Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Ρυθμιστικά εμπόδια στο νέο γύρο συγχωνεύσεων στις Τηλεπικοινωνίες

    Sign in to follow this  

    Αυστηρότερη στάση έναντι των κυοφορούμενων συγχωνεύσεων και εξαγορών στον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών στην Ε.Ε. υιοθετούν οι αρμόδιες αρχές Ανταγωνισμού. Ως δείγμα γραφής της σκληρότερης γραμμής εκλαμβάνεται η απόφαση των αρμόδιων Αρχών Ανταγωνισμού να προχωρήσουν σε βάθος έρευνα για την πρόταση εξαγοράς της βρετανικής εταιρείας κινητής τηλεφωνίας Telefónica UK από την Three, μέλος του Hutchison Whampoa Group με έδρα το Hong Kong.

     

    Οι αρμόδιες Αρχές, υπό τον έλεγχο των οποίων τελεί η εξαγορά, ζητούν περαιτέρω έρευνα για το θέμα, εκφράζοντας την εκτίμηση ότι το προωθούμενο deal, με συνολικό τίμημα $15,8 δις, δεν αποκλείεται να πλήττει τον ανταγωνισμό και να οδηγεί σε αύξηση των τιμών για τον τελικό καταναλωτή. Σε κάθε περίπτωση, η Επιτροπή δεσμεύεται εντός τριών μηνών και συγκεκριμένα μέχρι το Μάρτιο του 2016, να έχει δημοσιοποιήσει τις αποφάσεις της, επί της προωθούμενης συγχώνευσης.

     

    Τα σχέδια της Hutchison να αποκτήσει τη βρετανική Telefónica UK, θυγατρική της Telefónica S.A, θα την καθιστούσαν κορυφαίο πάροχο κινητής τηλεφωνίας στη Βρετανία, ενώ, παράλληλα, θα μείωναν τον αριθμό των “παικτών” της αγοράς από τέσσερις σε τρεις, κίνηση που, συνήθως, σημάνει συναγερμό για τις Αρχές Ανταγωνισμού.

     

    “Η Επιτροπή εκφράζει ανησυχίες ότι η συναλλαγή θα άρει ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τη βρετανική αγορά, καθώς η συγχωνευθείσα εταιρεία θα έχει περιορισμένα κίνητρα να ασκήσει σημαντική ανταγωνιστική πίεση επί των υπολοίπων παρόχων της αγοράς”, αναφέρει η Επιτροπή σε σχετική ανακοίνωσή της. Το διακύβευμα είναι υψηλό για τη Hutchison, καθώς ενδεχόμενη αποτυχία του εγχειρήματος θα μπορούσε να βάλει φρένο στην ανάπτυξη του ομίλου επί ευρωπαϊκού εδάφους.

     

    “Στοπ” σε ανάλογα deals

    Η αρμόδια Επίτροπος Ανταγωνισμού έχει βάλει, ήδη, τη σφραγίδα της στο άδοξο τέλος του deal μεταξύ TeliaSonera και Telenor στη Δανία. Η δε στάση της Επιτροπής επί της συμφωνίας Hutchison-O2 στέλνει ένα ηχηρό νόημα στην έτερη επιχειρούμενη συγχώνευση, αυτή τη φορά επί ιταλικού εδάφους, μεταξύ των Hutchison και Vimpelcom. Πάντως, επί των ημερών του Joaquín Almunia, προκατόχου της σημερινής Επιτρόπου Ανταγωνισμού, Margrethe Vestager, έλαβε το “πράσινο φως” της Επιτροπής αντίστοιχη κίνηση συγχώνευσης επί αυστριακού εδάφους.

     

    “Οι υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας γίνονται όλο και πιο σημαντικές για τους καταναλωτές. Με την παρούσα έρευνα, θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι οι καταναλωτές στη Μεγάλη Βρετανία δεν θα πληρώνουν υψηλότερες τιμές ή θα αντιμετωπίζουν λιγότερες επιλογές ως αποτέλεσμα της προτεινόμενης εξαγοράς”, σημείωσε σχετικά η κυρία Vestager.

     

    Η Επίτροπος έχει πολλάκις απευθύνει αυστηρό μήνυμα για τις συμφωνίες περί εξαγορών και συγχωνεύσεων στον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών, προειδοποιώντας ότι οι σχετικές συμφωνίες θα περνούν από εξαντλητικούς ελέγχους, με στόχο να διασφαλιστεί ότι οι συμμαχίες μεταξύ εταιρειών του κλάδου δεν θα οδηγήσουν σταδιακά σε αύξηση των τιμών των παρεχόμενων υπηρεσιών.

     

    Με ένα νέο γύρο εξαγορών και συγχωνεύσεων στα ευρωπαϊκά Telecoms να είναι προ των πυλών, από τη Βρετανία και την Ισπανία μέχρι τη Δανία, αλλά και την Ελλάδα, η κυρία Vestager έχει στείλει από καιρό το μήνυμα ότι η συγκέντρωση στον κλάδο και οι επενδύσεις, που αυτή μπορεί να φέρει, δεν πρέπει να γίνουν σε βάρος του καταναλωτή.

     

    Η αγορά

    Σήμερα η ευρωπαϊκή αγορά Τηλεπικοινωνιών παραμένει κατακερματισμένη, σε σχέση τουλάχιστον με τα αντίστοιχα παραδείγματα των ΗΠΑ και της Ασίας. Η δυναμική περί συγχωνεύσεων, που αναπτύσσεται στις ευρωπαϊκές Τηλεπικοινωνίες, είναι - σε ένα βαθμό - ευπρόσδεκτη από τα θεσμικά όργανα της Ε.Ε. Και αυτό, καθώς ευθυγραμμίζεται με τη γενικότερη ανάγκη για συνενώσεις μικρότερων δυνάμεων της αγοράς προκειμένου να δημιουργηθούν ισχυροί επιχειρηματικοί σχηματισμοί, ικανοί να ανταποκριθούν τόσο στον εγχώριο όσο και - κυρίως - στο διογκούμενο διεθνή ανταγωνισμό.

     

    Πηγή: http://www.sepe.gr/gr/information/news/article/4381190/ruthmistika-ebodia-sto-neo-guro-sughoneuseon-stis-tilepikoinonies/


    Sign in to follow this  


    User Feedback


    καποιοι...καπου αλλού,  ...κανουν σωστα την δουλειά τους......

     

    εδω η καρτα 

    - πρωτα ίσχυε για ενα χρονο

    - την κατεβασαν στους 6 μηνες

    - και  τωρα ισχυει για 90 μερες...

    με ελαχιστη αγορα 10 ευρω...

     

    Ολες οι - ανταγωνιστριες-  εταιριες....

     

    Αρα πληρωνουν ολοι ελαχιστο ποσο 40 ευρω τον χρονο...

     

    κανενας   "αρμοδιος"  δεν ενδιαφερθηκε

     

     

    http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=416841

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      ι αναγραφόμενες τιμές στις τηλεπικοινωνίες πρέπει να είναι οι τελικές τιμές των υπηρεσιών και να συμπεριλαμβάνουν το αντίστοιχο κατά περίπτωση τέλος συνδρομητών σταθερής τηλεφωνίας, συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας, καρτοκινητής τηλεφωνίας και τέλος στη συνδρομητική τηλεόραση, καθώς και τον Φόρο Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ).
       
      Τα παραπάνω ορίζει σύσταση που εξέδωσε η ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων) προς τις εταιρίες παροχής δικτύων και υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών σχετικά με τις αναγραφόμενες τιμές των υπηρεσιών τους στους τιμοκαταλόγους, τα ενημερωτικά έντυπα, τα διαφημιστικά φυλλάδια, τις διαφημιστικές καταχωρήσεις, τις ιστοσελίδες και τα έντυπα των προσφορών τους προς τους καταναλωτές.
       
      Οι εταιρίες παροχής δικτύων και υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών έχουν προθεσμία ενός μηνός από την κοινοποίηση της σύστασης έτσι ώστε να προσαρμόσουν σύμφωνα με αυτή τις αναγραφόμενες – προσφερόμενες τιμές των υπηρεσιών τους.
       
      Η σύσταση ορίζει επίσης ότι κατά την υποβολή προσφορών προς τους συνδρομητές με οποιονδήποτε τρόπο (π.χ. μέσω τηλεφώνου, έντυπα, ηλεκτρονικά κλπ), οι προσφερόμενες τιμές πρέπει να είναι οι τελικές τιμές πώλησης και να περιλαμβάνουν εκτός από τον ΦΠΑ και το αντίστοιχο κατά περίπτωση τέλος συνδρομητών σταθερής τηλεφωνίας, συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας, καρτοκινητής τηλεφωνίας και το τέλος στη συνδρομητική τηλεόραση.
       
      Σύμφωνα με την ΕΕΤΤ η ενσωμάτωση όλων των τελών στις αναγραφόμενες – προσφερόμενες τιμές, ώστε αυτές να αντιπροσωπεύουν την τελική λιανική τιμή πώλησης, θα αυξήσει το επίπεδο διαφάνειας στην αγορά και θα διευκολύνει τους συνδρομητές να κατανοούν καλύτερα το κόστος των υπηρεσιών που λαμβάνουν και να συγκρίνουν ευχερέστερα τις τιμές των προσφερόμενων υπηρεσιών κατά τη διαδικασία επιλογής μεταξύ διαφορετικών παρόχων ή/και υπηρεσιών.
       
      Πηγή: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=451954
    • By Engineer
      ι αναγραφόμενες τιμές στις τηλεπικοινωνίες πρέπει να είναι οι τελικές τιμές των υπηρεσιών και να συμπεριλαμβάνουν το αντίστοιχο κατά περίπτωση τέλος συνδρομητών σταθερής τηλεφωνίας, συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας, καρτοκινητής τηλεφωνίας και τέλος στη συνδρομητική τηλεόραση, καθώς και τον Φόρο Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ).
       
      Τα παραπάνω ορίζει σύσταση που εξέδωσε η ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων) προς τις εταιρίες παροχής δικτύων και υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών σχετικά με τις αναγραφόμενες τιμές των υπηρεσιών τους στους τιμοκαταλόγους, τα ενημερωτικά έντυπα, τα διαφημιστικά φυλλάδια, τις διαφημιστικές καταχωρήσεις, τις ιστοσελίδες και τα έντυπα των προσφορών τους προς τους καταναλωτές.
       
      Οι εταιρίες παροχής δικτύων και υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών έχουν προθεσμία ενός μηνός από την κοινοποίηση της σύστασης έτσι ώστε να προσαρμόσουν σύμφωνα με αυτή τις αναγραφόμενες – προσφερόμενες τιμές των υπηρεσιών τους.
       
      Η σύσταση ορίζει επίσης ότι κατά την υποβολή προσφορών προς τους συνδρομητές με οποιονδήποτε τρόπο (π.χ. μέσω τηλεφώνου, έντυπα, ηλεκτρονικά κλπ), οι προσφερόμενες τιμές πρέπει να είναι οι τελικές τιμές πώλησης και να περιλαμβάνουν εκτός από τον ΦΠΑ και το αντίστοιχο κατά περίπτωση τέλος συνδρομητών σταθερής τηλεφωνίας, συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας, καρτοκινητής τηλεφωνίας και το τέλος στη συνδρομητική τηλεόραση.
       
      Σύμφωνα με την ΕΕΤΤ η ενσωμάτωση όλων των τελών στις αναγραφόμενες – προσφερόμενες τιμές, ώστε αυτές να αντιπροσωπεύουν την τελική λιανική τιμή πώλησης, θα αυξήσει το επίπεδο διαφάνειας στην αγορά και θα διευκολύνει τους συνδρομητές να κατανοούν καλύτερα το κόστος των υπηρεσιών που λαμβάνουν και να συγκρίνουν ευχερέστερα τις τιμές των προσφερόμενων υπηρεσιών κατά τη διαδικασία επιλογής μεταξύ διαφορετικών παρόχων ή/και υπηρεσιών.
       
      Πηγή: http://www.myphone.g...ad.php?t=451954
       
      Click here to view the είδηση
    • By Engineer
      Με την παροχή των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών να γίνεται όλο και περισσότερο, πλέον, commodity, ο ανταγωνισμός ανάμεσα στους παρόχους και στους ψηφιακούς κολοσσούς της τεχνολογίας δείχνει να οδηγείται σε όξυνση. Έρευνα της Accenture δείχνει πως εάν ένας παγκόσμιος ψηφιακός κολοσσός, όπως η Google ή η Amazon, ξεκινήσει να προσφέρει υπηρεσίες αντίστοιχες με αυτές των παρόχων κινητής τηλεφωνίας, το 44% θα άφηνε τον τωρινό του πάροχο. Η εισαγωγή της eSIM επιφέρει νέες προκλήσεις για τους Τηλεπικοινωνιακούς Παρόχους, καθώς η εναλλαγή μεταξύ τους γίνεται ακόμα ευκολότερη.
       
      Η έρευνα έδειξε πως το 68% των καταναλωτών θα ενδιαφερόταν να χρησιμοποιήσει μια συσκευή με eSIM, με το 50% να δηλώνει ότι θα το προτιμούσε λόγω της δυνατότητας εναλλαγής παρόχων ευκολότερα και γρηγορότερα για φθηνότερα προγράμματα κλήσεων ή δεδομένων, επιταχύνοντας τον αγώνα δρόμου για συνδεσιμότητα και δεδομένα και μετατρέποντας περαιτέρω τη βασική δραστηριότητα των τηλεπικοινωνιακών παρόχων σε “commodity”. Επιπρόσθετα, ο ανταγωνισμός θα αυξηθεί, καθώς νέοι παίκτες εισέρχονται στην αγορά, ενσωματώνοντας τις eSIM στις συσκευές στο στάδιο της παραγωγικής διαδικασίας, προσπερνώντας έτσι τον πάροχο δικτύου και προσεγγίζοντας απευθείας τον τελικό πελάτη.
       
      Η μελέτη εντοπίζει ώριμες ευκαιρίες προς αξιοποίηση, αρκεί οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι να επενδύσουν στη βασική τους δραστηριότητα, ώστε να παραμείνει υγιής. Παράλληλα, οφείλουν να επιταχύνουν την καινοτομία και να επεκτείνουν τη δυνατότητα παροχής νέων ψηφιακών υπηρεσιών, προσφέροντας πραγματική αξία στους πελάτες τους.
       
      Ψηφιακό σπίτι
      Όπως σημειώνει η έρευνα, μια σημαντική διαφοροποίηση των τηλεπικοινωνιακών παρόχων σε σχέση με τους ψηφιακούς κολοσσούς είναι ο πλούτος των δεδομένων που διαθέτουν. Εάν αξιοποιήσουν αυτά τα δεδομένα προς όφελος τους, μέσω analytics, θα έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν μια ευρεία γκάμα καινοτόμων υπηρεσιών με σημαντικό οικονομικό αντίκτυπο και να βελτιώσουν περαιτέρω την εμπειρία του πελάτη.
       
      Ένας τομέας, που αυτό μπορεί να εφαρμοστεί, είναι το ψηφιακό βίντεο, το οποίο έχει αυξανόμενη ζήτηση και δίνει την ευκαιρία για τη δημιουργία νέων εσόδων όχι μόνο από το περιεχόμενο, αλλά και από την ψηφιακή διαφήμιση. Με το 37% των ερωτηθέντων να δηλώνει ότι θα απευθύνονταν σε τηλεπικοινωνιακούς παρόχους για κανάλια συνδρομητικής τηλεόρασης και το 34% για υπηρεσίες Video-On-Demand, η πόρτα είναι διάπλατα ανοιχτή για τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους να πετύχουν στον τομέα αυτό.
       
      Internet of Things
      Το Internet of Things (ΙοΤ) δημιουργεί, επίσης, νέες ευκαιρίες ανάπτυξης και προσφοράς νέων υπηρεσιών για τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. Καθώς είναι ακόμα αρχή, το διασυνδεδεμένο σπίτι, το οποίο εν πολλοίς σχετίζεται με την επικοινωνία machine-to-machine προσφέροντας εξοικονόμηση χρόνου και κόστους στους καταναλωτές, γίνεται πολύ γρήγορα πραγματικότητα. Αλλά με τόσες πολλές διασυνδεδεμένες συσκευές να εμφανίζονται διαρκώς, οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν προβλήματα διαλειτουργικότητας, χρήσης και ασφάλειας.
       
      Η έρευνα έδειξε ότι, παρ’ όλο που οι καταναλωτές επενδύουν στη διασυνδεδεμένη τεχνολογία, περισσότεροι από τους μισούς (54%) αντιμετωπίζουν διάφορες προκλήσεις. Τα συνήθη θέματα περιλαμβάνουν πολυπλοκότητα χρήσης (14%), αδυναμία σύνδεσης στο διαδίκτυο (13%), πρόβλημα εγκατάστασης (12%) και άλλα, όπως έλλειψη προσωποποίησης, θέματα απορρήτου ή εξυπηρέτησης πελατών.
       
      Συνδεδεμένο σπίτι
      Το σπίτι γίνεται - σύμφωνα με την έρευνα - ένα διασυνδεδεμένο και εξατομικευμένο οικοσύστημα υπηρεσιών και οι τηλεπικοινωνιακοί οργανισμοί έχουν τη σημαντική ευκαιρία να αποτελέσουν αυτοί το μοναδικό πάροχο που θα το διαχειρίζεται. Το 71% των online καταναλωτών παγκοσμίως που έχει ή σκοπεύει να εγκαταστήσει διασυνδεδεμένες οικιακές συσκευές/υπηρεσίες θα επέλεγαν έναν τηλεπικοινωνιακό πάροχο, εάν τις προσέφερε.
       
      Επιπλέον, οι τηλεπικοινωνιακοί οργανισμοί έχουν λάβει τη δεύτερη θέση ως προτιμώμενοι πάροχοι για υπηρεσίες εκπαίδευσης και εκμάθησης, παρακολούθησης σπιτιού, online ασφάλειας και αποθήκευσης για έξυπνες συσκευές και υπηρεσίες.
       
      Μάλιστα, το 49% των καταναλωτών θα επέλεγε έναν τηλεπικοινωνιακό πάροχο για διασυνδεδεμένες υπηρεσίες υγείας.
       
      Πηγή: http://www.sepe.gr/gr/research-studies/article/8685255/i-parohi-tilepikoinoniakon-upiresion-ginetai-pleon-commodity/
    • By Engineer
      Με την παροχή των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών να γίνεται όλο και περισσότερο, πλέον, commodity, ο ανταγωνισμός ανάμεσα στους παρόχους και στους ψηφιακούς κολοσσούς της τεχνολογίας δείχνει να οδηγείται σε όξυνση. Έρευνα της Accenture δείχνει πως εάν ένας παγκόσμιος ψηφιακός κολοσσός, όπως η Google ή η Amazon, ξεκινήσει να προσφέρει υπηρεσίες αντίστοιχες με αυτές των παρόχων κινητής τηλεφωνίας, το 44% θα άφηνε τον τωρινό του πάροχο. Η εισαγωγή της eSIM επιφέρει νέες προκλήσεις για τους Τηλεπικοινωνιακούς Παρόχους, καθώς η εναλλαγή μεταξύ τους γίνεται ακόμα ευκολότερη.
       
      Η έρευνα έδειξε πως το 68% των καταναλωτών θα ενδιαφερόταν να χρησιμοποιήσει μια συσκευή με eSIM, με το 50% να δηλώνει ότι θα το προτιμούσε λόγω της δυνατότητας εναλλαγής παρόχων ευκολότερα και γρηγορότερα για φθηνότερα προγράμματα κλήσεων ή δεδομένων, επιταχύνοντας τον αγώνα δρόμου για συνδεσιμότητα και δεδομένα και μετατρέποντας περαιτέρω τη βασική δραστηριότητα των τηλεπικοινωνιακών παρόχων σε “commodity”. Επιπρόσθετα, ο ανταγωνισμός θα αυξηθεί, καθώς νέοι παίκτες εισέρχονται στην αγορά, ενσωματώνοντας τις eSIM στις συσκευές στο στάδιο της παραγωγικής διαδικασίας, προσπερνώντας έτσι τον πάροχο δικτύου και προσεγγίζοντας απευθείας τον τελικό πελάτη.
       
      Η μελέτη εντοπίζει ώριμες ευκαιρίες προς αξιοποίηση, αρκεί οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι να επενδύσουν στη βασική τους δραστηριότητα, ώστε να παραμείνει υγιής. Παράλληλα, οφείλουν να επιταχύνουν την καινοτομία και να επεκτείνουν τη δυνατότητα παροχής νέων ψηφιακών υπηρεσιών, προσφέροντας πραγματική αξία στους πελάτες τους.
       
      Ψηφιακό σπίτι
      Όπως σημειώνει η έρευνα, μια σημαντική διαφοροποίηση των τηλεπικοινωνιακών παρόχων σε σχέση με τους ψηφιακούς κολοσσούς είναι ο πλούτος των δεδομένων που διαθέτουν. Εάν αξιοποιήσουν αυτά τα δεδομένα προς όφελος τους, μέσω analytics, θα έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν μια ευρεία γκάμα καινοτόμων υπηρεσιών με σημαντικό οικονομικό αντίκτυπο και να βελτιώσουν περαιτέρω την εμπειρία του πελάτη.
       
      Ένας τομέας, που αυτό μπορεί να εφαρμοστεί, είναι το ψηφιακό βίντεο, το οποίο έχει αυξανόμενη ζήτηση και δίνει την ευκαιρία για τη δημιουργία νέων εσόδων όχι μόνο από το περιεχόμενο, αλλά και από την ψηφιακή διαφήμιση. Με το 37% των ερωτηθέντων να δηλώνει ότι θα απευθύνονταν σε τηλεπικοινωνιακούς παρόχους για κανάλια συνδρομητικής τηλεόρασης και το 34% για υπηρεσίες Video-On-Demand, η πόρτα είναι διάπλατα ανοιχτή για τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους να πετύχουν στον τομέα αυτό.
       
      Internet of Things
      Το Internet of Things (ΙοΤ) δημιουργεί, επίσης, νέες ευκαιρίες ανάπτυξης και προσφοράς νέων υπηρεσιών για τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. Καθώς είναι ακόμα αρχή, το διασυνδεδεμένο σπίτι, το οποίο εν πολλοίς σχετίζεται με την επικοινωνία machine-to-machine προσφέροντας εξοικονόμηση χρόνου και κόστους στους καταναλωτές, γίνεται πολύ γρήγορα πραγματικότητα. Αλλά με τόσες πολλές διασυνδεδεμένες συσκευές να εμφανίζονται διαρκώς, οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν προβλήματα διαλειτουργικότητας, χρήσης και ασφάλειας.
       
      Η έρευνα έδειξε ότι, παρ’ όλο που οι καταναλωτές επενδύουν στη διασυνδεδεμένη τεχνολογία, περισσότεροι από τους μισούς (54%) αντιμετωπίζουν διάφορες προκλήσεις. Τα συνήθη θέματα περιλαμβάνουν πολυπλοκότητα χρήσης (14%), αδυναμία σύνδεσης στο διαδίκτυο (13%), πρόβλημα εγκατάστασης (12%) και άλλα, όπως έλλειψη προσωποποίησης, θέματα απορρήτου ή εξυπηρέτησης πελατών.
       
      Συνδεδεμένο σπίτι
      Το σπίτι γίνεται - σύμφωνα με την έρευνα - ένα διασυνδεδεμένο και εξατομικευμένο οικοσύστημα υπηρεσιών και οι τηλεπικοινωνιακοί οργανισμοί έχουν τη σημαντική ευκαιρία να αποτελέσουν αυτοί το μοναδικό πάροχο που θα το διαχειρίζεται. Το 71% των online καταναλωτών παγκοσμίως που έχει ή σκοπεύει να εγκαταστήσει διασυνδεδεμένες οικιακές συσκευές/υπηρεσίες θα επέλεγαν έναν τηλεπικοινωνιακό πάροχο, εάν τις προσέφερε.
       
      Επιπλέον, οι τηλεπικοινωνιακοί οργανισμοί έχουν λάβει τη δεύτερη θέση ως προτιμώμενοι πάροχοι για υπηρεσίες εκπαίδευσης και εκμάθησης, παρακολούθησης σπιτιού, online ασφάλειας και αποθήκευσης για έξυπνες συσκευές και υπηρεσίες.
       
      Μάλιστα, το 49% των καταναλωτών θα επέλεγε έναν τηλεπικοινωνιακό πάροχο για διασυνδεδεμένες υπηρεσίες υγείας.
       
      Πηγή: http://www.sepe.gr/g...leon-commodity/
       
      Click here to view the είδηση
    • By Engineer
      Εντείνεται ο ανταγωνισμός στον σιδηρόδρομο μετά την κατάθεση στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) και από δεύτερη εταιρεία, την Piraeus Europe Asia Rail Logistics, αιτήματος για απόκτηση αδείας δραστηριοποίησης στο ελληνικό δίκτυο.
       
      Σύμφωνα με πληροφορίες, η ελληνικών συμφερόντων εταιρεία, με έδρα τη Μ. Βρετανία, υπέβαλε το αίτημα στη ΡΑΣ πριν από περίπου δέκα ημέρες και αναμένει να της δοθεί το «πράσινο φως», ώστε να εκκινήσουν οι διαδικασίες αδειοδότησής της σε έναν μήνα. Εάν τελικά εγκριθεί το αίτημα από τη Ρυθμιστική Αρχή, θα είναι η τρίτη εταιρεία μετά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τη Rail Cargo Logistics Goldair (ελληνοαυστριακών συμφερόντων) που θα μπορεί να κινείται στο δίκτυο.
       
      Η Cosco
       
      Αξίζει να αναφερθεί ότι σε ερώτηση της «Ν» στελέχη της Cosco ανέφεραν ότι θα έχουν στενή συνεργασία με την Piraeus Europe Asia Rail Logistics, σημειώνοντας πως η εταιρεία συνεργάζεται στενά με τους σιδηροδρόμους των Σκοπίων και της Σερβίας. Ωστόσο, τα ίδια στελέχη έσπευσαν να διαχωρίσουν το θέμα από τη συμμετοχή ή μη της κινεζικής εταιρείας στην εν εξελίξει διαδικασία για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Από την άλλη πλευρά, στελέχη της σιδηροδρομικής αγοράς επισήμαιναν: «Με την αποκρατικοποίηση του ΟΛΠ, κάποιοι διαβλέπουν ευκαιρίες στις συνδυασμένες μεταφορές».
       
      Πάντως, με δεδομένο τις αρνητικές εξελίξεις των κλειστών συνόρων για 19η ημέρα, το δεύτερο μεγαλύτερο στρατηγικό πλεονέκτημα που έχει η χώρα μετά τον τουρισμό, δηλαδή η γεωγραφική της θέση ως πύλη εισόδου για τη μεταφορά των ασιατικών προϊόντων προς την Ευρώπη, βάζει σε κίνδυνο τόσο την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία πλέον έχει ανταγωνιστές, όσο και αυτό καθαυτό το εγχείρημα. Μερικές εβδομάδες προτού καταλήξει η νέα προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την εξαγορά του 100% του μετοχικού κεφαλαίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στις 31 Μαΐου, το τοπίο της ιδιωτικοποίησής της παραμένει θολό.
       
      Η δυνατότητα εξασφάλισης άδειας για νέα εμπορική σιδηροδρομική εταιρεία δίνει στην υπόθεση χαρακτήρα θρίλερ, αφού η εν λόγω ιδιωτικοποίηση αποτελεί όχι μόνο μνημονιακή υποχρέωση, αλλά και μέρος του διακανονισμού μεταξύ Αθήνας και Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού για τη διαγραφή χρεών ύψους 750 εκατ. ευρώ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που έχουν κριθεί ως κρατική ενίσχυση. Η συγκεκριμένη αποκρατικοποίηση, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, θα κριθεί από το εάν θα εμφανιστεί, όπως πιθανολογείται, κινεζικό υποψήφιο σχήμα. Ομως η κινεζική συμμετοχή, η οποία είναι άγνωστο εάν θα γίνει από την Cosco ή άλλον κινεζικό όμιλο ή κοινοπραξία, φαίνεται πως δεν έχει ακόμα αποφασιστεί από το Πεκίνο.
       
      Για την απόφαση αυτή θα συνεκτιμηθούν οι άλλες επενδυτικές κινήσεις του Πεκίνου στην Ελλάδα και ειδικότερα η απόκτηση της καταστατικής πλειοψηφίας του ΟΛΠ, αλλά και η προοπτική ελέγχου του Θριάσιου εμπορευματικού κέντρου. Ως βασικό κίνητρο για την απόκτηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από όμιλο κινεζικών συμφερόντων αναφέρονται οι συμφωνίες που έχει συνάψει η θυγατρική της Cosco στον Πειραιά με την ελληνική σιδηροδρομική εταιρεία για την προώθηση φορτίων πελατών της, όπως των Hewlett Packard, Huawei, Sony και Cisco, μεταφέροντας 26 τρένα κάθε μήνα. Τα 16 τρένα είναι της Sony, τα οκτώ της HP και τα υπόλοιπα δύο της Huawei και της Cisco.
       
      Αντικίνητρα
       
      Αντιθέτως, ως αντικίνητρα αναφέρονται οι υποχρεώσεις που έχει αναλάβει συμβατικά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την εκμίσθωση και συντήρηση του τροχαίου υλικού. Επισημαίνεται ότι η HP από τον Νοέμβριο του 2015 εξετάζει το ενδεχόμενο να επιλέξει μόνιμα τη μεταφορά των προϊόντων της από τον Πειραιά στο λιμάνι του Κόπερ στη Σλοβενία και από εκεί με σιδηρόδρομο στην Τσεχία. Ανάλογες σκέψεις έχουν γίνει και από την ΖΤΕ και την Huawei, οι οποίες έχουν συμφωνία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και είδαν τα προϊόντα τους να μένουν ακινητοποιημένα για μέρες στα σύνορα με τα Σκόπια.
       
      Αν τελικά οι τρεις εταιρείες υλοποιήσουν το εναλλακτικό σχέδιο που εξετάζουν, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ χάνει τους μεγαλύτερους πελάτες της και κινδυνεύει να γίνει και πάλι ελλειμματική, ενώ ακόμα μεγαλύτερο θα είναι το πλήγμα για την ελληνική οικονομία αν η HP κάνει πίσω για τον διπλασιασμό του όγκου διακίνησης εμπορευμάτων μέσα από τον ελληνικό σιδηρόδρομο, αλλά και την κατασκευή κέντρου μεταποίησης στη χώρα μας, που είχε συμφωνηθεί σε συνάντηση της ηγεσίας της εταιρείας με τον πρωθυπουργό Αλ. Τσίπρα.
       
      Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/metafores/treno/item/34370-europe-asia-rail-logistics-o-neos-antagonistis-tis-trainose
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.