Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κοινόχρηστοι χώροι και Ν.4014


Recommended Posts

Συνάδελφοι θέλω να ρωτήσω αν σε μια πολυκατοικία με pilotis και ακάλυπτο στον οποίο εχουν δοθεί στους ιδιοκτήτες θέσεις στάθμευσης με το συμβόλαιο αλλά στα σχέδια της αδείας δεν εχουν οριστεί τι διαδικασία πρέπει να γίνει για να τακτοποιηθούν μπαίνουν στο 4014;Υπάρχει μια θέση στην πυλωτή και πέντε θέσεις στον ακάλυπτο εμένα με ενδιαφέρει για τον ακάλυπτο. Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 400
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

στιν ακαλυπτο χώρο, μπορουν να δοθουν "τμηματα" για σταθμευση αυτοκινήτων,, υπερ διαμερισματων της οικοδομης...

σαν παρακολουθημα

είτε με τον κανονισμο είτε με καθε μεταβιβαστικό συμβολαιο...

Ενα " μικρο" προβλημα υπαρχει με το "υποχρεωτικο" πρασινο....

Link to comment
Share on other sites

To ένα θέμα είναι αυτό που λέει ο Δημήτρης (Καλησπέρα Δημήτρη) για το αν έχει παραβιαστεί η απαιτούμενη επιφάνεια, η οποία να έχει παραμείνει χωρίς επίστρωση (2/3 του υποχρεωτικά ακάλυπτου χώρου-άρθρ 23 κτιριοδομικού κανονισμού).

Το άλλο θέμα που εξετάζεται με τις υπαίθριες θέσεις περιγράφεται στο παρακάτω ΠΔ. ΆΡθρο 1:

 

ΠΔ/3-8-87. (ΦΕΚ-749/Δ/10-8-87).

ΑΡΘΡΟΝ-1.

Ο χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων για την εξυπηρέτηση των κτιρίων σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν-960/79 όπως τροποποιήθηκε με το Ν-1221/81 μπορεί να είναι στεγασμένος υπέργειος ή υπόγειος ή και μη στεγασμένος υπαίθριος χώρος, όπως ορίζεται ειδικότερα στις επόμενες παραγράφους:

1. Ως στεγασμένος χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων μπορεί να χρησιμοποιηθεί:

α) υπόγειος χώρος του κτιρίου.

β) ο ελεύθερος ισόγειος χώρος του κτιρίου (ΠΙΛΟΤΙΣ) όπως αυτός ορίζεται στην περιπτ.1Βι του Αρθ-7 του Ν-1577/85, και

γ) υπέργειος χώρος του κτιρίου που κατασκευάζεται σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις περί ποσοστού κάλυψης του οικοπέδου και της θέσης του κτιρίου στο οικόπεδο.

2. Ως μη στεγασμένος (υπαίθριος) χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων μπορεί να χρησιμοποιηθεί:

α) ακάλυπτο οικόπεδο το οποίο διατίθεται αποκλειστικά για στάθμευση αυτοκινήτων. Στην περίπτωση αυτή μπορεί να διατίθεται για στάθμευση το σύνολο της επιφάνειας του οικοπέδου, με εξαίρεση τις προβλεπόμενες από το ρυμοτομικό σχέδιο στοές ή προκήπια.

 

β) ακάλυπτος χώρος του οικοπέδου που ανεγείρεται το κτίριο. Στην περίπτωση αυτή το μέγιστο ποσοστό της συνολικής επιφάνειας του οικοπέδου που επιτρέπεται να καλυφθεί από το κτίριο και το χώρο στάθμευσης, ορίζεται κατά 10% μεγαλύτερο του επιτρεπόμενου και μέχρι 80% κατ' ανώτατο όριο και σε περίπτωση εφαρμογής των διατάξεων του Αρθ-14 του Ν-1577/85 το ανώτατο όριο ορίζεται σε 90%. (φυτευση, δενδροφύτευση)

Link to comment
Share on other sites

Για το θέμα του υποχρεωτικά ακαλύπτου που σωστά αναφέρει ο συνάδελφος pavlos (παρεμπιπτόντως προβλέπεται και τους Γ.Ο.Κ.) πρέπει να εξετάσεις συνάδελφε τι ίσχυε κατά την ανέγερση της οικοδομής. Αν υπήρχε η υποχρέωση δηλαδή.

Edited by nzerman
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ..... και να συμπληρώσω ότι από συζήτηση που είχα με φίλη συμβολαιογράφο, μου είχε αναφέρει ότι η δέσμευση χώρων στάθμευσης μέσω συμβολαιογραφικής πράξης, ΔΕΝ γίνεται ΧΩΡΙΣ εγκεκριμένα σχέδια από την Πολεοδομία σύμφωνα με τα σημερινά ισχύοντα .

 

Απαιτείται οικ. άδεια προκειμένου να συνταχθεί συμβολαιογραφική πράξη στάθμευσης, ανεξάρτητα από το χρόνο δημιουργίας τους σε σχέση με το χρόνο έκδοσης της οικ. άδειας του κτιρίου. π.χ. θέσεις στάθμευσης που δημιουργούνται ΜΕΤΑ την έκδοση οικ. αδείας του κτιρίου (και πέραν των απαιτουμένων για την έκδοση οικ. αδείας του κτιρίου).

 

Το βρίσκω απόλύτως λογικό προκειμένου να ελέγχεται κατά πόσο ο σχεδιασμός των θέσεων στάθμευσης είναι σύμφωνος με τις ισχύουσες διατάξεις (διαστάσεις θέσεων, πλάτος διαδρόμων πρόσβασης ανάλογα με τη γωνία στλάθμευσης, είσοδος - έξοδος, φύτευση κ.λ.π.).

Edited by Manolis gon
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Έχω μια απλή, σχετικά, περίπτωση για την οποία θα ήθελα τη γνώμη σας

Σε πολυκατοικία με οικ. άδεια του 83, ο φωταγωγός του κλιμ/σίου υπάρχει (στα εγκεκριμμένα) από τον Β' όροφο και πάνω.

Το διαμέρισμα που με αφορά βρίσκεται στον Α' όροφο και στην πράξη ο φωταγωγός κατέβηκε μέχρι και τον Α'.

Αποτέλεσμα, ο μεσότοιχος του διαμερίσματος να έχει μετατοπισθεί 80εκ. εις βάρος του διαμερίσματος (απώλεια 4,00μ²).

Η σύσταση αποτυπώνει την πραγματικότητα αλλά όχι και την απώλεια των 4,00μ² από το εμβαδόν της ιδιοκτησίας.

Τί κάνω;

Όχι συναίνεση συνιδιοκτητών και μία παράβαση (500ευρώ);

Και αν μετά χρειαστεί τροποποίηση της σύστασης για αλλαγή μ²; Θα βρεθεί πάλι μπροστά το θέμα της συναίνεσης;

Link to comment
Share on other sites

Απαιτείται οικ. άδεια προκειμένου να συνταχθεί συμβολαιογραφική πράξη στάθμευσης, ανεξάρτητα από το χρόνο δημιουργίας τους σε σχέση με το χρόνο έκδοσης της οικ. άδειας του κτιρίου. π.χ. θέσεις στάθμευσης που δημιουργούνται ΜΕΤΑ την έκδοση οικ. αδείας του κτιρίου (και πέραν των απαιτουμένων για την έκδοση οικ. αδείας του κτιρίου).

 

Το βρίσκω απόλύτως λογικό προκειμένου να ελέγχεται κατά πόσο ο σχεδιασμός των θέσεων στάθμευσης είναι σύμφωνος με τις ισχύουσες διατάξεις (διαστάσεις θέσεων, πλάτος διαδρόμων πρόσβασης ανάλογα με τη γωνία στλάθμευσης, είσοδος - έξοδος, φύτευση κ.λ.π.).

 

Συμφωνώ με αυτά που λες. Μπορεί να κάνω και λάθος σε αυτό που θα πω παρακάτω.

Έχεις πυλωτή - στην περίπτωση του συναδέλφου - που βάσει ΓΟΚ έχει μία υποχρεωτικά 1 θέση στάθμευσης, πλην όμως υπήρχε χώρος και πάνω σε μία εγκεκριμένη κάτοψη χάραξαν άλλες 4, τις οποίες και "μοίρασαν" (σύσταση, συμβόλαια, κλπ, κλπ).

 

Νομίζω ότι δεν υπάρχει απαίτηση αυτή η νέα "κάτοψη" να φαίνεται στον φάκελο της άδειας. Και νομίζω αυτό θέλει να πει ο συνάδελφος. Είδε την κάτοψη του φακέλου με την 1 θέση και την κάτοψη των συμβολαίων με τις 4 θέσεις.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.