Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τα ΤΕΙ ή γίνονται «Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών» ή ενσωματώνονται κατά περίπτωση σε Πανεπιστημιακές Σχολές


Engineer

Recommended Posts

+1 στον fotis91. (Βέβαια κάποιος κακεντρεχής το αφαίρεσε βάζοντάς του -1,όπως έπραξε και στο προηγούμενο μήνυμά μου,όπου ανέλυσα τον συγκεκριμένο νόμο.).

 

Σε κάθε περίπτωση,ο νόμος είναι νόμος.

 

ΥΓ. Όπως βλέπετε δεν υπάρχουν ατει,παρά μόνον τει τα οποία είναι ΑΕΙ (ως υποσύνολο).

Edited by atsalovergas
Link to comment
Share on other sites

Για την ιστορία και μόνο, η περίπτωση α) της παραγράφου 1 και η παράγραφος 2 του άρθρου 2 του ν. 3549/2007 έχουν καταργηθεί από την παράγραφο 25 του άρθρου 81 του ν. 4009/2011 και έχουν αντικατασταθεί από το άρθρο 1 του ν. 4009/2011.

Edited by geoste
Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα της χώρας είναι ότι γεμίσαμε σχολές . Σήμερα αυξάνει τους εισακτέους η κυβέρνηση στα ΤΕΙ , κατά 2000 συνολικά στους 26130 και συνολικά στους 70000 . Οι γεννήσεις έχουν πέσει στις 94000 τώρα και τα τελευταία χρόνια είναι γύρω στις 100.000 . 

 

Εχω κάτι στοιχεία του 1977 . Τότε με γεννήσεις υπερδιπλάσιες των σημερινών , πέρναγαν στα πανεπιστήμια γύρω στους 15000 , στις παιδαγωγικές και γυμναστικές ακαδημίες γύρω στις 2000 και στα τότε ΚΑΤΕΕ είχαμε τα εξής στοιχεία από τον τύπο της εποχής :

 

Οι εξετάσεις γίνονταν χωριστά από αυτές των πανεπιστημίων , περίπου 15 μέρες αργότερα , τον Σεπτέμβριο και οι δύο . Οι υποψήφιοι για τα πανεπιστήμια ήταν περίπου 120000 .  Για τα ΚΑΤΕΕ ήταν 45485 , προσήλθαν για εξέταση 24077 και οι θέσεις ήταν 5892 και εισήχθησαν και 891 επιλαχόντες με τον ίδιο βαθμό με τον τελευταίο εισαχθέντα , συνολικά δηλαδή 6783 . Δηλαδή περίπου 1 στους 4 τελικά εξεταζομένους μαζί με τους επιλαχόντες . 

 

Αναλυτικά 2969 στον κύκλο τεχνολόγων μηχανικών , γραφικών τεχνών και χημικών πετρελαίου , 517 στον κύκλο τεχνολόγων τροφίμων και τεχνολόγων γεωπονίας , 2124 στον κύκλο στελεχών επιχειρήσεων και 1173 στα παραϊατρικά επαγγέλματα , ενώ ακόμα εισήχθησαν και 558 απόφοιτοι μέσων τεχνικών σχολών εργοδηγών , μέσω ειδικών εξετάσεων όπως γίνεται και σήμερα .  Ολοι αυτοί σε 7 μόνο ιδρύματα  με μέσο αριθμό φοιτητών ανά εξάμηνο τα 40 άτομα .  

 

Μετά άρχισαν οι πελατειακές σχέσεις . Πολλά τα ιδρύματα , πολλά τα τμήματα , πολλοί οι εισακτέοι , πολλές οι γκαρσονιέρες που νοικιάστηκαν , πολλές οι καφετέριες που βασίστηκαν στην φοιτητική ζωή . 

 

Τώρα 40 χρόνια μετά , ψάχνουμε την αρχή της ιστορίας . Πως όμως θα τα βγάλουν πέρα με τις γκαρσονιέρες και τις καφετέριες ? 

 

Αυτό που πρέπει να γίνει είναι το δουν το θέμα συνολικά σε σχέση με τα ΑΕΙ , αλλά και τις υποδομές που υπάρχουν στα μέρη που θα φύγουν οι σχολές . Ας δούμε και εδώ λογικές διετών αποκλειστικά σχολών . Ακόμα θα μπορούσαμε να κάνουμε και προπαρασκευαστικό έτος , αν θέλαμε να αλλάξουμε τις πανελλήνιες με άλλες εξετάσεις και να χρησιμοποιήσουμε τις υποδομές αυτές που είναι ανά την Ελλάδα . 

Link to comment
Share on other sites

Τι ωραία που ακούγονται όλα αυτά, πλησιάζουν εκλογές η βολιδοσκοπούν για τυχόν αντιδράσεις.
.

  • Ελπίζω τα ΤΕΙ να γίνουν ΠΕΕ (Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών) ή ότι άλλο θέλουν και να ΜΗΝ ενσωματωθούν στα Πανεπιστήμια.
  • Επίσης ελπίζω οι σπουδές να είναι 8 εξάμηνα + 1 καλοκαίρι (1-2 πτυχιακές+εξέταση) + 1 εξάμηνο πρακτική άσκηση/κατάρτιση/certifications (εξετάσιμη).
  • Να είναι σε στυλ major και "with" ή "and", πχ Electronics Eng. with Mechatronics ή RF & Microwave, Digital Sys Design, DSP κλπ.
  • Τα 3 πρώτα χρόνια θα είναι κοινά για όλους και ο 4ος χρόνος θα δίνει το "και" ή το "με" στον τίτλο σου.
  • Για να πας στο επόμενο έτος θα πρέπει να ΜΗΝ χρωστάς, ούτε μαθήματα, ούτε εργαστήρια. Ο Σεπτέμβριος θα είναι για το πολύ για 2 μαθήματα.
  • Να έχουν πολλά εργαστήρια με πρακτικές εξετάσεις και οι σπουδαστές να αποκτούν market & industry awareness, πχ να ξέρουν τι κάνει η Infineon και τι πουλάει η TSMC.
  • Να αποκτούν πρακτικές-χειρονακτικές δεξιότητες και να καταβαίνουν τι (και πότε) δείχνουν οι οθόνες των οργάνων μέτρησης.
  • Να υπάρχει υψιπερατό φίλτρο στην είσοδο του 4ου έτους, αν θα υπάρχει % που δεν θα περνάει τότε να συνεχίζει στη ΣΔΟ για να παίρνει μόρια για το δημόσιο ή τις επόμενες πανελλήνιες.
  • Να βρεθεί τρόπος ώστε η βαθμολογία του πτυχίου να είναι πραγματική, αν δεν γίνεται τότε σε όλα τα ΠΕΕ όλες οι εξετάσεις ταυτόχρονα και με τα ίδια θέματα.
  • Το εξάμηνο θα έχει τουλάχιστον 15 εβδομάδες διδσκαλίας, εξεταστική 1-2 βδομάδες μετά, διάρκεια 2 εδβομαδες max.
  • Τέλος δεν χρειάζεται όλοι να λύνουν ασκήσεις με eAt ή δύο Riccati για να κάνουν H, μόνον όσες υπο-ειδικότητες τα χρειάζονται.
  • Για να γίνεται και οικονομία σε εξοπλισμό και ανθρώπινο δυναμικό δεν θα έχουν όλα τα ΠΕΕ 4ετή κύκλο σπουδών και για όλες τις υποειδικότητες, ο σπουδαστής θα μπορεί να συνεχίζει τις σπουδές του σε άλλο ΠΕΕ που θα έχει την υποδομή για το 4ο έτος.
  • Για τον ίδιο λόγο οι υποδομές (εργαστήρια, εξοπλισμός) των ΠΕΕ θα μπορεί να διατίθεται για διδασκαλία ή research σε (δημόσια) Πολυτεχνεία ή άλλες (δημόσιες) σχολές.
  • Στις εγκαταστάσεις του ΠΕΕ θα μπαίνεις μόνον με μαγνητική κάρτα => No card και έφαγες πόρτα.
  • Ο σύλλογος σπουδαστών να είναι έξω απο το κτίριο του ΠΕΕ και θα μπορεί να είναι σε κατάληψη 24/7 και all year round και non-stop και θα έχει ελεύθερη είσοδο.

.
Σκοπός είναι απο τα ΠΕΕ (ή όπως θα λέγονται τότε) να βγαίνουν τουλάχιστον παίκτες 16άδας, αν όχι 11αδάτοι-βασικοί. (για να μπορούν να πάρουν μεταγραφή σε ομάδα του εξωτερικού.)
Τώρα όλα τα πραπάνω μέχρι πόσους ορόφους δίνουν (αν δίνουν) δικαίωμα στην αιχμή του δόρατος(=ΠΜ) των μηχανικών ΠΕΕ να υπογράφουν, είναι άλλο θέμα, ας πάμε σε άλλη συχνότητα να βριστούμε. (και εφ'όσον έχουμε κάνει click σε 3 τουλάχιστον διαφημίσεις.)
.
Εκλογές ή αντιδράσεις?

Edited by AMHxaNos
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Διάλογοι για την παιδεία με απόψεις στελεχών ερωτήσεις στην βουλή, υποθέσεις ορισμένων και πράσινα άλογα. Καλά είπε ο προηγούμενος συνάδελφος οτι πετάνε καραμέλες στην κοινωνία για να βολιδοσκοπήσουν αντιδράσεις.

 

Άλλο ένα θέμα για να βγάλει ο κόσμος το άχτι του και τα μάτια του, ποιος είναι ανώτερος από ποιον, ποιος την έχει μεγαλύτερη κτλ.

 

Έχω χάσει κάθε ελπίδα για την βελτίωση της παιδείας στην χώρα μου, οτι καινούργιο και αν αποφασίζεται ή συζητιέται στα πλαίσια διαλόγου το ακούω βερεσέ. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι πότε θα δώ ΠΔ ή νόμο και θα αποκτήσω επαγγελματικά δικαιώματα ανάλογα του προγράμματος σπουδών μου. Όλα τα άλλα με αφήνουν αδιάφορο πλέον.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.