Καλησπέρα, ευχαριστώ για τη βοήθεια. Ναι σας περιέγραψα την μία περίπτωση για να μην τα μπερδέψουμε. Έχει γίνει σύσταση αφού έχω και το συμβολαιογραφικό σχέδιο που αντιστοιχεί στην πραγματικότητα με μια μικρή διαφορά. Όλος ο όροφος χρησιμοποιήθηκε για κατοικίες.
Τελικά αλλο ενα θεμα που προέκυψε είναι ότι στην πολεοδομία είχε κατατεθεί σχέδιο για υπόγειο, υπερυψωμένο ισόγειο και 3 όροφοι. Ενώ στην πραγματικότητα κτίστηκαν υπόγειο, ισόγειο-ημιυπόγειο(το οικόπεδο είναι κεκλιμένο) και 4 όροφοι οπως φαινεται στο σκιτσο που επισυναπτω. Δηλαδή το υπόγειο με τα μηχανοστάσια κτλ κτίστηκε μια στάθμη πιο χαμηλά απ’ότι προβλεπόταν και με άλλο ύψος. Η δική μου περίπτωση υψομετρικά αντιστοιχεί στον πολεοδομικό όροφο του υπογείου. Πιστευετε ότι τελικά πρέπει να συγκρίνω το πολεοδομικο υπόγειο με την τωρινή κατάσταση ή να θεωρήσω το διαμέρισμα εντελώς αυθαίρετο;
Τωρα θα σας περιγράψω και το δευτερο ακίνητο, το οποίο είναι όμορο με το πρώτο. Είναι πάλι ημιυπόγειο και έχει χωριστεί σε τρεις στάθμες,μια κυρίως στάθμη, ενα υπόγειο στο οποίο υπάρχει μόνο πρόσβαση από την κυρίως στάθμη μέσω σκάλας, και ενα παταρι στο οποίο υπάρχει μόνο πρόσβαση από την κυρίως στάθμη μέσω σκάλας. Το πατάρι και το υπόγειο έχουν μειωτικό 0,3; Και ποιο είναι τελικα το νέο εμβαδό του διαμερίσματος που θα δηλωθεί στην ταυτότητα; Σε σύγκριση με το πολεοδομικό σχέδιο πέφτει πανω σε μηχανοστάσιο και αποθήκες.
Ξεχασα να αναφέρω ότι η σκάλα της 1ης περίπτωσης, ναι μεν είναι στα όρια της Ο.Γ. αλλά έχει κτιστεί με τοίχο περιμετρικά μεχρι εκεί που ξεκινάει το πεζοδρόμιο