Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τι νοείται σαν ζώνη ασφαλείας Διεθνών, Εθνικών, Επαρχιακών, Δημοτικών ή Κοινοτικών οδών;


Recommended Posts

tip για το ΒΔ 59 : Προβλεπόταν χαρακτηρισμός περιοχών ως "κατωκημένων" στις οποίες κατόπιν απόφασης Νομάρχη μειωνόταν η απόσταση.

Edited by avgoust
Link to comment
Share on other sites

είναι λίγο μπέρδεμα, εγώ στε πολεοδομία που ρώτησα για κάποιους δρόμους σε εκτός σχεδίου περιοχές μου είπαν ότι είναι αχαρακτήριστοι. Ούτε αγροτικοί πχ. Θεωρώ και θα ήθελα και την γνώμη σας πως σε αυτές τις περιπτώσεις και ειδικότερα για σπίτια πριν το 93 δεν υπάρχουν όρια...

Edited by gi_arch
Link to comment
Share on other sites

και εμένα με ενδιαφέρει αλλά που να βρούμε, τις χίλιες μύριες

σίγουρες τροπ/σεις που θα έφαγε και αυτό το Π.Δ του 59;

 

Βλέπεις η πολιτική και οι πολιτικοί, τι μας έκαναν και τι μας

κάνουν ακόμη;

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφοι έχω αντίστοιχο πρόβλημα σε εκτός σχεδίου για κατασκευή του 1994. Αν οι δρόμοι είναι αχαρακτήριστοι υπάρχουν όρια; συγκεκριμένα μιλάω για την βιομηχανική ζώνη στον Ασπρόπυργο! αν έχει δουλέψει κάποιος εκεί μπορέι να μας δώσει τα φώτα του

Link to comment
Share on other sites

Άρα είχε εφαρμογή το ΠΔ 347/93 στη περίπτωσή σου. Αν σύμφωνα με τους ορισμούς του άρθρου 1 δεν εμπίπτει ο δρόμος σε καμία κατηγορία και δεν είχε χαρακτηριστεί, μήπως η ασφαλέστερη λύση είναι να θεωρήσεις απόσταση αφαλείας από το όριο του δρόμο 15 μ (ως η δυσμενής εκτός σχεδίου απόσταση από τα όρια) ? Διαφορετικά για την τακτοποίηση αν δεν βρίσκεις άκρη στην εποχή της κατασκευής ή δεν είναι ευνοικοί οι όροι, ελέγχεις με τους σημερινούς (ΠΔ 209/98). Ίσως να χρειάζεται να κινηθεί η διαδικασία χαρακτηρισμού ενός δρόμου. Το έχω κάνει για να αποδειχθεί εαν ένας δρόμος ήταν κύριος δημοτικός.

Link to comment
Share on other sites

είναι μπέρδεμα. Είναι έτσι? ή επειδή είναι αχαρακτήριστοι ακόμα κι αυτοί δεν έχουν όρια...γιατί αυτό το όριο (τα 15μ) πχ σε οικόπεδα με βάθος 20 μέτρα θα σήμαινε πως δεν μπορούν να υπαχθούν τα αυθαίρετα...και είναι πάααααρα πολλές τέτοιες περιπτώσεις...

Link to comment
Share on other sites

Υποτίθεται ότι ισχύει το ΠΔ347/93, αλλά είναι ακριβώς η περίπτωση που λέει ο gi_arch, αν πρέπει να ισχύουν τα όρια το ακίνητο θα έπρεπε να πάει στο διπλανό γήπεδο!! οπότε μάλλον όλες αυτές οι τακτοποιήσεις πανε περίπατο; αν βρω χρόνο θα προσπαθήσω να ρωτήσω και στο τεε.

 

υγ. για βοήθεια το ΒΔ23-10-59 είναι το ΒΔ252 με ημερομηνία 14-11-59, το αναφέρω γιατί το έψαχνα κι εγώ στο et.gr και δεν το βρίκα με αυτή την ημερομηνία.

Edited by Dim_An
Link to comment
Share on other sites

Το ότι ένα αυθαίρετο δημιουργήθηκε σε λάθος θέση από άποψη διατάξεων δε σημαίνει ότι πρέπει με κάθε τρόπο το αυθαίρετο να τακτοποιηθεί. Αν για δεδομένα χαρακτηριστικά και κατηγορίες οδών η γραμμή δόμησης μπορεί να βγεί και έξω από το γήπεδο και τυχόν άλλες εγκυκλιοι ή διατάξεις ή παρεκκλίσεις δεν μπορούν να το "θεραπεύσουν" δεν μπορούμε να αλλάξουμε κάτι.

Συνήθως οι περισσότερες "θεραπευτικές" εγκύκλιοι για τα εκτός σχεδίου έχουν εκδοθεί για περιπτώσεις γηπέδων κατά παρέκκλιση που με βάση τα απαιτούμενα μεγέθη προσώπου και βάθους δημιουργούν μη οικοδομήσιμο γήπεδο.

Για υποχρεωτικές αποστάσεις από το κύριο οδικό δίκτυο δεν γνωριζω κάποια ευεργετική και καθ' υπέρβαση των γενικών διατάξεων εγκύκλιο.

Από κει και πέρα ισχύουν ότι προαναφέρθηκαν. Χωρίς να γνωρίζουμε την κατηγορία οδού τότε ή σήμερα δεν γνωρίζουμε ζώνη ασφαλείας. Εναλλακτική πρόταση για τον ιδιοκτήτη είναι να κινήσει διαδικασία χαρακτηρισμού οδού.Χρονοβόρα αλλά αν δεν γίνεται διαφορετικα...

 

τα ΒΔ όπως αναγράφονται στην δομική ενημέρωση που χρησιμοποιω είναι τα εξής: ΒΔ/23-10-59 ΦΕΚ 252/Α/14-10-59 και τροποποιηση με το ΒΔ/30-12-64 ΦΕΚ 9/Α/6-1-65

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Παύλο

 

σ' ευχαριστώ για την ανάρτηση των ΦΕΚ

 

Η δική μου ενημέρωση μου αναφέρει απλώς ότι καταργήθηκε

(οπότε ψαχνόμουν)

 

Να σαι καλά

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε για να μην γίνει καμία παρερμηνεία σχετικά με τα ΦΕΚ του ποστ 18, εννοείται πως αυτά δεν είναι πλέον σε ισχύ και θα χρησιμοποιηθούν για να διαπιστωθεί αν το αυθαίρετο στον αντίστοιχο χρόνο κατασκευης του παραβίαζε τις διατάξεις περί ζώνης ασφαλείας οδών σύμφωνα με το άρθρο 23 παρ. 3 ββ Ν. 4014.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.