Jump to content

laxanos

Core Members
  • Content Count

    1,452
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

laxanos last won the day on February 22

laxanos had the most liked content!

Community Reputation

496 Πολύ καλή

4 Followers

About laxanos

  • Rank
    Διακεκριμένο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Recent Profile Visitors

2,399 profile views
  1. Δλδ τώρα σοβαρά καποιοι στο φόρουμ σκιάζονται να ψηφίσουν για να μη μάθουν οι μοντς ή τους υποκλέψουμε τα άλλα μέλη αυτή την τόσο χρήσιμη και ευαίσθητη πληροφορία. Δλδ λες και δε xxxxxxxxx οι υπόλοιποι μοντς και μελη για το τι ψηφίζει ο χ και ο ψ εδώ μέσα.... Να φανταστώ είστε εσείς οι ίδιοι που περιμένετε να δείτε ποιος είναι πρώτος για να πάτε να του γλύψτε τα xxxxxxxxx Δλδ ολοι μπαίνουν απ τη κλειδαρότρυπα και μετά την κάνουν για να είναι με όποιον συμφέρει κατα το δοκούν. Ε, ο κλασικός μέσος Ελλην. Δεν είμαστε στο γήπεδο, είμαστε σε τεχνικό φόρουμ. Προσοχή λοιπόν στη φρασεολογία διότι σε περίπτωση υποτροπής θα πέσουν ποινές. 8. Έχουμε καλή συμπεριφορά, επιδιώκουμε την εύρυθμη λειτουργία της κοινότητας και την ήρεμη ατμόσφαιρα στις συζητήσεις. Συμπεριφερόμαστε κόσμια, κάνουμε προσεκτική επιλογή των λέξεων που χρησιμοποιούμε, δεν βρίζουμε, δεν αναρτούμε άσεμνο υλικό, δεν προκαλούμε ούτε μέσω του avatar του προφίλ μας και επιδεικνύουμε σεβασμό προς τους συνομιλητές μας και τα συλλογικά όργανα (T.E.E., E.E.ΤE.M., Ε.Μ.Δ.Υ.Δ.Α.Σ., Παρατάξεις κ.λπ.). Τα γραπτά μένουν! yian
  2. Δυστυχώς στην κάλπη δε φαίνεται ή μάλλον αποτυπώνεται αυτή η αναλογία αλλά το πόσο η αυταπάτη του καθενός έχει πέραση... Μην ξεχνάτε τις εκλογές του 09/2015 όπου ο Τσίπρας μετα απο μια τεράστια κωλοτούμπα με δημοψηφίσματα capital controls κλπ έκανε παρέλαση στο σύνταγμα....Mε πρόγραμμα μέτρων και όχι ελαφρύνσεων.....
  3. Δυστυχώς πρόκειται για το δεύτερο ανάλογο ατύχημα σε μια βδομάδα μετά το τραγικό περιστατικό επί της Πατησίων. Δυστυχώς η οδηγική παιδεία είναι ακόμη χειρότερη από τη γενικότερη παιδεία μας ως λαός. Αρκεί να μπείτε σε φόρουμ που ασχολούνται με αμάξια και θα δείτε ότι ο μέσος οδηγός δεν ενδιαφέρεται για βασικές εκδόσεις αυτοκινήτων ώστε να κάνει τη δουλειά του. Τις θεωρεί οτι δεν....τραβάνε....Απο κει και πέρα καταλαβαίνεις οτι κάτι δεν πάει καλά..... Συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος!
  4. Μιλώντας για modeling uncertainty έχεις εξαρχής κατα νου οτι έχεις 2 συνιστώστες. Η πρώτη αφορά το model parameteres και η δεύτερη το model type. Για την πρώτη κάτι θα βρείς βιλιογραφικά. Ουσιαστικά παίζεις με αντοχές-εδαφος κλπ. Για τη δεύτερη ελάχιστες αναφορές πέραν μιας εργασίας του Chi νομίζω το 1997. Τωρα για το θέμα monitoring σε συμβατικά εργα ξέχνα το επι της ουσίας. Πέραν απο το κόστος και άλλα θέματα υπάρχει και το πρακτικό θέμα ότι οι αβεβαιότητες που θα τεστάρουν το μοντέλο σου ειναι aleatory. Αρα μπορεί να συμβούν αύριο μπορεί και σε 50 χρόνια..... Τωρα monitoring μπορείς να δουλέψεις εργαστηριακά και να καλιμπράρεις μοντέλα. Αλλά και πάλι απλά μοντέλα.
  5. Χιλιες φορές σκεπή! Εκτός αν εχεις θέματα με το ύψος. Την πληρώνεις μια φορά και ξεγνοιάζεις.... Οτι μόνωση και να κάνεις αν δε πάς σε μπατζετ εφάμιλλο με αυτό τις στέγης θα χεις θέματα. Ακόμη και ακριβή μόνωση να κάνεις εξαρτάται ποιός θα την κάνει κλπ κλπ. Φυτεμένο δώμα καλό σαν ιδέα αλλά μπελαλίδικη δουλειά που θέλει μάστορα με αρ@@@@ πέρα απο σωστή μελέτη αρχικά!
  6. Eστω οτι πάμε στην λύση του αναλυτικού που έδω που τα λέμε είναι και η πλέον λογική καθώς έχω αδεια όπως λές και εσύ ισχυρή με σφραγίδες πολ και τα πάντα στην οποία υπάρχει υπογραφή υδομ η οποία ορίζει ώς υπάρχων τον συγκεκριμένο χώρο και ως "μελλοντικό" μπάζωμα. Όλα αυτά το 1984. Άρα ουσιαστικά η παράβαση είναι το μπάζωμα που δεν έγινε. Άρα πώς ορίζεται εδώ η παλαιότητα? Καθώς είναι ένας χώρος ο οποίος απεικονίζεται ως ξε-μπαζωμένος στην άδεια, όπως φαίνεται και απο την φωτο με την τομή που ανέβασα. Βέβαια 1 λ.π παράβαση είναι και θα πάει μαζί με την α/χ του ισογείου από αποθήκη σε κατάστημα (μή αλλαγή κατηγορίας σπουδαιότητας καθώς είχα Σ2 καθώς από πάνω βάσει της ο.α του 1984 έχω κατοικία άρα δεν αλλάζει η κατηγορία σπουδαιότητας). Στα υπόλοιπα εχω μια παράβαση (προσθήκη wc) περίπου 2τ.μ. Καταλαβαίνεις οτι θέλω να ξέρω τι παίζει με απαίτηση ΜΣΕ πλέον πρίν αναλάβω οποιαδήποτε δουλειά. Υ.Γ Συμφωνείς φαντάζομαι ότι η μεταγενέστερη άδεια εφόσον ειναι ισχυρή με σφραγίδα υδομ κλπ κλπ αυτομάτως "σβήνει" και τις οποιες διαφορές με την αρχική άδεια. Ή εστω τις οποιες παραλείψεις αυτής. Υ.Γ. Να σημειώσω ότι προτού βγεί η άδεια του 1984 έγινε αναθεώρηση της αρχικής ώς προς το τοπογραφικό.
  7. Eπανέρχομαι επι του θέματος για να γίνω πιό σαφής. Η αδεια του 69 εχει την εξής τομή: Η άδεια του 84 έχει την εξής τομή: Πρώτη διαφορά βλέπω στο ύψος του υπάρχοντος αλλά πες ότι βγήκε νέα άδεια άρα οκ. Απο κει και πέρα η άδεια του 84 δείχνει την πραγματικότητα δλδ πέραν του υπάρχοντος τον υπόστυλο χώρο ο οποίος υπήρχε ώστε να έρθει η όψη στην στάθμη της οδού. Όπως διαπιστώνω αυτό το "μελλοντικό μπάζωμα" γράφτηκε ώστε να μην "φάει" δόμηση η εν λόγω υπόγεια στάθμη. Το μπάζωμα αυτής δεν έγινε ποτέ ενώ εξακολουθεί να αποτελεί έναν ανοικτό υπόστυλο χώρο. Το θέμα συνοψίζεται στα εξής: 1. Τι είδους αυθαιρεσία δηλώνεται μια τέτοια περίπτωση. Είτε θα πάει με αναλλυτικό είτε με ΥΔ με 0,50 υπόγειας στάθμης. 2. Τι ειδους παλαιότητα δηλώνεται. Η πραγματική (πρό του 1975) ή η μετά της αδείας (>1984) 3. Τι παίζει με το καυτό θέμα της ΜΣΕ. Αν πάει πρό του 83 οκ και η α/χ του ισογείου σώζεται λόγω ιδιας σπουδαιότητας.... 4. Είναι και ενα θέμα οι διαπιστώμενες διαφορές μεταξύ παλαιάς και νέας άδειας.
  8. Καλημέρα και χρόνια πολλά! Το θέμα που θα ήθελα να θέσω έχει ως εξής: Άδεια του 1969 για ισόγεια αποθήκη με πρόβλεψη ορόφου σε εντός σχεδίου περιοχή. Το 1984 άδεια για προσθήκη ορόφου-κατοικία. Η αποθήκη έχει γίνει κατάστημα---> αναλυτικός για την α/χ Ομως αυτό που με προβληματίζει είναι το εξής: Λόγω εδάφους και προκειμένου η οικοδομή να έρθει στο ύψος του πεζοδρομίου της οδού σχ. πόλεως δημιουργήθηκε εξαρχής υπόστυλος χώρος κάτωθεν του ισογείου. Στην άδεια του 1984 ο συγκεκριμένος χώρος παρουσιάζεται κανονικά πλην όμως αναφέρεται στις τομές δκ κλπ ως μελλοντικό μπάζωμα. Μπάζωμα όμως δεν έγινε ποτέ. Πως θα το αντιμετωπίζατε?
  9. @georgios_m Η θέση σου ποια είναι δεν εχω καταλάβει ακόμη. Θεωρείς λογική την ελάχιστη εισφορά 300ευρώ ασφάλεια? Το θεωρείς λάθος? Είπε κανένας οτι ειναι ευκολο το γκαρσονιλίκι? Η το ντελίβερι. Το ακριβώς αντίθετο. Ομως μήνας μπεί μήνας βγεί ξερεις ότι έχω τοσα τσέπη και κινείσαι. Το ίδιο και ο οποιοσδήποτε μισθωτός. Εδω εισπράττω και δεν ξέρω πόσα μπορώ να χαλάσω στο σουπερ μαρκετ.... Μιλάμε για ξεφτίλα. Υ.Γ Μην αρχίσει κανας τώρα τα Ναι μεν αλλα πρίν πληρώναμε ΤΣΜΕΔΕ 7000το χρόνο κλπ κλπ... Ειμαι ο πρώτος που εχω πεί οτι το πρώην σύστημα ειναι αδικο εν τη γεννέση. Το παρόν είναι αδικο επι τηνς ουσίας. Και επίσης η σύγκριση με το τότε είναι τουλάχιστον άστοχη... Τωρα αν διαβάζετε βαξεβάνη και λοιπούς ροζ επαναστάτες πρέπει να το κοιτάξε τε. Γιατι οι ανθρωποι το θεωρούν επαναστατικό το όλο σκηνικό.....
  10. Πανε με ενα ΠΜ ή ΑΜ σε οποιοδήποτε εργό τη σήμερον ημέρα και θα καταλάβεις! Όταν αναφέρομαι σε Α/Μ δεν αναφέρομαι σε " ανακαινισάδες" αλλά σε Μηχανικούς. Υ.Γ Οπου καλλιτέχνης βάλε επιστήμονας.....Εγω οπου πάω αντιμετωπίζομαι ώς έφορας γτ μιλάω για πρόστιμα παράβολα κλπ κλπ..... Το να μιλήσω σαν επιστήμονας στη πιάτσα δυστυχώς ΔΕΝ βολεύει κανέναν....Ας είναι καλά το φιλότιμο του μπετού και η ψυχοπόνια του Εγκέλαδου.....
  11. Μάλιστα οι τύποι που γράψαν τον οδηγό είναι τοσο εκτός κλίματος που έδωσαν αβατζο 8τ.μ απο την άδεια για ένταξη..... Ελα όμως που βάσει νόμου για ΕΕΜΚ πρέπει να τσεκάρεις μέχρι και αν έχασε 15πόντους ενα άνοιγμα.... Αρα έπρεπε εξαρχής να ρωτήσουν αυτόν τον ΕΝΑ που αναφέρεται παραπάνω και αναλαμβάνει να κάνει τη βρώμικη δουλειά.... Καλως η κακώς 9/10 δουλείες σήμερα σε υφιστάμενα κολλανε σε αυθαιρεσίες....Αν είσαι ΕΝΑΣ το χεις νιώσει και ξέρεις..... ΜΜ ΗΜ μπαίνουν μέσα και κάνουν τους καλλιτέχνες... Στο τέλος καταληγουν "Α εγώ δεν ασχολούμαι με αυθαιρεσίες. Ότι δω καταγράφω".....
  12. Καλα ντελίβερι βγάζεις ευκολα τα διπλά αλλά χανει το νόημα η συζήτηση. Και πιστεψε με ο ελ/επ που κάνει κτηματολόγια και καθε λογής πίπ@ με τα λεφτά που παίζουν σήμερα ώς αμοιβές μηχανικού, κοπιάζει διπλάσιες ώρες απο το μέσο ντελιβερι... Ερωτώ κατι που πιστεύω και άλλοι το έχετε απορία ή θα το έχετε συντόμως.... Αν ενας ε.ε μηχανικός, κλείσει τα βιβλία του και έως ότου να βρει δουλειά ως μισθωτός ή διαγραφεί και απ το εφκα και φυγει εξωτερικό τι πληρώνει απο εκείνη την μέρα και έπειτα ώς ασφάλεια? Τα ελάχιστα ΕΦΚΑ? (185€) Κανονικά ΕΦΚΑ+ΕΤΕΑΕΠ?
  13. Μ αυτά και μ αυτά οι ελάχιστες εισφορές αγαπητοί είναι μια 300ρα το μήνα μέχρι το 2022 τουλάχιστον Και διάβαζες στην εφσυν το ντοκουμέντο και τη νεα σελίδα κατα το Γενάρη με παχυλούς τίτλους ότι έπεσαν οι εισφορές.... Δλδ απ τα 167 στα 300! Βίβες.... Και τα 300 τα πληρώνει καποιος που εχει μηνιαίο 650 ευρώ. Αρα με μια 350ρα πρέπει να βγάλει νοικιο φαϊ εφορία τηλέφωνο νερό ρεύμα κ.ο.κ.... Δλδ δουλευόμαστε όλοι μεταξύ μας. Χιλιες φορές ντελίβερι 600ρικα το μήνα τσέπη χωρίς τα μπουρμπουαρ....+αφορολόγητο....
  14. Aρχηγόπουλα ο laxanos ωρύεται εξ αρχής να έχετε το νού σας γτ αυθαίρετο και εξ οικονομώ είναι ρίσκο...Ειδικά εφοσον θα απαιτηθεί ΕΕΜΚ. Και δυστυχώς η πείρα λέει ότι 99% θα υπάρχει αυθαιρεσία που πρέπει να ρύθμιστεί. Έστω κι ένα παράθυρο!! Δυστυχώς έτσι είναι.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.