mimar Posted July 3, 2008 at 02:58 PM Posted July 3, 2008 at 02:58 PM (edited) Καλησπέρα συνάδελφοι. Έχω ένα οικόπεδο άρτιο κατά κανόνα εντός οριοθετημένου οικισμού που εφάπτεται σε 3 δρόμους. Ο πρώτος είναι επαρχιακός και οι άλλοι 2 δημοτικοί. Θέλα να κάνω ισόγειο κατάστημα γενικής χρήσης. Απαιτείται έγκριση άδεις είσοδου-εξοδου για την πολεοδομία???? Καλή δύναμη!!!!!!!! Edited July 29, 2019 at 09:05 AM by Pavlos33
PetroS_ Posted July 3, 2008 at 03:41 PM Posted July 3, 2008 at 03:41 PM κατηγορηματικά ΟΧΙ, Εγκ-ΔΜΕΟ/ο/2879/11/18-4-07 Εγκ-11/07 Εγκ-ΔΜΕΟ/ο/2879/11/07 Ε-11/07 Παρέχονται οδηγίες για το ΠΔ-118/06 (ΦΕΚ-119/Α/16-6-06), που τροποποιεί διατάξεις του ΒΔ-465/70 και του ΠΔ-1224/81 σχετικές με όρους και προϋποθέσεις εγκατάστασης και λειτουργίας αντλιών καυσίμων προ πρατηρίων και κυκλοφοριακής σύνδεσης πρατηρίων και εγκαταστάσεων με τις οδούς. 1. ΑΡΘΡΟΝ-1 Με το άρθρο αυτό οι διατάξεις του ΒΔ-465/70 , όπως τροποποιούνται με τις διατάξεις του ΠΔ-118/06 εφαρμόζονται πλέον μόνο στις εκτός εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου και στις εκτός των ορίων νομίμως υφιστάμενων οικισμών περιοχές, ενώ δεν ισχύει πλέον το Αρθ-19 παρ.1 του ΠΔ-143/89, σύμφωνα με το οποίο το ΒΔ-465/70 εφαρμοζόταν και μέσα στα όρια οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο. Παίζει να είναι η πιο σωτήρια εγκύκλιος αυτή των τελευταίων 5 ετών.. Κι αν με έχει σώσει....
mimar Posted July 3, 2008 at 04:00 PM Author Posted July 3, 2008 at 04:00 PM PetroS_ σ' ευχαριτώ πολύ. Σε οικόπεδο εντός οικισμού που ακουμπάει σε πρωτεύων επαρχιακό δίκτυο για βενζινάδικο απαιτείται κυκλοφοριακή σύνδεση.
Nancy Posted July 3, 2008 at 04:04 PM Posted July 3, 2008 at 04:04 PM αυτά τα πδ αφορούν όμως μόνο σε πρατήρια υγρών καυσίμων ή γενικά σε καταστήματα?
PetroS_ Posted July 3, 2008 at 05:49 PM Posted July 3, 2008 at 05:49 PM PetroS_ σ' ευχαριτώ πολύ. Σε οικόπεδο εντός οικισμού που ακουμπάει σε πρωτεύων επαρχιακό δίκτυο για βενζινάδικο απαιτείται κυκλοφοριακή σύνδεση. ειδικά για τα Βενζινάδικα και τα συνεργεία εντός οικισμών απαιτείται πλέον έγκριση εισόδου-εξόδου και όχι κυκλοφοριακής σύνδεσης. Εγγρ-ΔΜΕΟ/2996/ε/390/22-5-07 Εγγρ-ΔΜΕΟ/2996/ε/390/07 Κυκλοφοριακές συνδέσεις συνεργείων σε Επαρχιακό οδικό δίκτυο (για την ίδρυση συνεργείου σε Επαρχιακό δίκτυο δεν απαιτείται μεν έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης του ΠΔ-38/96, αλλά απαιτείται πλέον έγκριση εισόδου εξόδου, Αρθ-19 παρ.4 και Αρθ-21 παρ.5 του ΠΔ-118/06). Σε απάντηση του σχετικού Εγγρ-ΤΥ/3596/10-4-07 σας, σας γνωστοποιούμε την άποψή μας ότι μετά την ισχύ του ΠΔ-118/06 , οι διατάξεις του ΠΔ-38/96 που αφορούν την κυκλοφοριακή σύνδεση των συνεργείων με το οδικό δίκτυο εξακολουθούν να ισχύουν. Όμως μετά το ΠΔ-118/06 (Αρθ-19 παρ.4 και Αρθ-21 παρ.5), για όλες τις εγκαταστάσεις χωρίς εξαίρεση , απαιτείται είτε έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης, είτε έγκριση εισόδου - εξόδου, ώστε και στις δύο περιπτώσεις να τηρούνται οι κανόνες για την οδική ασφάλεια . Συνεπώς για την ίδρυση συνεργείου σε Επαρχιακό δίκτυο δεν απαιτείται μεν έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης (ΠΔ-38/96), αλλά απαιτείται πλέον έγκριση εισόδου - εξόδου (Αρθ-19 παρ.4 και Αρθ-21 παρ.5 του ΠΔ-118/06). @ Nansy: γενικά
mimar Posted July 3, 2008 at 06:56 PM Author Posted July 3, 2008 at 06:56 PM PetroS_ είσαι φίνα. Ευχαριστώ
thymios Posted April 14, 2009 at 01:46 PM Posted April 14, 2009 at 01:46 PM συνάδελφοι καλησπέρα! Το θέμα με τις κυκλοφοριακές συνδέσεις φαίνεται να αποκτά ολοένα μεγαλύτερη βαρύτητα... Προσωπικά αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα και θα ήθελα την άποψή σας. Το Θέμα, Γενικά: Σε ένα υφιστάμενο φανοποιείο, το οποίο βρίσκεται σε οικόπεδο 2,5 στρεμμάτων και προσώπου 45 μέτρων επί πρωτεύοντος επαρχιακού δικτύου, εκτός οικισμού, ο ιδιοκτήτης έχει καταθέσει φάκελο για προσθήκη καθ' ύψος και νέα χρήση κατοικία στον Α΄όροφο. Εφόσον λοιπόν απαιτείται έγκριση εισόδου-εξόδου για την κατοικία, τίθεται το ερώτημα αν η είσοδος-έξοδος καλύπτει και τη χρήση του φανοποιείου ή αν απαιτείται κυκλοφοριακή σύνδεση, για όλη την εγκατάσταση... Σύμφωνα με τα παραπάνω γραφόμενά σας και κάποιες εγκυκλίους που έχω εντοπίσει (χρωστώ τον αριθμό τους, αυτή τη στιγμή δε τις έχω μαζί μου) η απάντηση είναι σαφής: Απαιτείται μόνον έγκριση εισόδου-εξόδου! Το ίδιο προκύπτει αν διαβάσει κανείς απλά την κατηγοιοποίηση των εγκαταστάσεων στο 118/06... Το Πρόβλημα: Το πρόβλημά μου είναι λοιπόν οτι ο αρμόδιος υπάλληλος ζητά μια εγκύκλιο/απόφαση/ΠΔ οτιδήποτε που να δηλώνει ρητά οτι τα φανοποιεία υπάγονται στα...συνεργεία! Γιατί όλα τα χαρτιά που έχω στα ΄χερια μου αναφέρονται σε συνεργεία... Θέλει δηλαδή ένα "χαρτί" όπως ο ίδιος το αναφέρει, που να λέει οτι από άποψης κυκλοφοριακών συνδέσεων, τα φανοποιεία αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο, όπως τα συνεργεία... Αναλύουμε τα αυτονόητα θα μου πείτε, όμως έχει κολλήσει η υπόθεση και άκρη δε βγάζω! Έχετε καμία ιδέα;; Ευχαριστώ και συγνώμη για την έκταση της δημοσίευσής μου!
ΘΕΟΧΑΡΗΣ Posted April 14, 2009 at 04:25 PM Posted April 14, 2009 at 04:25 PM συνάδελφε τα φανοποιεία θεωρούνται εργαστήρια χαμηλής όχλησης με εξαίρεση μονάδες βαρέων οχημάτων σύμφωνα με την 5299/4411/11-11-02 για απάντηση στο ερώτημα δες την εγκύκλιο 9711/22/2004 (ισχύει το αρθρο 4 για εκτός σχεδίου) δες επίσης Ν2465/97 (τροποπ.αρθρο 1 παρ1 του Ν.1575/85) και αρθρο 3 παρ2γ του Ν.3325/05
thymios Posted April 15, 2009 at 05:37 AM Posted April 15, 2009 at 05:37 AM συνάδελφε σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Καλή σου μέρα!
Alexis L Posted May 5, 2009 at 01:34 PM Posted May 5, 2009 at 01:34 PM Γεια σας και από εμένα. Ο πελάτης μου αγόρασε φέτος ένα αγροτεμάχιο έκτασης 4224 μ2 . Περιλαμβάνει ένα κτίσμα που κατασκευάστηκε με ο.α. του 1991 και λειτουργούσε ως εργαστήριο επίπλων έως πέρσι αλλά κατά πάσα πιθανότητα χωρίς άδεια λειτουργίας από το Υπουργείο Ανάπτυξης. Ο νέος αγοραστής θα στήσει τη δική του επιχείρηση και θέλει άδεια λειτουργίας. Το αγροτεμάχιο όπως φαίνεται στο επισυναπτόμενο σχήμα είναι τυφλό. Από την άλλη πλευρά το Υπουργείο Ανάπτυξης θέλει να δει πρόσβαση στο κτήριο που θα αδειοδοτήσει. Από μπροστά περνάει η Εθνική Οδος Θεσσαλονίκη-Κιλκίς . Όλο αυτό το διάστημα το κτίσμα εξυπηρετούνταν από έναν "δρόμο" που περνούσε από παρακείμενη ιδιοκτησία (στο σχήμα διακρίνεται με Ε=945 μ2). Η ερώτηση είναι τι γίνεται τώρα που θέλει να πάρει άδεια λειτουργίας; Η δουλεία δεν νομίζω να είναι αρκετή εκτός και αν πάρει από το αγροτικό δρόμο στο πλάι που βρισκεται όμως 80μ μακρυά! Κυκλοφοριακή σύνδεση με κόμβο τύπου Β υποθέτω δεν γίνεται αφου δεν έχει πρόσωπο στην Εθν.Οδό. Τι μπορεί να κάνει λοιπόν (εκτός από το κλάψει την τύχη του); Ευχαριστώ ούτως ή άλλως για το υπέροχο φόρουμ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now