.

 

Όσο για το Σαρηγιάννη, τον έφαγαν τα λόμπυ της βενζίνης και των ελαστικών, όπως έφαγαν και το τραμ τότε.

Edited by [email protected]
Link to comment
Share on other sites

Ήταν πρόταση του Καλογιάννη του πατρός νομίζω, αλλά υπήρχαν αρκετά θεματάκια και περιβαλλοντικά και νομίζω το κυριότερο γεωτεχνικά. Εδώ κάθε χρόνο μαζεύουν την Εγνατία που τσουλάει σε μερικά σημεία. Τα βουνά της Ηπείρου είναι δύσκολος αντίπαλος.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.