Μετάβαση στο περιεχόμενο

Στη γερμανική "Fraport" τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια έναντι 1,2 δισ.


Engineer

Recommended Posts

Αντε να γίνουμε και Γερμανική αποικία να ησυχάσουμε, αν και προσωπικά προτιμούσα θα ήμασταν Σουηδική αποικία. . Το Gustafsson πως σας ακούγεται?

 

Το οικοσύστημα των ζαβών πολλάπλασιάζεται..

 

Πάντως είναι ενδιαφέρουσα η περίπτωση μελέτης του συμπλέγματος κατωτερότητας του ραγιαδοέλληνα.  Αυτή η χρόνια και παγιωμένη πεποίθηση ότι οι ξένοι κάνουν καλύτερα από εμάς οτιδήποτε πιάνουν στα χέρια τους και ότι εμείς οι Έλληνες δεν είμαστε ικανοί ούτε φραπεδιέρα να κατασκευάσουμε ούτε τυχαία είναι, ούτε επιβλήθηκε σε μια μέρα.  Αιώνες δουλειάς και δουλείας χρειάστηκαν γι αυτό.

Edited by atsalovergas
  • Upvote 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 48
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Μπερδευεις τι μπορει να πετυχει ο ελληνας και τι το ελληνικο δημοσιο. Χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι ο ελληνας που εφτιαξε αεροσκαφος και τελικα αναγκαστηκε να το παει στην Ιταλια για πιστοποιηση.

Link to comment
Share on other sites

Για ολοκληρο το συστημα μιλησα. Για ολα αυτα που ολοι μας λεμε οτι πρεπει να αλλαξουν αλλα αν παει καποιος να τα εφαρμοσει ξεσηκωνονται ολοι. Αν δεν μπορεις να διακρινετε τη διαφορα ειναι δικο σας προβλημα. Gustafsson λοιπον.

Link to comment
Share on other sites

Η Γερμανία δεν είναι αυτή που πλασάρει ο Τράγκας και τα υπόλοιπα "ελληνικά" ΜΜΕ στους ιθαγενείς. Η Γερμανία είναι το νούμερο 1 προτεκτοράτο των ΗΠΑ,από την λήξη του Β'ΠΠ. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα,είναι αυτό που έγινε πριν κανά 2μηνο με το σκάνδαλο κατασκοπίας από τις γερμανικές μυστικές υπηρεσίες (γερμανικό δημόσιο) κατά των γερμανικών συμφερόντων (!!!!) υπέρ των αμερικανών...

 

Αν αυτό δεν σου είναι αρκετό τσέκαρε ποιοι γερμανοί πολιτικοί,τραπεζίτες και δημοσιογράφοι ανήκουν στην οργάνωση Atlantik-Brücke

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Atlantik-Br%C3%BCcke

Εννοούσα πως, ως απευθείας υπαγόμενοι στα κεντρικά, δεν γίνεται να (επανα)υπαχθούμε μέσω ετέρου "προστατευομένου". Ελπίζω τώρα να έγινα κατανοητός, φίλε atsalovergas.

Link to comment
Share on other sites

... Η Γερμανία είναι το νούμερο 1 προτεκτοράτο των ΗΠΑ,από την λήξη του Β'ΠΠ. ...

Εχει ανάγκη η Γερμανία να είναι προτεκτοράτο άλλης χώρας?

Δεν μιλάω για ψυχρούς πολέμους και πυρηνικές ομπρέλες κλπ.

Οι αμερικάνοι-ΝΑΤΟ είχαν στρατό εκεί λόγω Ανατολικης Γερμανίας.

.

Χώρες σαν την Γερμανία μπορούν να έχουν άπειρες οργανώσεις τύπου Atlantik-Brücke και για κάθε χώρα.

.

...Γιατί γαμώτο Γερμανική κρατική εταιρεία  να παίρνει τα Ελληνικά αεροδρόμια;...

Είναι και μένα το παράπονό μου όπως και κάθε Έλληνα. Ετσι καταντήσαμε όμως.

Δεν με ενδιαφέρει ποιοί είναι οι μέτοχοι αν και ξέρω ποιόν εννοείς.

.

Κάποτε στην Ελλάδα είχαμε Βαυαρούς συμβούλους, γενικά δεν λειτούργησε.

.

... Πόσα λεφτά θέλεις για να γίνεις σκλάβος? Σου υπόσχομαι οτι θα είσαι καλύτερα. ...

τι εννοείς?

.

atsalovergas #31,

Είσαι και συ θυμωμένος όπως και όλοι μας. Καταλαβαίνουμε.

... και ότι εμείς οι Έλληνες δεν είμαστε ικανοί ούτε φραπεδιέρα να κατασκευάσουμε  ...

Αρκετοί πάντως απο το 'εμείς' δεν είναι ικανοί να βιδώσουν ούτε ένα γλόμπο.

Οι περισσότεροι απο αυτούς τους 'εμείς' είναι σε πόστα εξουσίας.

.

.

msxoin #30,

Εδώ διαφωνώ κάθετα, οριζόντια, διαγώνια και 3D.

Το όνομα πρέπει να είναι Καραγκιοζιστάν.

Και καλά ακούγεται και καλό φαίνεται και μας ταιριάζει απόλυτα. Να το θέσεις σε ψηφοφορία.

Edited by AMHxaNos
Link to comment
Share on other sites

Εχει ανάγκη η Γερμανία να είναι προτεκτοράτο άλλης χώρας?

 

Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν σε ρωτάνε.

 

Δεν με ενδιαφέρει ποιοί είναι οι μέτοχοι αν και ξέρω ποιόν εννοείς

 

Δεν ξέρεις,δεν είναι μόνο ένας και δεν αναφέρομαι αποκλειστικά σε ελλαδίτες.

 

Αρκετοί πάντως απο το 'εμείς' δεν είναι ικανοί να βιδώσουν ούτε ένα γλόμπο.

Οι περισσότεροι απο αυτούς τους 'εμείς' είναι σε πόστα εξουσίας.

 

Το θεωρείς τυχαίο? Πως αλλιώς θα πίστευες ότι δεν είσαι ικανός να βιδώσεις ούτε έναν γλόμπο?

 

Πως αλλιώς θα είχαν έρεισμα και κοινωνική αποδοχή τα ξένα συμφέροντα αν το "ελληνικό" δημόσιο τα πήγαινε μια χαρά? Λες να μην ήξεραν τόσα χρόνια οι ξένοι οτι τα χρήματα που έδιναν πήγαιναν σε κομματικούς στρατούς?  Εκεί πόνταραν. Λες να μην είχαν "δικούς τους" ανθρώπους μέσα στα "ελληνικά" κόμματα?

 

Οι ίδιοι που έρχονται σήμερα σαν "σωτήρες",είναι οι ίδιοι που φρόντισαν χρόνια τώρα να σε φέρουν σε αυτήν την θέση,μια θέση ανάγκης και ευνοϊκή υπερ των συμφερόντων τους.

Edited by atsalovergas
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Το ότι κάποιοι εκμεταλλεύτηκαν το ότι ως λαός είμαστε κουτοπόνηροι και ανώριμοι δεν αναιρεί το γεγονός ότι είμαστε κουτοπόνηροι και ανώριμοι. Αυτή είναι η αιτία όλων των δεινών της κοινωνίας μας. Όλα τα άλλα είναι φτηνές δικαιολογίες. Και τούφες...

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

ΥπολογίζουμεΑλήθεια πόσα περιφερειακά αεροδρόμια το χειμώνα έχουν παραπάνω από 4-5 πτήσεις την ημέρα;

 

 

 

Στοιχεία του 2014.

 

1- ΣΚΙΑΘΟΣ - το μικρότερο αεροδρόμιο εκ των 14.

 

2994 αεροσκάφη  ετησίως ( 8 και κάτι ψιλά την ημέρα , δλδ ο κατιμάς του όλου πακέτου, οι εισπράξεις μόνο των αεροσκαφών ίσα που καλύπτουν όσα θα πλερώσει ο "επενδυτής"  στην Ψωροκώσταινα ).

 

 

2- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - το μεγαλύτερο αεροδρόμιο εκ των 14.

 

45.900 αεροσκάφη ετησίως ( κοντά στα 126 ανά ημέρα, δλδ το  ossenhaas [ γερμ. ]  του πακέτου ).

 

 

Για το 2015,  στο πρώτο επτάμηνο μόνο, τα στοιχεία δείχνουν ότι  έχουμε μία αύξηση μεγαλύτερη του 12% στα αεροσκάφη.

 

 

Ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του.

 

 

ΠΗΓΗ :  Τα εξελάκια [ sic ]  της ΥΠΑ.

Edited by CybEng
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Το ποιός θα έχει τα αεροδρόμια και γενικά την κρατική περιουσία είναι σχετικό . Να τα πάρει και να φύγει δεν μπορεί . Αρα αυτό που έχει σημασία είναι να γίνουν επενδύσεις , να υπάρχει δουλειά στις περιοχές των αεροδρομίων και να εισπράττει το κράτος περισσότερα από όσα εισπράττει σήμερα .

 

Εγώ θεωρώ ότι στο θέμα των αεροδρομίων έχουμε στρατηγικό πρόβλημα . 

 

Ο γνωστός και έγκαιρα άφαντος  :mrgreen: πρώην θείο βρέφος , φρόντισε να θωρακίσει τους ιδιοκτήτες του ΕΛ ΒΕΛ και να μην υπάρχει άλλο αεροδρόμιο χαμηλού κόστους σε ακτίνα 100 χλμ . Αρα η Αθήνα φτηνές πτήσεις δύσκολα .

 

Από την άλλη μπορούμε εύκολα αν έχουμε στοιχειώδες μυαλό να επεκτείνουμε την τουριστική περίοδο στην ηπειρωτική Ελλάδα , εκμεταλλευόμενοι το καλό κλίμα , για την τρίτη ηλικία της Ευρώπης  . 

 

Σκεφτείτε τι αρχαιολογικό , τουριστικό και πολιτιστικό προϊόν έχει η Πελοπόννησος και η Θεσσαλία και η Μακεδονία και η Ηπειρος , αν τα αεροδρόμια Τρίπολης , Καλαμάτας , Αράξου , Ακτίου , Ιωαννίνων, Αγχιάλου , Λάρισας , Θεσσαλονίκης κλπ έχουν λογική να δέχονται χαμηλού κόστους πτήσεις .

 

Θα μπορούσε να αναπτυχθεί και το σιδηροδρομικό δίκτυο με αυτό τον τρόπο .

 

Αρα δεν φοβόμαστε τους ξένους . Αρκεί να πληρώνουν τα σωστά τιμήματα και να μην πέφτουν μίζες στους πολιτικούς .

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαινω γιατι τοσο αγχος για τις αποκρατικοποιησεις, ειδικα σε περιουσια του δημοσιου που οσο ηταν στα χερια του Ελληνικου Κρατους δεν ειδαμε την παραμικρη αναπτυξη.
Εδω μια επεκταση 1χλμ σε αεροδιαδρομο του Μακεδονια κρατα 11 χρονια, κοστιζει 160εκ € και ακομα δεν εχει ολοκληρωθει, ενω επιδικαζονται σκανδαλωδεις αποζημιωσεις 12εκ € στον αναδοχο Μπομπολα για μεταφορικα υλικων...

Ενας Μπομπολας που διεκδικει αποζημιωση 130εκ € για εργο που ουδεποτε πραγματοποιηθηκε, ουτε καν ξεκινησε (υποθαλασσια αρτηρια Θεσσαλονικης)

 

Δηλαδη δεν ειναι μονο οτι σε θεωρουν ηλιθιο, στο λενε και καταμουτρα και εσυ διαμαρτυρεσαι αν αυτο καποια στιγμη παει να αλλαξει.

 

Με το καλο να ερθει ο Γερμανος επενδυτης, που και Γερμανος να μην ηταν, ας ηταν ο,τι ηθελε, να κανει εργα και να δουμε μια στοιχειωδη αναπτυξη στη χωρα, ειδικα σε υποδομες που εχουν προβλημα...

 

Και, ναι, καθε επενδυση αναμενεται να φερει κερδη στον επενδυτη, νομιζω ειναι η λογικη καθε επενδυσης, αλλιως δεν υπαρχει λογος να γινεται.

Καθηστε μετα να υπολογιζετε ποσες πτησεις εχει καθε αεροδρομιο τη μερα, ποσα χρηματα φερνει και γιατι να τα παρει ο Γερμανος...

Λες και οταν τα επαιρνε ο Ελληνας ειδαμε χαΐρι....

 

Σε παρακαλω πολυ δηλαδη...

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.