Μετάβαση στο περιεχόμενο

Υπάρχει ελπίδα για τους Νέους Μηχανικους;


seto_caiba

Recommended Posts

Γιά την πρώτη γραμμή χάνεις κατά κράτος . :mrgreen:

Διόδια Αθήνα-Λαμία είναι 2,10 + 2,55 + 2,45 + 1,65 = 8,75 . Διόδια και Γέφυρα Αθήνα - Αντίρριο είναι 3,20 + 3,10 + 12,90 = 19,20 .

Σύνολο διαφοράς στο μετ' επιστροφής 20,90 € .

 

Πληρώνω για Κέρκυρα:

 

2,80 Αττική Οδό

3,20 Ελευσίνα

3,10 Κόρινθο

12,90 Γέφυρα

3,00 Υποθαλάσσια στο Άκτιο

60,00 ευρώ Πορθμείο

και καίω 10 lt/100 χλμ, επομένως για τα 480 χλμ μέχρι Ηγουμενίτσα θέλω 48 lt x 1,80 = 86,40

 

Σύνολο 171,40 ευρώ. Άρα και για επιστροφή 342,80 ευρώ. Βάλε και 15 ευρώ για στάση στην Αμφιλοχία επί 2 φορές, νάτα τα 370.

 

Αν πάω από Λαμία θέλω:

8,75 όπως είπες μέχρι Λαμία

400 ευρώ πρόστιμο στο Καλαμπάκα-Τρίκαλα συν αφαίρεση πινακίδων για 3 μήνες (υπάρχει πινακίδα ''50'' και έχει 3 μπλόκα)

Πορθμείο 60 ευρώ

και καίω 10 lt/100 χλμ, επομένως για τα 570 χλμ μέχρι Ηγουμενίτσα θέλω 57 lt x 1,80 = 102,6, και ακόμη η Εγνατία ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΟΔΙΑ. Ακόμη και το πρόστιμο να γλυτώσω, που ΠΟΤΕ δεν το έχω γλυτώσει, το σύνολο είναι 171,35. Είναι ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια λεφτά, συν το πρόστιμο, συν 90 ακόμη χλμ να κόβω τις φλέβες μου που έφαγα πρόστιμο κ αφαίρεση πινακίδων, δηλαδή 1 ώρα παραπάνω διαδρομή να παθαίνω εγκεφαλικά.

 

Επομένως, πάω πάντα από κάτω.

Edited by [email protected]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 469
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Τώρα θα βρεις δύο διόδια στην Εγνατία. Σύνολο και τα δύο 8,00 € με την επιστροφή.

Ο χρόνος του ταξιδιού είναι περίπου ο ίδιος τουλάχιστον μέχρι τα Γιάννενα.

Edited by ted78
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα εγω κρινω οτι υπαρχει ΑΠΕΙΡΗ δουλεια στην Ελλαδα στο χωρο της Μηχανικης μιας και η εκμεταλλευση του βροχινου νερου με αρδευτικα και υδρευτικα εργα ειναι πολυ πισω, οπως και η διαχειριση αστικων απορριματων, οπως και τα εργα ΑΠΕ, οπως και ΠΑΡΑ πολλα αλλα. Επισης θεωρω οτι το επιστημονικο προσωπικο κ η τεχνογνωσια του εγχωριου κλαδου ειναι σε ΠΟΛΥ υψηλο επιπεδο (βλεπε σηραγγες, πριν απο 20 χρονια μεσουρανουσαν οι Ιταλοι, σημερα τη δουλεια τη βγαζουν ελληνικες εταιρειες στο 1/10 του κοστους κ μαλιστα χτυπανε γαμιωντας εργα και στο εξωτερικο),

zavi, έχεις δίκιο κατά 95%. Η ένστασή μου είναι για τις συνθήκες δουλειάς (+ κάτι άλλα μυστικούλια ελληνικής πατέντας). Προσωπικά θα προτιμούσα να δουλεύω στην Impresilo για παράδειγμα.

Το 2008 πρότειναν όλοι οι εργολάβοι παρέα στον κουφό, μιας κ είχαν ήδη στημένα εργοτάξια στην Ήπειρο, να φτιάξουν 2-3 υδραυλικές σήραγγες στην Πίνδο που θα διένειμαν τα βρόχινα νερά της Ηπείρου στη Θεσσαλία. Έτσι θα λυνόταν μεμιάς το θέμα παροχής νερού για τις καλλιέργειες του θεσσαλικού κάμπου, κ οι σήραγγες θα κόστιζαν τζάμπα μιας κ οι υδραυλικές στην πλειονότητά τους δεν απαιτούν τελική επένδυση, άντε να θέλουν καμιά ομπρελίτσα κ στη χειρότερη κάνα forepoling. Kαι μιλάμε για σαφώς μικρότερη διάμετρο διατομής.

Εδώ zavi, ψιλοδιαφωνούμε. Η πρόταση είναι πολύ παλιά από ΔΕΗ και άλλους ιδιώτες μελετητές. Και οι υδραυλικές σήραγγες θέλουν απαραίτητα επένδυση από σκυρόδεμα, forepoling ομπρέλλες κ.ά. είναι για την προσωρινή υποστήριξη της εκσκαφής και του καθρέπτη εισόδου. Αλλά σε υδραυλική σήραγγα (ακόμα και κατηγορίας Ι κατα Bieniawski) θέλει επένδυση Ω.Σ. και μάλιστα χωρίς αρμούς συστολής (Contr. joints).

[Off topic] ;Eχει κανένας πληροφόρηση για το πού είναι οι διαπραγματεύσεις για τα μεγ. έργα; Ποιός θα πάρει το ποσοστό της Vinci κλπ; HLP! [Οn Topic]

Link to comment
Share on other sites

Γιά την Κέρκυρα είσαι οριακός . Γιά τα Γιάννενα συμφέρει από πάνω , αλλά ραντάρ έχει σε όλη την διαδρομή από Αντίρριο μέχρι Γιάννενα .

Εσύ προφανώς την κάνεις από Αστακό και τα γλυτώνεις .

 

Επίσης πόσο το πηγαίνεις και καίς 10 λίτρα ? Εκτός αν είναι τζίπ , όπου καίς και παραπάνω .

Link to comment
Share on other sites

bas καρδια μου πλεον υπαρχει το διακτινιζολ (παρακαμψη αγρινιου) οποτε τελος κ ο αστακος, παω απο το διακτινιζολ.

 

ναι, τζιπ εχω κ παω πετωντας, διοτι ο θεος να σε φυλαει απο μηχανικο που σχολαει, ειμαι ο τυπος που κατεβαινει πετωντας την εγνατια απο μαζαρακια την ωρα που σηκωνεται η μπουκα του τελευταιου φερρυ, ολα μεχρι το τελευταιο δευτερολεπτο,διοτι εχω και το γατο στο κλουβι που ουρλιαζει κ με πιανουν ημικρανιες

Link to comment
Share on other sites

Με τζίπ , καίς και λίγο , μάλλον μέχρι δίλιτρο θα είναι , γιατί εγώ με δίλιτρο σεντάν καίω 8-8,50 σε αυτές τις ταχύτητες .

Link to comment
Share on other sites

[Off topic] ;Eχει κανένας πληροφόρηση για το πού είναι οι διαπραγματεύσεις για τα μεγ. έργα; Ποιός θα πάρει το ποσοστό της Vinci κλπ; HLP! [Οn Topic]

 

Σε ποιό από τα δυο εργα ενδιαφέρεσαι να μάθεις? Στο Κόρινθο-Πάτρα? Ειναι σε προχωρημένες συζητήσεις με τον Άκτωρα για να του παραχωρήσουν το κομμάτι της κατασκευής (όχι της παραχώρησης όμως).

Edited by Topap
Link to comment
Share on other sites

Σε ποιό από τα δυο εργα ενδιαφέρεσαι να μάθεις? Στο Κόρινθο-Πάτρα? Ειναι σε προχωρημένες συζητήσεις με τον Άκτωρα για να του παραχωρήσουν το κομμάτι της κατασκευής (όχι της παραχώρησης όμως).

Ακριβώς Topap. Στο Κόρινθος-Πάτρα. Καλά το κατάλαβες (καταλαβαίνω οτι έχεις κάποια πληροφόρηση).

Edited by man21
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.