Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural


  • Κτίριο Κεράνη: Το στοιχειωμένο κτίριο των 42 χιλ. τ.μ. αναζητά... χρήστες


    Ένα… θαύμα περιμένουν όλοι για να δουν εργαζόμενο να περνά την πόρτα του… στοιχειωμένου κτιρίου του Κεράνη στη Λ. Θηβών.

     

    Το υπουργείο Οικονομικών με χθεσινή ανακοίνωσή του αναπτερώνει τις ελπίδες αν και δεν ρώτησε τον ξενοδόχο, στην προκειμένη περίπτωση τους εργαζόμενους.

     

    Σύμφωνα με την ανακοίνωση: « Σας καλούμε την Δευτέρα 16 Μαΐου 2016 στις 11.00 π.μ. στη παρουσίαση κτιρίου, που θα στεγάσει υπηρεσίες του Δημοσίου, επί της Λ. Θηβών 196-198 στον Αγ. Ι. Ρέντη.

     

    Μετά την παρουσίαση του κτιρίου, θα δοθεί η δυνατότητα στα ΜΜΕ να ξεναγηθούν στο εσωτερικό του κτιρίου. Για λόγους καλύτερης οργάνωσης της ξενάγησης, είναι απαραίτητη η προηγούμενη επικοινωνία με τον εκμισθωτή του κτιρίου, Εθνική Πανγαία ΑΕΕΑΠ».

     

    Το υπουργείο δεν διευκρινίζει ποιες δημόσιες υπηρεσίες θα στεγαστούν εκεί αλλά εικάζεται ότι στο κτίριο που είναι άδειο αν και πληρώνεται κανονικά το ενοίκιο, θα πάνε υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών. Άλλωστε τον περασμένο Νοέμβριο ο Τρ. Αλεξιάδης είχε ανακοινώσει την μεταφορά του Κέντρου Ελέγχου Μεγάλων επιχειρήσεων (ΚΕΜΕΕΠ) και του Κέντρου Φορολογουμένων Μεγάλου Πλούτου (ΚΕΦΟΜΕΠ) που στεγάζονται στον πύργο Ατρίνα στο Μαρούσι.

     

    Αλλωστε το Δημόσιο δαπανά ετησίως 2,65 εκατ. ευρώ με τη μορφή ενοικίου στην Πανγαία, για ένα κτίριο των 42.000 τ.μ. που μπορεί να φιλοξενήσει έως 2.400 εργαζομένους και προσφέρει 650 θέσεις στάθμευσης.

     

    Πληροφορίες αναφέρουν ότι τον τελευταίο καιρό πήγαν αρκετοί και επιθεώρησαν το κτίριο προκειμένου να δουν την κατάστασή τους. Το στοίχημα είναι να πειστούν οι εργαζόμενοι να πάνε εκεί που δεν πήγε κανείς εδώ και 17 ολόκληρα χρόνια. Υπενθυμίζεται ότι το κτίριο Κεράνη αποκτήθηκε από το ελληνικό Δημόσιο το 1998, αντί συνολικού τιμήματος 35 εκατ. ευρώ. Οι απόπειρες που έγιναν για να στεγαστούν υπηρεσίες (ΠΕΧΩΔΕ, Πολιτισμού, Οικονομικών, δικαστήρια Πειραιά) ναυάγησαν αφού αντιδρούσαν οι εργαζόμενοι.

     

    Το κτίριο είχε συμπεριληφθεί από το ΤΑΙΠΕΔ στα δύο πακέτα των συνολικά 28 ακινήτων (14 και 14 αντίστοιχα) που αποκτήθηκαν μέσω sale and leaseback από την Εθνική Πανγαία και την Grivalia.

     

    Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/To_%C2%ABstoicheiomeno%C2%BB_ktirio_ton_42_chil_tm_anazita_christes/





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Didonis  , το κτήριο όπως ανέφερε και ο Anton_civeng  έχει ανακαινισθεί και επειδή έχω προσωπική άποψη, η ανακαίνιση δεν έγινε στο πόδι.

     

    Το έχω αναφέρει και στο παρελθόν σε αυτό εδώ το forum, όλοι οι Δ.Υ. εργαζόμενοι αντιδρούν διότι το κτήριο βρίσκεται απλά σε μια υποβαθμισμένη αλλά όχι απομακρυσμένη από το λιμάνι συνοικία του Πειραιά.

     

    Το ουσιαστικότερο πρόβλημα είναι η συγκοινωνιακή υποδομή. Μέχρι πριν λίγα χρόνια η περιοχή είχε ιδιαίτερα πυκνή συγκοινωνία μέσω λεωφορειακών γραμμών τόσο με το κέντρο του Πειραιά (χρόνος < 10min) όσο και με τον κοντινότερο σταθμό Μετρό στο Αιγάλεω ( χρόνος < 15 min). Επιπλέον υπάρχει και συγκοινωνιακή σύνδεση με τον σταθμό ηλεκτρικού στο Παλαιό Φάληρο ( χρόνος < 15 min ) καθώς και με τις δυτικές και βορειοδυτικές περιοχές του Πεiραιά ( χρόνος ~ 30 min).Τα τελευταία χρόνια όμως, πραγματικά  η κατάσταση αυτών των γραμμών είναι όντως απελπιστική σε συχνότητα δρομολογίων..

     

    Σχετικά με θέσεις στάθμευσης , το κτήριο διαθέτει 633 εσωτερικά και η γύρω περιοχή είναι σχετικά αραιοκατοικημένη μια και υπάρχει μόνο ένα μικρό μπλοκ εργατικών κατοικιών του '70 δίπλα του (με δικούς τους χώρους στάθμευσης) και πολλές βιοτεχνίες/μικρές βιομηχανίες που απλά τα τελευταία χρόνια δεν λειτουργούν.

     

    Για τις υποδομές /. επιτρεπόμενες χρήσεις κλπ είναι ιδιαίτερα εύκολο να διαπιστωθεί τι ισχύει και τι όχι, τόσο από τις εγκεκριμένες μελέτες όσο και από τις εταιρείες που έχουν εμπλακεί στην ανακαίνιση αλλά και από τις αρμόδιες υπηρεσίες που έχουν χρηματοδοτήσει όλο το έργο.

     

    Ενδεικτικά να αναφέρω μερικά ευτράπελα (κατά την άποψή μου) γεγονότα περί των Δ.Υ. που αντιδρούν στην μετεγκατάστασή τους.

     

    (α) Η υπηρεσία που έφθασε κοντινότερα στην εγκατάσταση ήταν το υπουργείο πολιτισμού ( ; !  ) όπου έγινε μέχρι και η δημοπρασία για την εταιρεία που θα αναλάμβανε την μετεγκατάσταση των γραφείων (μεταφορικό έργο κλπ). Φυσικά ποιός θα φύγει από την περιοχή του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου για να πάει στην Π.Κοκκινιά ;   Αυτά δεν γίνονται εις την Ψωροκώσταινα. Έτσι για την ιστορία δεν γνωρίζω εάν η μεταφορική εταιρεία επέστρεψε την προκαταβολή μια και νομικά δεν ήταν εκείνη υπαίτια που δεν πραγματοποιήθηκε το μεταφορικό έργο.

     

    (β) Οι δικαστικοί που αντιδρούν στην μετεγκατάσταση τους,  εδώ και δεκαετίες ζουν και εργάζονται στην Τρούμπα του Πειραιά. Την πλέον κακόφημη κάποτε περιοχή (όχι ότι και σήμερα είναι σε ιδιαίτερα καλή μοίρα). Θέσεις parking στα τωρινά δικαστήρια = μείον ΜΗΔΕΝ  ( αν υπήρχε ποτέ τέτοιος αριθμός θα αντιπροσώπευε τέλεια την τωρινή κατάσταση).   Φυσικά μπορεί δίπλα στα σημερινά δικαστήρια του Πειραιά να λειτουργούν ακόμη κακόφημα Bar (οι οίκοι ανοχής έκλεισαν επί 7-ετίας) αλλά με 3 λεπτά περπάτημα βρίσκεσαι στο κέντρο της πόλεως είτε για καφεδάκι είτε για shopping therapy.  Ποιός βλαξ λοιπόν θα άφηνε τον φρεντοτσίνο του για να βρεθεί στα Άσπρα Χώματα ( a.k.a. Π.Κοκκινιά)  ;

     

    (γ) Αναφέρει επί λέξη το Συμβ.Επικρατείας στην 1113/15 απόφασή του  :  "...δεν έχει ερευνηθεί η προσβασιμότητα του κτιρίου από δικαστές, δικηγόρους και διαδίκους και, ιδιαίτερα σε σχέση με τους κατοίκους των νησιών του Αργοσαρωνικού" .  Δεν είδα όμως καμία απόφαση των σεβαστών δικαστών όταν τα τελευταία χρόνια έκλεισαν οι δικαστικές υπηρεσίες του Πόρου και αναγκάζονται οι κάτοικοι του Πόρου, Τροιζηνίας, Μεθάνων, Ύδρας και Σπετσών να έρχονται για τις απλές δικαστικές υποθέσεις τους στον Πειραιά με σχεδόν ανύπαρκτη ή πανάκριβη κατά τους χειμερινούς μήνες ακτοπλοϊκή συγκοινωνία.

     

    (δ) Οι σεβαστοί δικαστές βρήκαν πάντως λύση για την στέγασή τους. Ζητούν να πάνε στο κτήριο της Ραλλείου στο κέντρο του Πειραιά (περιοχή Δημοτικού Θεάτρου). Είναι ένα κτήριο που ξεκίνησε επί 7-ετίας και από το 1973 βρίσκεται στα μπετά και μερικώς στην εξωτερική τουβλοδομή.

    Το κτήριο βρίσκεται 150 μέτρα από την θάλασσα και θα ήθελα την γνώμη του κ. Ροδόπουλου περί ενανθράκωσης μια και παρακολουθώ το σχετικό νήμα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον (χωρίς να είμαι ΠΜ ή κάτι παραπλήσιο). 

    Δείχνω το κτήριο της Ραλλείου στο επόμενο post σε φωτογραφία που επισυνάπτω. Προσοχή μην σας ξεγελάσουν άλλες φωτογραφίες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και φαίνεται ένα όμορφο κτήριο, πρόκειται απλά για γιγαντοπανό με το οποίο έντυσε το κτήριο ο αγαπητός μας Δήμαρχος για να μην βλέπουμε τα χάλια μας.  Το πανό μπήκε (τυχαία ; ) λίγο μετά την απόφαση του Σ.Ε. όπου ακυρώνει την μετεγκατάσταση των δικαστηρίων στο κτήριο της οδού Θηβών.

     

    (ε) Κάπου σε προηγούμενη ανάρτηση αναφέρθηκε και το ευτράπελο που προέβαλαν κάποιοι εργαζόμενοι των υπηρεσιών που προβλεπόταν η μετεγκατάστασή τους, ότι οι τοίχοι του κτηρίου τόσα χρόνια έχουν "εμποτιστεί" σε νικοτίνη και έτσι οι εργαζόμενοι θα είναι θύματα παθητικού καπνίσματος. Πέρα από το γεγονός ότι εκτός από τον φέροντα οργανισμό (που λέτε και εσείς οι ΠΜ) του αρχικού κτηρίου δεν έχει μείνει τίποτε άλλο, σας αφήνω να κρίνετε εσείς την βάση του συγκεκριμένου επιχειρήματος. Στο forum συμμετέχει πλειάδα μηχανικών εκτιμώ και χημικών μηχανικών που μπορούν να μας διαφωτίσουν για την βάση ενός τέτοιου ισχυρισμού,

     

    Anton_civeng, σε γενικές γραμμές η τοποθέτησή σου είναι σωστή πλην όμως το κτήριο που δείχνεις στην φωτογραφία που ανάρτησες δεν είναι το εν λόγω της οδού Θηβών. Το κτήριο που δείχνεις βρίσκεται και αυτό στην περιοχή του Πειραιά αλλά προς την πλευρά του σταδίου Γεώργιος Καραϊσκάκης.

     

     

    Επισυνάπτω μερικές φωτογραφίες του κτηρίου και εάν προκληθώ από κανέναν δικηγόρο/δικαστικό θα αναρτήσω και φωτογραφίες των κτηρίων που βρίσκονται σήμερα οι δικαστικές υπηρεσίες Πειραιά έτσι για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης και να γνωρίζουμε για τι μιλάμε.

     

     

    Και προς άρση παρεξηγήσεων να αναφέρω ότι δεν έχω κανένα οικονομικό συμφέρον από το οποίο να πηγάζει αυτή μου η τοποθέτηση. Τυγχάνει να έχω περάσει ένα μεγάλο τμήμα της ζωής μου εκεί κοντά, τυγχάνει να έχω δεί ένα κτήριο να αγοράζεται από το δημόσιο για ένα τεράστιο τίμημα και να ξοδεύεται ένα επίσης τεράστιο ποσό για την ανακατασκευή του και τα καλομαθημένα μας (βλέπε ΔΥ) να μην θέλουν να αφήσουν τις σικ περιοχές τους (ναι ακόμη και την Τρούμπα) για να πάνε δίπλα από εργατικές πολυκατοικίες. Μάλλον φαίνεται οι κάτοικοι των εργατικών πολυκατοικιών θα τους χαλάσουν την μόστρα.

     

    Προφανώς εμείς οι Ι.Υ. είμαστε παιδιά ενός κατώτερου Θεού που αναγκαζόμαστε να ξενιτευόμαστε κάθε φορά που ο εργοδότης μας αποφασίζει την μετεγκατάσταση της επιχείρησής του. Βλέπετε εμείς δεν έχουμε τσιφλίκια τις επιχειρήσεις που έχουμε την τύχη/ατυχία να εργαζόμαστε.

    post-95596-0-30100100-1463366371_thumb.jpg

    post-95596-0-45719000-1463366389_thumb.jpg

    post-95596-0-96889800-1463366422_thumb.jpg

    post-95596-0-15807800-1463366431_thumb.jpg

    Edited by CybEng
    • Upvote 3
    Link to comment
    Share on other sites

    Ξέρει κανείς πόσο πουλήθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ για να επαναμισθωθεί για 2,65 μύρια το χρόνο και για πόσα χρόνια; Το κόστος συντήρησης περιλαμβάνεται στο τίμημα ή το κράτησε το Δημόσιο;

    Κάτι μου λεέι ότι εκεί είναι η είδηση και όχι στις αντιδράσεις υπαλλήλων, που στο κάτω κάτω της γραφής είναι θεμιτό να υπάρχουν αλλά όχι υποχρεωτικό να εισακουστούν. Η απόφαση μπορεί να ληφθεί όποια στιγμή θελήσουν. Όλα τα άλλα φαίνονται να είναι απλά δικαιολογίες που βολεύουν κάποιους.

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    ................................................

     

    Anton_civeng, σε γενικές γραμμές η τοποθέτησή σου είναι σωστή πλην όμως το κτήριο που δείχνεις στην φωτογραφία που ανάρτησες δεν είναι το εν λόγω της οδού Θηβών. Το κτήριο που δείχνεις βρίσκεται και αυτό στην περιοχή του Πειραιά αλλά προς την πλευρά του σταδίου Γεώργιος Καραϊσκάκης.

    ........................................................

     

    CybEng,  δεν έχω εκφράσει  καμία απολύτως  τοποθέτηση στο θέμα. Είναι καταφανέστατο ότι μόνο μεταφορά της πληροφόρησης από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ έκανα αναφέροντας και την πηγή.  Όσο για την φωτο του κτιρίου ΚΕΡΑΝΗΣ και πάλι είναι αυτή που φαίνεται στο ίδιο δημοσίευμα......

     

    Σχετικά με την  αναφορά σε τοξικότητα των χώρων από τα φύλλα καπνού θα ήταν πολύ χρήσιμο να βρίσκαμε αποτελέσματα της μελέτης που προανέφερα, η σύνταξη της οποίας προφανώς ζητήθηκε από κάποιους που έθεσαν το θέμα "τοξικότητα στο κτίριο" και ασχέτως αν αυτή επιβεβαιώνεται ή όχι.

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    CybEng,  δεν έχω εκφράσει  καμία απολύτως  τοποθέτηση στο θέμα. Είναι καταφανέστατο ότι μόνο μεταφορά της πληροφόρησης από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ έκανα αναφέροντας και την πηγή.  Όσο για την φωτο του κτιρίου ΚΕΡΑΝΗΣ και πάλι είναι αυτή που φαίνεται στο ίδιο δημοσίευμα......

     

    Σχετικά με την  αναφορά σε τοξικότητα των χώρων από τα φύλλα καπνού θα ήταν πολύ χρήσιμο να βρίσκαμε αποτελέσματα της μελέτης που προανέφερα, η σύνταξη της οποίας προφανώς ζητήθηκε από κάποιους που έθεσαν το θέμα "τοξικότητα στο κτίριο" και ασχέτως αν αυτή επιβεβαιώνεται ή όχι.

     

    Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Χημείας, Ομάδα Περιβαλλοντικής Ανάλυσης, Εργαστήριο Χημείας Περιβάλλοντος
    «Μελέτη και αποκατάσταση ποιότητας εσωτερικού αέρα στο νέο κτίριο του ΥΠΕΧΩΔΕ – πρώην ΚΕΡΑΝΗΣ», Κτηματική Ενωση Δημοσίου – PROACT (1999 – 2000)
    Edited by Ροδοπουλος
    Link to comment
    Share on other sites

    Μα αυτήν ακριβώς την μελέτη έχω αναφέρει  πιό πάνω στο #11 από χθς βράδυ.

     

    Το θέμα όμως είναι ότι δεν ξέρουμε τα αποτελέσματα της.........

     

    Δεν το είδα !!!!!!!!!. Έψαξα και εγώ και δεν το βρήκα πουθενά στην διαύγεια. 

    Link to comment
    Share on other sites

    Ο μοναδικός λόγος που αντιδρούν οι υπάλληλοι είναι γιατί είναι μακρια από το κέντρο και θα δυσκολε΄θονται να κάνουν τις βόλτες τους και τα ψώνια τους όταν "έιναι κάπου μέσα στο κτίριο" για "δουλειές"

    • Upvote 4
    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.