Μετάβαση στο περιεχόμενο

Συμπλήρωση βιβλίου εσόδων-εξόδων


Recommended Posts

 

Μάλιστα ευχαριστώ... Και ποιος το ορίζει το ποσοστό αυτό; Το ποσό αυτό που τελικά εκπίπτει τέλος πάντων είναι επί του καθαρού ποσού (χωρίς ΦΠΑ) ή επί του συνόλου του τιμολογίου μαζί με ΦΠΑ;  :confused: 

 

 

Για την απορία που είχα ρωτήσει παραπάνω για το σωστό τρόπο καταχώρησης στα βιβλία εσόδων - εξόδων τιμολογίων επισκευής ΙΧ έχουμε καμία απάντηση? (Μάλλον που είναι προφανής ο τρόπος αλλά εγώ δε μπορώ να τον βρω... :confused: )

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

θα καταχωρήσεις ως εξής είτε το συνολο της δαπάνης στη στήλη των δαπανών (ανάλογα πως έχεις ονομάσει τις στηλες στο τηρούμενο βιβλίο ) , είτε θα ξεχωρίσεις την αξία της δαπάνης από τον ΦΠΑ αυτής και θα κάνεις δύο καταχωρήσεις , μία όπως προηγουμένως και τον ΦΠΑ σε μια νέα στήλη υπό την ονομασία ΦΠΑ μη ΕΚΠΙΠΤΟΜΕΝΟΣ . Εξυπακούεται ότι έξοδο γα εσένα αποτελεί το σύνολο της δαπάνης ήτοι καθαρή αξία + ΦΠΑ. Η φορολογική αναμόρφωση της δαπάνης τώρα στη φορολογία εισοδήματος θα γίνει την31-12- , ανάλογα με τα δεδομένα που θα προκύψουν από την αρχή της χρήσεως έως τη λήξη της.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Καλησπέρα σας. Μία ερώτηση όσον αφορά μία ξεχασμένη απόδειξη σταθερού τηλεφώνου (22 ευρώ) που δεν περάστηκε τον Σεπτέμβρη 2014 στο βιβλίο εσόδων εξόδων.

Το μόνο που μπορώ να κάνω τώρα είναι να το περάσω με ημερομηνία τέλη Δεκέμβρη και έτσι να μπει στην περιοδική 4ου τριμήνου 2014. Αξίζει ή καλύτερα να μην κάνω τίποτα?Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kαλημέρα συνάδελφοι,

ερωτω γιατι δε κατάλαβα διαβάζοντας το θέμα,:

πρέπει να ενημερωσουμε τη ΔΟΥ εγγραφως πχ με καποιο εντυπο μεταβολων  οτι .... παραταμε το χειρογραφο βιβλιο και παμε στο excel? ή δεν χρειαζεται?

Link to comment
Share on other sites

Επειδή πλέον τα βιβλία είναι αθεώρητα θεωρώ ότι δεν έχει σημασία για τη ΔΟΥ αν είναι χειρόγραφα ή μηχανογραφημένα. Οπότε νομίζω ότι δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Kαλημέρα συνάδελφοι,

ερωτω γιατι δε κατάλαβα διαβάζοντας το θέμα,:

πρέπει να ενημερωσουμε τη ΔΟΥ εγγραφως πχ με καποιο εντυπο μεταβολων  οτι .... παραταμε το χειρογραφο βιβλιο και παμε στο excel? ή δεν χρειαζεται?

  

Δέν χρειάζεται αυτό (και δε χρειάζεται από 01-01-2013 )

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

ερώτηση....

 

μπορ'ω να μετατρέψω το Α3 μου που είναι 3πορτο  σε επαγγελματικό?

γενικά το ρωτάω ως διαδικασία και τι απαιτεί?

ξέρω ότι θα πρέπει να βγουν τα πισω καθίσματα και να κλείσουν τα πίσω τζαμια που είναι σταθερά?

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα !

 

Για αμοιβή επίβλεψης 600 Ε (με ΦΠΑ) για οικ. άδεια του 2012, ο πελάτης πήγε την προηγούμενη εβδομάδα στη τράπεζα Δευτέρα - Τετάρτη και Παρασκευή και κατέθετε απο 200 Ε (162,60 + 37,40 ΦΠΑ).

 

Τώρα θα πρέπει να κόψω τρείς (3) αποδείξεις * 200 Ε ή μία (1) με συνολικό ποσό 600 Ε (487,81 + 112,19 ΦΠΑ) ?

 

Γνωρίζει κάποιος τι κάνουμε σ' αυτή τι περίπτωση ?

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Μία απόδειξη, η οποία θα πρέπει να έχει ημερομηνία το πολύ την ημερομηνία της 1ης κατάθεσης.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

εχω ακόμα το παλιο βιβλίο το θεωρημένο. εως πότε μπορώ να το χρησιμοποιώ; μεχρι να τελειώσει;

 

το ειχα ξεχάσει τελείως το όλο θέμα, και εχω περάσει μεχρι και του 2015 εγγραφες ηδη

 

πειράζει αν το συνεχίσω και για το 2015;

Edited by Antonis Sv
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.