Μετάβαση στο περιεχόμενο

Περαιωμένη τακτοποίηση από "λάθος" ειδικότητα


xmaze

Recommended Posts

Γεια σας είμαι μηχανικός Περιβάλλοντος και πήγα στην Πολεοδομἴα Πέλλας και εκανα αιτηση ρυθμισης Υμι/ων χώρων και δέν υπήρχε κανένα πρόβλημα.

 

Τώρα έχουμε ένα εξοχικό στην Χαλκιδική και απο την Πολεοδομία Μουδανιών δεν ΄δεχονται φάκελο απο Μηχανικό περιβάλλοντος, εγω πλήρωσα φεμ και αποδείξεις και παράβολα.

 

Τί μπορώ να κάνω?? Η καθε πολεοδομία έχει δικούς της νόμους ...τί γίνεται σε αυτό το κράτος??

Υπάρχει τρόπος να μάθω αν μπορώ να κάνω κάτι?

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 87
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Κατ' αρχάς ορθώς δεν δέχθηκαν τον φάκελλο υπογεγραμμένο από σένα.

Μια ματιά στο ακόλουθο θέμα θα διαπιστώσεις ότι η ειδικότητά σου δεν διαθέτει το δικαίωμα.

Link to comment
Share on other sites

Όπως ειπώθηκε από το συνάδελφο, κακώς δεν υπήρξε πρόβλημα και στην πρώτη πολεοδομία. Εκεί έκαναν "ο,τι τους κάπνισε". Δεν έχει δικαίωμα υπογραφής εδώ η ειδικότητά σου. Το παράβολο που πλήρωσες θα χρησιμοποιηθεί ούτως ή άλλως. Απλά θα υπογράψει συνάδελφός σου που έχει το δικαίωμα. Το ΦΕΜ ενδεχομένως θα το πάρεις πίσω με την όποια επιστροφή σου. Ο ΦΠΑ πάει απλά χαμένος. Ρώτα και στο ΤΕΕ βέβαια μήπως μπορεί να ακυρωθεί η διαδικασία (μάλλον απίθανο).

Link to comment
Share on other sites

επειδή ξέρω να διαβάζω ελληνικά ο νόμος αναφέρει επι-λέξη "Δικαίωμα υπογραφής έχουν όλοι οι μηχανικοί που έχουν και δικαίωμα έκδοσης οικοδομικών αδειών"

Αν δεν κάνω λάθος δικαίωμα έκδοσης οικοδομικών αδειών έχουν οι πολεοδομίες άρα με εις άτοπο απαγωγή μένει μόνο η φράση <<όλοι η μηχανικοί>> οπότε έχω δικαίωμα υπογραφής. όπως και στην πολεοδομία Θεσ/νίκης γίνονται δεκτή όλοι οι Μηχανικοί.

Link to comment
Share on other sites

επειδή ξέρω να διαβάζω ελληνικά ο νόμος αναφέρει επι-λέξη "Δικαίωμα υπογραφής έχουν όλοι οι μηχανικοί που έχουν και δικαίωμα έκδοσης οικοδομικών αδειών"