Μετάβαση στο περιεχόμενο

Insoft - Αμοιβές Μηχανικών


terry

Recommended Posts

  • 8 months later...

Μια ερώτηση μιας και έπεσα πάνω στο συγκεκριμένο θέμα γκουγλάρωντας για την εταιρία. 

Κρίνεται σώφρον να διακόπτεται η λειτουργεία ενός προγράμματος χωρίς λόγο και η εταιρία να ζητάει χρήματα (30+ΦΠΑ) για να το ξαναενεργοποιήσει; Μιλάω πάντα για νόμιμη άδεια φυσικά και χωρίς να έχει γίνει κάποιο update του προγράμματος από μέρους μου (ποιο  update να μου πείτε)

Δεν είναι τα 30€ το πρόβλημα, αλλά ο τρόπος-εκβιασμός που γίνεται αυτό και πως δεν ενημερώθηκα ποτέ και από κανένα πως το λογισμικό απέκτησε συνδρομητικές ιδιότητες. Ούτε φυσικά αναγραφόταν κάτι αντίστοιχο στους όρους της αγοράς.

Φυσικά αλλάζω λογισμικό μετά από αυτό, αλλά είμαι στο τσακ να πληρώσω (αναγκαστικά) για να ξαναποκτήσω πρόσβαση στις τρέχουσες μελέτες μου και παράλληλα να κάνω και μια καταγγελία με σίγουρο πρόστιμο για την εταιρία. 

Link to comment
Share on other sites

7 λεπτά πριν, Kouvman said:

....

Κρίνεται σώφρον να διακόπτεται η λειτουργεία ενός προγράμματος χωρίς λόγο και η εταιρία να ζητάει χρήματα (30+ΦΠΑ) για να το ξαναενεργοποιήσει; ...

παράξενο αυτό που γράφεις

Το έχω και είναι V.12.4 το άνοιξα μόλις τώρα και δεν μου ζητάει τίποτα !!??

δουλεύει κανονικά 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Kouvman said:

Δεν είναι τα 30€ το πρόβλημα, αλλά ο τρόπος-εκβιασμός που γίνεται αυτό και πως δεν ενημερώθηκα ποτέ και από κανένα πως το λογισμικό απέκτησε συνδρομητικές ιδιότητες. Ούτε φυσικά αναγραφόταν κάτι αντίστοιχο στους όρους της αγοράς.

Καλημέρα, ναι έχει μπει ένα κόστος συντήρησης 30+φπα ανά 5ετία, νομίζω από πέρσι. Πάντως το ποσό είναι στην κυριολεξία αστείο και δεν νομίζω να βρεις τόσο φτηνή συντήρηση λογισμικού στην αγορά.

Edited by akis73
  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, tetris said:

Πράγματι, αστείο ποσό ανά 5ετία...

αξιοπρεπέστατο θα έλεγα......

Διότι το καλαμπούρι που έμαθαν όλοι οι άλλοι να πληρώνεις σχεδόν όλο το πρόγραμμα ξανά σε 3 ετήσιες συντηρήσεις (και καλά) δεν μου κάθεται καλά.

 

Επικουρικά για το ίνσφοτ και έγω θα ήθελα να μεγαλώνει και πριν κάνει κάποια αλλαγή να με ρωτάει να σώσει.... αλλά είναι μικρό το κακό

Στα θετικά του είναι ότι όποτε τηλεφώνησα αμέσως απαντάει και άμεσα δίνει λύσεις ή επεξηγήσεις ....

(άρα μάλλον σε μερικούς μήνες ή του χρόνου θα ΄δωσω κι εγω το έμβασμα.....  έχω και την εφαρμογή αυθαίρετα μαζί)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δεδομένου ότι το πρόγραμμα είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να βρεις σε αμοιβές, η εξυπηρέτηση αμεσότατη, τα αυθαίρετα σχεδόν τα κάνει δώρο ο άνθρωπος μόνο με 30,00 €, αναβαθμίσεις δίνει δωρεάν, κόστος συντήρησης δεν είχε ποτέ, τα 30 € που σου ζητάει τώρα μάλλον ποσό για γέλια είναι και απολύτως δίκαιο.

Γενικώς τα 30 € που γράφει για υποστήριξη 5-ετιας είναι όχι μόνο αξιοπρεπής αλλά πολύ χαμηλή τιμή. Μην τρελαθούμε τώρα και κάνουμε θέμα για 6€ το χρόνο! Αν είναι δυνατόν.

Αν φύγει ο φίλος νομίζω δεν θα χάσει η insoft τα 30 €, αλλά αυτός ένα τέτοιο πρόγραμμα.

Edited by ilias
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά συγνώμη αλλά μάλλον δεν έγραψα σωστά τι θέλω να πω και δεν έγινα κατανοητός.

ΔΕΝ με ενδιαφέρουν τα 30€ και ΔΕΝ είμαι αυτός που θα υποδείξει πως και τι θα χρεώνει η κάθε εταιρία.
Με ενδιαφέρει όμως που το πρωί το δούλευα και το μεσημέρι είχε απενεργοποιηθεί. Δεν άλλαξα έκδοση και δεν έκανα ενημέρωση κάποιου update του προγράμματος. Απλά σταμάτησε να λειτουργεί και η εταιρία θέλει πληρωμή για να μου το ενεργοποιήσει.

Το αν χρεώνουν 30€ την πενταετία τώρα, 300€ την πενταετία σε ένα χρόνο ή 500 το έτος, είναι δικιά τους απόφαση και σεβαστή σε κάθε περίπτωση.

Όμως ως είθισται όπως και σε κάθε λογισμικό σε παγκόσμιο επίπεδο, η εταιρία βγάζει καινούργιά έκδοση και οι χρήστες ενημερώνονται πως από εδώ και πέρα όποιος θέλει να αναβαθμίσει στην νέα έκδοση και να παίρνει ενημερώσεις θα χρεώνετε με αυτό τον τρόπο. Δεν σταματάς την λειτουργία του προγράμματος με το έτσι θέλω. Έχω άδεια γνωστού CAD έκδοση 2014 και πριν να αλλάξουν πολιτική χρέωσης (νομίζω το 2016) με ενημέρωσαν αν θέλω να αναβαθμίσω στην τελευταία έκδοση, καθώς από την επόμενη χρονιά θα γινόταν με συνδρομή. Δεν συμφωνώ, όμως δικαίωμα τους και καλά έκαναν. Το χρησιμοποιώ έως σήμερα σε όποιον υπολογιστή θέλω, χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Το ιδιο και με ελληνικό λογισμικό.

Εγώ δεν θέλω να αναβαθμίσω, ούτε να χρησιμοποιώ το πρόγραμμα από εδώ και πέρα, αλλά δεν έχεις κανένα δικαίωμα σαν εταιρία να μου κόψεις την πρόσβαση μέχρι την τρέχουσα έκδοσή και να μην μπορώ να έχω πρόσβαση στις μελέτες μου. Βγάλε μια νέα έκδοση, όνομασε την v.13 (κάνε και κανε σοβαρό update αν θες του τύπου μεγιστοποίηση παραθύρου που είναι λες και δουλευουμε σε windows 95) και χρέωσε το όσο θες, δικαίωμα σου.

1 ώρα πριν, ilias said:

Αν φύγει ο φίλος νομίζω δεν θα χάσει η insoft τα 30 €, αλλά αυτός ένα τέτοιο πρόγραμμα.

Την απόφαση μου την πήρα και θα πάω στο πρόγραμμα αμοιβών της Runet, καθώς έχω και άλλο λογισμικό από την εταιρία και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Τα 30€ όμως δεν θα τα χάσουν κάθως όπως είπα θα τα πληρώσω εκβιαστικά για να έχω πρόσβαση στις παλιές μελέτες μου. Θα της κάνω δώρο όμως και μια καταγγελία στον συνήγορό του καταναλωτή (σίγουρο πρόστιμο σύμφωνα με φίλο δικηγόρο κάπου στα 15.000€ ανα καταγγελία). Όλοι χαμένοι λοιπόν

Link to comment
Share on other sites

Μου έχει συμβεί κάποιες φορές το λογισμικό να ζητάει ξαφνικά ενεργοποίηση χωρίς καμία αλλαγή στο σύστημα. Το εκνευριστικό με αυτήν την διαδικασία είναι το ότι καίγεσαι να τελειώσεις κάποια πράγματα και πρέπει να περιμένεις την ενεργοποίηση. 

Πρέπει όμως να παραδεχτώ πως η ενεργοποίηση γίνεται σχετικά γρήγορα από τον ιδιοκτήτη. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Αγόρασα και εγώ το πρόγραμμα. Παλιότερα είχα της 4Μ.

Δύο πράγματα μου έκαναν αρνητική εντύπωση.

Ότι δεν μπορείς να αλλάξεις το μέγεθος του παραθύρου, και σε οθόνες με μεγάλη ανάλυση υπάρχει πρόβλημα.  Αυτό όμως το ήξερα πριν το αγοράσω.

Αλλά δεν ήξερα και δεν μου είχε καν περάσει από το μυαλό, ότι πουλιέται ένα πρόγραμμα χωρίς οδηγίες.

Απ ότι ξέρω η εταιρία απαντάει άμεσα στο τηλέφωνο σε απορίες αλλά δεν φτάνει αυτό να αντικαταστήσει το τεύχος των οδηγιών. Δεν σκέφτονται ότι αν είχαν αναλυτικές οδηγίες τα τηλεφωνήματα θα ήταν πολύ λιγότερα;

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.