Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Tasos P

    Tasos P

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      451


  2. Gp32

    Gp32

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      26


  3. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      11.957


  4. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      857


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 21/07/2024 in Δημοσιεύσεις

  1. δεν συμπληρώνεις τίποτα στην καρτέλα (το αναφέρει και το ΤΕΕ στην σχετική ανακοίνωση που φαίνεται μόλις μπεις στο σύστημα "σύνδεσης" Το μοναδικό που πρέπει να προσέξεις είναι η περιγραφή του προς ηλεκτροδότηση χώρου. π.χ στην περίπτωση σου γράψε "πρόκειται για την ηλεκ/ση του υπογείου χώρου εμβ=... τ.μ Μον/φου κερ/πους οικοδομής μετά υπογείου"
    1 point
  2. Καλησπέρα. Αν η αιτία είναι η μακρόχρονη απουσία από το σπίτι κάλυψε τους συλλέκτες και γειά. Αν είναι όμως η υπερπαραγωγή των ηλιακών το λύνεις (συνήθως) με θερμοστατική βαλβίδα εκτροπής και ανάμιξης τύπου Brass Form, ή θερμοστατική βαλβίδα εκτροπής στη σερπαντίνα ενός μικρότερου εφεδρικού Boiler που θα τη ρυθμίσεις σε θερμοκρασία κατά τι μικρότερη των 60oC (55). Εναλλακτικά υδροστάτη με τρίοδη ηλεκτροβάνα by pass με παρόμοια ρύθμιση. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις δεν θες δεύτερο κυκλοφορητή.
    1 point
  3. Σε ευχαριστώ πολύ! Κατατοπιστικότατος
    1 point
  4. έκανα ένα copy/paste ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Του Συλλόγου Συνταξιούχων Νέοι Μηχανικοί Αθήνα, 18-07-2024 Με τη παρούσα, ενημερώνουμε τα μέλη μας ότι έχουν αρχίσει και εκδίδονται οι πρώτες αποφάσεις επί των ασκηθεισών προσφυγών που είχαν ως αίτημα την ακύρωση άλλως τροποποίηση των πράξεων απονομής σύνταξης ως προς το σκέλος του παράνομου υπολογισμού της ανταποδοτικής σύνταξης εκ της ειδικής προσαύξησης. Όπως αναμενόταν, μετά την απόφαση του Α΄ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας, οι εν λόγω προσφυγές κρίθηκαν δεκτές από το Διοικητικό Πρωτοδικείο Αθηνών, χωρίς όμως τούτο να σημαίνει και την αίσια έκβαση της υπόθεσης, καθώς το Δικαστήριο, αφού προέβη στη διαπίστωση του μη νομίμου του υπολογισμού της παροχής της ειδικής προσαύξησης, ανέπεμψε την υπόθεση στον e-ΕΦΚΑ, προκειμένου σύμφωνα με το διατακτικό των αποφάσεων να υπολογίσει εκ νέου τη σύνταξη των προσφευγόντων, μη εφαρμοζομένων των διατάξεων της ανυπόστατης και ανίσχυρης, υπ΄ αριθμ. Φ.80000/οικ.9187/183/14.2.2018 απόφασης του Υφυπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης. Συνεπώς και με το δεδομένο πλέον ότι έχουν αρχίσει να δημοσιεύονται δικαστικές αποφάσεις επί των δικαιοδοτικών σχηματισμών ουσίας των Δικαστηρίων, είναι επιτακτική ανάγκη περισσότερο από ποτέ η Πολιτεία να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να νομοθετήσει εκ νέου και φυσικά επί τα βελτίω ως προς το σκέλος του υπολογισμού της ανταποδοτικής σύνταξης, απονέμοντας την εν λόγω ασφαλιστική παροχή προς την κατηγορία των ασφαλισμένων στο τ. ΕΤΑΑ-ΤΣΜΕΔΕ και ελεύθερων επαγγελματιών κατά τη διάρκεια του ενεργού ασφαλιστικού τους βίου, κατά τρόπο ισότιμο και δίκαιο, αντικαθιστώντας τη λίαν προβληματική διάταξη του άρθρου 94 παρ.4 του ν.4387/2016, όπως ισχύει με νέα διάταξη νόμου η οποία θα έχει σαφές και ευνοϊκό περιεχόμενο ως προς τον υπολογισμό της εν λόγω παροχής, χωρίς όπως έχουμε επανειλημμένα δηλώσει να θίγονται τα γεγενημένα δικαιώμτα άλλων ασφαλισμένων του ίδιου κλάδου σύνταξης. Τέλος ο Σύλλογός μας επιβεβαιώνεται ακόμα μια φορά, για τη πρωτοβουλία του να εκδώσει δελτίο τύπου, στο οποίο τοποθετηθήκαμε προς όλες τις πλευρές τόσο για την ορθή ερμηνεία της απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας όσο και για το καθ΄ όλα δίκαιο και νόμιμο αίτημά μας για την άρδην αλλαγή του τρόπου υπολογισμού της ειδικής προσαύξησης στις καταβαλλόμενες συντάξεις μας, με τρόπο ευνοϊκό, δίκαιο και ισότιμο, ώστε να αποκατασταθεί η ζημία που παράνομα έχουν υποστεί οι ελεύθεροι επαγγελματίες, ασφαλισμένοι στο τ. ΕΤΑΑ-ΤΣΜΕΔΕ, που έλαβαν σύνταξη με τις διατάξεις του ν.4387/2016. Οι αναφορές μας στο λίαν προσφάτως εκδοθέν δελτίο τύπου μας, επιβεβαιώνονται πανηγυρικά από τις κρίσεις του Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών, σημεία των οποίων παραθέτουμε με τη παρούσα, προκειμένου να γίνει κατανοητό και αντιληπτό τόσο στη Πολιτεία, Υπουργείο Εργασίας και e-ΕΦΚΑ όσο και σε άλλους φορείς που δραστηριοποιούνται στο κλάδο υπό σωματειακή μορφή, το μέγεθος της παρανομίας και αδικίας που έχει υποστεί η κατηγορία των ελεύθερων επαγγελματιών, ασφαλισμένων στο τ. ΕΤΑΑ-ΤΣΜΕΔΕ, που έλαβαν σύνταξη με τις διατάξεις του ν.4387/2016. Το Διοικητικό Πρωτοδικείο Αθηνών, έκρινε μεταξύ άλλων ότι «……..κατά την έννοια των ανωτέρω διατάξεων του ν. 3469/2006 που επιβάλλουν τη δημοσίευση των κανονιστικών πράξεων στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, οι οποίες δεν θίγονται από τις προπαρατεθείσες διατάξεις του ν. 3861/2010 περί υποχρεωτικής ανάρτησης πράξεων στο διαδίκτυο, κανονιστικές πράξεις, οι οποίες, ελλείψει ειδικής πρόβλεψης περί άλλου τρόπου δημοσίευσής τους, είναι δημοσιευτέες στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, αποκτούν νόμιμη υπόσταση μόνο με τη δημοσίευσή τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Συνεπώς, οι πράξεις αυτές, αν δεν δημοσιευθούν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, είναι ανυπόστατες. Ωστόσο, λόγω της φύσης και του περιεχομένου τους, αλλά και για λόγους ασφάλειας δικαίου, οι μη δημοσιευθείσες κανονιστικές πράξεις, αν και είναι ανυπόστατες, είναι ακυρωτέες προς αποφυγή του ενδεχομένου της εφαρμογής τους (ΣτΕ 136/2021, 2149/2019, 935/2018, 2649/2017 Ολομ., 1334/2017, 216/2016 Ολομ., 3297/2015, 3675/2014 7μ., 3112/2014, 2252, 1080/ 2013, 4754-5/2012 Ολομ., 87/2011 Ολομ. κ.ά.)…». Έκρινε επίσης ότι «…….Επειδή, με τα δεδομένα αυτά, με την 1742/28.12.2020 απόφαση του Διευθυντή της Περιφερειακής Διεύθυνσης Σύνταξης – Ασφάλισης Μηχανικών/ Εργοληπτών Δημοσίων Έργων του e – ΕΦΚΑ περί απονομής σύνταξης λόγω γήρατος, η χορηγηθείσα στον προσφεύγοντα σύνταξη, υπολογίστηκε με βάση τις διατάξεις της Φ.80000/οικ.9187/183/14.2.2018 απόφασης του Υφυπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, όπως συνομολογείται και από το καθ’ου. Ωστόσο, σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά, η τελευταία αυτή απόφαση εφόσον προβλέπει τον υπολογισμό της επιπλέον παροχής λόγω ειδικής προσαύξησης με διαφορετικό τρόπο απ’ ό,τι η ισχύουσα νομοθετική διάταξη, χωρίς να έχει δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως συνιστά ανυπόστατη κανονιστική εγκύκλιο. Κατόπιν τούτου, το Δικαστήριο κρίνει ότι η ως άνω συνταξιοδοτική απόφαση είναι μη νόμιμη ως ερειδόμενη σε ανυπόστατη πράξη, ζήτημα που εξετάζεται αυτεπαγγέλτως από το Δικαστήριο, και ως εκ τούτου μη νομίμως η οικεία Διοικούσα Επιτροπή απέρριψε σιωπηρώς την ένσταση του προσφεύγοντος κατά αυτής και για το λόγο αυτό πρέπει να ακυρωθεί, κατ’ αποδοχή της κρινόμενης προσφυγής…….. Περαιτέρω, πρέπει να αναπεμφθεί η υπόθεση στον καθ’ου φορέα προκειμένου να υπολογιστεί εκ νέου η σύνταξη του προσφεύγοντος, μη εφαρμοζομένων των διατάξεων της Φ.80000/οικ.9187/183/14.2.2018 απόφασης του Υφυπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης….». Οι ανωτέρω κρίσεις του εν λόγω δικαστηρίου, είναι ακόμα ένα ράπισμα σε όσους επιμένουν να υποβαθμίζουν τη σημασία της απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας. Σε ένα ευνομούμενο κράτος δικαίου, το οποίο ευαγγελίζονται οι ιθύνοντες ότι υπηρετούν και εργάζονται για την αναβάθμιση του, θα περιμέναμε ήδη από την έκδοση της απόφασης του ΣτΕ, την ανταπόκριση της Πολιτείας και την άμεση και εκ νέου νομοθέτηση επί τα βελτίω για την εν λόγω κατηγορία ασφαλισμένων στο τ. ΕΤΑΑ-ΤΣΜΕΔΕ. Δυστυχώς η Πολιτεία μέχρι και σήμερα αρνείται να εφαρμόσει στη περίπτωσή μας το Κράτος Δικαίου, την αρχή της χρηστής διοίκησης και της νομιμότητας, η οποία πρέπει να διέπει τη δράση της δημόσιας διοίκησης και συνεχίζει να εκδίδει και να καταβάλλει σε εμάς τους ελεύθερους επαγγελματίες, ασφαλισμένους στο τ. ΤΣΜΕΔΕ, παράνομα ποσά συντάξεων καταστρατηγώντας κάθε έννοια δικαίου. Παρά τη κατάθεση εκ μέρους μας πλήρους, μακροσκελέστατης και καθ΄ όλα εμπεριστατωμένης μελέτης με την οποία αποδεικνύεται σε όλη του την έκταση το νόμιμο και δίκαιο αίτημά μας της αλλαγής επί το ευνοϊκότερο του τρόπου υπολογισμού της παροχής της ειδικής προσαύξησης, παρά επίσης τις επανειλημμένες συναντήσεις μας με την ηγεσία του Υπουργείου Εργασίας αλλά και τις συνεχείς οχλήσεις μας για το τι μέλλει γενέσθαι με τις συντάξεις, η Πολιτεία συνεχίζει και αδιαφορεί εκκωφαντικά στα αιτήματά μας, έχοντας προκαλέσει την οργή και την αγανάκτηση των χιλιάδων μελών του Συλλόγου μας. Καλούμε τη Πολιτεία για τελευταία φορά, μετά και την έκδοση των πρώτων αποφάσεων του Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών επί ενδίκων βοηθημάτων που έχουν ασκήσει συνάδελφοί μας για το εν λόγω θέμα του υπολογισμού της ειδικής προσαύξησης, να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να σταματήσει να φέρεται με τρόπο τόσο απαξιωτικό στα χιλιάδες μέλη μας, επιστήμονες, ασφαλισμένοι στο πρώην ΤΣΜΕΔΕ, που έχουν προσφέρει πάρα πολλά με την εργασία τους στο Κράτος και ιδίως ως προς το σχηματισμό του ασφαλιστικού κεφαλαίο του εν λόγω Ταμείου με την καταβολή εκ μέρους τους υπέρογκων ποσών ασφαλιστικών εισφορών. ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΝΕΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ H ΓΕΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Ζαχαρίας Στυλιανουδάκης Δανάη Νομικού
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.