Μετάβαση στο περιεχόμενο

άδεια μικρής κλίμακας για τοποθέτηση ικριωμάτων


Recommended Posts

Καλησπέρα στην παρέα. 

Είμαι Πολιτικός Μηχανικός ΤΕ και θα ήθελα να μάθω αν υπάρχει κάποιο κόστος για άδεια μικρής κλίμακας (τοποθέτησης ικριωμάτων) σε νόμιμη οικοδομή.

Μπορεί να την βγάλει και μόνος του ο ιδιοκτήτης; ή χρειάζεται και κάποια τεχνική έκθεση απο μηχανικό;

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Χρειάζεται μηχανικό, το κόστος είναι η αμοιβή σου, δεν έχει φορολογικά

 

Αίτηση

ΤεχνΕκθεση Μηχανικού

Βεβαίωση Κτηματολόγιου

Φωτογραφίες

Αντίγραφο ΟΑ

ΣΑΥ ΦΑΥ

Ανάθεση-Ανάληψη

 

και ανάλογα με την περιοχή μπορεί να χρειάζεται εγκρίσεις (πχ ΣΑ)

Link to comment
Share on other sites

...και επίβλεψη για τα ικριώματα με ανάληψη καθηκόντων συντονιστή ασφαλείας (βλ. #10 του εντύπου ΕΕΜΚ)

Link to comment
Share on other sites

Και μπορεί να χρειάζεται και .. τακτοποιήσεις εάν έχεις πχ μια κατεβασιά όλη κλειστά Η/Χ (απαιτούνται φωτογραφίες όψεων).

Και αν είσαι σε ιστορικό τόπο/αρχαιολογικό χώρο, εκτός από ΣΑ θελεις ενδεχομένως και αρχαιολογία  / Νεωτέρων εφόσον μιλάμε για όψεις.

Link to comment
Share on other sites

Oπως τα είπαν και οι παραπάνω. Θες κανονικα εκδοση εγκρισης εργασιών μικρής κλίμακας απο μηχανικό. 

Ισχύς 1χρονος  νομίζω. Προσωπικα όσες προσπάθησα να βγάλω, κολλήσαν σε αυθαιρεσίες.

Αρκετες και μετα το 11 ενω ειχε γίνει ρύθμιση των προ του 11. Ο Ελλην μυαλο δε βάζει...Και με βαση 

το κόστος της εκδοσης εεμκ το οποίο συνηθως αν οχι πάντα είναι κατω απο αυτό της τακτοποίησης 

των αυθαιρεσιών συνήθως κολλάει η δουλειά...Βεβαια εχω δει με ΕΕΜΚ να χτιζονται μαγαζάρες (προσωρινές κατασκευες βάσει λεκτικού)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Καλησπέρα,