Μετάβαση στο περιεχόμενο

Περί επαγγελματικών δικαιωμάτων (γενικά)


Recommended Posts

Η ευθύνη ζωής και περιουσίας που φέρει ο Πολ.Μηχ. είναι ΙΣΟΒΙΑ!(το ίδιο βέβαια ισχύει και για τους υπόλοιπους μηχανικούς,αλλά το κόστος σφάλματος του Πολ.Μηχ. είναι ασύλληπτα μεγαλύτερο-μπορεί να φθάσει -ευκολότερα και συχνότερα από τους υπόλοιπους-τη κλίμακα εκατοντάδων ζωών και εκατομμυρίων ευρώ). Θεωρώ λοιπόν δικαιολογημένο το "υψηλότερο" των αμοιβών(και σκέψου ότι είναι χαμηλότερο από αυτό των Αρχιτεκτονικών...)

Αν ηταν δικαιολογημενο δε θα μου ζηταγαν 170 ευρω για στατικη μελετη που βγαζει αμοιβη 1100 ευρω.

 

Οσο για τη μεγαλυτερη ευθυνη και τις ζωες εχω να πω οτι η γεφυρα στο Ριο-Αντιριο δεν απειχε πολυ απο μερικη καταρρευση οταν εσπασε ενα συρματοσχοινο απο κεραυνο. Επισης θα μπορουσαν να εχουν πεθανει πολλοι απο το μερικων τονων συρματοσχοινο που επεσε στο οδοστρωμα. Εκτος και αν θεωρεις και το αλεξικεραυνο οτι ανοικει στην "πιτα" σου, οποτε παω πασο.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

@nikoskourtis,

 

Καταρχήν, θα μπορούσες να κάνεις edit και όχι να παραθέσεις 3 post.

 

Δεν θα διαφωνήσω τελείως με αυτά που αναφέρεις. Και για να το πάω και λίγο παραπέρα θα σου πω ότι το φαινόμενο είναι γενικό. Από την μία βλέπεις ΠΜ να υπογράφουν τοπογραφικά και - απλά - Η/Μ, ΑΜ και ΑΤΜ να υπογράφουν στατικά, ΗΜ ή ΜΜ να ασχολούνται με ημιυπαίθριους χώρους κτλ. Από την άλλη όλο και πιο πολλοί μηχανικοί (διαφόρων ειδικοτήτων) δίνουν βάση στα προγράμματα και στα αποτελέσματα που βγάζουν τα χαζοκούτια. Το θέμα έχει συζητηθεί επανειλημμένα στο forum.

 

Από εκεί και πέρα θα επιμείνω στο ότι καμιά φορά η άγνοια μας κάνει να λέμε αστεία πράγματα. Δεν θα σε παρεξηγήσω, αλλά για την ιστορία επειδή αναφέρθηκες στην γέφυρα Ρίο-Αντίρριο, και επειδή τυγχάνει να ξέρω πολύ καλά το θέμα… θα σου πω ότι ούτε με ένα καλώδιο, ούτε με δύο, αλλά και τα μισά καλώδια να αστοχούσαν η γέφυρα θα έμενε εκεί που είναι ακόμα και σήμερα. Το να λες ότι η γέφυρα «δεν απείχε πολύ από μερική κατάρρευση» είναι τουλάχιστον αστείο και μου το κάνεις ακόμα μια φορά εύκολο να μιλήσω περί άγνοιας…

 

edit: η λέξη "αδαησμός" αλλάχτηκε σε "άγνοια"

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το "αδαησμός" εκτός του ότι ακούγεται άσχημα, νομίζω ότι δεν αποτελεί καν δόκιμο όρο. "Άγνοια" ίσως;

Link to comment
Share on other sites

NikosKourtis αχ φιλε ποσο δικιο εχεις σε οτι λες.

 

Γνωστα πραματα σε ολους αναφερεις τα οποια καποιοι δεν θελουν να δεχτουν απο συμφερον.

Link to comment
Share on other sites

Eίπαμε για όλα φταίνε αυτά τα λαμόγια οι πολιτικοί μηχανικοί που έχουν μαζέψει όλο το χρήμα του κατασκευαστικού κλάδου.

Άσε που είναι και ψώνια , υπάρχουν οι τοπογράφοι , οι αρχιτέκτονες, οι μηχανολόγοι , οι ηλεκτρολόγοι. Αυτοί θέλουν να λέγονται με δύο ονόματα , πολιτικοί μηχανικοί ...λες και είναι καρδιολόγοι χειρουργοί.

Να τους διώξουμε από το ΤΕΕ , μήπως δούμε καμιά άσπρη μέρα.

Αυτοί φταίνε και για την οικονομική κρίση.

Άσε που η ειδικότητα τους είναι άσχετη με την οικοδομή.

Link to comment
Share on other sites

Οσο για τη μεγαλυτερη ευθυνη και τις ζωες εχω να πω οτι η γεφυρα στο Ριο-Αντιριο δεν απειχε πολυ απο μερικη καταρρευση οταν εσπασε ενα συρματοσχοινο απο κεραυνο.

 

Και συνεχίζεις ακάθεκτος......

 

(ο όρος "αδαημοσύνη" είναι δοκιμότατος, δε ξέρω γιατί παραφράστηκε στη συνέχεια στο thread σε "αδαησμός"...)

 

Εν τέλει συνάδελφε ποιό είναι το point σου?

Από τα παραπάνω καταλαβαίνω ότι θες να χωρήσεις τους Μηχανικούς στους Πολιτικούς-Αρχιτέκτονες και ΟΛΟΥΣ τους υπόλοιπους,όπου οι πρώτοι είναι Τεχνικά και Ηθικά απαίδευτοι....

Link to comment
Share on other sites

Σωστός ο spy. Με ρωτάει κάποιος πιο παλιά: "Τί δουλειά κάνεις;", "Μηχανικός" του λέω εγώ, "Α, ωραία που έχεις το συνεργείο σου να φέρω το αμάξι μου για σέρβις;". Αν του έλεγα πολιτικός σκέτο θα με ρωτούσε σε ποιο κόμμα ανήκω. Αν ήμουν οποιασδήποτε άλλης ειδικότητας τότε μόνο με μια λέξη θα καθάριζα (μηχανολόγος-ηλεκτρολόγος-αρχιτέκτοντας κοκ).

Πάντως και ο προηγούμενος πρόεδρος του ΤΕΕ και ο τωρινός δεν είναι πολιτικοί μηχανικοί αλλά δεν είδα να αλλάζει και τίποτα σχετικά με τα επαγγελματικά δικαιώματα. Το μπάχαλο συνεχίζεται...

Link to comment
Share on other sites

Για να σοβαρευτώ και λίγο , πράγματι οι αμοιβές των Η/Μ είναι μικρές αλλά δεν είναι λογικό να εξισωθούν με τα αρχιτεκτονικά π.χ.

Εδώ βγήκε ένας συνάδελφος μηχανικός παραγωγής και διοίκησης και διαμαρτυρήθηκε !!!

Μα αυτή η ειδικότητα σχετίζεται κυρίως με την βιομηχανία.

Ρε παιδιά το πρόβλημα είναι

1. Δεν υπάρχουν δουλειές

2. Ο κατασκευαστικός κλάδος είναι σε κρίση.

3. Οι υπόλοιπες ειδικότητες αντί να ασχοληθούν με άλλους τομείς , στηρίχθηκαν επαγγελματικά μόνο στην οικοδομή.

4. Και όταν υπήρχαν δουλειές σε βιομηχανίες και βιοτέχνιες , πάλι λίγοι πήγαιναν γιατί η δουλειά στο εργοστάσιο είναι πιο

απαιτητική.

 

**Στον ένα φταίνε οι πολιτικοί μηχανικοί , στον άλλο φταίνε οι κομμουνιστές ....

Λόγω της κρίσης τα προβλήματα έχουν γίνει εντονότερα και όλοι ψάχνουμε αποδιομποπαίους τράγους.

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.