Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
ksiv

Επαγ. Δικαιώματα/Επαγ. Επάρκεια μεταξύ κατευθύνσεων

Recommended Posts

Καλησπέρα σας.

Είμαι φοιτητής Πολ. Μηχ. και βρίσκομαι σε μια διαδικασία που σκέφτομαι τις δυνατότητες και τους περιορισμούς μεταξύ των διάφορων κατεθύνσεων/ειδικοτήτων που καλούμαστε να επιλέξουμε κατα τη διάρκεια των σπουδών μας. Ενδεικτικά, σας αναφέρω τους 4 τομείς: α) Δομοστατικής β) Γεωτεχνικής γ) Υδατικών πόρων και Περιβάλλοντος δ) Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής

Σίγουρα, σημαντικό ρόλο στην επιλογή αυτή για κάθε φοιτητή διαδραμματίζει το ενδιαφέρον που απέκτησε κατα τη διάρκεια των σπουδών του για τα μαθήματα του κάθε αντικειμένου. Επειδή όμως δε θα ήθελα να φτάσω επαγγελματικά σε σημείο να πω "στερνή μου γνώση να σ'είχα πρώτα" θα ήθελα να εκμεταλλευτώ την εργασική σας εμπειρία για να την εντάξω στη διαδικασία επιλογής.

Συνοπτικά, ενδιαφέρομαι να μάθω καταρχάς εάν οι απόφοιτοι κάθε ειδικότητας έχουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα. Πέραν αυτού όμως, έαν θεωρείτε πως κάθε κατεύθυνση/ειδκότητα προσφέρει επάρκεια μόνο στο συγκεκριμένο αντικείμενο.

Ευχαριστώ

Υ.Γ: Λόγω της ένταξης της έννοιας της "επαγγελματικής επάρκειας" δεν έβαλα το θέμα στην κατηγορία "Επαγγελματικά δικαιώματα"

Posted (edited)

Επαγγελματικά δεν έχεις κανένα θέμα και πρόβλημα. Το μόνο κριτήριο είναι η κλίση σου προς συγκεκριμένο αντικείμενο και βέβαια η διάθεση να διδαχτείς πιο εξειδικευμένα μαθήματα. Μια εξαίρεση θα μπορούσε να αποτελεί η ζήτηση πολ. μηχ. από κάποια εταιρία (συμβαίνει αρκετά συχνά, αλλά όχι πάντα) συγκεκριμένης κατεύθυνσης και παρόλο που μπορεί να έχει λάβει γενικές γνώσεις του ζητούμενου αντικειμένου, έστω και από τα 3 πρώτα έτη. Φαντάσου όμως, ότι καλά καλά ούτε στο πτυχίο σου (πάπυρος) δεν αναγράφεται η κατεύθυνση. Είναι κάτι που μπορεί να προκύψει μόνο μέσω της αναλυτικής βαθμολογίας.