Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εγκαινιάζεται σήμερα η μεγάλη επέκταση της Γραμμής 2 Άγιος Αντώνιος-Ανθούπολη


Engineer

Recommended Posts

Εγκαινιάζονται το πρωί της Παρασκευής, παρουσία του υπουργού Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη, οι νέοι σταθμοί του Μετρό στην Ανθούπολη και στο Περιστέρι. Πρόκειται για την πρώτη επέκταση του Μετρό, 6 χρόνια μετά την επέκταση προς Αιγάλεω που εγκαινιάστηκε τον Μάιο του 2007.

 

Πάντως για όσους θέλουν να επισκεφθούν ή να ταξιδέψουν μέσω των δύο νέων σταθμων θα πρέπει να θυμούνται πως σε κανονική λειτουργία μπαινουν από άύριο Σάββατο 6 Απριλίου 2013. Το ypodomes.com θα είναι εκεί για να σας μεταφέρει το εορταστικό κλίμα ενώ αύριο Σάββατο θα δημοσιευτεί μεγάλο φωτο-ρεπορταζ γεμάτο εικόνες από τους σταθμούς ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ.

 

Οι σταθμοί που θα ανοίξουν θα επιτρέψουν στους επιβάτες θα κάνουν στο εξής τη διαδρομή Περιστέρι-Σύνταγμα σε 12 λεπτά. Με τους νέους σταθμούς η γραμμή 2 του Μετρο φτάνει τους 16 σταθμούς. Το νούμερο αυτό πρόκειται να αυξηθεί και να φτάσει τους 20 στάθμούς τον Ιούλιο με την λειτουργία της μεγάλης επέκταση προς Ελληνικό.

 

Με την έναρξη της λειτουργίας των δύο σταθμών αναμένεται να προστεθούν στο Μετρό άλλοι 50.000 επιβάτες. Ο τρίτος από τους σταθμούς των δυτικών προαστίων, το Χαϊδάρι, πιθανώς να δοθεί στην κυκλοφορία τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

aaa0c6725e111a89ec1cf0487858632f_XL.jpg

Με την ολοκλήρωση όλων των έργων, όπως αναφέρουν από την Αττικό Μετρό, θα «αποσυρθούν» από τους δρόμους 37.000 οχήματα και θα εξυπηρετούνται καθημερινά 180.000 επιβάτες.

 

Πηγή: http://ypodomes.com/...

 

Click here to view the είδηση

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Με το καλό! Άντε να δούμε και την επέκταση προς τα ...μέρη μας!!! Αράχνιασε.... Από Ιούλιο σε Ιούλιο την πάνε.....

Link to comment
Share on other sites

Θα φτιάξουν πρώτα το δικό μας και μετά... :smile: :-) :smile:

Έζησα στην Αθήνα από 09.2001 ως 03.2003.

Τα πρώτα χρόνια του λειτουργίας.

Αλλάζει όλη η πόλη με ένα τέτοιο έργο.

Μακάρι να δεήσουμε να ζήσουμε και εδώ το αντίστοιχο έργο που θα απλουστεύσει τη ζωή μας.

 

Υπάρχει ένα κουτσομπολιό για το έργο εδώ.

Θα το πω με απλά λόγια.

Όταν έγινε ο σχεδιασμός, έγινε επί των ρυμοτομικών σχεδίων.

Όταν ήρθαν και ξεκίνησαν το έργο στο σταθμό της Ανάληψης, είδαν ότι τελικά οι οικοδομές έχουν και μπαλκόνια, η ρυμοτομική ταυτίζεται με την οικοδομική, οπότε....

Έτσι αναγκάστηκαν λόγω δυσκολιών που προκαλούσαν τα μπαλκόνια στην εγκατάσταση των μηχανημάτων (λογικά για τους διαφραγματικούς τοίχους κτλ) να γίνει επανασχεδιασμός του σταθμού στο στενότερο του αλλά μακρύτερο του...

Τα αποτελέσματα εδώ...

Link to comment
Share on other sites

αυτο το ελληνικο να λειτουργησει και ας πηγαινω με τα ποδια......απο το 2009 που μπηκα στο σπιτι μου

υπολογιζα να χρησιμοποιω το μετρο του ελληνικου......ακομα τρεχω με ταμαξι εως αγιο δημητριο οταν θελω να κατεβω κεντρο.....

 

αντε να ξεκινησουν οι επεκτασεις......

και αν θελουν να πιασουν τους τζαματζηδες ας βαλλουν ρολλ-μπαρς να αυξηθουν και τα εσοδα....

 

ειναι απο τα πιο καθαρα-αναπτυξιακα εργα που μπορουν να κατασκευαστουν και ομως ακομα και το 2013 υπαρχουν αντιδρασεις ....

 

καποιοι δεν τα ζυγισαν καλα και τωρα κλαινε (πλατεια νεας σμυρνης που απο την αντιδραση των εμπορων ο σταθμος αντι αν γινει πλατεια εγινε στον ΝΕΟ κοσμο στην μεση του ΠΟΥΘΕΝΑ)

ΑΠΟ Την αλλη χαρακτηριστικο παραδειγμα ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ειναι ο σταθμος της ΔΑΦΝΗΣ που μια περιοχη ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ της αλλαξε ΕΝΤΕΛΩΣ τη εικονα....

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ένα πραγματικά θαυμάσιο νέο!!

Και η πλατεία Ν.Σμύρνης την πάτησε και λιγότερο η πλατεία Αγ. Παρασκευής.

Όταν λες όχι στην ανάπτυξη αυτά πληρώνεις...!

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά αυτό με την Νέα Σμύρνη δεν το ήξερα και μου κάνει πολλή εντύπωση...Είστε σίγουροι ότι έγινε έτσι ακριβώς? Υπάρχει κάποιο link? Το λέω διότι η γραμμή 2 προς Νότια ακολουθεί τελείως άλλη χάραξη και είναι πολλά χιλιόμετρα προς Ανατολάς από την Νέα Σμύρνη.

Link to comment
Share on other sites

δες ποσο κοντα ειναι ο σταθμος του ΝΕΟΥ ΚΟΣΜΟΥ με τον σταθμο του ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ....

 

ο σταθμος ηταν να κατασκευαστει στην πλατεια.....εκανε αντιπροταση το μετρο να γινει αιγαιου και εφεσσου που ειναι ενα αλσος κοντα στην πλατεια...

ουτε εκει θελανε οι εμποροι της πλατειας.....θα κλεισουν τα μαγαζια και οι καφετεριες λεγανε....κωμοτραγικες καταστασεις

 

οταν ταχα πρωτακουσει απο συναδελφο γεννημα νεας σμυρνης που μενει διπλα στην πλατεια δεν το πιστευα....

αυτος εβριζε γιατι καθε φορα που γυριζαμε απο κεντρο μου λεγε να κατεβαινω εδω στη μεση του πουθενα να παρω αλλο ΜΜΜ γιατι καποιοι βοσκανε αλλου

 

δες που ειναι ο σταθμος του ΝΕΟΥ ΚΟΣΜΟΥ στη μεση του πουθενα!!!

Link to comment
Share on other sites

Πολλοί σταθμοί είναι στην μέση του πουθενά.

 

"Χαλάνδρι".....στην μέση του πουθενά. Καμία σχέση με το κέντρο του Χαλανδρίου.

 

"Αγία Παρασκευή"...στη μέση του πουθενά, καμία σχέση με την πλατεία Αγίας Παρασκευής που και αυτή είναι χαμηλά σε σχέση με ολόκληρο τον Δήμο.

 

Και στα νότια προάστια βλέπω να ακολουθούνε την Βουλιαγμένης. Δηλαδή π.χ. για Γλυφάδα θα θέλεις αμάξι από το κέντρο της.

Link to comment
Share on other sites

οπου ειναι στη ΜΕΣΗ του ΠΟΥΘΕΝΑ ειναι απο αντιδρασεις...

 

ειδικα για αγια παρασκευη που ειναι και προσφατο φανταζομαι οτι το ξερουμε ολοι

 

δες ομως ποσο κοντα (ακομα και τον πλοηγο αν το δεις) ειναι ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ με ΝΕΟ ΚΟΣΜΟ........τοσο κοντα σε γραμμη δεν υπαρχει

 

γλυφαδα πιθανοτατα ειναι 2 σταθμοι......1 πανω απο βουλιγμενης κοντα τερψιθεα και 1 στο κολυμβητηριο (θεωρητικα εχει και 1 στο γκολφ αλλα τελευταια δεν πολυακουγεται μπορει με αναβαθμιση ελληνικου)

Edited by akius
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν παληκάρια κάνετε λάθος . Ο σταθμός Χαλανδρίου , είναι στην σωστή θέση , γιά μένα , 3 λεπτά κάνω να πάω :mrgreen:

 

Οσο γιά την πλατεία Αγίας Παρασκευής , ποτέ δεν ήταν να γίνει ο σταθμός εκεί , παρά μόνο στα πολύ αρχικά προσχέδια , όπου απλά θα διέσχιζε την Μεσογείων και θα τερμάτιζε στον Σταυρό , ενώ ταυτόχρονα θα ξανακυκλοφορούσε τραίνο από τον σταθμό του Ηρακλείου , πάνω στην παλιά γραμμή Καποδιστρίου-Παπανικολή-Πλακεντίας και θα τερμάτιζε στον Σταυρό . Υπήρξε και μιά σκέψη , αντί γιά τρένο να γίνει τράμ , η ακόμα υπέργειο τρένο . Αυτά συζητιώνταν το 70-80 , τότε που η παλιά σιδηροτροχιά που είχε σταματήσει το 1964 , ήταν ακόμα ορατή παντού .

 

Οταν όμως άρχισαν οι πραγματικές μελέτες και οι συζητήσεις γιά τις θέσεις των σταθμών κατάλαβαν , ότι δεν υπήρχε και πολύ χώρος γιά αυτούς στην πηγμένη Μεσογείων και χρησιμοποίησαν τον δεύτερο δεσμευμένο μετά την Αττική οδό διάδρομο της περιοχής .

 

Ο διάδρομος αυτός , είναι η διαδρομή του Μετρό , από Νομισματοκοπείο μέχρι Χαλάνδρι-Πλακεντίας και λέγεται διάδρομος γιά την δημιουργία της Ελευθέρας Λεωφόρου Πεντέλης , η οποία θα συνδέει την Μεσογείων με την Αττική οδό .

 

Ετσι βρέθηκαν και χώροι και γιά τους σταθμούς και γιά πάρκινγκ και γιά λεωφορεία .

 

Ο σταθμός Αγίας Παρασκευής , λέγεται έτσι γιατί βρίσκεται επί της οδού Αγίας Παρασκευής .

 

Γιά τα νότια δεν έχω άποψη .

 

Μετά την Ανθούπολη , να ετοιμάζονται Ιλιον και Καματερό που είναι εύκολη επέκταση .

Edited by BAS
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.