Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αλλαγή νομοθεσίας για ημιυπαίθριους


Recommended Posts

Στεκόμαστε στην μέγιστη εκμετάλλευση .

Αυτή θα υπάρξει αλλά δεν θα επιβιώσει .

Γι' αυτό ανέφερα πιό πριν τις ημιμεζονέτες .

Και σήμερα μπορείς να κάνεις κατοικίες με 2,40 ύψος . Τις κάνει κανείς ?

Ποιός θα τις αγοράσει ?

 

Εμείς που κάνουμε κατασκευές 25 χρόνια τώρα , ακολουθούμε ένα κανόνα "δεν χτίζουμε σε οικόπεδο που δεν θα μέναμε εμείς" .

 

Αυτό μας οδηγεί σε λιγότερες δουλειές μεν , αλλά μπουρούμε να είματε πιό ποιοτικοί και να πουλάμε ακριβότερα από τους άλλους μιά και έχουμε καλύτερο οικόπεδο και τελικά να έχουμε και μεγαλύτερο κέρδος ανά μονάδα .

 

Στην Θεσσαλονίκη επειδή πουλάνε και τα κοινόχρηστα , κάνουν μεγάλα κλιμ/σια και χρησιμοποιούν το + 50 % στο πλάτος , γιατί έχουν μικρότερο κόστος κατασκευής .

Και εκεί όμως όσο περνάνε τα χρόνια οι κατασκευές γίνονται ποιοτικότερες γιατί αυτό απαιτεί το αγοραστικό κοινό .

Αρα τελικά το πρόβλημα είναι ο αθέμιτος ανταγωνισμός που υπάρχει σήμερα με το θέμα των Η/Υ και πρέπει να σταματήσει .

Μετά το τι θα κτίζει ο καθένας θα το διαμορφώσει η αγορά .

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 477
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Επίσης να προσθέσω:

 

Με τις πυλωτές τι θα γίνει;

Σήμερα η συντριπτική πλειοψηφία τους έχει παραμείνει ανοικτή για στάθμευση αυτοκινήτων. Με τον Σ.Ο. θα δωθεί άδεια να κλείσουν κι αυτές και να μετατραπούν σε κατοικίες και καταστήματα.

 

Επίσης τα υπόγεια.

Διαμαρτυρόμαστε (δικαίως) για τον περιορισμό στο 0.80, αλλά με τον Σ.Ο. τα υπόγεια δεν θα μπορούν να εξέχουν ούτε ένα εκατοστό για να μην μετράνε στον όγκο. Επίσης όλα τα κεκκλιμένα οικόπεδα αυτόματα θα είναι σε δυσμενέστερξ θέση, διότι το υπόγειο αναπόφευκτα θα μετράει στον όγκο.

Link to comment
Share on other sites

Για τα υπόγεια θα μπορούσε κανείς να πει ότι ο πραγματοποιούμενος όγκος θα μετρά από την στάθμη ισογείου και πάνω.

 

Που είναι οι Πολεοδόμοι /Χωροτάκτες να πούνε τη γνώμη τους ?

Link to comment
Share on other sites

Γιά τις pilotis , μπορούν να μείνουν ανοικτές και να είναι και θέσεις στάθμευσης . Θα μπορούσε μάλιστα γιά ορισμένες περιοχές η αγορά ενός αυτοκινήτου να συνδυάζεται με την χρήση συγκεκριμμένης θέσης .

 

Είπαμε μην τα βλέπουμε όλα ακραία .

Με τις υπάρχουσες τιμές της γης το σπίτι θα γίνεται όλο και ακριβότερο , οπότε και ο αγοραστής θα έίναι πιο απαιτητικός .

Link to comment
Share on other sites

Βλέπω αρχίζουν ήδη οι εξαιρέσεις για το τι θα μετράει στο όγκο...

 

Και χωρίς ελέγχους τα αποτελέσματα θα είναι τα γνωστά...

Link to comment
Share on other sites

Ε, αυτό λεω τόσο καιρό, ότι όποιος τρόπος υπολογισμού της δόμησης και αν ισχύσει, το πρόβλημα των αυθαιρεσιών θα παραμένει εαν δεν ελέγχονται οι οικοδομές.

 

Όλα τα άλλα είναι προφάσεις εν αμαρτοίες

Link to comment
Share on other sites

Βλέπω αρχίζουν ήδη οι εξαιρέσεις για το τι θα μετράει στο όγκο...

ααα γειά σου !!!!!

αρχίζουν οι εξαιρέσεις και επιστρέφουμε στην πολύπλοκη νομοθεσία του σήμερα

Link to comment
Share on other sites

μην μπερδευουμε δυο διαφορετικες κουβεντες.

 

κανεις σοβαρος επιστημονας δεν υποστηριζει πως χωρις ελεγχο θα εφαρμοστει νομος στην ελλαδα. Προφανως και απαιτειται μια λυση στο θεμα της οικοδομικης παραβατικοτητας και αυτη θα ειναι μεσω ελεγχου και προστιμων. Ειπα και πριν, απο το 2004 εχω δει πολλα οργια να εξαφανιζονται απο την πιατσα. Οταν το προστιμο ειναι ενα εκατομμυριο ευρω, δεν συμφερει το ρισκο. Ουτε λαδωνεται ο αλλος 5 και 10 χιλιαρικα για τετοια προστιμα.

 

απο εκει και περα υπαρχει η κουβεντα για την πολυπλοκοτητα του ΓΟΚ σημερα, την συναλλαγη μας στην πολεοδομια και κυριως την εισαγωγη προσωπικων ερμηνειων σε δυσνοητα ή κακοδιατυπωμενα ή ασαφη εδαφια του κανονισμου. Η μειωση των προδιαγραφων ελεγχου επι των υποβληθεντων σχεδιων μονο καλο θα κανει. Αυτο λεμε για καταργηση του σδ και των η.χ και εισαγωγη του σ.ο. - Για τον ελεγχο της πολεοδομιας μιλαμε. Οχι για το κτισιμο.

 

το λαθος ειναι που προσπαθουν να ενταξουν σε μια νεα σκεψη απλοποιησης του ΓΟΚ και της διαδικασιας εκδοσης ο.α., μια λυση σε ενα παλιο προβλημα, αυτο των κλειστων η/χ.

 

Δεν το θεωρω ευκολο, μαλλον αδυνατον να λυθει νομοθετικα αφου η εννοια της επιβαρυνσης του περιβαλλοντος καθως και της "αδικιας" αυτων που δεν κλεισανε τους η/χ θα υπαρχει παντα, αρα οι αποφασεις των δικαστηριων θα ειναι μαλλον παντα αρνητικες.

 

Καλυτερα να τα αποδεσμευσουν τα θεματα και να ξερουμε απο το 2010 οτι παμε με εναν νεο ΓΟΚ και το θεμα των ηχ να ειναι ανεξαρτητο γιατι φοβαμαι οτι ετσι και αντιμετωπιστουν με τον ιδιο νομο και αποφανθει κανενα ΣτΕ αρνητικα για τους ΗΧ θα εχουμε αδειες προ νεου ΓΟΚ, μετα νεου ΓΟΚ, με τον παλιο αλλα που εκδοθηκαν στον νεο, με τον νεο που δεν προλαβαμε την ακυρωση και τωρα θα πανε με τον παλιο και αλλα τετοια ωραια για κωμωδια.

Link to comment
Share on other sites

Για την απλοποίηση του ελέγχου και την μεταφορά του βάρους στον έλεγχο των κτισμένων συμφωνώ.

Διαφωνώ για τον ΣΟ, γιατί:

α) Προτείνεται η εφαρμογή του με σκοπό την νομιμοποίηση των Ημιυπάιθριων

β) Δεν πιστέυω ότι συμβάλει στην απλοποίηση του ελέγχου, μάλλον το αντίθετο θα συμβεί.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.