Μετάβαση στο περιεχόμενο

Το νηπιαγωγείο - φάρμα


Engineer

Recommended Posts

δλδ

αν εγω προσθεσω το μαθημα της χειροτεχνιας

 

με την "σεγα" και το πριονακι και τα "εκτυπωμενα" σχεδια ....

 

[και να παρακαλας τον κυρ Παυλο τον "επιπλά" απο απεναντι για κανα..."απόκομμα"  απο  κοντρα πλακέ...]....

 

μαλλον παω πισω περισσοτερο απο μισο αιωνα

 

[όσο για την "απεικονιση" στο αρθρο...

αυτος που την έκανε δεν φαινεται  να εχει ασχοληθει με ...λαχανικα...

 

οι αγελαδες...καλά ειναι δεμένες εκει που ειναι...

αλλά....κοτούλες να περιφερονται ελευθερες  δίπλα στα μποστανικα  δεν "πανε" με τιποτε...] :smile: :-)

Edited by dimitris GM
Link to comment
Share on other sites

Τώρα αυτά ... είναι ακούσματα από άλλους ή από πρώτο χέρι ? Εγώ σε παίρνω ...για πιτσιρικά ! Εγώ πάντως έχω κόψει  κόντρα πλακέ με το πριονάκι. Καταπληκτικό ακόμη και σαν εργαλείο! 

Link to comment
Share on other sites

σπουδαιο εργαλειο, πραγματι...

εκει που δυσκολευε ηταν στα κοψιματα "μεσα" που επρεπε να ανοιχτει τρυπα.. .για να περασει το πριονακι...

 

και, μια και δεν υπηρχαν τοτε τα...μπλακ και ντεκερ...κι ουτε λογος για μορσα...

αναγκαστικα ...παιρναμε το σκεπαρνι και μια προκα...και να μια τρυπα  τοση με το συμπαθειο...

Βέβαια,  απο κατω ηταν το....τραπεζι...

[ακομα φερνει τα σημαδια απο τρυπες. ...]

 

 

:smile:  :smile:  :smile:        ςακιριστιπ

Link to comment
Share on other sites

σπουδαιο εργαλειο, πραγματι...

εκει που δυσκολευε ηταν στα κοψιματα "μεσα" που επρεπε να ανοιχτει τρυπα.. .για να περασει το πριονακι...

 

και, μια και δεν υπηρχαν τοτε τα...μπλακ και ντεκερ...κι ουτε λογος για μορσα...

αναγκαστικα ...παιρναμε το σκεπαρνι και μια προκα...και να μια τρυπα  τοση με το συμπαθειο...

Βέβαια,  απο κατω ηταν το....τραπεζι...

[ακομα φερνει τα σημαδια απο τρυπες. ...]

 

 

:smile:  :smile:  :smile:        ςακιριστιπ

Κι εγώ στην αρχή με πρόκα δούλευα. Μέχρι που βρήκα ένα σουβλί, οπότε η δουλειά έγινε ευκολότερη.

Το "αριστούργημά" μου ήταν ένας δίσκος. Ακόμη θυμάμαι τη μυρωδιά του πριονισμένου κοντραπλακέ

Πάντως, εμείς οι γύρω στα δεύτερα -ήντα, δεν χάνουμε ευκαιρία για μνημόσυνο (της παιδικής μας ηλικίας). 

Link to comment
Share on other sites

Γιατί ήταν τόσο διαφορετική από της επόμενης γενιάς . Ζούσαμε περισσότερη ώρα στον δρόμο , παρά στο σπίτι μας , είχαμε μονίμως ματωμένα γόνατα , είχαμε παρέες και σε πολλά επαρχιακά μέρη , υπήρχαν πάρα πολλά παιδιά . 

 

Σκεφτείτε ότι οι γεννήσεις από τότε έχουν πέσει στο μισό . 

Link to comment
Share on other sites

.............

 

Σκεφτείτε ότι οι γεννήσεις από τότε έχουν πέσει στο μισό . 

Λόγω και τιβι...

κατά το γνωστό ανέκδοτο

...

-όχι όλο σινεμά, δες και λίγο τηλεόραση..

Link to comment
Share on other sites

Καλά μη νομίζετε ότι η ζωή σταμάτησε μετά από σας. Εμείς στο δημοτικό πηγαινοφέρναμε στο σχολείο γλάστρες με φασόλια και φακές! Φτιάχναμε ανθολόγια με αποξηραμένα φύλλα, ξεπατικώναμε χάρτες, ζωγραφίζαμε και φτιάχναμε διάφορες κατασκευές για τα καλλιτεχνικά, από χαρτόνι κυρίως. Επίσης φτιάχναμε ηλεκτρικά κυκλώματα με λαμπάκια και μοτεράκια.. 

 

Απλά δεν ήταν και τόσο υποχρεωτικά όλα αυτά και τα κάναμε κυρίως οι σπασίκλες. Και μετά όποιος είχε όρεξη καθότανε σπίτι του και έφτιαχνε κι άλλα πιο πολύπλοκα για την πάρτη του. Ήταν και θέμα οικογένειας, αν σε είχανε μάθει να βλέπεις όλη την ώρα τηλεόραση και να παίζεις μόνο με τυποποιημένα παιχνίδια. Υπήρχαν φυσικά και τα έτοιμα "κιτ" κατασκευών που κόστιζαν όμως πολλά λεφτά και μπορεί να είχαμε μόνο ένα (το φτηνότερο της σειράς) και μετά άρχιζαν οι πατέντες.. 

 

Στη σημερινή εποχή είναι πολύ της μόδας τα παιχνίδια με αυτοματισμούς, ρομποτάκια κλπ.

 

Στη δική μου γενιά αυτοί που περνούσαν χρόνο σε αλάνες δεν ήξεραν (και δεν έμαθαν ποτέ) ούτε μια βίδα να βιδώσουν.

 

Βέβαια, το να μάθεις να σκαλίζεις κήπους και να σαλαγάς κότες είναι δώρον άδωρον αν την επόμενη χρονιά σε προσγειώσουν στη γνωστή σχολική ζωή της πρώτης δημοτικού. Το νόημα είναι να πάει όλο το σχολείο έτσι, χωρίς να χρειαστεί να μπεις σε σχολική αίθουσα, αλλά όλα να τα μάθεις στην πράξη.

 

Το πρόβλημα της παιδείας μας είναι ότι σου δίνει την πληροφορία με βασανιστικά αργό τρόπο (κι αν στη δώσει τελικά). Μάλλον αυτή η μέθοδος έχει εφευρεθεί για να καλύψει το μεγάλο κενό του σχολείου ή και για να κρατήσει σκόπιμα τον κόσμο στο σκοτάδι.

Edited by georgios_m
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.