Μετάβαση στο περιεχόμενο

Διόδια STOP! Δεν πληρώνουμε σε όλη την Ελλάδα!


Adavis

Recommended Posts

Είναι εύκολο να κυνηγάμε τους "άλλους" (διόδια , ιδιώτες , τράπεζες κλπ ) , το θέμα είναι ότι μπορεί γιά κάποιους οι "άλλοι" να είμαστε εμείς .

 

Ηδη κάποιοι από εμάς που ασχολούμαστε με κατασκευές , ανήκουμε στους "άλλους" , είτε πρόκειται γιά ΔΕ , είτε γιά ιδιωτικά .

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 341
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

φιλε BAS

 

1.για τα διοδια στα τεμπη που εχουν 25 χρονια (νομιζω), τι εχεις να πεις? που πηγαν αυτα τα λεφτα? τι καλο εγινε? ποσες ζωες χαθηκαν εκει?

 

2.το αντιτιμο των 2-3 ευρω ποιος το καθοριζει? το κρατος? που πανε ολα τα λεφτα που προανεφερα ?

 

3.με τι διαδικασιες γινεται εκχωρηση δρομων σε ιδιωτες? ποσο διαφανεις ειναι αυτες?

 

4.με ποιον τροπο το κρατος διασφαλιζει τον πολιτη και ως προς την σωστη διαχειριση των δρομων απο ιδιωτες αλλα και ως προς την προστασια της τσεπης του?

 

5.για ποιο λογο με το ετσι θελω αυξανονται τα τελη διοδιων (τεμπη) απο 1,20 σε 2,20? 100% πανω?

 

6.παντοτε υπαρχουν ευλογα ορια. ειναι δυνατον 2-3 εκ € κερδος ετησιως (ισως) απο τεμπη-θεσσαλονικη να ειναι ευλογο? ειναι εξωφρενικο. ποιος νοημων ανθρωπος το δεχεται αυτο? ποιος δε βγαινει απο τα ρουχα του? μηπως δεχομενοι αυτο το γεγονος, με την δηθεν αποδοχη του συστηματος και τον σεβασμο απεναντι σε 'νομιμες' και καθωσπρεπει διεκδικησεις, κανουμε περισσοτερο κακο? ο πελατης, ο χρηστης, ο οδηγος, ο καθε μ@λ@κας περαστικος, τι κερδιζει απο τα διοδια? τιποτα στην ουσια. απλα μαλλον πληρωνει 'προστιμο' επειδη καταπατα ξενη περιουσια και τσιφλικι. ρε ουστ!

 

7. κυριοι των διοδιων, δειξτε εμπρακτα οτι ενα μεγαλο μερος αυτων των χρηματων πιανει τοπο, και θα σας αφηνω και μπουρμπουαρ.

 

ΟΜΩΣ μεχρι να γινει αυτο, επειδη πλεον δεν ειμαστε ζωακια, ο απογαλακτισμος τελειωσε. ΞΥΠΝΗΣΤΕ.

 

δεν υπαρχει μονο ασπρο και μαυρο. δεν χρειαζεται κατι να γινει μαυρο για να το καταδικασουμε. υπαρχουν κι αλλες αποχρωσεις που ειναι εξισου καταδικαστεες.

 

και ας μην κανουμε γενικευσεις.κανεις δε μιλησε για τραπεζες κλπ. μιλαμε συγκεκριμενα.

 

ΥΓ. οσον αφορα τoν παντελως ακυρο παραλληλισμο με την αμοιβη μηχανικου:

ο μηχανικος αμοιβεται για συγκεκριμενα πραγμτα τα οποια καθοριζονται διεξοδικα και με πληρη λεπτομερεια. αν κατι δεν κανεις καλα, τοτε ο πελατης μπορει να διεκδικησει οτι εχασε.

 

τους ιδιωτες των αυτοκινητοδρομων, τι πλαισιο υποχρεωσεων τους διεπει? καθοριζεται αυτο σαφως και συγκεκριμενα? μπορει καποιος να διεκδικησει νομιμα αυτα που 'χανει' ? με τα τεραστια κερδη που εχουν, ακριβως επειδη το πλαισιο των υποχρεωσεων ειναι ενα απλο πασαλειμα (οπως και αυτο που κανουν στους δρομους για συντηρηση -εδω γελαει καθε πικραμενος), θα μπορουσαν να κανουν δρομους χωρις τριβη (δινω εμφαση), θα μπορουσαν να εχουν standby ανα 50 χλμ ελικοπτερα για να μεταφερουν τους παθοντες, θα...θα...θα...

 

μην εθελοτυφλουμε και μην ειμαστε τοσο τυπικοι και νομοτυποι με οφθαλμοφανεις απατες.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω φίλε μου , οι απαντήσεις είναι προφανείς

Στο 1 , είναι ότι κάνουν παρέα με τα λεφτά των ασφαλιστικών ταμείων , τις επιδοτήσεις της ΕΕ κλπ στις τσέπες κάποιων "αθώων" πολιτικών και συμμετόχων :confused:

 

Στα 2-3-4 και 5 στις συμβάσεις που αποδέχονται και υπογράφουν τα κόμματα και επικυρώνει ο λαός με την ψήφο του .

 

Γιά το 6 και το 7 θα σου πώ αυτό που πιθανότατα το γνωρίζεις .

Η κυκλοφορία του ΠΑΘΕ και της Εγνατίας θα στηρίξει την κατασκευή και την λειτουργίατων άλλων αυτοκινητοδρόμων που δεν έχουν αρκετή κυκλοφορία γιά να αποσβεστούν .

 

Πρέπει όμως να γίνουν και οι άλλοι δρόμοι γιά να σωθεί ο κόσμος που κινείται στα σημερινά σφαγεία .

Link to comment
Share on other sites

Φίλε BAS,

 

Η ημιμάθεια χειρότερη της αμάθειας. Η αλήθεια γίνεται εύκολα αντιληπτή, αρκεί να ενημερωθείς λίγο καλύτερα και να βρεις τις απαραίτητες πληροφορίες.

 

1)

Το δεν πληρώνω είναι δικαίωμα του πολίτη και έχει προβλεφθεί ως διαδικασία στη σύμβαση που έχει υπογράψει το εληνικό κράτος με τον ιδιώτη. Σε αυτή την περίπτωση:

α) φωτογραφίζεται το όχημα

β) η εταιρεία παίρνει τα στοιχεία του ιδιοκτήτη από την τροχαία

γ) σε καλεί να πληρώσεις και σε περίπτωση που δεν ανταποκριθείς καταλήγεις στα δικαστήρια.

 

Με στόχο το γ), οι κάτοικοι δεν πληρώνουν. Μήπως η εταιρεία δεν καταφεύγει στα δικαστήριο γιατί η σύμβαση είναι "διάτρητη";

Όσον αφορά τους τσάμπα μάγκες, αυτό μπορείς να το πεις για την εταιρεία, μιας και σε περίπτωση που ο οδηγός είναι γυναίκα δεν ανοίγουν τις μπάρες μέχρι να πληρώσει. Αλήθεια που απαγορεύουν την είσοδο, στο σπίτι τους; Οι δρόμοι είναι ανοιχτοί για όλους και δεν πμορεί να απαγορεύσει κανείς την πρόσβαση κανενός.

 

2)

Οι τοπικές κοινότητες και οι κάτοικοι έχουν προσφύγει στο συμβούλιο της επικρατείας και περιμένουν εκδίκαση της υπόθεσης.

 

3)

Καλή η εξυπνάδα με τους παραδρόμους, αλλά μπορείς να διαπιστώσεις πολύ εύκολα, οτι

 

α) από τη Μεταμόρφωση μέχρι την Βαρυμπόμπη δεν υπάρχει ουσιαστικά παράδρομος

β) από τον Άγιο Στέφανο μέχρι τις Αφίδνες υπάρχει μονός παράδρομος και όχι διπλός όπως προβλέπει η σύμβαση. Στο συγκεκριμένο μάλιστα τμήμα μάλιστα, υπήρχε μέχρι και πριν 5 ημέρες "θανατηφόρος" στροφή με τις μπάρες "ξαπλωμένες" εδώ και δύο χρόνια. Για τον αριθμό των ατυχημάτων που πρέπει να υπερβαίνουν τα 100/έτος, μπορείς να ενημερωθείς από το ΑΤ Καπανδριτίου.

γ) ο παράδρομος από Μαλακάσα μέχρι και Σχηματάρι είναι κατεστραμμένος από την κίνηση βαρέων οχημάτων.

δ) δεν υπάρχει άλλος δρόμος πλήν της Εθνικής Οδού για την εξυπηρέτηση βασικών αναγκών των κατοίκων Αφιδνών, Πολυδενδρίου, Καπανδριτίου (Ιατρεία, Τράπεζες, ΙΚΑ, ΔΕΗ, ΟΤΕ, Super Market) βρίσκονται όλα στην Κηφισιά και τον Άγιο Στέφανο.

 

4)

Τρεις λωρίδες + ΛΕΑ, έχουν ακόμη η Μεσογείων, ο Κηφισός, η Αθηνών, η Συγγρού και άλλοι δρόμοι. Να τους ονομάσουμε και αυτούς Εθνικές Οδούς και να βάλουμε διόδια;

 

5) Συγκρίνεις την Αττική οδό που κατασκευάστηκε με σύμβαση παραχώρησης με την Εθνική Οδό που εσυ λες οτι φτιάχτηκε προ αμνημονεύτων χρόνων (επιχείρημα επιπέδου δημοτικού σχολείου). Ποιο είναι το ανταποδοτικό τέλος στη διαδρομή Αφίδνες - Μεταμόρφωση για εμένα ως πολίτη; (Η κατασκευή της Ιόνιας οδού;) Γιατί να πληρώσω διόδια που αντιστοιχούν στη διαδρομή Μεταμόρφωση - Θήβα, για τη διαδρομή Μεταμόρφωση - Αφίδνες; Με ποιο κριτήριο επιλέχθηκε το τέλος του αστικού ιστού στη Μεταμόρφωση; Ας είμαστε σοβαροί. Το μέτρο έχει καθαρά εισπρακτικό χαρακτήρα και δεν μπορεί να πληρώνω εγώ καθημερινά για να φτιαχτεί ο δυτικός οδικός άξονας, όταν κανείς δεν μου εξασφαλίζει ασφαλή ενναλλακτικό δρόμο. Επιτέλους δεν είμαστε Ουγκάντα.

 

6) Γνωρίζεις οτι η κατασκευάστρια εταιρεία θέλει να εγκαταστήσει διόδια στον κόμβο της Βαρυμπόμπης και του Αγίου Στεφάνου; Ήδη έχει γίνει μια αποτύχημένη απόπειρα στον Άγιο Στέφανο που αναβλήθηκε λόγω της αντίδρασης του κόσμου. Μετά την αναβολή, ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Σουφλιάς, δεσμεύτηκε να μην μπουν διόδια πριν ολοκληρωθούν οι παράδρομοι. Ολοκληρώθηκαν και δεν τους βλέπουμε;;; Ποια μελέτη έχει γίνει για τη διοχέτευση της κυκλοφορίας χιλιάδων αυτοκινήτων (κατοίκων και εργαζομένων) από τους παραδρόμους; Έχεις περάσει από τον Άγιο Στέφανο μετά την επιβολή των διοδίων τον περασμένο Σεπτέμβριο; Η πόλη είναι μονίμως μποτιλιαρισμένη. Ασφαλώς βέβαια αυτό δεν είναι δικό σου πρόβλημα, μιας και μένεις αλλού.

 

 

Τελικά είναι εύκολο να κάνεις κριτική για κάτι που δεν βιώνεις και δεν αντιμετωπίζεις καθημερινά. Οι δρόμοι να φτιαχτούν αλλά όχι με χρηματοδότηση συγκεκριμένων ομάδων πληθυσμού, αντιβαίνει και το σύνταγμα άλλωστε. Τι έγινα τα χρήματα που εισέπρατε το ΤΕΟ τόσα χρόνια; γιατί στη συντήρηση και την κατασκευή δρόμων δεν πήγαν...

Link to comment
Share on other sites

Στο τμήμα Θεσσαλονίκη - Κατερίνη σε ενα περίπου μηνα θα εχουν ετοιμα διόδια. Μιλάμε για δρόμο κατασκευασμένο απο τον Καραμανλή (τον original οχι τον κουρασμένο). Ο Σαρακατσάνος πριν φύγει ξεπούλησε οσα διόδια υπήρχαν και επειδή δεν του εφταναν εβαλε και νέα. Αλήθεια εκει εχει παράδρομο ? Οι εταιρείες κλείνουν συνέχεια τμηματα των δρόμων για να δείχνουν οτι κατι κάνουν. Συνήθως αλλάζουν κάποιες μπάρες στο ακρο . Περισσότερτη δουλειά χρειάζεται για να βάλουν τη σήμανση (κάποια χιλιόμετρα) παρά για το εργο που θέλουν να κάνουν. Ποιός ελέγχει αν το εργο που παρέχουν οι εταιρείες ειναι αυτό που προβλέπεται απο τη σύμβαση και ποιός ελέγχει αν η σύμβαση προβλέπει τις υποχρεώσεις που πρέπει να εχει η εταιρεία ?

Σε λίγο θα βάφουν την ασφαλτο μαύρη , θα λέν οτι εστρωσαν ασφαλτικό και τα κορόιδα θα πληρώνουν.

Link to comment
Share on other sites

σωστος ο ΗΛΙΑ, μ'αρεσεις :smile:

συν το οτι η ΠΑΘΕ πρωτα κατασκευαστηκε και μετα παραχωρηθηκε

Αρα πληρωσαμε για την κατασκευη (διοδια δεκαετιων) και προπληρωνουμε για εργα που ''προκειται'' να γινουν. Ποια ειναι αυτα, κανεις δεν ξερει. Και δε μιλαω για τη συντηρηση, την εχουμε ηδη πληρωσει αδρα. Τα wc και οι βαφες δεν ειναι εργα...

 

και κατι ακομα που ξεχασα

Εχω φιλο που κανει στην ΠΑΘΕ περιπου 700χλμ την εβδομαδα. Απο την ημερα που εγινε η παραχωρηση δεν εχει δωσει ουτε ευρω για διοδια. Τον σταματα η αστυνομια για να παρει τα στοιχεια του καμια φορα , αλλα μεχρι εκει. Αν τον πανε δικαστηριο καποτε, θα σας το πω...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ας μου αναθέσει εμένα το κράτος να ενώσω τα νησιά, και θα το κάνω με υπόγειους πλωτούς δρόμους.

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήλθατε στην πραγματικότητα...

Τι έγινε ρε παιδιά;

Δεν λειτουργεί ούτε εδώ η ανταγωνιστικότητα; Πέφτω από τα σύννεφα!

Τι έγινε; Όταν τα έδιναν, έλεγαν ότι έγινε δημόσιος διαγωνισμός, ότι επιλέχθηκε ο καλύτερος και ο φθηνότερος κλπ.. κλπ.. κι ότι επιτέλους θα γίνουν οι δρόμοι μας ευρωπαικοί - τώρα που ανέλαβαν οι ιδιώτες φυσικά - και άλλα τέτοια ωραία...

Κάποιοι τότε φώναζαν και τους λέγατε γραφικούς!

Ποιοι είναι οι γραφικοί τώρα,ε;

 

Και κάτι για τα περί τσάμπα μάγκες που γράφτηκε.

Τσάμπα μάγκας είναι αυτός που εισπράτει λεφτά με το έτσι θέλω (και μπορώ φυσικά) για να προσφέρει κάτι που δεν του ανήκει κι όχι αυτός που προσπαθεί να σώσει το πορτοφόλι του από άλλον έναν ''μάγκα''...

Link to comment
Share on other sites

θα ηθελα να διορθώσω λίγο και να διευκρινήσω την άποψη που εξέφρεσα ως τώρα, καθώς μόλις είδα το αρχικό βίντεο που παρατέθηκε. Οι συγκεκριμένοι τύποι, αναφέρονται στην Αθηνών-Λαμίας και σε κομμάτι αυτής που μάλλον πληρεί τις προδιαγραφές για να δικαιολογείται η χρεωση διοδίων. Η λογική "μένω κοντά άρα δεν πρέπει να πληρώνω" δεν στέκει. Αν μένεις στον Αγ. Στέφανο π.χ. δε σε αναγκάζει κανείς να κατεβείς στον Πειραιά από την Ε.Ο. Μπορεί να σε βολεύει η Ε.Ο. αλλά υπάρχει επαρκέστατο (άσχετα αν έχει κυκλοφοριακό φόρτο) εσωτερικό οδικό δίκτυο για να το κάνεις. Ας κατεβείς την Τατοϊου, και ας βγεις μέσω Δεκελείας στην Λεωφ. Κηφισού αν δε θέλεις να πληρώσεις διόδια.

Στο έκτρωμα που λέγεται "Ε.Ο. Κορίνθου-Πατρών" όμως, ή και σε πολλά τμήματα της "Ε.Ο" Αθηνών-Θεσ/νίκης από Λαμία και πάνω, όπου κυριολεκτικά παίζουμε τη ζωή μας κορώνα-γράμματα, συνεχίζω να θεωρώ θράσος την επιβολή διοδίων και μάλιστα ολοένα και αυξανόμενου αντιτίμου με την προοπτική ...κάποια στιγμή στο μέλλον να φτιαχτεί αξιοπρεπές οδικό δίκτυο ...εντελώς διαφορετικής χάραξης, πληρώνοντας μάλιστα εμείς οι χρήστες, ...προκαταβολικά τους αναδόχους οι οποίοι υποτίθεται ότι πραγματοποιούν το έργο με ...αυτοχρηματοδότηση.

Link to comment
Share on other sites

Να σας ενημερώσω εάν ενδιαφέρει, ότι από 11-1-2010 αυξάνεται κατά 10 λεπτά η τιμή στα διόδια Ρίου - Αντιρρίου, Ελευσίνας - Κορίνθου - Πατρών για όλα τα ΙΧ με ανάλογες αντίστοιχα αυξήσεις και στις άλλες κατηγορίες οχημάτων.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.