Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Το 5,3% των ενοικιαζομένων κατοικιών στην Αττική έχουν γίνει Airbnb

    Σε 150.000 κατοικίες προς ενοικίαση στην Αττική, οι 12.000 έγιναν Airbnb, δηλαδή μόλις το 5,3% των ενοικιαζομένων κατοικιών.

    Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν κατά την διάρκεια κοινής εκδήλωσης του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών και της ΠΟΜΙΔΑ για το παρόν και το μέλλον των Βραχυχρονίων Μισθώσεων στην Αθήνα, που πραγματοποιήθηκε στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών. 

    Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της ΠΟΜΙΔΑ, στην εκδήλωση προσήλθαν και απηύθυναν χαιρετισμούς ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Μπρούλιας, ο υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων Νάσος Ηλιόπουλος, ο υποψήφιος περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης, και η πρόεδρος της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής των Ελλήνων Χαρά Καφαντάρη. Τη συζήτηση προλόγισε ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ Κωνσταντίνος Μίχαλος σημειώνοντας: «πιστεύω ότι η οικονομία του διαμοιρασμού μπορεί, με την κατάλληλη διαχείριση, να δημιουργήσει περισσότερα οφέλη απ' ότι κινδύνους».

    Ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Διαχειριστών Ακινήτων - ΠΑΣΥΔΑ, σύμφωνα με την ανακοίνωση, Ανδρέας Χίου παρουσίασε στατιστικά στοιχεία που αφορούν τη βραχυχρόνια μίσθωση στην Αθήνα. Συγκεκριμένα, τον Απρίλιο του 2019, στην πρωτεύουσα δραστηριοποιούνταν 8.989 ενεργά καταλύματα στις πλατφόρμες, με τη συντριπτική πλειοψηφία αυτών να είναι ολόκληρα σπίτια ενώ μόλις το 10% μεμονωμένα δωμάτια. Η βραχυχρόνια μίσθωση έχει αναπτυχθεί σημαντικά τα τελευταία τρία χρόνια, συμβάλλοντας δραστικά στη συνολική τουριστική κίνηση. Περισσότεροι από 340.000 τουρίστες επισκέφθηκαν έτσι την Αθήνα το 2018, αφήνοντας 89,5 εκατ. ευρώ στην πόλη, όπως είπε.

    Την τρέχουσα κατάσταση της αγοράς της βραχυχρόνιας μίσθωσης στην Αθήνα αλλά και τις κοινωνικές και οικονομικές της επιπτώσεις, παρουσίασαν η πρόεδρος και η ταμίας του Συλλόγου Οικονομίας Διαμοιρασμού - ΣΟΔΙΑ, Θεοδώρα Δήμα και Ρομίνα Τσίτου.

    Όπως τόνισαν, το Airbnb έφερε τουριστική αποκέντρωση, ζωντανεύοντας γειτονιές του δήμου Αθηναίων που ήταν εγκαταλελειμμένες. Το αποτέλεσμα είναι πολλοί κάτοικοι να θέλουν πλέον να επιστρέψουν στο κέντρο αλλά να δυσκολεύονται να βρουν σπίτι κι έτσι κάποιοι σπεύδουν να δαιμονοποιήσουν τη βραχυχρόνια μίσθωση. Ωστόσο, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασαν, σε 150.000 κατοικίες προς ενοικίαση στην Αττική, οι 12.000 έγιναν Airbnb, δηλαδή μόλις τo 5,3% των ενοικιαζομένων κατοικιών.

    Επεσήμαναν όμως τους κινδύνους που προκύπτουν από την τεράστια ζήτηση ακινήτων από Κινέζους επενδυτές και ζήτησαν αφενός από το κράτος να κάνει ελέγχους ώστε να παταχθεί η φοροδιαφυγή και αφετέρου από τις τοπικές αρχές να προχωρήσουν σε δράσεις βελτίωσης της αισθητικής της πόλης (πεζοδρόμια, παγκάκια, πράσινο, έργα ηλεκτροφωτισμού, καλλιτεχνικές δράσεις αλλά και κίνητρα για να κατοικηθούν τα εγκαταλελειμμένα κτίρια).

    Από την πλευρά του ο πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Ενοικιαζόμενων Επιπλωμένων Διαμερισμάτων - Κατοικιών Γιώργος Κανελλόπουλος, τόνισε, σύμφωνα με την ανακοίνωση, ότι είναι μύθος ο αριθμός των διαθέσιμων καταλυμάτων που συχνά αναφέρονται στα μέσα ενημέρωσης.

    «Πανελλαδικά δεν πρέπει να ξεπερνάμε τις 70.000 πραγματικές καταχωρήσεις ή περίπου το 6% του συνόλου των διαθέσιμων ακινήτων», ανέφερε. Περιγράφοντας τους λόγους έλλειψης σπιτιών, αναφέρθηκε στη μείωση κατά 90% της οικοδομικής δραστηριότητας στα χρόνιας της κρίσης, στις δεκάδες αποποιήσεις κληρονομιάς, στα δεκάδες εγκαταλελειμμένα κτήρια αλλά και στα χιλιάδες ακίνητα που έχουν πουληθεί σε αλλοδαπούς. Κατέληξε δε ότι η βραχυχρόνια μίσθωση στήριξε τον τουρισμό στα χρόνια της ανάπτυξής του.

    Τα κύρια συμπεράσματα που προέκυψαν από την ημερίδα,. σύμφωνα με τους διοργανωτές, είναι τα εξής:

    «- Η βραχυχρόνια μίσθωση ακινήτων δίνει προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν και «ανοίγει» τουριστικές αγορές, προσελκύοντας τουρίστες οι οποίοι δεν θα επέλεγαν να ταξιδέψουν στη χώρα μας χωρίς αυτή την επιλογή. Ενισχύει τις τοπικές οικονομίες, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας και αυξάνοντας την επιχειρηματικότητα.

    - Η επιβολή περιορισμών στη δραστηριότητα αυτή θα ήταν σφάλμα και πλήγμα κατά του τουρισμού , αλλά και κατά της κοινωνίας γενικότερα.  Όπως κάθε ζωντανή οικονομική δραστηριότητα, πρέπει πάντοτε να αυτορυθμίζεται με βάση την προσφορά και ζήτηση και τις εκάστοτε κρατούσες συνθήκες. Αντίθετα, οποιοδήποτε περιοριστικό μέτρο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις εγκυμονεί τον κίνδυνο άσκησής της σε «γκρίζα» φορολογικά πλαίσια.

    - Η δραστηριότητα αυτή πρέπει να ασκείται σε συνθήκες φορολογικής νομιμότητας. Ας γίνουν έλεγχοι και ας επιβληθούν τα προβλεπόμενα πρόστιμα σε όσους εξακολουθούν παράνομα να βρίσκονται στις πλατφόρμες χωρίς πλήρη φορολογική συμμόρφωση (ΑΜΑ κ.λπ.).

    - Απαράδεκτη κάθε πρόταση να θεωρηθεί η βραχυχρόνια μίσθωση υποχρεωτικά για τα φυσικά πρόσωπα ως επαγγελματική δραστηριότητα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται ή να επιβαρυνθεί με μεγαλύτερο φορολογικό συντελεστή.

    - Τέλος, η βραχυχρόνια μίσθωση είναι μια δραστηριότητα που ήρθε για να μείνει. Στην Αθήνα αλλά και σε πολλά μέρη της χώρας μας, έχει και παρόν και μέλλον, για όλους όσοι έχουν τα κατάλληλα καταλύματα, αλλά και τα κατάλληλα προσόντα.

    Τι δηλώνουν οι ειδικοί

    Από την πλευρά των διοργανωτών της εκδήλωσης, ο πρόεδρος της ΠΟΜΙΔΑ και της UIPI Στράτος Παραδιάς δήλωσε: «Η δραστηριότητα των βραχυχρόνιων μισθώσεων στη χώρα μας αναπτύχθηκε σε δεκάδες χιλιάδες κενά, ημιτελή, ή μη χρησιμοποιούμενα ακίνητα, γι' αυτό και δεν προκάλεσε εξώσεις πουθενά στη χώρα, όπως κάποιοι εντελώς αναληθώς ισχυρίστηκαν. Δεν μπορεί λοιπόν να αποτελέσει πρόφαση για την επιβολή ενοικιοστασιακών μέτρων στις μισθώσεις κύριας κατοικίας. Αντίθετα, και με δεδομένο ότι συνεχίζεται η μαζική ανακαίνιση κατοικιών με τον, ανέφικτο συχνά πλέον σήμερα, στόχο της διάθεσής τους για βραχυχρόνιες μισθώσεις, οι ενοικιαστές σε λίγο θα έχουν στη διάθεσή τους πάμπολλες χιλιάδες πλήρως αναβαθμισμένες κατοικίες, τις οποίες θα φέρει στην αγορά μόνον η ελευθερία των μισθώσεων, και όχι τα ενοικιοστάσια».

    Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών Σταύρος Καφούνης δήλωσε: «Μια σημαντική πηγή για τη δημιουργία εισοδήματος που τόσο έχουμε ανάγκη, μέσα από την αύξηση της κατανάλωσης, τόσο λόγω του εμπλουτισμού του τουριστικού προϊόντος που αποτελεί την κινητήρια δύναμη της Ελληνικής οικονομίας, όσο και από την ανακατασκευή και συντήρηση νεκρών ακίνητων, αποτελεί σήμερα ο θεσμός της βραχυχρόνιας μίσθωσης. Εντούτοις είναι σημαντικό με προσοχή να παρακολουθούμε τις νέες ανάγκες που πιθανόν να δημιουργηθούν για την ορθή λειτουργία της πόλης και τη βιώσιμη ανάπτυξη  της».



    User Feedback


    There are no comments to display.



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Η Αθήνα και το Μιλάνο είναι δύο πόλεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπου σχεδόν τα τρία τέταρτα (πάνω από το 70%) των επιβλαβών ρύπων οξειδίου του αζώτου προέρχονται από τα οχήματα και τις μεταφορές. Το ποσοστό αυτό είναι πολύ μεγαλύτερο από το μέσο όρο (47%) σε 30 μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις, ενώ σε κάποιες όπως η Λισαβόνα είναι μόνο 20%.
      Αυτό προκύπτει από μελέτη του Κοινού Κέντρου Ερευνών (JRC) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που εκτιμά ότι οι συγκεντρώσεις του μονοξειδίου και του διοξειδίου του αζώτου στις μεγάλες πόλεις της Ευρώπης όπως η Αθήνα θα μπορούσαν να μειωθούν έως 40% με τα κατάλληλα μέτρα, όσον αφορά τη μετακίνηση των οχημάτων. Περίπου το 15% της μείωσης μπορεί να προέλθει από τους περιορισμούς στα παλαιότερα πετρελαιοκίνητα ΙΧ, το 13% στα πετρελαιοκίνητα φορτηγά και 6% στα βαν με ντίζελ.
      Η ατμοσφαιρική ρύπανση -στην οποία συμβάλλουν σημαντικά τα οξείδια του αζώτου- είναι ο μεγαλύτερος περιβαλλοντικός κίνδυνος για την υγεία, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ). Παρά την πρόοδο που έχει γίνει, αρκετές ευρωπαϊκές πόλεις υποφέρουν ακόμη από μέτρια ποιότητα αέρα.
      Μόνο του το διοξείδιο του αζώτου (ΝΟ2) ευθύνεται για τουλάχιστον 68.000 πρόωρους θανάτους στην ΕΕ ετησίως, ενώ αρκετές πόλεις -μεταξύ των οποίων η Αθήνα- τακτικά ξεπερνούν τα ευρωπαϊκά όρια και ασφαλείας για το συγκεκριμένο ρύπο (40 μικρογραμμάρια Νο2 ανά κυβικό μέτρο αέρα). Περίπου το 10% των σταθμών μέτρησης της ποιότητας του αέρα στην Ευρώπη -κυρίως μέσα σε πόλεις (και στην Αθήνα)- καταγράφουν κάθε χρόνο παραβίαση του επιπέδου των ρύπων σε ετήσια βάση.
      Οι ερευνητές του JRC δημιούργησαν έναν «Αστικό 'Ατλαντα Νο2», με στόχο να βοηθήσουν τις αρμόδιες αρχές να σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν πιο αποτελεσματικά μέτρα, ώστε να μειωθούν τα επίπεδα διοξειδίου του αζώτου. Μεταξύ άλλων, προτείνεται ο αυστηρότερος περιορισμός της κίνησης των μεγαλύτερης ηλικίας και πιο ρυπογόνων πετρελαιοκίνητων οχημάτων στο κέντρο της πόλης ή ακόμη και η επιβολή περιβαλλοντικών τελών στους μεγαλύτερους ρυπαντές. Ακόμη, προτείνεται η ενθάρρυνση και τα κίνητρα για τη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων, η ευρύτερη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς, των ποδηλάτων και του περπατήματος, έτσι ώστε να βελτιωθεί και άλλο η ποιότητα του αέρα, αλλά επίσης να μειωθούν ο θόρυβος και τα τροχαία.
      Πηγή: ΑΜΠΕ
    • By Engineer
      Η Αθήνα και το Μιλάνο είναι δύο πόλεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπου σχεδόν τα τρία τέταρτα (πάνω από το 70%) των επιβλαβών ρύπων οξειδίου του αζώτου προέρχονται από τα οχήματα και τις μεταφορές. Το ποσοστό αυτό είναι πολύ μεγαλύτερο από το μέσο όρο (47%) σε 30 μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις, ενώ σε κάποιες όπως η Λισαβόνα είναι μόνο 20%.
      Αυτό προκύπτει από μελέτη του Κοινού Κέντρου Ερευνών (JRC) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που εκτιμά ότι οι συγκεντρώσεις του μονοξειδίου και του διοξειδίου του αζώτου στις μεγάλες πόλεις της Ευρώπης όπως η Αθήνα θα μπορούσαν να μειωθούν έως 40% με τα κατάλληλα μέτρα, όσον αφορά τη μετακίνηση των οχημάτων. Περίπου το 15% της μείωσης μπορεί να προέλθει από τους περιορισμούς στα παλαιότερα πετρελαιοκίνητα ΙΧ, το 13% στα πετρελαιοκίνητα φορτηγά και 6% στα βαν με ντίζελ.
      Η ατμοσφαιρική ρύπανση -στην οποία συμβάλλουν σημαντικά τα οξείδια του αζώτου- είναι ο μεγαλύτερος περιβαλλοντικός κίνδυνος για την υγεία, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ). Παρά την πρόοδο που έχει γίνει, αρκετές ευρωπαϊκές πόλεις υποφέρουν ακόμη από μέτρια ποιότητα αέρα.
      Μόνο του το διοξείδιο του αζώτου (ΝΟ2) ευθύνεται για τουλάχιστον 68.000 πρόωρους θανάτους στην ΕΕ ετησίως, ενώ αρκετές πόλεις -μεταξύ των οποίων η Αθήνα- τακτικά ξεπερνούν τα ευρωπαϊκά όρια και ασφαλείας για το συγκεκριμένο ρύπο (40 μικρογραμμάρια Νο2 ανά κυβικό μέτρο αέρα). Περίπου το 10% των σταθμών μέτρησης της ποιότητας του αέρα στην Ευρώπη -κυρίως μέσα σε πόλεις (και στην Αθήνα)- καταγράφουν κάθε χρόνο παραβίαση του επιπέδου των ρύπων σε ετήσια βάση.
      Οι ερευνητές του JRC δημιούργησαν έναν «Αστικό 'Ατλαντα Νο2», με στόχο να βοηθήσουν τις αρμόδιες αρχές να σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν πιο αποτελεσματικά μέτρα, ώστε να μειωθούν τα επίπεδα διοξειδίου του αζώτου. Μεταξύ άλλων, προτείνεται ο αυστηρότερος περιορισμός της κίνησης των μεγαλύτερης ηλικίας και πιο ρυπογόνων πετρελαιοκίνητων οχημάτων στο κέντρο της πόλης ή ακόμη και η επιβολή περιβαλλοντικών τελών στους μεγαλύτερους ρυπαντές. Ακόμη, προτείνεται η ενθάρρυνση και τα κίνητρα για τη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων, η ευρύτερη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς, των ποδηλάτων και του περπατήματος, έτσι ώστε να βελτιωθεί και άλλο η ποιότητα του αέρα, αλλά επίσης να μειωθούν ο θόρυβος και τα τροχαία.
      Πηγή: ΑΜΠΕ

      View full είδηση
    • By Engineer
      Στην 22η θέση των αεροδρομίων της ΕΕ κατατάσσεται το «Ελ. Βενιζέλος», σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat για το έτος 2018.
      Το αεροδρόμιο της Αθήνας, το εξεταζόμενο έτος, διακίνησε 24,13 εκατ. επιβάτες, σημειώνοντας άνοδο 11,1%.
      Άνοδος 6% στις αερομεταφορές το 2018
      Σύμφωνα με τη Eurostat, το 2018, συνολικά 1,1 δισεκατομμύρια επιβάτες ταξίδεψαν αεροπορικώς στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), αριθμός ενισχυμένος κατά 6%, σε σύγκριση με το 2017 και κατά 43% σε σύγκριση με το 2010.
      Το 2018, οι ενδοκοινοτικές μεταφορές αντιπροσώπευσαν σχεδόν το ήμισυ (46%) των συνολικών αεροπορικών επιβατικών μεταφορών στην ΕΕ και οι εκτός ΕΕ μεταφορές το 1/3 (37%), ενώ οι εθνικές μεταφορές αντιστοιχούν σε λιγότερους από 1 στους 5 επιβάτες (16%).
      Το “Top 5” των χωρών
      Το 2018, ο μεγαλύτερος αριθμός αεροπορικών επιβατών κατεγράφη στο Ηνωμένο Βασίλειο (272 εκατομμύρια), τη Γερμανία (222 εκατομμύρια), την Ισπανία (221 εκατομμύρια), τη Γαλλία (162 εκατομμύρια) και την Ιταλία (153 εκατομμύρια).
      Όπως παρατηρεί η Eurostat, ο αριθμός των επιβατών, που επέλεξαν να ταξιδέψουν αεροπορικώς, κατά το εξεταζόμενο έτος, αυξήθηκε σε όλα τα κράτη-μέλη της ΕΕ εν συγκρίσει με το 2017.
      Οι μεγαλύτερες αυξήσεις συναντήθηκαν σε Λιθουανία (19%), Λετονία, Πολωνία και Σλοβακία (16%), Εσθονία και Ουγγαρία (14%), Μάλτα (13%), Λουξεμβούργο (12%) και Φινλανδία (11%).
      Αντιθέτως, οι μικρότερες αυξήσεις σε Σουηδία (1%), Ηνωμένο Βασίλειο (3%), Βέλγιο, Δανία και Ολλανδία (4%).
      Μεταξύ των 5 πρώτων κρατών-μελών όσον αφορά τους αεροπορικούς επιβάτες, το 2018, η μεγαλύτερη άνοδος σημειώθηκε στην Ιταλία (6%).
      Συνολικά, στην Ευρώπη, ο αριθμός επιβατών στις αεροπορικές μεταφορές αυξήθηκε κατά 62,8 εκατ. (6%) μεταξύ 2017 και 2018, λόγω της ανόδου των εκτός ΕΕ (9%) και εντός ΕΕ μεταφορών (5%).
      Το “Top 3” των αεροδρομίων
      Κατά το εξεταζόμενο έτος, το Heathrow του Λονδίνου ήταν το πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο της ΕΕ, με 80 εκατομμύρια επιβάτες.
      Ακολουθεί, το Charles de Gaulle/Παρίσι (72 εκατομμύρια, +4%), το Schiphol/Άμστερνταμ (71 εκατομμύρια, 4%), το Main/Φρανκφούρτη (69 εκατομμύρια, 8%) και το Barajas/Μαδρίτη (56 εκατομμύρια., 9%).
      Αξιοσημείωτη ήταν η αύξηση και στα αεροδρόμια El Prat/Βαρκελώνη (50 εκατομμύρια, 6%), Μόναχο/Γερμανία (46 εκατομμύρια, 4%), Gatwick/Λονδίνο (46 εκατομμύρια, 1%) και Orly/Παρίσι (33 εκατομμύρια, 3%).
      Στα μόνα αεροδρόμια της ΕΕ που σημειώθηκε αρνητικό πρόσημο ήταν στου Αμβούργου (-2%) και του Ντίσελντορφ (-1%).
      Οι υψηλότερες αυξήσεις μεταξύ των 30 κορυφαίων αερολιμένων της ΕΕ καταγράφηκαν σε Βουδαπέστη/Liszt Ferenc Int. (11%), Βαρσοβία/Chopina (13%), και ακολουθούν Αθήνα/Ελ. Βενιζέλος, Βιέννη/Schwechat και Ελσίνκι/Vantaa (11%), Μιλάνο/Malpensa (10%), Πράγα/Ruzyne, Λισσαβόνα και Μαδρίτη/Barajas (9%).
      Τέλος, το 2018, το αεροδρόμιο του Heathrow (48 εκατομμύρια) χειρίστηκε το μεγαλύτερο μέρος των αεροπορικών επιβατών εκτός ΕΕ και το Schiphol (42 εκατομμύρια) το μεγαλύτερο μέρος των εντός ΕΕ μεταφορών, ενώ το Bajaras (16 εκατομμύρια) το μεγαλύτερο ποσοστό των εθνικών αεροπορικών μεταφορών.
      Της Βάσως Βεγιάζη

      View full είδηση
    • By Engineer
      Στην 22η θέση των αεροδρομίων της ΕΕ κατατάσσεται το «Ελ. Βενιζέλος», σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat για το έτος 2018.
      Το αεροδρόμιο της Αθήνας, το εξεταζόμενο έτος, διακίνησε 24,13 εκατ. επιβάτες, σημειώνοντας άνοδο 11,1%.
      Άνοδος 6% στις αερομεταφορές το 2018
      Σύμφωνα με τη Eurostat, το 2018, συνολικά 1,1 δισεκατομμύρια επιβάτες ταξίδεψαν αεροπορικώς στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), αριθμός ενισχυμένος κατά 6%, σε σύγκριση με το 2017 και κατά 43% σε σύγκριση με το 2010.
      Το 2018, οι ενδοκοινοτικές μεταφορές αντιπροσώπευσαν σχεδόν το ήμισυ (46%) των συνολικών αεροπορικών επιβατικών μεταφορών στην ΕΕ και οι εκτός ΕΕ μεταφορές το 1/3 (37%), ενώ οι εθνικές μεταφορές αντιστοιχούν σε λιγότερους από 1 στους 5 επιβάτες (16%).
      Το “Top 5” των χωρών
      Το 2018, ο μεγαλύτερος αριθμός αεροπορικών επιβατών κατεγράφη στο Ηνωμένο Βασίλειο (272 εκατομμύρια), τη Γερμανία (222 εκατομμύρια), την Ισπανία (221 εκατομμύρια), τη Γαλλία (162 εκατομμύρια) και την Ιταλία (153 εκατομμύρια).
      Όπως παρατηρεί η Eurostat, ο αριθμός των επιβατών, που επέλεξαν να ταξιδέψουν αεροπορικώς, κατά το εξεταζόμενο έτος, αυξήθηκε σε όλα τα κράτη-μέλη της ΕΕ εν συγκρίσει με το 2017.
      Οι μεγαλύτερες αυξήσεις συναντήθηκαν σε Λιθουανία (19%), Λετονία, Πολωνία και Σλοβακία (16%), Εσθονία και Ουγγαρία (14%), Μάλτα (13%), Λουξεμβούργο (12%) και Φινλανδία (11%).
      Αντιθέτως, οι μικρότερες αυξήσεις σε Σουηδία (1%), Ηνωμένο Βασίλειο (3%), Βέλγιο, Δανία και Ολλανδία (4%).
      Μεταξύ των 5 πρώτων κρατών-μελών όσον αφορά τους αεροπορικούς επιβάτες, το 2018, η μεγαλύτερη άνοδος σημειώθηκε στην Ιταλία (6%).
      Συνολικά, στην Ευρώπη, ο αριθμός επιβατών στις αεροπορικές μεταφορές αυξήθηκε κατά 62,8 εκατ. (6%) μεταξύ 2017 και 2018, λόγω της ανόδου των εκτός ΕΕ (9%) και εντός ΕΕ μεταφορών (5%).
      Το “Top 3” των αεροδρομίων
      Κατά το εξεταζόμενο έτος, το Heathrow του Λονδίνου ήταν το πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο της ΕΕ, με 80 εκατομμύρια επιβάτες.
      Ακολουθεί, το Charles de Gaulle/Παρίσι (72 εκατομμύρια, +4%), το Schiphol/Άμστερνταμ (71 εκατομμύρια, 4%), το Main/Φρανκφούρτη (69 εκατομμύρια, 8%) και το Barajas/Μαδρίτη (56 εκατομμύρια., 9%).
      Αξιοσημείωτη ήταν η αύξηση και στα αεροδρόμια El Prat/Βαρκελώνη (50 εκατομμύρια, 6%), Μόναχο/Γερμανία (46 εκατομμύρια, 4%), Gatwick/Λονδίνο (46 εκατομμύρια, 1%) και Orly/Παρίσι (33 εκατομμύρια, 3%).
      Στα μόνα αεροδρόμια της ΕΕ που σημειώθηκε αρνητικό πρόσημο ήταν στου Αμβούργου (-2%) και του Ντίσελντορφ (-1%).
      Οι υψηλότερες αυξήσεις μεταξύ των 30 κορυφαίων αερολιμένων της ΕΕ καταγράφηκαν σε Βουδαπέστη/Liszt Ferenc Int. (11%), Βαρσοβία/Chopina (13%), και ακολουθούν Αθήνα/Ελ. Βενιζέλος, Βιέννη/Schwechat και Ελσίνκι/Vantaa (11%), Μιλάνο/Malpensa (10%), Πράγα/Ruzyne, Λισσαβόνα και Μαδρίτη/Barajas (9%).
      Τέλος, το 2018, το αεροδρόμιο του Heathrow (48 εκατομμύρια) χειρίστηκε το μεγαλύτερο μέρος των αεροπορικών επιβατών εκτός ΕΕ και το Schiphol (42 εκατομμύρια) το μεγαλύτερο μέρος των εντός ΕΕ μεταφορών, ενώ το Bajaras (16 εκατομμύρια) το μεγαλύτερο ποσοστό των εθνικών αεροπορικών μεταφορών.
      Της Βάσως Βεγιάζη
    • By dimitris GM
      Tο δικαστήριο έκρινε οτι η χρήση αυτή της ιδιοκτησίας προσβάλει τον κανονισμό σύστασης της πολυκατοικίας, την πράξη σύστασης οριζόντιας ιδιοκτησίας και τον κανονισμό σχέσεων συνιδιοκτητών, που ορίζει ότι: «1. Για κάθε αμφισβήτηση ή αμφιβολία ως προς τη σωστή και νόμιμη χρήση των οριζοντίων ιδιοκτησιών διευκρινίζεται ότι απαγορεύεται η χρήση των διαμερισμάτων ως χορευτικά κέντρα, σχολεία, ξενοδοχεία, ωδεία, χοροδιδασκαλεία ή σχολές ρυθμικής και γενικά κάθε χρήση επικίνδυνη για την ασφάλεια της οικοδομής και που ενοχλεί τους ενοίκους αυτής, προκαλεί υπερβολικό θόρυβο ή δυσοσμίες ή είναι αντίθετη στους νόμους, τις αστυνομικές διατάξεις και χρηστά ήθη ή διαταράσσει την ησυχία και την ασφάλεια των ενοίκων της οικοδομής, ή που προσβάλλει την οικογενειακή, ηθική και την κοινωνική τάξη και ευπρέπεια..».
      https://www.b2green.gr/el/post/75610/dikastiki-apofasi-vomva-sto-airbnb-dimiourgei-dedikasmeno-gia-mazikes-agoges
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.