Μετάβαση στο περιεχόμενο

Iσοτιμία διπλώματος πολυτεχνίου με master


sundance

Recommended Posts

Αν ισχύσει αυτό, ένας που έχει απλό bachelor τι επαγγελματικά δικαιώματα θα έχει στην Ελλάδα; Γιατί σε όλη την Ευρώπη επ. δικαιώματα παίρνεις από το bachelor κ όχι το master.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 403
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

προς GeorgeS:

Με συγχωρείς για την παράληψη. Στα εξάμηνα 7ο-8ο έχουμε από 6 μαθήματα στο καθένα. Στα εξάμηνα 9ο-10ο έχουμε 5 στο καθένα. Την διπλωματική εργασία, που είναι υποχρεωτική, την επιλέγεις το νωρίτερο στο 8ο εξάμηνο.

 

Τώρα το πόσο δύσκολη είναι η διπλωματική σου εργασία και το αν είναι ισάξια της διατριβής των μεταπτυχιακών προγραμμάτων, εξαρτάται από την ίδια τη διπλωματική. Έχω δει διπλώματικές που απλώς επιλέγεις κομμάτια από βιβλία και δημοσεύσεις, τα παραφράζεις, τα συνθέτεις και βουαλά έχεις έτοιμη διπλωματική εργασία ηλεκτρολόγου μηχανικού... Από την άλλη υπάρχουν και διπλωματικές στις οποίες τα παιδιά ξεσκίζονται ένα με δύο χρόνια για να την τελειώσουν και διπλωματικές που έχουν δημοσιεύθει σε σινέδρια εσωτεικού και εξωτερικού. (για το τελευταίο δύο παραδείγματα : μελέτη, εξομοίωση και κατασκευή μικροδικτύου -φωτοβολταικά, diesel γεννήτρια, σύνδεση με δίκτυο της δ.ε.η., & μετατροπή συμβατικού αυτοκινήτου σε υβριδικό με συνεργασία βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα και κατασκευή των συστημάτων ελέγχου.)

 

Το βαθύτερο πρόβλημα πάντως έχει αναφερθεί παραπάνω :

Τα ίδια τα πανεπιστήμια, εννοώντας τον τρόπο σκέψης [και την όρεξη για δουλειά] των καθηγητών και των φοιτητών, υποβαθμίζουν το πρόγραμμα σπουδών τους. [πέραν της εκάστοτε πολιτικής]

Link to comment
Share on other sites

Αν ισχύσει αυτό, ένας που έχει απλό bachelor τι επαγγελματικά δικαιώματα θα έχει στην Ελλάδα; Γιατί σε όλη την Ευρώπη επ. δικαιώματα παίρνεις από το bachelor κ όχι το master.

 

Δεν ισχύει αυτό του λάχιστον όχι στην Αγλλίά, το εκπαιδευτικό συστημα της οποίας δυστυχώς αντιγράφουμε. Με bachelor δεν έχεις κανένα και αποκλείεται να αποκτήσεις και στο μέλλον επαγγελματικά δικαιώματα. ΜEng/MSc πάλι δεν έχεις επαγγελματικά δικαιώματα, αλλά αν συμπληρώσεις χρόνια επμειρίας και περάσεις κάποιες εξετάσεις αποκτάς. Για πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα το MSc είναι ο ελάχιστος ακαδημαικός τίτλος που πρέπει να έχεις. Αλλιώς αποκλείεσαι αυτομάτως από εξετάσεις για επαγγελματικά δικαιώματα όσα χρόνια και αν δουλεψεις. Να διευκρινίσω ότι επαγγεματικά δικαιώματα = ευθύνη υπογραφής.

Link to comment
Share on other sites

Το ψάξα λίγο m@rios κ αυτά που λες δεν ισχύουν. Σε ευχαριστώ πάντως γιατί έβγαλα λαγό. Δείτε λοιπόν. Για να γίνεις chartered engineer χρειάζεσε αναγκαστικά τουλάχιστον Meng. O Ieng χρειάζεται μόνο Bsc:

 

Typical qualifications include:

An accredited Bachelors

degree in engineering or

technology, or

A Higher National Certificate or

Diploma or a Foundation

Degree, plus further learning to

Bachelors degree level.

 

Τι δυνατότητες έχει ο Ieng:

Incorporated Engineers

are key members of the

engineering profession.

It is their ability to apply

technology in a creative

way that allows the

wheels of industry to turn

smoothly and efficiently.

Their responsibilities may

include engineering design,

development, manufacture,

construction, installation,

operation, maintenance

and de-commissioning.

 

[πηγή] http://www.engc.org.uk/documents/IEng%20Professional%20Recognition.pdf

 

Incorporated Engineers (IEng) are characterised by their ability to act as exponents of today's technology through creativity and innovation. To this end, they maintain and manage applications of current and developing technology, and may undertake engineering design, development, manufacture, construction and operation. Incorporated Engineers are variously engaged in technical and commercial management and possess effective interpersonal skills

 

[πηγή]http://www.engc.org.uk/registration/Register_Sections.aspx

 

An Incorporated Engineer (IEng) is someone who implements existing technology to the get

the best out of it. They are generally managing engineering operations, and probably have

responsibility for line management of people and for other resources. They may be

responsible for installation, commissioning, maintenance or operation of equipment,

products, processes or procedures. They may work in a research, design or development

environment where they are likely to be providing input on production or operation of a

product, process or system which is being designed or developed.

 

[πηγή]http://www2.theiet.org/professionalregistration/IEng%20FAQs.pdf'>http://www2.theiet.org/professionalregistration/IEng%20FAQs.pdf

 

Ο ρόλος δηλαδή toy Ieng είναι ίδιος με του Μηχανικού ΤΕ κ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ κάνει όλα τα παραπάνω μόνο με Bsc.

 

Δείτε κ το εξής

 

What is the difference between a Chartered Engineer and an Incorporated Engineer?

Primarily it is the nature of the work that they are undertaking. A Chartered Engineer is

characterised by their ability to develop and implement new technology or find new

applications for existing technology. They are often responsible for conceptual design and

will deal with problems which require reference to first principles, or for which there is not

an established solution or procedure. They may be looking for new markets for a product,

system or process, and will often provide technical and/or commercial leadership. They will

have responsibility for resources including people and finances.

Incorporated Engineers are characterised by their ability to get the best out of existing

technology. They are often found in operational roles, for example, running a production line

where it is important to get the best performance out of equipment and ensure the continual

running of the line and the quality of the output. They will normally have supervisory

responsibilities, perhaps as a first line manager or team leader and may control significant

resources. They are usually the ones applying the technologies which Chartered Engineers

create.

 

[πηγή]http://www2.theiet.org/professionalregistration/IEng%20FAQs.pdf

 

 

Αναφέρει ότι στην Αγγλία ξεχωρίζουν τον μηχανικό ανάλογα με την βαθμίδα εκπαίδευσης (Ceng κ Ieng) με τις διαφορές τους ξεκάθαρες, ο πρώτος με κατεύθυνση R&D κ ικανός να επιλύει προβλήματα που δεν έχουν ξεκάθαρη κ γνωστή λύση ενώ ο δεύτερος να εφαρμόζει γνωστή τεχνολογία. Είδατε πουθενά να λέει υπομηχανικός; Κανένα ανόητο περιορισμό τύπου "στα 101kW δεν ισχύει τίποτα από αυτά που ξέρεις"; Κ συν της άλλης δείχνει ότι άλλη μια χώρα (μετά τη Γερμανία) έχει μηχανικούς εφαρμογών χωρίς να τους θεωρεί περιττούς. Μόνο στο Ελλαδιστάν έχουμε τέτοια "φαντασία". Αλλά είπαμε αυτοί είναι οι υποανάπτυκτοι. Εμείς ξέρουμε καλύτερα στην εκπαίδευση μηχανικών.

Ε ρε "φαντασία" που μας δέρνει...

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
H προσέγγιση των πανεπιστημιακών είναι για μένα Σολομώντια λύση και αναποφεύκτη, γιατί λόγω της Ευρωπαικής ένωσης πρέπει να δημιουργηθεί κοινός τρόπος αξιολόγησης των πτυχίων τύπου Bachellor - Master που προέρχονται από το Αγγλοσαξονικό - Αμερικάνικο εκπαιδευτικό σύστημα, και των διπλωμάτων 5ετούς (και άνω πολλές φορές) ενιαίου κύκλου φοίτησης που προέρχονται από το κεντροευρωπαϊκό εκπαιδευτικό σύστημα.

................................................

Αλήθεια σε μια ενδεχόμενη αναγνώριση αυτής της ισοτιμίας κάποιος που έχει αποκτήσει και ΜΔΕ σε 5+1 ή 5+2 χρόνια στην Ελλάδα πώς θα λέγεται, ή με τι θα ισοτιμεί το μεταπτυχιακό του?

 

 

Οι απόφοιτοι πολυτεχνείου που είναι κάτοχοι διπλώματος 5ετούς φοίτησης θα έχουν δίπλωμα ισοδύναμο με MSc συνολικής διάρκειας 5 ετών όπως απονέμεται από τα αγγλοσαξονικού τύπου ομοταγή ευρωπαϊκά πανεπιστήμια. Στους απόφοιτους πολυτεχνείου που είναι κάτοχοι ΜΔΕ θα μπορούσε να τους χορηγηθεί ισοδυναμία των τίτλων σπουδών τους με το αγγλοσαξονικό Master of Philosophy (MPhil) το οποίο είναι ανώτερο του MSc και κατώτερο του PhD. Αυτή είναι μία πρόταση που ενδεχομένως να λύσει το πρόβλημα της αντιστοιχίας. Αυτό βέβαια στην περίπτωση που το ΜΔΕ έχει άμεση συνάφεια και αποτελεί συνέχεια των σπουδών του για την απόκτηση του διπλώματος μηχανικού.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ισχύει αυτό τουλάχιστον όχι στην Αγλλία, το εκπαιδευτικό συστημα της οποίας δυστυχώς αντιγράφουμε.

 

:confused::confused::confused:

 

Κάτα τ'άλλα υποκλίνομαι στο post του Σταύρου...

 

Φίλε Σταύρο εγώ προτείνω να τηλεφωνήσουμε και στα άλλα επιμελητήρια ΟΛΩΝ των κρατών-μελών της Ε.Ε.,δημοσιεύοντας στη συνέχεια ΠΟΥ κατατάσσουν τους Μηχανικούς Τ.Ε.

 

Για να αποφευχθεί στο μέλλον να πεταχτεί κάποιος και να πει "Στην Πορτογαλία/Ολλανδία/Βέλγιο αν πάρεις βασικό πτυχίο είναι σαν να μην σπούδασες" και μας ξαναπέσουν τα λιγοστά μαλλιά μας...

Link to comment
Share on other sites

Παντού πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα έχουμε της αντίστοιχης βαθμίδας φυσικά. Στην Αγγλία που αναφέρομαι παραπάνω, με πτυχίο ΤΕΙ + Msc γίνεσε chartered engineer.

 

Το πτυχίο μας είναι Bsc και δεν σηκώνει κουβέντα, εκτός εντός Ελλαδιστάν. Εδώ δεν είναι Ε.Ε. ακόμα φαίνεται. Που θα πάει. Σιγά σιγά...

Link to comment
Share on other sites

Το πτυχίο μας είναι Bsc και δεν σηκώνει κουβέντα, εκτός εντός Ελλαδιστάν. Εδώ δεν είναι Ε.Ε. ακόμα φαίνεται. Που θα πάει. Σιγά σιγά...

 

Και όμως σηκώνει κουβέντα. Στην Ολλανδία για παράδειγμα, οι ελληνικές πολυτεχνικές αναγνωρίζονται ως Masters, γι' αυτό και οι σχετικοί απόφοιτοι ελληνικών πολυτεχνικών γίνονται δεκτοί σε Postmaster προγράμματα (βλ. PDEng).

 

Περισσότερα μπορεί να ψάξει κανείς εδώ --> http://www.nuffic.nl/ .

 

Οπότε φιλικά θα συμβούλευα να το ψάχνουμε εκτεταμένα πριν διαδίδουμε την κάθε ραδιο-αρβύλα που μάς πλασάρει ο κάθε συνάδελφος. ;)

Link to comment
Share on other sites

Επειδή πρόκειται για ένα θέμα όπου κάποιοι γνωστοί φορείς και πρυτάνεις, που κατά τα άλλα κόπτονται τόσο πολύ για την ποιότητα των σπουδών (τρομάρα τους), φέρνουν συνεχώς στην επικαιρότητα θα ήθελα να διευκρινιστεί απο όποιον γνωρίζει, τι αρκιβώς ιστοίμηση ζητάνε τα πολυτεχνεία. Ισοτίμηση με MSc ή με MEng ??????!?!?!?!??!??! και θα τοποθετηθώ αναλόγως.

 

Διότι αν προσέξει κανείς τις ανακοινώσεις της πρυτανείας θα διαπιστώσει ότι είναι καθ όλα ασαφείς, σαν να πρόκειται για ασχέτους με τα εκπαιδευτικά, και αναφέρονται γενικά και αόριστα στον τίτλο "master" πράγμα που κατά τη γνώμη μου γίνεται σκόπιμα. Τι σημαίνει λοιπόν ισοτίμηση με master ? ας ξεκαθαρίσουν τη θέση τους οι πρυτάνεις και το ΤΕΕ και ας αφήσουν τα μισόλογα. Σημαίνει ισοτίμηση με ΠΜΣ (Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών) όπως ορίζεται στην Εθνική Νομοθεσία σύμφωνα με το Ν. 3685/98 ?

 

Διότι αν είναι έτσι παραθέτω το άρθρο 4 του εν λόγω Νόμου :

 

Εισακτέοι στα Π.Μ.Σ. − Διαδικασίες επιλογής

1. α) Στα Π.Μ.Σ. γίνονται δεκτοί πτυχιούχοι Α.Ε.Ι. της

ημεδαπής ή ομοταγών αναγνωρισμένων ιδρυμάτων της

αλλοδαπής. Η επιλογή των μεταπτυχιακών φοιτητών

γίνεται κυρίως με συνεκτίμηση των εξής κριτηρίων: το

γενικό βαθμό του πτυχίου, τη βαθμολογία στα προπτυ−

χιακά μαθήματα που είναι σχετικά με τα μαθήματα του

Π.Μ.Σ., την επίδοση σε διπλωματική εργασία, όπου αυτή

προβλέπεται στο προπτυχιακό επίπεδο και την τυχόν

ερευνητική δραστηριότητα του υποψηφίου.

 

 

Απο τα παραπάνω είναι προφανές ότι προαπαιτείται βασικός τίτλος σπουδών δηλαδή κατοχή πτυχίου ή διπλώματος και συνεκτιμάται τυχόν διπλωματική ή πτυχιακή εργασία. Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια φοβερή υποβάθμιση κατ εντολήν συντεχνιακών συμφερόντων όπου η διπλωματική ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΗ εργασία θα είναι ταυτόχρονα και μεταπτυχιακή ???????

 

Ας μα εξηγήσουν, το ξαναλέω, πρώτα οι πρυτανικές αρχές τι εννούν με τις ασύντακτες, ασαφείς και παράνομες ανακοινώσεις που βγάζουν όταν χρησιμοποιούν τη λέξη "Master" για να συζητήσουμε. Εννοούν Master of Science, Master of Engineering, αυτόματη αναγνώριση με ΠΜΣ ? τι απ όλα. Οι ίδιοι ξέρουν άραγε ?

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.