Μετάβαση στο περιεχόμενο

Υπάρχει ελπίδα για τους Νέους Μηχανικους;


seto_caiba

Recommended Posts

το να μιλάνε αυτοί που έζησαν τη δεκαετία του 90 και του 2000

για δυσκολίες και λιγότερες προοπτικές απ'ότι σήμερα

είναι η μεγαλύτερη παπαριά που έχω ακούσει ποτέ

 

αν θέλετε σας το εξηγώ κιόλας

 

αλλά μην καταρίψουμε τη λογική

 

έλεος πια.

  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 469
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Συνάδελφε George διάβασε εδώ http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=27198&subid=2&pubid=112925160 .Για να δεις τι έρχεται . έχουμε ήδη καραμπινάτη χρεωκοπία, πλησιάζουμε την πτώχευση , είμαστε υπό ξένη κατοχή , έχουμε παραχωρήσει κυριαρχικά δικαιώματα με βαθιά ύφεση 7-9 % , και ακόμα μεγαλύτερη ανεργία το 2013 , το τρένο George ακόμα κινείται από την φόρα που είχε πάρει μέχρι τα τέλη του 2009 από την φούσκα που έσκασε στην μούρη μας , οι μηχανές έχουν σβήσει , στην επομένη κατωφέρεια με χαλασμένα φρένα θα εκτροχιαστεί , αυτά που περιγραφείς είναι βεβαίως ελπιδοφόρα αλλά μάταια σε μια χώρα χωρίς χωροταξικό σχεδιασμό και χωρίς κτηματολόγιο , αλλά και με διεφθαρμένους δημοτικούς άρχοντες και κράτος .

Αλήθεια πες μου γιατί να επενδύσω 100.000 ευρώ σε αγορά γης στην Ελλάδα με τόσους φόρους , χωρίς να είμαι σίγουρος αν είναι δασική έκταση , αιγιαλός , δημόσια έκταση , αν ανήκει στην εκκλησία , αν κάποτε ο γείτονας το έχει διπλοπουλήσει σε κινέζο παρατηρητή , ενώ ο έφορος θα ζητεί μίζα 5000 ευρώ , ώστε να κάνει πλουσιοπάροχα τις διακοπές του σε κοσμοπολιτικό νησί .

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε George διάβασε εδώ http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=27198&subid=2&pubid=112925160 .Για να δεις τι έρχεται . έχουμε ήδη καραμπινάτη χρεωκοπία, πλησιάζουμε την πτώχευση , είμαστε υπό ξένη κατοχή , έχουμε παραχωρήσει κυριαρχικά δικαιώματα με βαθιά ύφεση 7-9 % , και ακόμα μεγαλύτερη ανεργία το 2013 , το τρένο George ακόμα κινείται από την φόρα που είχε πάρει μέχρι τα τέλη του 2009 από την φούσκα που έσκασε στην μούρη μας , οι μηχανές έχουν σβήσει , στην επομένη κατωφέρεια με χαλασμένα φρένα θα εκτροχιαστεί , αυτά που περιγραφείς είναι βεβαίως ελπιδοφόρα αλλά μάταια σε μια χώρα χωρίς χωροταξικό σχεδιασμό και χωρίς κτηματολόγιο , αλλά και με διεφθαρμένους δημοτικούς άρχοντες και κράτος .

Αλήθεια πες μου γιατί να επενδύσω 100.000 ευρώ σε αγορά γης στην Ελλάδα με τόσους φόρους , χωρίς να είμαι σίγουρος αν είναι δασική έκταση , αιγιαλός , δημόσια έκταση , αν ανήκει στην εκκλησία , αν κάποτε ο γείτονας το έχει διπλοπουλήσει σε κινέζο παρατηρητή , ενώ ο έφορος θα ζητεί μίζα 5000 ευρώ , ώστε να κάνει πλουσιοπάροχα τις διακοπές του σε κοσμοπολιτικό νησί .

Συμφωνώ μαζί σου να τα αλλάξουμε όλα και τα κάνουμε όπως γράφεις με έργα και δουλειά στο δρόμο στην περιφέρεια στην πόλη και όχι μόνο στο γραφείο Να κάνουμε κτήμα με την δουλειά μας και του τελευταίου Ελλήνα αυτά που ξέρουμε εμείς και που γράφεις πολύ όμορφα πιο πάνω και τότε αυτά θα αποκτησουν και πολιτική δύναμη να είσαι σίγουρος Ας ξεκινήσουμε να κάνουμε πρώτα ατομικά αυτό που πρέπει να κάνουμε σαν επιστήμονες και τότε θα έρθει και η συλλογική - εθνική αλλαγή ακόμα και μέσα από την πολιτική Το μόνο που διαφωνώ είναι ότι έχω ζήσει χειρότερες καταστάσεις από τις σημερινές και με χειρότερες συνθήκες στην χώρα Εχουμε κάνει κάποια βήματα , βέβαια όπως γράφεις λείπουν πολλά Ομως αν η σιδηροδρομική γραμμή έχει ξεκινήσει να φτιάχνεται το τραίνο έιναι έυκολο να ξαναξεκινήσει αν δεν υπάρχει καθόλου γραμμή τότε σταματά Και η χώρας μας δεν είναι ούτε στην κατάστασςη του 60 ή του 70 ή του 90 Και στην πόλη μου είναι πολυ ορατό αφού όπως είπα το 90 το χωριό μου δεν έιχε ρεύμα και τηλέφωνο και τώρα για δε οδικό δίκτυο ή νερό ή αποχετευση ή συγκοινωνίες διαφορά είναι η μέρα με την νύχτα Αν εμείς είμαστε στο χείλος της καταστροφής τότε τι να πουν χώρες της μέσης ανατολής ή του πρωην ανατολικού πλογκ ή της κεντρικής Αμερικής ή της Ασίας ή της Αφρικής και που πολλες δεν έχουν ούτε τις μισές υποδομές και καθόλου πλουτοπαραγωγικούς πόρους

Εγώ το έχω ξαναγράψει θα πω ότι η κατάσταση είναι δραματική όταν δω στο σχολείο , όλα τα παιδιά με μπαλώματα στα ρούχα όπως είχα εγώ και όλοι οι συμμαθητές μου το 70 Αλλά ακόμα δεν το έχω δει και πιστεύω ότι δεν θα το δω

Edited by GEORGE MICHEAL
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

George εισαι μια εξαιρετικη περιπτωση και εννοω οτι σου ετυχαν οι συγκυριες ετσι ωστε και να 'πιασεις' γρηγορα,γιατι η περιοχη σου ηταν υπαναπτυκτη οποτε χρειαζοντουσαν μηχανικοι αλλα και γιατι προφανως ειστε λιγοι μηχανικοι στο νησι.Συμφωνω μαζι σου στο να παμε σε υπαναπτυκτες περιοχες και να βοηθησουμε στην αναπτυξη τους.Αλλα εχω καποια ερωτηματα:

-Ποιος θα διαθεσει χρηματα για επενδυσεις?Το κρατος,οι ιδιωτες?Μαλλον τους ξεχναμε και τους 2 με την υφισταμενη οικονομικη κατασταση.

-Ποιος θα εμπιστευτει εναν νεο μηχανικο σε μια περιοδο που η επενδυση πρεπει να εχει πολυ μικροτερα περιθωρια καθυστερησων,λαθων,αποδοσης.Πιστεψε με ξερω τι σου λεω και ποσες φορες ακουσα απο πελατες της ηλικιας σου 'πιτσιρικας ειναι ,που να ξερει,παμε στον Ταδε που ειναι 40 χρονια μηχανικος.'

Επιμενω οτι το προβλημα ειναι βαθυτερο.

Υπαρχει ελλειμμα εμπιστοσυνης στη νεα γενια,ελλειψη επενδυτικης και συνεταιριστικης κουλτουρας,ασταθεια νομικου και φορολογικου πλαισιου,φοβια λογω οικονομικων συνθηκων και πολλα αλλα.

Η Αθηνα και ο υδροκεφαλο κρατος ειναι το λιγοτερο.

Link to comment
Share on other sites

George εισαι μια εξαιρετικη περιπτωση και εννοω οτι σου ετυχαν οι συγκυριες ετσι ωστε και να 'πιασεις' γρηγορα,γιατι η περιοχη σου ηταν υπαναπτυκτη οποτε χρειαζοντουσαν μηχανικοι αλλα και γιατι προφανως ειστε λιγοι μηχανικοι στο νησι.Συμφωνω μαζι σου στο να παμε σε υπαναπτυκτες περιοχες και να βοηθησουμε στην αναπτυξη τους.Αλλα εχω καποια ερωτηματα:

-Ποιος θα διαθεσει χρηματα για επενδυσεις?Το κρατος,οι ιδιωτες?Μαλλον τους ξεχναμε και τους 2 με την υφισταμενη οικονομικη κατασταση.

-Ποιος θα εμπιστευτει εναν νεο μηχανικο σε μια περιοδο που η επενδυση πρεπει να εχει πολυ μικροτερα περιθωρια καθυστερησων,λαθων,αποδοσης.Πιστεψε με ξερω τι σου λεω και ποσες φορες ακουσα απο πελατες της ηλικιας σου 'πιτσιρικας ειναι ,που να ξερει,παμε στον Ταδε που ειναι 40 χρονια μηχανικος.'

Επιμενω οτι το προβλημα ειναι βαθυτερο.

Υπαρχει ελλειμμα εμπιστοσυνης στη νεα γενια,ελλειψη επενδυτικης και συνεταιριστικης κουλτουρας,ασταθεια νομικου και φορολογικου πλαισιου,φοβια λογω οικονομικων συνθηκων και πολλα αλλα.

Η Αθηνα και ο υδροκεφαλο κρατος ειναι το λιγοτερο.

Για να καταλάβεις τι πέρασα εγώ όταν ήρθα εδώ , όπως περιγράφεις για τον πιτσιρίκο μηχανικό και πως να τον εμπιστευτώ είχα και το άλλο που συμβαίνει με τους τοπογράφους που δεν με θεωρούσαν καν μηχανικό Ακουγα πολλές φορές να λένε καλά στο Μιχαήλ πήγες αυτός είναι τοπογράφος , δεν είναι μηχανικός Λοιπόν δεν έκανα τίποτα απολύτως δεν δικαιολόγησα και δεν εξήγησα τίποτα και μετά από 20 χρόνια κατάφερα να με θεωρούν πιο αξιόπιστο και να με επιλέγουν ακριβώς γιατί είμαι Αγρονόμος Τοπογράφος μηχανικός σε πολλές περιπτώσεις Το έκτισα με πολύ προσπάθεια και μέσα από επίλυση πολλών προβλημάτων Και δεν έπιασα γρήγορα πέρασαν τουλάχιστον 10 χρόνια

Στα άλλα μπορεί να έχεις και δίκιο ότι είχα και τύχη γιατί κατά σύμπτωση ξεκίνησαν πολλά εργα στην περιοχή που οφείλονται στην προσπάθεια παλιότερων από εμένα καλών συναδέλφων ο ένας των οποίων είναι αυτός που με επιρέασε να γίνω μηχανικός , Αφού στα παιδικά μάτια μου φάνταξε πολύ ωραία η δουλειά του και ειναι και πολιτικά σύντροφος ψηφοφόρος του ΚΚΕ και παλαιά υποψήφιος για Δήμαρχος με την προσκείμενη στο ΚΚΕ δημοτική παράταξη

Και για τις επενδύσεις εμείς διαμορφώνουμες τις συνθήκες Παράδειγμα η Ανάβρα ο δήμαρχος με την γυναίκα του την μηχανικό έφτιαξε τις συνθήκες ώστε να γίνουν οργανωμένες κτηνοτροφικές μονάδες από ιδιώτες με βιολογικά προγράμματα και ήρθαν πχ ιδιώτης επιχειρηματίας για κατάστημα φούρνου ¨Εγραψα πιο πάνω ότι σήμερα γίνεται στην πόλη μου πρατήριο με υγραέριο από ιδιώτη , δεν έιναι επένδυση αυτήν ; Γιατί λοιπόν να μην γίνονται ακόμα και σήμερα επενδύσεις αν φέρνουν χρήματα αφού η περιοχή αναβαθμίζεται τουριστικά λόγω των προηγούμενων έργων που έλειπαν τις προηγούμενες δεκαετίες ; Γι αυτό μην τα βλέπεται μαύρα Μπόρα έιναι και θα περάσει και αν βοηθήσουμε οι μηχανικοί θα περάσει πιο γρήγορα Και το έγραψα και σε προηγούμενο ποστ μου Τα μυαλά στην επαρχία είναι ακόμα 100 χρόνια πίσω και εκεί χρειάζεται συστηματική δουλειά από εμάς τους μηχανικούς Αν σας περιγράψω τι συναντώ κάθε μέρα θα βγείται από τα ρούχα σας

Edited by GEORGE MICHEAL
Link to comment
Share on other sites

Με την ιδια λογικη ας δοσουνε επιδοτησεις να ανοιξουνε νεα σουβλατζιδικα,

 

Παλιοτερα υπηρχαν τετοια προγραμματα. Ψιλικατζιδικα, σουβλατζιδικα και αλλα τετοια, πολλα απο τα οποια (για να μην πω ολα) κλεισανε. Χρηματα τα οποια θα μπορουσαν να πανε στην πραγματικη αναπτυξη της παραγωγης και της οικονομιας κατασπαταληθηκαν ετσι. Οπως επισης και για επιδοτησεις για γραφεια μηχανικων και αλλων, τα οποια σε πολλες περιπτωσεις μονο εκει δεν πηγαν, μιας και οπως ειπωθηκε παραπανω, τα πηρανε και αγορασανε τηλεορασεις, καναπεδες και οτι τους ελειπε για το σπιτι. Εχω κοντα μου μια τετοια περιπτωση οπου το γραφειο ηταν και ειναι μονιμως κλειστο. Καθαρη περιπτωση ατομου που τα πηρε για να τα ξοδεψει για την παρτη του.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ήμουν και είμαι εναντίων των επιδοτήσεων Θέλουν να δώσουν χρήματα , τότε να κάνουν πλατείες , πάρκα αθλητικούς χώρους έργα ύδρευσης βιοτεχνικά πάρκα κτηνοτροφικά πάρκα χωροταξικό σχέδιο , κτηματολόγιο και τέτοιου είδους έργα και τότε οι επενδύσεις θα έρθουν σαν άμεσο αποτέλεσμα Νομίζω έτσι βοηθάς αυτόν που θέλει πραγματικά να επενδύσει του δίνεις την υποδομή και το περιβάλλον με τους μηχανισμούς και τον αφήνεις να κολυμπησει σε ασφαλή νερά.

Για παράδειγμα εγώ δεν ήθελα και δεν θέλω χρήματα για την λειτουργία του γραφείου μου (αυτό είναι δική μου υποχρεώση) , ήθελα όμως ο δρόμος έξω από εκεί που θέλω να μεταφέρω το γραφείο μου να μην είναι χωματόδρομος (υποχρεωση της πολιτείας) γιατί αυτό ακόμα συμβαίνει μέσα σε εγκεκριμένο σχέδιο της πόλης μου

Edited by GEORGE MICHEAL
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

'Εχω την εντύπωση ότι δημιουργήθηκε μια αθέλητη αντιπαράθεση ή και παρεξήγηση αν θέλετε στο θέμα της συζήτησης.

Από την μια ο συνάδελφος Μιχαήλ και η ιστορία της σταδιοδρομίας του στο νησί της Καρύστου που τα βλέπει όλα ρόδινα και θετικά, αλλά εξ αποστάσεως και πάντως μετά την μπόρα που πέρασε ο ίδιος για να φτάσει εκεί που είναι τώρα, και από την άλλη οι νέοι συνάδελφοι με τις αγωνίες τους, και με τις εύλογες ανησυχίες και τις αβεβαιότητές τους.

Λοιπόν, η γνώμη μου είναι ότι δεν υπάρχει μόνο μια συνταγή για την επιτυχία ή αποτυχία μιας επαγγελματικής αποκατάστασης ή σταδιοδρομίας για τους νέους συναδέλφους.

Κάθε φορά τα δεδομένα, οι συνθήκες και οι συγκυρίες αλλάζουν, και είναι διαφορετικά για τον καθένα ξεχωριστά.

Ο δρόμος της προσαρμογής στην νέα κατάσταση της χώρας μας που τελικά θα ακολουθήσει ο κάθε ένας νέος συνάδελφος, θα είναι προσωπικός και συνάρτηση των εκάστοτε δεδομένων και συγκυριών.

Η ιδέα της αποκέντρωσης και επιστροφή στην φύση και στην επαρχία για όσους έχουν την δυνατότητα αλλά και την θέληση να το κάνουν είναι μια λύση και ορισμένοι που τους ''βγαίνουν τα δεδομένα'', την ακολουθούν. Από την άλλη όμως όταν μιλάμε επαρχία, πρέπει να ξέρουμε τι εννοούμε ακριβώς και ποιές είναι οι σημερινές νέες συνθήκες που διαμορφώθηκαν. Υπάρχει και η περίπτωση να πας για μαλλί και να φύγεις κουρεμένος. Μπορεί να είναι 100 χρόνια πίσω όπως λες αλλά με τις διάφορες επιδοτήσεις κατάφεραν οι περισσότεροι να κυκλοφορούν με 4Χ4 ενώ οι μηχανικοί σήμερα με ZASΤAVA της πρώην Γιουγκοσλαβίας, γνωστό άλλωστε το τραγούδι με τον ''τσομπάν' που στο άρμεγμα κανένας δεν τουν φτάν''.

Οι περισσότεροι νέοι συνάδελφοι όμως δεν έχουν αυτή την δυνατότητα, αισθάνονται εγκλωβισμένοι στα 4 ντουβάρια του γραφείου ή του δωματίου τους κάπου στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη ή αλλού, δεν έχει σημασία, βρίσκονται σε απόγνωση και είναι απογοητευμένοι. Δεν είναι ότι σνομπάρουν την επαρχία ή ότι φοβούνται τον κόπο και την δουλειά, δεν έχουν την δυνατότητα όμως των ''δεδομένων'', δηλαδή δεν ξέρουν από που να αρχίσουν, πως να εγκατασταθούν στην επαρχία, με ποιές γνωριμίες, με τι να ασχοληθούν και που να μείνουν στο τέλος-τέλος.

Επομένως η δική σου διαδρομή στο νησί είναι μοναδική και διαμορφώθηκε εκτός από τον προσωπικό σου αγώνα και την δουλειά σου τόσα χρόνια, και από τα δεδομένα που σωστά εκμεταλλεύτηκες.

Link to comment
Share on other sites

Ας βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους...

 

Μπορεί να είναι 100 χρόνια πίσω όπως λες αλλά με τις διάφορες επιδοτήσεις κατάφεραν οι περισσότεροι να κυκλοφορούν με 4Χ4 ενώ οι μηχανικοί σήμερα με ZASΤAVA της πρώην Γιουγκοσλαβίας,

 

1000 φορές Zastava από το Κραγκούγιεβατς! Δεν θα σε αφήσει ποτέ!! Αθάνατα αυτοκίνητα, χειροποίητα, και με ντουλαπάκι! Μηχανικός είσαι, ξέρεις ;) .. Ζ

Edited by Earl
Link to comment
Share on other sites

Κάρυστος uber alles λέμε!!

 

Η διαφημιστική καμπάνια καλά κρατεί...Αν ήταν όλοι οι Καρυστινοί έτσι θα μιλάγαμε για την 2τερη Ιμπιζα...

 

Γιώργο εσύ μπορεί να μην θέλεις επιδοτήσεις, χιλιάδες όμως νέοι άνεργοι με μηδέν, ζερό, zero εισόδημα και μπάτζετ τις θέλουν για να ξεκινήσουν να κάνουν αυτό που σπούδασαν τόσα χρόνια με κόπο και χρήμα των γονιών τους ή και των ίδιων.....

Κατάντησε αηδία να συζητάμε το ίδιο θέμα 2-3 σελίδες.. Λες για πλατείες, πάρκα, κτλ...Τι να τα κάνει αυτά ο άλλος που δεν μπορεί να ξεκινήσει να εργάζεται, να κοιτά το συντριβάνι και να ταίζει τις πάπιες?? Πλάκα κάνουμε?

Το κτηματολόγιο το έβαλες όμως για να έχετε δουλειά εσείς οι τοπογράφοι έτσι? Οι υπόλοιποι να μην ανοίξουν γραφείο όμως...Καλομαθαίνουν. Πρέπει πρώτα να κάνουν το αγροτικό τους σε κανά χωράφι της επαρχίας και μετά......

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.