Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Ερώτηση


Jimakos1

Recommended Posts

Με ταλανίζει εδώ και ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα μια συγκεκριμένη απορία που μου δημιουργήθηκε,καθώς είμαι φοιτητής τμήματος πολιτικών μηχανικών και θα ήθελα πραγματικά να ακούσω πολλές και διάφορες απόψεις.Η ερώτηση μου έγκειται στο γεγονός ότι,καθώς υπάρχουν πολλοί "όχι τόσο καλοί πολ.μηχανικοί" ή αλλιώς μηχανικοί με ανεπαρκείς γνώσεις,οι οποίοι αναλαμβάνουν έργα-για παράδειγμα την κατασκευή μιας οικοδομής-δεν υπάρχουν αντίστοιχα ΠΟΛΛΑ ατυχήματα,λάθη,καταστροφές,για παράδειγμα να κατεδαφιστεί ένα σπίτι καθώς χτίζεται απο ένα τέτοιου είδους μηχανικό.

Εύχομαι να έγινα κατανοητός

Περιμένω τις γνώμες σας!!

  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Βάλε στον τίτλο κάτι πιο σαφές. Το "Ερώτηση" σκέτο νέτο δεν λέει τίποτα. 100.000 θέματα εδώ μέσα ερωτήσεις έχουν.

 

Στο δια ταύτα.... αν πέσει κτήριο στην φάση κατασκευής όπως γράφεις τότε ο Μηχανικός με την καλημέρα πάει φυλακή.

Στο κακές κατασκευές όμως έχουμε ένα τεράστιο φάσμα κακών κατασκευών... μελέτη? στατικότητα? επίβλεψη? ο ιδιοκτήτης τα κάνει όλα μόνος του?? και χιλιάδες άλλες παραλλαγές.

Γίνε λιγο πιο σαφής.

(βάλε στο προφίλ σου Επάγγελμα Φοιτητής και στην Ειδικότητα Πολ. Μηχανικός)

Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πούμε φίλτατε μελλοντικέ συνάδελφε? Εδώ είμαστε μαζεμένοι οι καλοί μηχανικοί. Οι κακοί είναι στη φυλακή, που λένε...

  • Like 2
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ νομίζω την κατάλαβα, αλλά δεν καταλαβαίνω σε τι μπορεί να ωφελήσει η απάντηση.. Άλλωστε όντας φοιτητής όπως λέει, τμήματος πολιτικών μηχανικών (έτος δεν μας αναφέρει βεβαίως), θα έπρεπε ήδη να έχει απαντήσει μόνος του στο ερώτημα που θέτει.

Link to comment
Share on other sites

πρεπει να κατασκευαστει ενοτητα ηλιθιων να βαζουν τις ερωτησεις τους κατεπειγοντως