Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural

  • webTV

    Michanikos.gr webTV

    660 ειδήσεις in this category

    1. webTV

      Engineer

      Βρισκόμαστε στην καρδιά της Αθήνας κάτω από την Ακρόπολη και πιο συγκεκριμένα στους στύλους του Ολυμπίου Διός, από εκεί που ξεκινάει η μεγαλύτερη απόλυτη ευθεία της Αθήνας, στην Λεωφόρο Ανδρέα Συγγρού. Παράλληλα είναι ο μοναδικός δρόμος στην Ελλάδα που σε κάποια σημεία του έχει έως και πέντε λωρίδες κυκλοφορίας σε κάθε ρεύμα.
      Καθημερινά την χρησιμοποιούν δεκάδες χιλιάδες αυτοκίνητα για να κατευθυνθούν  από την Αθήνα προς την Λεωφόρο Ποσειδώνος ή προς Πειραιά και αντίστροφα. Το μήκος της ξεπερνάει τα 4 χιλιόμετρα και πιο συγκεκριμένα είναι 4,4 χλμ. το ρεύμα της καθόδου προς Ποσειδώνος-Πειραιά και λίγο λιγότερα το ρεύμα της ανόδου προς Αθήνα με μήκος τα 4,35 χλμ.
      Η σύλληψη της ιδέας για την κατασκευή σύγχρονου δρόμου έγινε στα τέλη του 19ου αιώνα επί πρωθυπουργίας του Χαρίλαου Τρικούπη. Η κατασκευή της λεωφόρου ξεκίνησε το 1898, πριν από 126 χρόνια και  αποτέλεσε το έτος ορόσημο του χαρακτηριστικού αυτού δρόμου της Αθήνας. Την υλοποίηση των σχεδίων πραγματοποίησε ένας μηχανικός του στρατού, του Ιωάννη Γενίσαρλη. Εκείνη την εποχή η Λεωφόρος Συγγρού σίγουρα δεν είχε καμία σχέση με τη σημερινή της εικόνα. Ατελείωτα χωράφια και παλιά σπίτια βρίσκονταν δεξιά και αριστερά του δρόμου.
      Η λεωφόρος κατασκευάστηκε ακριβώς στην ίδια ευθεία όπου υπήρχε στην αρχαιότητα δρόμος με μεγαλύτερο πλάτος και τα πρώτα χρόνια μετά την ανεξαρτησία ήταν καρόδρομος, ο οποίος κάλυπτε τις ανάγκες μεταφοράς ανθρώπων και αγαθών, από και προς το λιμάνι του Φαλήρου.
      Μεγάλο μέρος εξόδων του έργου καλύφθηκε από τον τραπεζίτη και πολιτικό Ανδρέα Συγγρό που έδωσε και το όνομα του πρώτου μεγάλου αυτοκινητόδρομου της Αθήνας. Τον Οκτώβριο του 1904, δημοπρατήθηκε το έργο στις 135.000 δραχμές για δενδροφυτεύσει της λεωφόρου. Tο 1901 χαράσσεται ο νέος δρόμος και αρχίζουν οι εργασίες. Σύμφωνα με τον Ν. Γαζή το μήκος θα ήταν περίπου τα 5 χιλιόμετρα και το πλάτος 28 μέτρα. Απ’ αυτά 16 μέτρα πλάτος κατείχαν τα δύο πεζοδρόμια και 12 μέτρα ήταν η κύρια οδός. Στην αρχική μορφή η Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού χωρίζεται σε δύο τμήματα. Το ένα, αυτό που βρισκόταν προς την πόλη από τη γέφυρα του Ιλισσού και το άλλο μέχρι τη Φαληρική ακτή. Το κόστος του έργου ανέρχεται στις 750.000 δραχμές, ενώ περίπου 460.000 δραχμές δαπανήθηκαν για την αποζημίωση απαλλοτριώσεις των χωραφιών των ιδιοκτητών.
      Τέλος Νοεμβρίου του 1904 δίνεται σε κυκλοφορία η νέα μεγάλη λεωφόρος της Αθήνας και για την χάρη της σπεύδει να υμνήσει ο Κωστής Παλαμάς με τα εξής λόγια : «Ο νεοχάρακτος αυτός δρόμος, ο κατάπλατος και ολόβαθος, ο διάδημα περιβαλλόμενος τας στήλας του Ολυμπείου και νίπτων τας πόδας του εις τα κύμματα του Σαρωνικού, επλήρωσε την πόλιν των Αθηνών με μίαν μονοκόμματην μεγαλοπρέπειαν», έγραφε καταγοητευμένος. Καλούσε τους Έλληνες να περπατήσουν «εις την καλλιτεχνικήν αυτήν λεωφόρον» και να απολαύσουν «νεοφανή και ονειρώδους φύσεως χώραν»!
      Οι σημαντικότερες παρεμβάσεις έγιναν το 1954, με τις πρώτες εργασίες ανακατασκευής του δρόμου και το καλοκαίρι του 1959 εγκαινιάστηκε το δίκτυο ηλεκτροφωτισμού της λεωφόρου. Την άνοιξη του 1979 η τότε κυβέρνηση του Κωνσταντίνου Καραμανλή ήταν σε δημιουργικό αναβρασμό, έτσι τον Μάϊο θα υπογράφονταν η συμφωνία της εισόδου της Ελλάδος στην Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα (ΕΟΚ). Για την τελετή θα έφτανε στην Αθήνα ο Γάλλος πρόεδρος Βαλερί Ζισκάρ Ντ’Εστέν, ο Καραμανλής είχε σχεδιάσει μεγαλειώδη υποδοχή που περιλάμβανε την μεταφορά του Γάλλου προέδρου με ανοιχτό αυτοκίνητο , ώστε να μπορούν να χαιρετούν τον κόσμο που είχε συγκεντρωθεί. Η πομπή θα περνούσε και από την Λεωφόρου Συγγρού που χρειαζόταν μεγάλη ανακαίνιση. Η νέα ασφαλτόστρωση έγινε σε χρόνο 24 ωρών ρεκόρ για τα ελληνικά δεδομένα. Πλέον ο δρόμος είχε αλλάξει μορφή και τα αυτοκίνητα των Αθηναίων δεν χοροπηδούσαν στις λακκούβες.
      Η μετατροπή της Συγγρού σε οδό ταχείας κυκλοφορίας ξεκίνησε τη 10ετία του 1980 και για τις ανάγκες του έργου κατασκευάστηκαν συνολικά επτά κόμβοι και 10 υπόγειες διαβάσεις πεζών.
      Αποτελώντας μέρος της Εθνικής Οδού 91 που είναι και η μεγαλύτερη εθνική οδός της Αττικής, η Λεωφόρος Συγγρού χαρακτηρίζεται ως δρόμος ταχείας κυκλοφορίας με μέγιστο όριο ταχύτητας τα 90 χλμ./ώρα και αυτό σημαίνει ότι ως οδός είναι μια βαθμίδα κάτω από τον αυτοκινητόδρομο.
    2. webTV

      Engineer

      H μεγαλύτερη υπόγεια θερμική λίμνη στον κόσμο ανακαλύφθηκε στην Αλβανία από Τσέχους ερευνητές.
      Η ύπαρξη της ήταν γνωστή από το 2021, ωστόσο, η ομάδα ανακοίνωσε ότι επέστρεψε στη λίμνη το 2024 με τελευταίας τεχνολογίας τρισδιάστατους σαρωτές, επιβεβαιώνοντας ότι το κρυμμένο υδάτινο σώμα είναι το μεγαλύτερο του είδους του που γνωρίζει η επιστήμη.
      Οι επιστήμονες ονόμασαν τη λίμνη “Neuron” από το ίδρυμα, το οποίο χρηματοδότησε την πρόσφατη αποστολή. Η λίμνη έχει μήκος 138 μέτρα και πλάτος 42 μέτρα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα η λίμνη χωράει 8.335 κυβικά μέτρα νερού, που ισοδυναμεί με περίπου 3,5 ολυμπιακές πισίνες.

      Κατά την εξερεύνηση της περιοχής γύρω από την πόλη Λεσκοβίκι στην Αλβανία η ερευνητική ομάδα εντόπισε μια τεράστια στήλη ατμού να εκτινάσσεται από μια οροσειρά και μετά από προσεκτική αναζήτηση είδε ότι η στήλη υψωνόταν από ένα άνοιγμα βάθους 100 μέτρων. Οι ερευνητές κατέβηκαν στο βαθύ λάκκο και βρήκαν ένα εκτεταμένο σύστημα σπηλαίων, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων με ιαματικές πηγές και ενός που περιείχε αυτή την λίμνη.
      «Κατά την αρχική μας εξερεύνηση, δημιουργήσαμε έναν βασικό χάρτη χρησιμοποιώντας τον εξοπλισμό μας και αμέσως συνειδητοποιήσαμε ότι είχαμε ανακαλύψει κάτι εξαιρετικό» αναφέρει ο Ρίτσαρντ Μπούντα, μέλος της ερευνητικής αποστολής.
       
    3. webTV

      GTnews

      Η ΟΛΘ Α.Ε., συνεχίζοντας τις πρωτοβουλίες της για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και την προώθηση ενός «πράσινου» μέλλοντος για τις νεότερες γενιές, υλοποίησε σε συνεργασία με τη MEPP (Mediterranean Company Environmental Protection), Δράση Υποθαλάσσιου Καθαρισμού για πρώτη φορά στην παραλία της Θεσσαλονίκης, ανοιχτή στο κοινό, παρουσία του Γενικού Γραμματέα Ναυτιλίας και Λιμένων, κ. Ευάγγελου Κυριαζόπουλου.
      Η δράση πραγματοποιήθηκε κατά μήκος της παραλίας, από τον 1ο Προβλήτα του Λιμένα Θεσσαλονίκης έως τον Λευκό Πύργο, σε συνεργασία και με την υποστήριξη των: Hellenic Marine Environment Protection Association (HELMEPA), Antipollution of V Group, Hellenic Environmental Center S.A. (HEC), Hill International, Optima Bank, Rogan Associates, Pfizer, Alpha Bank, ΔΕΘ-Helexpo και Samaras & Partners. Η δράση διοργανώθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, του Υπουργείου Εσωτερικών (Τομέας Μακεδονίας-Θράκης), της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, του Δήμου Θεσσαλονίκης και της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (Ε.ΛΙΜ.Ε.).
      Με τη συμμετοχή 39 εξειδικευμένων δυτών, ο βυθός κατά μήκος της παραλίας (1,3 χλμ.) καθαρίστηκε από αντικείμενα που δεν έχουν θέση στη θάλασσα και διαταράσσουν την ισορροπία του θαλάσσιου οικοσυστήματος. Τα αντικείμενα που ανελκύστηκαν πρόκειται να καταγραφούν, να διαχωριστούν και να προωθηθούν για την περιβαλλοντικά ορθή διαχείρισή τους, και όπου είναι δυνατόν, να επαναξιοποιηθούν. Το κοινό και εκπρόσωποι φορέων και αρχών, παρακολούθησαν από κοντά τη διαδικασία κατάδυσης των δυτών, ανέλκυσης και συγκέντρωσης των ευρημάτων, και βίωσαν τη σπουδαιότητα της διατήρησης ενός καθαρού θαλάσσιου περιβάλλοντος. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας συλλογής, ακολούθησε τιμητική εκδήλωση βράβευσης των εθελοντών και υποστηρικτών της δράσης.
       
    4. webTV

      Engineer

      Η νέα εκπομπή θα παρουσιάζει κάθε εβδομάδα με "χιούμορ" και με όσο πιο απλά λόγια γίνεται, έναν κανονιστικό έλεγχο, που απαιτείται στις στατικές μελέτες. 
      Το πρώτο επεισόδιο είναι εισαγωγικό  και αφορά τις κανονιστικές διατάξεις που είναι ενεργές στην Ελλάδα, καθώς και τις περιπτώσεις που μπορεί να εφαρμοστούν σήμερα.
       
    5. webTV

      Engineer

      Η νέα εκπομπή θα παρουσιάζει κάθε εβδομάδα με "χιούμορ" και με όσο πιο απλά λόγια γίνεται, έναν κανονιστικό έλεγχο, που απαιτείται στις στατικές μελέτες.
      Το σημερινό επεισόδιο αφορά τον Δείκτη Σχετικής Μεταθετότητας θ.
       
      Βοηθητικοί Υπολογισμοί: 
      https://www.3dr.eu/images/xls/elegxos_theta.xlsx
    6. webTV

      Engineer

      Η νέα εκπομπή θα παρουσιάζει κάθε εβδομάδα με "χιούμορ" και με όσο πιο απλά λόγια γίνεται, έναν κανονιστικό έλεγχο, που απαιτείται στις στατικές μελέτες.
      Το σημερινό επεισόδιο αφορά τον έλεγχο παραμορφώσεων των πλακών.
      Βοηθητικοί Υπολογισμοί: https://www.3dr.eu/images/xls/elegxos...
       
    7. webTV

      Engineer

      Η  εκπομπή θα παρουσιάζει κάθε εβδομάδα με "χιούμορ" και με όσο πιο απλά λόγια γίνεται, έναν κανονιστικό έλεγχο, που απαιτείται στις στατικές μελέτες. 
      Το σημερινό επεισόδιο  αφορά τον έλεγχο κοντών υποστυλωμάτων και τοιχωμάτων.
      Βοηθητικοί Υπολογισμοί: https://www.3dr.eu/images/xls/elegxos...
       
       
    8. webTV

      Engineer

      Η εκπομπή θα παρουσιάζει κάθε εβδομάδα με "χιούμορ" και με όσο πιο απλά λόγια γίνεται, έναν κανονιστικό έλεγχο, που απαιτείται στις στατικές μελέτες.
      Το σημερινό επεισόδιο αφορά τον έλεγχο κανονικότητας σε κάτοψη και καθ' ύψος.
      Βοηθητικοί Υπολογισμοί: https://www.3dr.eu/images/xls/kanonik...
    9. webTV

      Engineer

      Η εκπομπή θα παρουσιάζει κάθε εβδομάδα με "χιούμορ" και με όσο πιο απλά λόγια γίνεται, έναν κανονιστικό έλεγχο, που απαιτείται στις στατικές μελέτες.
      Το σημερινό επεισόδιο αφορά τον έλεγχο σε λυγισμό.
      Βοηθητικοί Υπολογισμοί: https://www.3dr.eu/images/xls/lygismo...
    10. webTV

      Engineer

      Το σημερινό επεισόδιο είναι covid edition και αφορά τον έλεγχο σε αντισεισμικό αρμό.
      Κρατάμε αποστάσεις μεταξύ μας αλλά και μεταξύ των κτιρίων μας...
      Η εκπομπή θα παρουσιάζει κάθε εβδομάδα με "χιούμορ" και με όσο πιο απλά λόγια γίνεται, έναν κανονιστικό έλεγχο, που απαιτείται στις στατικές μελέτες.
      Βοηθητικοί Υπολογισμοί: https://www.3dr.eu/images/xls/armos.xlsx
    11. webTV

      Engineer

      Η εκπομπή θα παρουσιάζει κάθε εβδομάδα με "χιούμορ" και με όσο πιο απλά λόγια γίνεται, έναν κανονιστικό έλεγχο, που απαιτείται στις στατικές μελέτες.
      Το σημερινό επεισόδιο αφορά τον ικανοτικό έλεγχο κόμβου καθώς και τον έλεγχο αποφυγής μηχανισμού ορόφου.
      Βοηθητικοί Υπολογισμοί: https://www.3dr.eu/images/xls/ikanoti...
       
    12. webTV

      Engineer

      Η εκπομπή θα παρουσιάζει κάθε εβδομάδα με "χιούμορ" και με όσο πιο απλά λόγια γίνεται, έναν κανονιστικό έλεγχο, που απαιτείται στις στατικές μελέτες.
      Το σημερινό επεισόδιο αφορά τον έλεγχο επάρκειας τοιχωμάτων
      Βοηθητικοί Υπολογισμοί: https://www.3dr.eu/images/xls/eparkei...
       
    13. webTV

      Engineer

      Η εκπομπή θα παρουσιάζει κάθε εβδομάδα με "χιούμορ" και με όσο πιο απλά λόγια γίνεται, έναν κανονιστικό έλεγχο, που απαιτείται στις στατικές μελέτες.
      Το σημερινό επεισόδιο αφορά τον έλεγχο απαλλαγής αντισεισμικού ελέγχου.
      Βοηθητικοί Υπολογισμοί: https://www.3dr.eu/images/xls/apallag...
       
    14. webTV

      Engineer

      Η εκπομπή θα παρουσιάζει κάθε εβδομάδα με "χιούμορ" και με όσο πιο απλά λόγια γίνεται, έναν κανονιστικό έλεγχο, που απαιτείται στις στατικές μελέτες.
      Το σημερινό επεισόδιο αφορά τον έλεγχο διάτρησης στις πλάκες.
      Βοηθητικοί Υπολογισμοί: https://www.3dr.eu/images/xls/diatris...
       
    15. webTV

      Engineer

      Η εκπομπή θα παρουσιάζει κάθε εβδομάδα με "χιούμορ" και με όσο πιο απλά λόγια γίνεται, έναν κανονιστικό έλεγχο, που απαιτείται στις στατικές μελέτες.
      Το σημερινό επεισόδιο αφορά τον έλεγχο αποφυγής ψαθυρών μορφών αστοχίας.
      Βοηθητικοί Υπολογισμοί: https://www.3dr.eu/images/xls/psathir...
       
    16. webTV

      Engineer

      "Σβήνει τα φώτα" η εκπομπή Με Απλά Λόγια Πολιτικός Μηχανικός, με το τελευταίο επεισόδιο να αφορά τον έλεγχο απόσχισης.
      Βοηθητικοί Υπολογισμοί: https://www.3dr.eu/images/xls/aposxis...
       
    17. webTV

      Engineer

      Ένας μοναδικός κήπος έχει στηθεί στις κολώνες που στηρίζουν έναν μεγάλο αυτοκινητόδρομο στο Μέξικο Σίτι, ώστε να συμβάλει στη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και να βελτιώσει την ποιότητα ζωής των κατοίκων της πόλης. Η κάθε κολώνα, η οποία στηρίζει τη γέφυρα πάνω από τον αυτοκινητόδρομο, είναι καλυμμένη με χιλιάδες φυτά. Σημειώνεται ότι τα φυτά αυτά αυτά διατηρούνται σε ειδικές θήκες από ύφασμα.
      Η αιτία για την κατασκευή του «κάθετου» κήπου στο Μέξικο Σίτι είναι ότι τα φυτά απορροφούν τους αέριους ρύπους που επιβαρύνουν την ατμόσφαιρα. Εκτός αυτού, τα συγκεκριμένα φυτά έχουν τοποθετηθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να ποτίζονται με νερό βροχής που έχει αποθηκευτεί.
      «Η μετακίνηση στο Μέξικο Σίτι είναι πολύ δύσκολη εν μέρει διότι είναι μία πολύ γκρίζα πόλη, με πολύ τσιμέντο, 22 εκατομμύρια κατοίκους. Το να μετακινείται κανείς είναι πολύ αγχωτικό, κάπως επιθετικό», δήλωσε ο Fernando Ortiz Monasterio, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Via Verde, η οποία διαχειρίζεται το εγχείρημα των κάθετων κήπων στην πόλη.
      «Και η Via Verde έχει πραγματοποιήσει μία σπουδαία μεταμόρφωση, διότι είναι ευρέως γνωστό ότι η επαφή με τη φύση προσφέρει στους ανθρώπους λίγη ηρεμία και αλλάζει τη διάθεσή τους και αλλάζει την παραγωγικότητά τους. Συνεπώς, τώρα όταν διέρχεται κανείς από τις πράσινες κολώνες του αυτοκινητόδρομου, χαμογελά και λέει «ωραία». Δεν είναι όλη η πόλη, είναι μόνο ένας αυτοκινητόδρομος, έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας, αλλά είναι μία σπουδαία αρχή για να αλλάξουμε ολόκληρη την πόλη», συμλήρωσε ο Monasterio, σύμφωνα με το World Economic Forum.
      Κυκλική οικονομία
      Αξίζει βέβαια να σημειωθεί ότι ο κάθετος κήπος δεν βελτιώνει απλώς την αισθητική και την ατμοσφαιρική ρύπανση, αλλά προσβλέπει και στη δημιουργία μίας κυκλικής οικονομίας. «Όλα τα υλικά που χρησιμοποιούμε για να φτιάξουμε τους κάθετους κήπους είναι από ανακυκλωμένα υλικά», τονίζει ο Monasterio. Ενδεικτικά, η τσόχα που συγκρατεί τα φυτά στη θέση τους είναι φτιαγμένη από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια. «Τα μετατρέπουμε από σκουπίδια σε τσόχα… και επίσης προσφέρουμε θέσεις εργασίας σε γυναίκες και άνδρες στη φυλακή, οι οποίοι μας βοηθούν» στην κατασκευή της τσόχας, σύμφωνα με τον Monasterio. Ο ίδιος κατέληξε ότι η Via Verde ωφελεί το περιβάλλον, την κοινωνία, αλλά και την ψυχολογία. 
      Το Μέξικο Σίτι προσπαθεί να μειώσει την ατμοσφαιρική ρύπανση μέσω μέτρων όπως η απαγόρευση κυκλοφορίας αυτοκινήτων σε ορισμένες περιοχές, καθώς και μέσω επενδύσεων στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Παραμένει ωστόσο μία από τις πόλεις με τη μεγαλύτερη κυκλοφοριακή συμφόρηση παγκοσμίως. «Πιστεύω ότι η Via Verde είναι ένα σπουδαίο παράδειγμα όχι μόνο της μεταμόρφωσης των πόλεων με πράσινες περιοχές», αλλά επίσης και των δυνατοτήτων για αλλαγή.
      «Οι αλλαγές μπορούν να πραγματοποιηθούν εάν συγχρονίσουμε τα συμφέροντα των ατόμων στην πόλη, τα συφέροντα της κυβέρνησης και τα συμφέροντα του ιδιωτικού τομέα. Εάν βάλουμε αυτά τα τρία πράγματα μαζί, μπορούμε να αλλάξουμε τις πόλεις μας, τις χώρες μας και τον κόσμο», τόνισε ο Monasterio.
      https://www.linkedin.com/company/world-economic-forum/?trk=public_post-embed_share-update_actor-text
       
    18. webTV

      Engineer

      Ο Ρίτσαρντ βλέπει την παραγγελία του να παραδίδεται στην αυλή του σπιτιού του στη Μεγάλη Βρετανία σε 13 μόλις λεπτά αφότου την καταχώρησε, χάρη στο πλήρως αυτόνομο drone της νεοσύστατης υπηρεσίας “Amazon Prime Air”.
       

       
      Πρόκειται για την πρώτη παράδοση με πλήρως αυτόνομο, χωρίς πιλότο, drone από το διεθνές εγχείρημα του Τζεφ Μπέζος, η οποία μάλιστα έφερε χαμόγελα στην εταιρεία αλλά και την συνακόλουθη υπόσχεση ότι το συγκεκριμένο σύστημα παράδοσης θα επεκταθεί σύντομα σε εκατοντάδες ακόμα Βρετανούς.
       
       
      Να σημειώσουμε πως οι δοκιμαστικές παραδόσεις με drone θα συνεχιστούν στη Μεγάλη Βρετανία, καθώς εκεί επιτρέπεται η πτήση drone σε μεγαλύτερες αποστάσεις απ’ όσο μπορεί να δει το μάτι του χειριστή. Yπενθυμίζεται ωστόσο, ότι επί του παρόντος τα drones της Amazon μπορούν να παραδίδουν μόνο παραγγελίες με βάρος μικρότερο από 2,2 κιλά, καιρού επιτρέποντος.
       
      Πηγή: http://www.ergonblog.gr/2017/01/13-drone-video.html
    19. webTV

      Engineer

      Κατά την κατασκευή του αιολικού μας πάρκου Κόσκινα- Λάκκα η μεταφορά των ανεμογεννητριών στο πάρκο έγινε με τη χρήση blade lifter. Πρόκειται για ένα από τα πιο σημαντικά και καινοτόμα συστήματα μεταφορών το οποίο εξασφαλίζει εξαιρετική απόδοση και υψηλό επίπεδο ασφάλειας.   Δείτε το βίντεο με τα εντυπωσιακά πλάνα εδώ:  
    20. webTV

      Engineer

      Δείτε πλούσιο φωτογραφικό υλικό με την κατασκευαστική εξέλιξη του Σταθμού Μετρό «Νίκαια», που κατασκευάζεται στα πλαίσια της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό της Αθήνας προς τον Πειραιά.
       
    21. webTV

      Engineer

      H αντίστροφη μέτρηση για την πολυαναμενόμενη έναρξη λειτουργείας του Μετρό Θεσσαλονίκης έχει ξεκινήσει. 
      Στo νέο «ντεπό» της Θεσσαλονίκης στην Πυλαία, εκεί όπου θα μπορούν να σταθμεύουν σε στεγασμένο χώρο μέχρι και 35 συρμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης ταυτόχρονα.
      Πρόκειται για μία εντυπωσιακή κτηριακή σύνθεση εμβαδού δομημένης επιφανείας 90.000 τμ
      Το Αμαξοστάσιο Πυλαίας θα είναι το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης.
      Η κτηριακή σύνθεση του Αμαξοστασίου στην Πυλαία αναπτύσσεται σε δομημένη επιφάνεια 90.000 τμ και αποτελεί ουσιαστικά την «καρδιά του δικτύου» του Μετρό
      Στο αμαξοστάσιο θα λειτουργεί και υπόγειος χώρος στάθμευσης δύο επιπέδων, δυναμικότητας 310 θέσεων ΙΧ και 100 δικύκλων.
      Σε κομβικά σημεία της σύνθεσης του έργου έχουν χωροθετηθεί αυτόνομα και πρόσθετες υποστηρικτικές λειτουργίες, μεταξύ των οποίων και πρότυπος βρεφονηπιακός σταθμός, ικανός να φιλοξενεί έως και 36 παιδιά!
      Η οδήγηση των συρμών με χειριστή θα πραγματοποιείται μόνο για την είσοδό τους στους χώρους συντήρησης και σε περιπτώσεις εκτάκτων συμβάντων.
      Όλες οι υπόλοιπες κινήσεις των συρμών, δηλαδή και η μεταφορά επιβατών, θα γίνονται αυτόματα χωρίς οδηγό. Η κίνησή τους βασίζεται στο σύστημα σηματοδότησης CBTC (communications-based train control) και είναι απολύτως ασφαλής και αξιόπιστη. Τα χειριστήρια του συρμού θα παραμένουν κλειδωμένα στις ειδικές θήκες που υπάρχει κάτω από τα παράθυρα των δύο όψεων.
      Στο συγκρότημα περιλαμβάνονται ο κύριος χώρος επιθεώρησης και συντήρησης συρμών, το συνεργείο επισκευών, ο τόρνος, το βαφείο, ο χώρος αμαξωμάτων, η κεντρική αποθήκη ανταλλακτικών, αίθουσες μηχανολογικού εξοπλισμού, εργαστήρια και οι γραφειακοί χώροι της εταιρίας λειτουργίας καθώς και υπόγειο parking.
      Πηγή: Περιγραφή του video στο Youtube
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.