Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΣΠΜΕ: Ανακοίνωση για τα Επαγγελματικά Δικαιώματα, Προγραμματισμός Περιφερειακών Συνελεύσεων


Engineer

Recommended Posts

 πάτε να στρογγυλεψετε καταστάσεις και ναφρεσκάρετε τον Βασιλέα..... "αλά ελληνικά"

 

Νομιζω πως χτυπησες φλεβα με αυτο

Link to comment
Share on other sites

 

@2016 ΤΙ ΠΑΕΙ να πεί κε ΑΤΜ "εμείς αμβλύναμε" τις διαφορές;;;

γιατι τα ΕΔ να κερδίζονται με αγωνες και όχι με το Πρ. Σπουδων ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ να έχεις?

Για πες μου, μία ομάδα ΠΜ με μελετητικά σε κατηγορία 16 μπορεί να έχει εταιρεία με Ε' μελετητικό που αναλαμβανει Κτηματολόγια? ΝΑΙ? ΓΙΑΤΙΙΙΙ??

Α τόσο το αμβλύνατε... ενώ ένας Τοπογράφος Μηχ. ΤΕ ποτέ κ τίποτα...  και το στηρίζετε κ τόσα χρόνια.

 

Κατάλαβα... πάλι για υποταγή πάνε οι ΑΤΜ..... Αντί να διεκδικήστε με ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ κριτήρια τα δικαιώματά σας με τους ΤΕ, πάτε να στρογγυλεψετε καταστάσεις και να φρεσκάρετε τον Βασιλέα..... "αλά ελληνικά".

ΕΙΔΙΚΑ οι ΑΤΜ επρεπει να συστρατευτούν με τους ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΥΣ μηχ ΤΕ. 2 σχολές ΤΕ και 2 ΠΕ.... θα ήταν βασιλιάδες.... και ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ....

 

1. Υποταγή εμείς;  

κατηγορια 16 τοπογραφικές μελέτες ΑΤΜ μελετητικά πτυχία 1498

                                                         ΠΜ      "                "         272

κατηγορία 10 συγκοινωνιακές   "      ΑΤΜ    ''                "        955

                                                         ΠΜ     "                 "        632

*στοιχεία 2013

2. Δεν είμαστε Τοπογράφοι, είμαστε Αγρονόμοι-Τοπογράφοι. Διάβασε την αποστολή της σχολής, τις κατευθύνσεις, τις σπουδες για να καταλάβεις.

Οι σχολές ΤΕΙ είναι ένα άλλο ζήτημα . Εμείς ποτέ δεν υποστηρίξαμε οι Τεχνολόγοι Τοπογράφοι να μην συντάσσουν τοπογραφικά. Οι τεχνολόγοι Δομικών έργων και έργων υποδομής δεν πρέπει να συντασσουν γιατί οι σχολές τους και οι σπουδές τους δεν έχουν  καμία σχέση με σύνταξη τοπογραφικών μελετών.

3. Οι Αγρονόμοι & Τοπογράφοι Μηχανικοί, οι Αρχιτέκτονες Μηχανικοί και οι Πολιτικοί Μηχανικοί  κινούμαστε στο ίδιον ευρύτερο χώρο των κατασκευών, των κτηριακών έργων, των έργων υποδομής.  Πρέπει να έχουμε διακριτούς ρόλους αλλά έχουμε και πολλές κοινες δραστηριότητες και επικαλύψεις. Ιδιαίτερα σε εργασίες μη συνθετες. Θα βρούμε κοινό βηματισμό, θα συνεργαστούμε, θα λύσουμε τα προβλήματα προς όφελος και δικό μας αλλά και της κοινωνίας, της οικονομίας και  των πολιτών. Για έργα και μελέτες άρτια, ασφαλή, ποιοτικά και οικονομικά.     

  • Upvote 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Θα βρούμε κοινό βηματισμό, θα συνεργαστούμε, θα λύσουμε τα προβλήματα προς όφελος και δικό μας αλλά και της κοινωνίας, της οικονομίας και  των πολιτών. Για έργα και μελέτες άρτια, ασφαλή, ποιοτικά και οικονομικά.   

 

Βάλε και λίγο "μαζί",που πουλάει κι έχεις προϋποθέσεις για συνδικαλιστική/πολιτική καριέρα. :P  :D

 

 

Στα σοβαρά τώρα. Οι σχολές πολιτικών μηχανικών δομικών έργων και έργων υποδομής του τεχνολογικού τομέα,δημιουργήθηκαν ως υποσύνολο-κατευθύνσεις του προγράμματος σπουδών των τμημάτων πολιτικών μηχανικών του πανεπιστημιακού τομέα,ως επικαλύψεις όπως λες. Αυτό που θέλω να πω είναι πως αποδέχομαι να μην υπογράφω τοπογραφικά,το ίδιο όμως πρέπει να ισχύσει και για τους αποφοίτους των τμημάτων ΠΜ του πανεπιστημιακού τομέα (το οτι τα διδασκόμαστε σε 2-3 μαθήματα,ας είναι για την "κοινή γλώσσα" με τους ΑΤΜ ΠΕ & ΤΕ). Καταλαβαίνεις,οτι δεν μπορούν να ισχύουν 2 μέτρα και 2 σταθμά.

Edited by atsalovergas
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

 Αγαπητέ 2016, δεν υπάρχουν τεχνολόγοι τοπογράφοι ούτε τεχνολόγοι δομικών έργων. Αυτά μπορείτε να τα λέτε εκεί μεταξύ σας αλλά μέχρι εκεί σας παίρνει.. Για τον υπόλοιπο κόσμο υπάρχουν οι τοπογράφοι μηχανικοί τε και οι πολιτικοί μηχανικοί τε. Έτσι για να μεταφράζουμε και σωστά τους νόμους αν θέλουμε οι ίδιοι μας να εφαρμόζονται. Κάτι τελευταίο, με τα λεγόμενα σου όχι μόνο δεν πρέπει να εκσυχρονιστούμε σαν χώρα σε επιστημονικό επίπεδο αλλά αντίθετα να κάνουμε και αγώνες μην τυχόν και αλλάξει κάτι......Λοιπόν ο κόσμος εξελίσσεται, η Ελλάδα θέλει δεν θέλει θα αλλάξει και οι βλαχιές του έλληναρα πανεπιστήμονα πρέπει να ξεχαστούν..ΕΕ ΑΔΙΠ κτλ μας απέδειξαν πολλα πράγματα τα οποία τα γνωρίζαμε αλλα τα κρυβαμε 

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

1. Υποταγή εμείς;  

κατηγορια 16 τοπογραφικές μελέτες ΑΤΜ μελετητικά πτυχία 1498

                                                         ΠΜ      "                "         272

κατηγορία 10 συγκοινωνιακές   "      ΑΤΜ    ''                "        955

                                                         ΠΜ     "                 "        632

*στοιχεία 2013

2. Δεν είμαστε Τοπογράφοι, είμαστε Αγρονόμοι-Τοπογράφοι. Διάβασε την αποστολή της σχολής, τις κατευθύνσεις, τις σπουδες για να καταλάβεις.

Οι σχολές ΤΕΙ είναι ένα άλλο ζήτημα . Εμείς ποτέ δεν υποστηρίξαμε οι Τεχνολόγοι Τοπογράφοι να μην συντάσσουν τοπογραφικά. Οι τεχνολόγοι Δομικών έργων και έργων υποδομής δεν πρέπει να συντασσουν γιατί οι σχολές τους και οι σπουδές τους δεν έχουν  καμία σχέση με σύνταξη τοπογραφικών μελετών.

3. Οι Αγρονόμοι & Τοπογράφοι Μηχανικοί, οι Αρχιτέκτονες Μηχανικοί και οι Πολιτικοί Μηχανικοί  κινούμαστε στο ίδιον ευρύτερο χώρο των κατασκευών, των κτηριακών έργων, των έργων υποδομής.  Πρέπει να έχουμε διακριτούς ρόλους αλλά έχουμε και πολλές κοινες δραστηριότητες και επικαλύψεις. Ιδιαίτερα σε εργασίες μη συνθετες. Θα βρούμε κοινό βηματισμό, θα συνεργαστούμε, θα λύσουμε τα προβλήματα προς όφελος και δικό μας αλλά και της κοινωνίας, της οικονομίας και  των πολιτών. Για έργα και μελέτες άρτια, ασφαλή, ποιοτικά και οικονομικά.     

 

Δεν αμφιβάλω ότι εσυ προσωπικά έχεις καλές προθέσεις. Αλίμονο (και μιλάω ειλικρινά). Απλά, δε μου αποκωδικοποίησες ούτε το κομμάτι της Μελέτης, δηλαδή γιατί οι Δομικοί να μην έχουν δικαίωμα μελετητικού έστω ΜΟΝΟ στην κατηγορία τους στην οποία αποκλειστικά σπούδασαν 4 χρόνια, γιατί οι Τοπογράφοι Μηχ ΤΕ στην κατηγορία των Τοπογραφικών στην οποία αποκλειστικά σπούδασαν 4 χρόνια, και να έχουν οι ΠΜ την οποία ΔΕΝ καλύπτουν κιολας ΓΝΩΣΤΙΚΑ παρά μόνο στο 30% καθώς ούτε φωτογραμμετρία γνωρίζουν ούτε γεωπληροφορική. Ακόμα και αν υπήρχε ΜΟΝΟ 1 μελετητικό που να ανήκει σε ΠΜ, πάλι την ίδια ερώτηση θα έκανα. Το ίδιο ισχύει και για τις υπόλοιπες εργασίες (Η/Μ, κλπ κλπ)

Επίσης υπάρχουν και τα Masters.... που για κάποιο λόγο κανείς δεν αναφέρει...

 

Είτε μας αρέσει είτε όχι αυτή τη στιγμή στο εξωτερικό υπάρχουν οι ειδικεύσεις. "Structural Engineering", "Surveying & Geomatics Engineering" , "Hydraulics Engineering" κ.ο.κ. Δεν ειναι "υποειδικότητες", είναι ειδικότητες. Απλά δεν είναι "υπερειδικότητες" που με +1 έτος σπουδών ανοίγουν πρόσβαση σε 5-7 ειδικότητες.

 

Επίσης πιστεύω ότι π.χ. αν ένας παλιός ΑΜ κάνει τοπογραφικά, να του δίνεται η δυνατότητα να πιστοποιηθεί (εξετάσεις + εμπειρία) και να του δοθεί δικαίωμα για σύνταξη Εξαρτημένων, αλλά όχι δικαίωμα Μελετητικού στην Τοπογραφία, ομοίως ο ΠΜ αν θέλει να κάνει αρχιτεκτονικά να του δίνεται η δυνατότητα να πιστοποιηθεί (εξετάσεις + εμπειρία) αλλά ομοίως όχι για αντίστοιχο μελετητικό κ.ο.κ.

 

@atsalovergas: Ακριβώς... τα 1-2 μαθήματα που κάνουμε "επικάλυψης" είναι για την κοινή γλώσσα σε μια ομάδα έργου και όχι για να δίνουν Ε.Δ.

 

"TEI" Στουτγγάρδης Γερμανίας. Πολιτικών Μηχανικών BACHELOR 7 εξάμηνα ΕΔΩ

"Πολυτεχνική Σχολή" Πανεπιστημίου Στουτγγάρδης Γερμανίας. Πολιτικών Μηχανικών BACHELOR 6 εξάμηνα ΕΔΩ

 

Διαφορά στα Ε.Δ. Εδώ και χρόνια (ακόμα και όταν τα ΤΕΙ ήταν 8 εξάμηνα (Diplom FH) και τα Πολυτεχνεία 10 (Diplom TU)): ΚΑΜΙΑ

 

Υ.Γ.: το "ΤΕΙ" έχει και πιστοποίηση:

"Accreditation: The accreditation council of ASIIN assessed the Bachelor programme in Civil Engineering in an external audit. The programme was successfully accredited. Therefore the course in Civil Engineering corresponds to the high qualitative requirements of the new two stage European education system in polytechnics and universities."
  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

Από ανθρώπους που μιλάνε εν έτη 2014 για "τεχνολόγους" και "υπομηχανικούς" ποιος μπορεί να βγάλει άκρη; Δεν ξέρουν (ή δε θέλουν να ξέρουν) τι έχει γίνει εδώ και 30 χρόνια στην εκπαίδευση, και προσπαθούν να δώσουν και συμβουλές για το τι πρέπει να γίνει...

  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

Από ανθρώπους που μιλάνε εν έτη 2014 για "τεχνολόγους" και "υπομηχανικούς" ποιος μπορεί να βγάλει άκρη; Δεν ξέρουν (ή δε θέλουν να ξέρουν) τι έχει γίνει εδώ και 30 χρόνια στην εκπαίδευση, και προσπαθούν να δώσουν και συμβουλές για το τι πρέπει να γίνει...

Τώρα λοιπόν όχι μόνο δε ΜΠΟΡΟΥΝ να "μη θελουν να ξέρουν", αλλά πρέπει να κοιτάξουν κατάματα ΌΛΟΥΣ τους Μηχανικούς και να τους πουν την ΑΛΗΘΕΙΑ. Όσο κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, τόσο κάποιοι "θα πέφτουν από τα σύννεφα" (και καλά) για το τι γινεται στον κόσμο εδώ και πολλά χρονια ως αυτονόητο....

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το ζητούμενο των τοποθετήσεων (και μάλιστα με τόσο ζήλο) από τους μη ΠΜ για το τι θα πουν ή θα αποφασίσουν οι ΠΜ με τον σύλλογο τους στο παρόν θέμα.

Δηλαδή να τους πω εγώ φροντίστε και τα επαγγελματικά δικαιώματα των ΑΜ? Ή των ΤΕ?

 

Ας ζητήσουμε τότε να έχουμε δικαίωμα να λάβουμε μέρος στις διαδικασίες τους και να έχουμε και δικαίωμα ψήφου για τις αποφάσεις τους για την ειδικότητα τους.

 

Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα, εκτός κι αν λέμε για να βγάλουμε απωθημένα και μόνο ….

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.