Μετάβαση στο περιεχόμενο

Περί επαγγελματικών δικαιωμάτων (γενικά)


Recommended Posts

Σαν μηχανολόγος να πω τον πόνο μου.

 

Το "δυσκολότερο" ΑΕΙ μηχανολογίας για να εισαχθεί κάποιος το 2010 ήταν στο ΕΜΠ με 19112 μόρια ενώ το "ευκολότερο" ήταν το τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Δυτ. Μακεδονίας (Κοζάν) με βάση 18056.

 

Το "δυσκολότερο" ΤΕΙ μηχανολόγιάς ήταν το τμήμα Μηχανολογίας ΤΕΙ Πειραιά με 13844μόρια ενώ το "ευκολότερο" το ΤΕΙ Μηχανολογίας Δυτ. Μακεδονίας (Κοζάνη) με 7430 μόρια.

 

ΑΕΙ: 18056->19112

ΤΕΙ: 7430->13844

 

Πως μπορεί να ισχυριστεί κάποιος ότι ο απόφοιτος που πέρασε σε ΤΕΙ με 7430 μόρια είναι το ίδιο καλός με τον "χειρότερο" που πέρασε σε ΑΕΙ μηχανολογίας με 18056;

Γιατί συσχετίζεις τον βαθμό εισαγωγής σε μία σχολή με τα επαγγελματικά δικαιώματα; Καλώς ή κακός ο τρόπος εισαγωγής στα ανώτατα ιδρύματα είναι αυτός, από κει και πέρα η ποιότητα και η ποσότητα των γνώσεων όπου σου δίνει μία σχολή είναι άσχετη με τον βαθμό πρόσβασης αυτής. Οκ εδώ μπορεί κάποιος να πει ότι κάποιος όπου στις Πανελλήνιες έγραψε μ.ο. 6 ή 7 πώς μπορεί να γίνει μηχανικός, εν μέρη θα χει δίκιο αλλά αν είναι σε θέση να βγάλει την σχολή ο συγκεκριμένος τότε προφανώς αξίζει να είναι μηχανικός (θεωρητικά όλα αυτά και πρακτικά ίσως να ναι πολύ σπάνιο αυτό το φαινόμενο). ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΆΓΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΠΤ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΣΧΕΤΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΒΑΘΜΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΕΙΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΗΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΣΧΟΛΗΣ. Παράδειγμα: Αν θεωρητικά από αύριο βγάλει μία ανακοίνωση κάποιος οργανισμός και αναφέρει ότι «ζητούνται 50.000 απόφοιτοι πολιτικών δομικών έργων ΤΕ για πρόσληψη μέσα σε ένα χρονικό διάστημα 6 ετών με μηνιαίες απολαβές 3.000 ευρώ» τότε η συγκεκριμένη σχολή την επόμενη κιόλας χρονιά ενδέχεται να είναι στις περιζήτητες σχολές της Ελλάδας. Οπότε είναι όπως καταλαβαίνεις τελείως άσχετο να θέτεις σκέψεις με βάση τον βαθμό εισαγωγής.

 

Γιαυτό μη λέμε ότι θέλουμε.

 

Να θίξω ένα θέμα πιο συγκεκριμένο αν θέλεις, οι απόφοιτοι από το ΤΕΙ πολιτικών δομικών έργων είναι σε θέση βάση ελληνικής νομοθεσίας να υπογράφουν στατικά εως 3όροφων οικοδομών, σε αυτό δεν υπάρχει ορθή λογική (και αν διαφωνεί κάποιος με αυτό πολύ θα θελα να ακούσω την γνώμη του), από την στιγμή όπου είσαι σε θέση να υπογράφεις 3όροφο μπορείς να κάνεις στατική μελέτη και για 5-7-8-9 ορόφους μελέτης (είναι κάτι το οποίο ισχυρίζονται και καθηγητές ιδρυμάτων απόφοιτη Α.Ε.Ι.) και αν όλη αυτή η θεωρία δεν πείθει τότε ας πάμε στην πράξη. Πόσα κρούσματα έχουμε ακούσει και γνωρίζουμε όπου μηχανικοί Τ.Ε. εκπονούν μελέτες όπου δεν έχουν δικαίωμα υπογραφής και δίνουν κάποια χρήματα σε μηχανικούς Π.Ε αγοράζοντας έτσι την υπογραφή τους.

 

Να πω και κάτι άλλο για να μην θεωρηθεί οτι μεροληπτώ, γιατί να έχει ένας μηχανικός Τ.Ε. δικαιώματα σε αρχιτεκτονικά, τοπογραφικά και σε άλλες μελέτες από την στιγμή όπου δεν έχει τις απαραίτητες γνώσεις; Όπως αντίστοιχα και οι αρχιτέκτονες, γιατί να έχουν δικαίωμα υπογραφείς στατικών μέχρι 3οροφου από την στιγμή που δεν έχουν ιδέα από στατικά.

 

Γενικότερα θα ήθελα να πω σε όλους τους φίλους του φόρουμ όπου προβληματίζονται γιαυτό το θέμα και παραθέτουν απόψεις να μην μεροληπτούν προς το προσωπικό τους συμφέρων και να κοιτάνε το θέμα αντικειμενικότερα.

 

Η άποψή μου είναι ότι θα πρέπει να καταμεριστούν τα επαγγελματικά δικαιώματα σύμφωνα με τις γνώσεις στο κάθε αντικείμενο, πχ.. δεν με ενδιαφέρει πως λέγεται η σχολή σου αει τει η οτιδήποτε, αλλά πόσες διδακτικές μονάδες έχεις διδαχτεί για το κάθε αντικείμενο;; αυτές... οκ έχεις αυτά τα δικαιώματα σε κάθε κλάδο...

 

Δεν είμαι σύμφωνος με την ΕΞΙΣΩΣΗ των Τ.Ε και Π.Ε αλλά το ορθότερο όλων είναι να έχουν αντίστοιχα δικαιώματα σύμφωνα με τις γνώσεις που σου παρέχει η κάθε σχολή..

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Ποιός είναι καλύτερος... Αυτός που μπήκε όπως λέτε στις πανελλαδικές... με 10χχχ μόρια και έκανε 10 χρόνια να τελειώσει ή αυτός που μπήκε στα ΤΕΙ και τελείωσε στην ώρα του;

Αυτος που τελειωσε το ΤΕΙ στην ωρα του λες να καταφερνε να τελειωσει το πολυτεχνειο σε 5-6-7 χρονια;

 

Επίσης αυτοι που τελειωσαν ΤΕΙ στην ωρα τους είναι λίγοι, οι καλυτεροι.

Το 90% απο ΤΕΙ δεν θα μπορουσε εστω και σε 20ετια να τελειωσει πολυτεχνειο και ειδικα καποιες συγκεκριμενες δυσκολες πολυτεχνικες. Το εντατικο διαβασμα εστω και 1 μαθηματος σε 1 εξαμηνο ολοκληρο δεν φτανει σε παρα πολλους για να περασουν μαθημα πολυτεχνειου. Αν τα πραγματα ηταν τοσο απλα και η οροφη των ικανοτητων (ταλεντο) ηταν κοινη για ολους σε ολα, τοτε ολοι θα μπορουσαμε να γινουμε κορυφαιοι σε ολα. Η αλήθεια είναι οτι αν δεν εχεις μαθηματικο μυαλο δεν γινεσαι καλος στα μαθηματικα οτι και να κανεις, αν δεν εχεις φαντασια δεν μπορεις να γινεις αρχιτεκτονας, αν δεν εχεις τεχνικο μυαλο δεν γινεσαι μηχανικος, αν δεν εχεις φωνητικες χορδες δεν γινεσαι τραγουδιστης. Το μονο που καταφερνεις στις αντιθετες περιπτωσεις ειναι να γινεις το αντιστοιχο με τις γυμνες τραγουδιστριες που μας καταστρεφουν τα αυτια και την αισθητικη καθε μερα τα τελευταια χρονια.

 

@notasodi

ΟΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΣΧΕΤΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ.

Link to comment
Share on other sites

πολύς λογος γίνεται για τα επαγλεματικα δικαιωματα. Θέλω να καταθέσω την άποψη μου που ίσως να δυσαρεστήσει πολλούς.

Απο την πλευρά του κράτους: Το κράτος όταν ιδρύει μια σχολή νομίζω ότι θα πρεπε ταυτόχρονα να καθορίζει τα επαγγελματικά της δικαιώματα.

Απο την πλευρα των υποψηφιων φοιτητων: Όταν κάποιος επιλέγει μια σχολή θα πρεπε να έχει κατα νου τα επαγγελματικα δικαιώματα που θα του δώσει αυτη η σχολή καθως και το περιεχόμενο των σπουδών σε αυτή.

Απο την πλευρά των Αποφοίτων: ¨οταν εχεις τελιώσει μια σχολή θα πρεπει να έχεις κατα νου ότι τα επαγγλεματικα σου δικαιωματα είναι αυτα τα συγκεκριμένα που υπάρχουν.

 

Στην σύγχρονη Ελλάδα τι συμβαίνει:

Το κράτος ιδρύει σχολές με νόμους και αφήνει υπόσχεση για μελλοντικό νόμο σε σχεση με τα επαγγλεματικα δικαιώματα.

Ο απόφοιτος λυκείου δίνει πανελλήνιες με πλήρη άγνοια για τις σχολές, το μηχανογραφικο συχνα το συμπληρωνει κάποιος τρίτος. περνάει σε μια σχολή που δε τον ενδιαφέρει ουτε το αντικείμενο ούτε τα επαγγλεματικα δικαιωματα που αυτη προσφερει.

Ως αποφοιτος της σχολης ζηταει και απαιτει να του δώσουν τα επαγγελματικα δικαιωματα που αυτος θα θελε να έχει χωρις να τον ενδιαφερει τιποτα αλλο.

Αποτελεσμα ενας διαρκης αγωνας οπου ο ενας θελει να φαει τον αλλο.

 

Αποψη μου είναι όταν μπαίνεις σε μια διαδικασια οι κανόνες ανακοινώνονται πριν το ξεκίνημα δεν μπορουν να αλλαζουν στην πορεια του αγωνα. Συνεπως μου φαινεται αδιανοητο καποιος να πηγαινει σε μια οποιαδηποτε σχολη για την οποια γνωριζει οτι έχει πολυ περιορισμενα επαγγελματικα δικαιωματα και αφου αποφοιτησει να ζητάει τα επαγγελματικα δικαιωματα κάποιου αλλου. Είναι η κουτοπονηρια του Έλληνα και η ανοχή του κράτους που δίνει αυτο το δικαίωμα. Δε γινεται να διαλέγεις τον έυκολο δρόμο της απαξιωμένης σχολής και μετα να ζητάς τα επαγγελματικα δικαιωματα μια κορυφαίας σχολής, της οποίας ο απόφοιτος απέδειξε με εξετάσεις οτι αξίζει να μπει και με δουλεια απέδειξε ότι είναι ικανός να αποφοιτήσει. Είναι η ίδια κουτοπονηρια με αυτον που αγοράζει τσάμπα αγροτεμάχιο μη οικοδομήσιμο, χτίζει αυθαίρετο και μετά ζητάει να γίνει η περιοχή σχέδιο πόλης για να νομημοποιησει το αυθαίρετο (αυτα μονο στην Ελλαδα γίνονται).

 

Αν όλοι αυτοι που ζητανε σημερα στην Ελλαδα επαγγελματικα δικαιωματα μηχανικων, τα αποκτήσουν με κάποιο τρόπο, τότε το επαγγελμα του μηχανικού θα γίνει το χείρότερο επάγγελμα, με τεράστια ανεργία, θα γίνει επάγγελμα προς αποφυγή. Υπάρχουν απόφοιτοι απο εκατοντάδες ΤΕΙ και πανεπιστήμια που ζητάνε επαγγελματικα δικαιωματα μηχανικων, εκ των υστέρων, ενω γνωριζαν πριν μπουν στις σχολες αυτες. Αν τους δωθουνε θα είναι η μεγαλύτερη αδικία για το διπλωματούχο που έχει γίνει ποτε.

Να μπω και στη θέση κάποιου που τέλειωσε ΤΕΙ και μετά με κατατακτήριες πολυτεχνείο; Ε αυτός παει για αυτοκτονια ή στην καλύτερη θα μουτζώνει τον εαυτο του στον καθρέφτη 3 φορές τη μέρα.

 

Παρατήρηση: Οι τίτλοι των θεμάτων πρέπει να είναι με σωστή ορθογραφία, με τόνους και το πρώτο γράμμα κεφαλαίο

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

Ευχαριστώ.acnt

 

Νομίζω ότι μεροληπτείς στις σκέψεις σου και λειτουργείς με βάση το προσωπικό σου συμφέρων σύμφωνα με αυτά που γράφεις για το θέμα των επαγγελματικών δικαιωμάτων και δυστυχώς με τέτοιες απόψεις δεν μπορεί να γίνει συζήτηση επί της ουσίας για αυτό το τόσο σημαντικό θέμα όπως αυτό των επαγγελματικών δικαιωμάτων

 

Καταρχάς δεν έχει καμία συσχέτιση ο βαθμός πρόσβασης μίας σχολής με τα επαγγελματικά δικαιώματα, όπως και με το τι γνώσεις παρέχει μία σχολή. Αν θες να μιλήσω και με παραδείγματα υπάρχουν πολλά, για παράδειγμα μία φίλη μου πέρασε στην σχολή βρεφονηπιοκόμων στην Θεσσαλονίκη με βαθμό 18,5 γενικότερα είναι μία σχολή με αρκετά μεγάλες βάσεις, όμως η δυσκολία της συγκεκριμένης σχολής απέχει κατά πολύ από την δυσκολία εισαγωγής στη σχολή. Αλλά δεν κολλάω σε αυτό. Καταρχάς τι είναι ο βαθμός εισαγωγής; Ορίζεται από την ζήτηση της εκάστοτε σχολής. Αν θεωρητικά από αύριο βγάλει μία ανακοίνωση κάποιος οργανισμός και αναφέρει ότι «ζητούνται 50.000 απόφοιτοι πολιτικών δομικών έργων ΤΕ για πρόσληψη μέσα σε ένα χρονικό διάστημα 6 ετών με μηνιαίες απολαβές 3.000 ευρώ» τότε η συγκεκριμένη σχολή την επόμενη κιόλας χρονιά ενδέχεται να είναι στις περιζήτητες σχολές της Ελλάδας. Οπότε είναι όπως καταλαβαίνεις τελείως άσχετο να θέτεις σκέψεις με βάση τον βαθμό εισαγωγής.

 

Θα έπρεπε να δημιουργούνται ιδρύματα και να ορίζονται εξαρχής ο σκοπός δημιουργίας και λειτουργίας των ιδρυμάτων καθώς και τα επαγγελματικά τους δικαιώματα, το πιο σημαντικό όμως να διδάσκονται τα αναγκαία μαθήματα και να δίδεται η απαραίτητη γνώση για να μπορούν οι απόφοιτοι της εκάστοτε σχολής να αντεπεξέλθουν σε αυτά τα επ. δικαιώματα.Ν Στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια δημιουργούσαν σχολές για να αναπτυχθούν επαρχιακές πόλης παίζοντας με τα όνειρα τον νέων παιδιών....

 

Τα δικαιώματα των μηχανικών ΤΕ ορίζονται από βασιλικά διατάγματα έως τώρα στην Ελλάδα, αν σε ενδιαφέρει το θέμα ψάξε να βρεις πόσα έτη ήταν τα ΤΕΙ εκείνη την εποχή και τι ακριβώς μαθήματα δίδασκαν και αντίστοιχα το τι γίνεται τώρα;

 

Εμένα προσωπικά η γνώμη μου είναι και αυτό θέλω να έχω δικαίωμα υπογραφείς σε μελέτες στις οποίες είμαι σε θέση να εκπονήσω. Το θέμα γενικότερα δεν έχει να κάνει στο να κυνηγάνε οι μηχανικοί των ΤΕ τα δικαιώματα των ΠΕ. Το θέμα είναι γενικότερο στον κλάδο των μηχανικών, ο ένας μπαίνει στα χωράφια του άλλου. Να φανταστείς ο Αρχιτέκτονας έχει δικαίωμα στα στατικά αλλά και εγώ που είμαι πολιτικών δομικών έργων έχω δικαίωμα σε αρχιτεκτονικά, τοπογραφικά έχοντας μόνο βασικές γνώσεις σε αυτά.

 

Η προσωπική μου άποψη είναι ότι πρέπει να ρυθμιστούν αυτά τα θέματα με βάση τις διδακτικές μονάδες, δηλαδή, δεν με ενδιαφέρει τι είσαι πως λέγεται η σχολή σου αλλά τι έχεις διδαχτεί και αντίστοιχα θα έχεις αυτά τα επαγγελματικά δικαιώματα και στη συνέχεια ανάλογα με την εμπειρία σου αναβαθμίζεσαι. Έτσι λύνονται τέτοιου είδους θέματα και πιστεύω πως είναι αρκετά εύκολο το θέμα να λυθεί αλλά όσο θα υπάρχουν ανθρώποι που κοιτάνε αποκλειστικά και μόνο το προσωπικό τους συμφέρων και έχουν φανατικές απόψεις (και δεν αναφέρομαι μόνο στους τειτίζηδες ούτε στους αειτζηδες), δεν πρόκειται να λυθεί τίποτα απόλα αυτά τα θέματα.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί υπάρχει τεράστια διαφορά στο επίπεδο σπουδών μεταξύ Πολυτεχνείων-ΤΕΙ.

Το θέμα έχει συζητηθεί σε άλλα thread.

Aν έχεις ένα γκρουπ με κακούς μαθητές , θα διδάξεις την ύλη σύμφωνα με το μέσο όρο.

Αντίστοιχα αν έχεις άριστους.

Γενικά υπάρχει διαφορά , την οποία γνωρίζουν και οι μη μηχανικοί.

Link to comment
Share on other sites

Καλά διαβάσαμε όλοι για το τι γίνεται στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας που οι Μηχανολόγοι δεν έχουν εργαστήρια και κάνουν μαθήματα σε αποθήκες Super Market. Και αυτοί έχουν ποιοτικότερες σπουδές από εμένα; Σοβαρά μιλάμε;

Link to comment
Share on other sites

Τόσο καιρό μιλάμε και πάλι δεν έχετε καταλάβει τίποτα μερικοί.

 

Το θέμα των επαγγελματικών δικαιωμάτων δεν έχει να κάνει με το αν ο ένας είναι λίγο καλύτερος, ο άλλος έγραψε 18, ο άλλος 12, ένας είναι πιο έξυπνος, ο άλλος λίγο πιο χαζός κλπ.

Το θέμα είναι καθαρά θεσμικό και ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ. Οι ανοησίες που λέτε μερικοί του στυλ "είχα ένα φίλο που πέρασε ΤΕΙ", "ξέρω ένα παιδί που δεν μπορεί να λύσει εξισώσεις" δεν μπορούν να σταθούν ούτε ως επιχειρήματα, ούτε ως αποδεικτικά στοιχεία, ούτε προφανώς να αποτελέσουν βάση της συζήτησης.

 

Ανοίξτε λοιπόν τα αυτιά σας και καταλάβετε τούτο. Καθόσον τα ΤΕΙ είναι δημόσια κρατικά ιδρύματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και αποτελούν μέρος του εθνικού εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας, τα επαγγελματικά τους δικαιώματα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΠΟΥΔΕΝΕΙ να είναι διαφορετιικά από αυτά που χορηγούν ΙΣΟΤΙΜΕΣ ΜΕ ΤΑ ΤΕΙ ΣΧΟΛΕΣ στις υπόλοιπες χώρες μέλη της Ε.Ε. Ακριβώς δηλαδή ότι συμβαίνει και με τα πανεπιστήμια.

Οι 40.000 διπλωματούχοι μηχανικοί εξ Ιταλίας, Αγγλίας, Τανζανίας, Μαδαγασκάρης κλπ τους οποίους με συνοπτικές διαδικασίες αναγνωρίσατε ως διπλωματούχους (ασχέτως αν είχαν γράψει 0 στις πανελλήνιες ή δεν δώσανε καθόλου) και για τους οποίους κουβέντα δεν τολμάτε να πείτε βεβαίως, αναγνωρίζονται ως μηχανικοί στη χώρα μας βάσει των ίδιων θεσμικών πλαισίων που υπάρχουν. Μας αρέσει δεν μας αρέσει.

 

Τώρα αν δεν σας αρέσουν τα θεσμικά πλαίσια, ΞΕΚΙΝΑΤΕ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ, δηλαδή ΞΕΚΙΝΆΤΕ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΟΣΩΝ ΓΡΑΨΑΝΕ ΜΗΔΕΝ (0) ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΤΕ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.

 

Aν πάλι θέλετε να ορίσουμε ως βάση της συζήτησης, τις πραγματικές γνώσεις και ιδιαιτέρως δε τις επαγγελματικές γνώσεις, τότε μετα απολύτου βεβαίοτητας σας πληροφορώ ότι το 80% των αποφοίτων μηχανικών την επόμενη μέρα που πέρνει το πτυχίο-δίπλωμα ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ, ΠΡΟΣΞΕΤΕ, Π Α Ν Τ ΕΛ Ω Σ (όχι μερικώς) ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ. Δηλαδή, έχουν μόνο θεωρητικές γνώσεις ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ.

Άρα, ας πάνε πρώτα όλοι 3-5-10 χρόνια να μάθουν τη δουλειά και να γίνουν ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ και μετά βλέπουμε αν θα πάρουν επ. δικαιώματα (γιατί για επαγγελματικά δικαιώματα μιλάμε και όχι για ακαδημαϊκά). Αυτό ισχύει για όλους, συμπεριλαμβανομένων και των "σοφών" διπλωματούχων που δεν καταδέχονται να πιάσουν κατσαβίδι και θέλουν να έχουν το αποκλειστικό δικαίωμα να εκπονούν θεωρητικές μελέτες αποχέτευσης οικοδομών από το κρεβάτι τους. Και αφήστε τώρα τα ακαδημαϊκά. Εδώ μιλάμε να βγείς στην αγορά να δουλέψεις στο αντικείμενό σου, δεν μιλάμε να κάνεις έρευνα ή να θεωρητικολογείς και να γράφεις paper, εκεί μαζί σας. Είστε σαφώς πιο κατάλληλοι.

Link to comment
Share on other sites

Αυτος που τελειωσε το ΤΕΙ στην ωρα του λες να καταφερνε να τελειωσει το πολυτεχνειο σε 5-6-7 χρονια;

 

Επίσης αυτοι που τελειωσαν ΤΕΙ στην ωρα τους είναι λίγοι, οι καλυτεροι.

Το 90% απο ΤΕΙ δεν θα μπορουσε εστω και σε 20ετια να τελειωσει πολυτεχνειο και ειδικα καποιες συγκεκριμενες δυσκολες πολυτεχνικες. Το εντατικο διαβασμα εστω και 1 μαθηματος σε 1 εξαμηνο ολοκληρο δεν φτανει σε παρα πολλους για να περασουν μαθημα πολυτεχνειου. Αν τα πραγματα ηταν τοσο απλα και η οροφη των ικανοτητων (ταλεντο) ηταν κοινη για ολους σε ολα, τοτε ολοι θα μπορουσαμε να γινουμε κορυφαιοι σε ολα. Η αλήθεια είναι οτι αν δεν εχεις μαθηματικο μυαλο δεν γινεσαι καλος στα μαθηματικα οτι και να κανεις, αν δεν εχεις φαντασια δεν μπορεις να γινεις αρχιτεκτονας, αν δεν εχεις τεχνικο μυαλο δεν γινεσαι μηχανικος, αν δεν εχεις φωνητικες χορδες δεν γινεσαι τραγουδιστης. Το μονο που καταφερνεις στις αντιθετες περιπτωσεις ειναι να γινεις το αντιστοιχο με τις γυμνες τραγουδιστριες που μας καταστρεφουν τα αυτια και την αισθητικη καθε μερα τα τελευταια χρονια.

 

Εσύ είσαι προκλητικός μου φαίνεται; Που το έχεις δει αυτό να συμβαίνει; Συνήθως απόφοιτοι ΤΕΙ όπου εισάγονται σε ΑΕΙ έχουν μεγάλο ποσοστό επιτυχίας, και αυτό πηγάζει από την μεγάλη προσπάθεια όπου έκαναν πρώτον για να τελειώσουν στην ώρα τους και με πολύ καλούς βαθμούς το ΤΕΙ και δεύτερον στην μεγάλη προσπάθεια όπου έκαναν για να εισαχθούν σε κάποιο ΑΕΙ με σκοπό να αποκτήσουν περισσότερα επαγγελματικά δικαιώματα. Και τα περισσότερα μαθήματα τα περνάνε με βαθμό αφού ήδη τα έχουν διδαχτεί, έχω κάνει άπειρες συζητήσεις με καθηγητές μου στην σχολή και από τις εμπειρίες τους κατάλαβα ότι ισχύει το ακριβώς αντίθετο από αυτά που λες, αλλά τι περιμένει κάποιος από ένα άτομο όπου βλέπει τα πράγματα μονόπλευρα και φανατισμένα.. Είναι δικαίωμα σου βέβαια να το κάνεις αυτό αλλά μη προκαλείς παιδιά τα οποία έχουν κάνει αρκετά μεγάλες προσπάθειες στη ζωή τους για να αποκτήσουν κάτι στο οποίο δεν είχαν μέχρι στιγμής γιατί κάποιοι τεχνοκράτες δεν είναι σε θέση διαλόγου και κρατούν τα πάντα για την πάρτι τους χωρίς να έχουν πρόθεση αντικειμενικής άποψης........

 

Και όσον αφορά αυτό που λες για τον όγκο της ύλης στις εξετάσεις σε πληροφορώ ότι τις ίδιες ώρες έχουν ΤΕΙ και ΑΕΙ για κάθε μάθημα, επίσης και στα τει υπάρχουν μαθήματα με 400 και 500 σελίδες ύλης στις εξετάσεις, επίσης έχουμε και εργαστήρια υποχρεωτικά στα περισσότερα μαθήματα και αν θές να συγκρίνεις έναν συνεπεί φοιτητή του ΑΕΙ με έναν του ΤΕΙ δεν βλέπω μεγάλη διαφορά πέραν του ότι ο ένας ειδικέυεται περισσότερο σε θέματα πρακτικά - τεχνικά και ο άλλος εξιδεικέυεται σε έπιστημονικές - θεωρητικές γνώσεις, δεν υποτιμώ κανέναν από τους δύο, και οι δύο χρειάζονται στην επιστήμη του μηχανικού και κανένας δεν είναι κατώτερος του άλλου...

 

Αλλά αν δεν ξέρεις κάτι και μιλάς έτσι γενικά προσβάλοντας κάποια άτομα καλύτερα πρώτα να ψάχνεις για στοιχεία και να μην τα βγάζεις από το μυαλό σου...

Link to comment
Share on other sites

Τόσο καιρό μιλάμε και πάλι δεν έχετε καταλάβει τίποτα. Απορώ πως πήρατε τα διπλώματα στο πολυτεχνείο.

 

Το θέμα των επαγγελματικών δικαιωμάτων δεν έχει να κάνει με το αν ο ένας είναι λίγο καλύτερος, ο άλλος έγραψε 18, ο άλλος 12, ένας είναι πιο έξυπνος, ο άλλος λίγο πιο χαζός κλπ.

Το θέμα είναι καθαρά θεσμικό και ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ. Οι ανοησίες που λέτε μερικοί του στυλ "είχα ένα φίλο που πέρασε ΤΕΙ", "ξέρω ένα παιδί που δεν μπορεί να λύσει εξισώσεις" δεν μπορούν να σταθούν ούτε ως επιχειρήματα, ούτε ως αποδεικτικά στοιχεία, ούτε προφανώς να αποτελέσουν βάση της συζήτησης.

 

Ανοίξτε λοιπόν τα αυτιά σας και καταλάβετε τούτο. Καθόσον τα ΤΕΙ είναι δημόσια κρατικά ιδρύματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και αποτελούν μέρος του εθνικού εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας, τα επαγγελματικά τους δικαιώματα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΠΟΥΔΕΝΕΙ να είναι διαφορετιικά από αυτά που χορηγούν ΙΣΟΤΙΜΕΣ ΜΕ ΤΑ ΤΕΙ ΣΧΟΛΕΣ στις υπόλοιπες χώρες μέλη της Ε.Ε. Ακριβώς δηλαδή ότι συμβαίνει και με τα πανεπιστήμια.

Οι 40.000 διπλωματούχοι μηχανικοί εξ Ιταλίας, Αγγλίας, Τανζανίας, Μαδαγασκάρης κλπ τους οποίους με συνοπτικές διαδικασίες αναγνωρίσατε ως διπλωματούχους (ασχέτως αν είχαν γράψει 0 στις πανελλήνιες ή δεν δώσανε καθόλου) και για τους οποίους κουβέντα δεν τολμάτε να πείτε βεβαίως, αναγνωρίζονται ως μηχανικοί στη χώρα μας βάσει των θεσμικών πλαισίων που υπάρχουν. Μας αρέσει δεν μας αρέσει.

 

Τώρα αν δεν σας αρέσουν τα θεσμικά πλαίσια, ΞΕΚΙΝΑΤΕ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ, δηλαδή ΞΕΚΙΝΆΤΕ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΟΣΩΝ ΓΡΑΨΑΝΕ ΜΗΔΕΝ (0) ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΤΕ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.

 

Aν πάλι θέλετε να ορίσουμε ως βάση της συζήτησης, τις πραγματικές γνώσεις, τότε μετα απολύτου βεβαίοτητας σας πληροφορώ ότι το 80% των αποφοίτων ηλεκτολόγων μηχανικών την επόμενη μέρα που πέρνει το πτυχίο ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ, ΠΡΟΣΞΕΤΕ, Π Α Ν Τ ΕΛ Ω Σ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ. Δηλαδή, έχουν μόνο θεωρητικές γνώσεις ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ.

Άρα, ας πάνε πρώτα όλοι 3-5-10 χρόνια να μάθουν τη δουλειά και να γίνουν ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ και μετά βλέπουμε αν θα πάρουν επ. δικαιώματα. Αυτό ισχύει για όλους.

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!!!

Με τέτοιες ανοιχτές απόψεις ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ γίνει διάλογος και να λύνονται ΄κάθε είδους προβλήματα!!!..

Link to comment
Share on other sites

Οκ τώρα ήρθατε πολλοί ΤΕ και διαστερβλώνετε πλήρως τη κουβέντα.Σίγουρα υπάρχουν ΑΕΙ τα οποία είναι για κλάματα πχ Κοζάνη, μόνο που είναι η ΕΞΑΙΡΕΣΗ στο κανόνα.Απο την άλλη σίγουρα υπάρχουν ΤΕΙ που κάνουν καλή δουλεία...αλλά και πάλι δεν συγκρίνονται με τα πολυτεχνεία και τα πανεπιστήμια.Αυτο σε όποιους αρέσει.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΜΙΑ ΕΞΙΣΩΣΗ.Επαγγελματικά δικαιώματα θα πάρετε, κοιτάχτε τι θα κάνετε με αυτά και αφήστε τους διπλωματούχους να ασχοληθούν με τα δικά τους πια!Άλλο ΑΕΙ άλλο ΤΕΙ.Ακόμα και αν πρόκειται για το ίδιο τμήμα υπάρχουν πάρα πολλές διαφορές!Το επίπεδο μιας σχολής καθορίζεται απο πολλούς παράγοντες:

 

1)Το επίπεδο των καθηγητών.Σίγουρα ένας καθηγητής που έχει κάνει διδακτορικό πάνω σε κάτι είναι σε βέλτιστη θέση να διδάξει απο κάποιον που είναι απλά πτυχιούχος πανεπιστημίου(η μισή Ελλάδα δηλαδή).Επίσης ορισμένοι καθηγητές στα ΤΕΙ είναι ωρομίσθιοι δηλαδή τη μια μέρα διδάσκουν και την άλλη όχι...

 

2)Το επίπεδο των φοιτητών.Δεν θα μιλήσω για βαθμούς.Αλλά ο άριστος μαθητής που έχει γράψει καλά και έχει μπεί σε ένα ΑΕΙ με επ.δικαιώματα σημαίνει πως έχει μια ΜΕΘΟΔΟ διαβάσματος και θα εγκλιματιστεί πολύ πιο γρήγορα σε πανεπιστημιακές συνθήκες απο αυτόν που μπήκε σε ΤΕΙ(και που οι συνθήκες δεν είναι πανεπιστημιακές).

 

3)Τις υποδομές του ιδύματος.Εδώ τα πράγματα είναι πιο απλά.Άλλη επιδότηση θα πάρει απο το κράτος και την ΕΕ ένα πανεπιστήμιο και άλλη ένα ΤΕΙ.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως σήμερα στο κουτί της Πανδώρας στη ΝΕΤ (ώρα προβολής 24:00) ο κ. Μπαξεβάνης θα μας πει πώς αγόρασε με 1200 ευρώ μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών σε κάποιο ΑΕΙ της χώρας καθώς και πτυχιακές/διπλωματικές εργασίες από 150 ευρώ.

 

@vaggelhs92

1) Εδώ και πολλά χρόνια ο βασικός τουλάχιστον κορμός των καθηγητών έχει διδακτορικό. Το ότι κάποιοι καθηγητές είναι ωρομίσθιοι ΔΕΝ έχει να κάνει με τα μαθήματα ειδικότητας. Αποτελεί δηλαδή υποβάθμιση το να μην έχει διδακτορικό ο καθηγητής...Αγγλικών?!?!?!? Ή είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα να είναι ωρομίσθιος ο βοηθός καθηγητή που επικουρεί στις εξωτερικές τοπογραφικές εργασίες;

 

2) Άστο αγαπητέ γιατί έχοντας γράψει με το σύστημα των δεσμών του 1994 σε πληροφορώ πως όλοι κατείχαμε τη μέθοδο διαβάσματος. Αλλά τί να το κάνεις όταν η έκθεση πχ αρκούσε για να σε κόψει από την εισαγωγή σε πανεπιστήμιο και πολλές φορές η αποτυχία οφείλονταν στη διαφωνία των εξεταστών με την ανάπτυξη του θέματος. Το δικό μου γραπτό έκθεσης πέρασε από αναβαθμολόγηση γιατί ο ένας το είχε βαθμολογήσει με 9/20 και ο άλλος με 16/20. Ο αναβαθμολογητής του έβαλε 12. Για να μην μιλήσω για τον όγκο ύλης που καλύπτονταν τότε και τί καλύπτεται σήμερα.

 

3) Γιατί ακριβώς να συμβαίνει αυτό; Είτε πανεπιστήμιο είτε ΤΕΙ στον ίδιο χώρο εκπαίδευσης δεν ανήκουν; Άλλωστε είδαμε τί έγιναν οι επιχορηγήσεις: μάρμαρα, κόκκινα χαλιά, ακριβά έργα τέχνης αλλά μάλλον δεν θυμάσαι αυτό το σκάνδαλο. Πάντως ειλικρινά λυπάμαι όταν ακούω τέτοιες απόψεις. Αγγίζουν τα όρια του ρατσισμού και είναι προφανές δείγμα της ανύπαρκτης παιδείας σε αυτή την χώρα.

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.