Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 15/11/2020 in Δημοσιεύσεις
-
Αφήνω αυτό εδώ, μετά από επικοινωνία με τον ΑΔΜΗΕ, μου κοινοποιήθηκε το παρόν διαφωτιστικό έντυπο ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ.pdf2 points
-
Έχετε μονοσωλήνιο σύστημα στο οποίο παίζει πολύ μεγάλο ρόλο η πολύ καλή ρύθμιση και ισορροπία του δικτύου, που επηρεάστηκε από την αλλαγή που κάνατε. (όλα τα σώματα πρέπει να είναι αυτά που έχουν υπολογιστεί στη μελέτη και κάθε αλλαγή επηρεάζει όλο το δίκτυο). Δοκιμάστε να αλλάξετε τη ρύθμιση στο σώμα του μπάνιου (πολύ μικρές δοκιμαστικές αλλαγές και μετά αναμονή και παρατήρηση). (υποθέτω ότι τα σώματα έχουν βάνες ρυθμιζόμενου by-pass)1 point
-
Καθώς δεν γνωρίζω τίποτα από το σύστημα που έχετε, υποθέτω ότι έχετε μονοσωλήνιο, και μάλλον το νέο σώμα στο μπάνιο είναι μεγαλύτερο από πριν. Αν οι υποθέσεις μου είναι σωστές, χρειάζεται κάποια ρύθμιση στην βάνα by-pass στην είσοδο του σώματος1 point
-
Νομίζω είναι χρήσιμο ένα feedback 7 χρόνια μετά. Δυστυχώς ο Nobel 200lt/4m2 τρύπησε λίγο καιρό μετά την λήξη της εγγύησής του...1 point
-
@vagomτο Helpdesk δεν απευθύνεται σε μηχανικούς... Εγινε α) για να βρουν δουλειά αρκετά παιδιά και β) για τον απλό κόσμο που δεν έχει υπόψη του ούτε τα βασικά.1 point
-
Αν και δεν μου τυχαίνει συχνά να έχουν λέβητες εξαιτίας και της περιοχής που μένω, νομίζω τα εξής: Παίρνεις ngm (μέγιστος β.α.) από Πίνακα 4.2β (λέβητας χωρίς στοιχεία) Ομοίως ng0 από Πιν 4.2γ ng1 από Πιν 4.3 ng2 από Πιν 4.4 nsκθ = ngm*ng0 ngen = nsκθ*ng1*ng21 point
-
Προς επίρρωσιν όλων των σημαντικών που είπε ο @nbr διάβασε κι αυτό το άρθρο από κάποιος συναδέλφους : http://kataskevesktirion.gr/παλαιό-και-νέο-bessel-μία-συχνή-παρανόη/1 point
-
Κάποια απάντηση για το παραπάνω; Επίσης, έχω το εξής ερώτημα: Σε δήλωση σε οριστική υπαγωγή, που είχε μεταφερθεί από τον 4014 στον 4178, με όλο το πρόστιμο εξοφλημένο από τον 4014 ήδη, προκύπτει επιστροφή προστίμου, σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση του Μαρτίου του 2018. Στην καρτέλα 'αιτήματα' δεν υπάρχει η επιλογή 'έλεγχος δήλωσης για επιστροφή προστίμου'. Eπίσης στην καρτέλα 'αρχεία' της δήλωσης δεν υπάρχει πεδίο 'αίτηση-υπεύθυνη δήλωση για επιστροφή χρημάτων' Γνωρίζει κανείς γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό; Μήπως πλέον δεν μπορούν να γίνουν τέτοιου είδους αιτήσεις ή δεν είναι εν ισχύ η Υπουργική Απόφαση;1 point
-
Συνάδελφοι, ευχαριστώ για τα σχόλια σας. Μετά από την έρευνα που έκανα αυτό το διάστημα παραθέτω τα συμπεράσματά μου και επισυνάπτω τον πίνακα με τις συγκρίσεις. Η έρευνα αφορά τους ηλιακούς που κατά την γνώμη μου θα μπορούσαν να καλύψουν τις δικές μου ανάγκες, και έχει προκύψει από τα στοιχεία που κατάφερα να συγκεντρώσω. Οι τιμές που αναγράφω είναι από τα πιστοποιητικά κατά solarkey mark ή από τις εκθέσεις δοκιμών του Δημόκριτου. Την καλύτερη απόδοση την έχει ο Nobel 200lt/4m2 από τους κλασικούς, και ακολουθεί ο χάλκινος sonne aktion με τους συλλέκτες phaethon. Παράλληλα ο Nobel είναι αρκετά πιο οικονομικός από τον sonne aktion - αλλά δεν θέλω να δώσω ακριβή οικονομικά στοιχεία γιατί οι τιμές έχουν μικρές διακυμάνσεις. Συνεπώς εγώ έχω καταλήξει σε αυτή την επιλογή, χωρίς όμως να μπορώ να γνωρίζω την άλλη κρίσιμη παράμετρο που είναι η αντοχή στο χρόνο. Για αυτή την παράμετρο από παρατηρήσεις έχω ότι οι Maltezos και Calpak έχουν αντοχή στο χρόνο αλλά δεν μπορώ να το ποσοτικοποιήσω. Ένα ακόμη συμπέρασμα που προέκυψε από την έρευνα είναι ότι οι ανοξείδωτοι έχουν πρόβλημα με τις κολλήσεις που χαλάνε και πρέπει να αντικαθίστανται καθώς και ότι δεν είναι ενδεδειγμένες ,από πλευράς υγιεινής, για αποθήκευση ζεστού νερού χρήσης. Για αυτό και δεν εστίασα στους ανοξείδωτους. Παρακαλώ για νέα σχόλια των συναδέλφων επί αυτής της έρευνας. Ευχαριστώ. solar-compare.pdf1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
GTnews posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-