Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΣΠΜΕ: Ανακοίνωση για τα Επαγγελματικά Δικαιώματα, Προγραμματισμός Περιφερειακών Συνελεύσεων


Engineer

Recommended Posts

Τα ίδια ξανά και ξανά.

Γυρνάμε πάλι στα ΚΑΤΕ 1970, ΚΑΤΕΕ 1977, ΤΕΙ 1983, ΑΤΕΙ 2001.

44 χρόνια, ρουσφέτια, παραλογισμός, απαξίωση, σπατάλη πόρων υλικών και ανθρώπινων, έλλειψη μεσαίων στελεχών, αλληλοκάλυψη, κορεσμός, σύχιση, αδιέξοδο.

Η εποχή των "φίλων" των τεχνολόγων υπουργών, η εποχή των ψεύτικων υποσχέσεων, των δήθεν αναβαθμίσεων, των κάλπικων ορισμών, της κοροιδίας και της απάτης.

Και στην πράξη, στην παραγωγή, στην οικονομία ανεργία, υποβάθμιση, υποαπασχόληση, απαξίωση, χαμένα χρόνια, χαμένες ζωές για ΟΛΟΥΣ.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Μιλάς πάλι για ΑΤΕΙ ενώ σου έχουν αναφέρει δεκάδες φορές πως δεν υπάρχουν ΑΤΕΙ, μόνο ΤΕΙ. Είπαμε άγνοια νόμου δεν επιτρέπεται. Και μετά μιλάς για ρουσφέτια. Το γεγονός πως έχουν μείνει οι Μηχανικοί ΤΕ χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα από το 1983, 31 χρόνια τώρα, φυσικά και δεν είναι ρουσφέτι στο ΤΕΕ, είναι ρουσφέτι στους Μηχανικούς ΤΕ επειδή μέρος του προγράμαμτος σπουδών είναι και ο Μαζοχισμός Ι και ΙΙ -αλυσίδα (και μαστίγιο μαζί).

Edited by stayros
Link to comment
Share on other sites

Δεν επιθυμώ να σε "στριμώξω" αλλά επειδή ανέφερες για "προ", "μετά", "μελλοντικούς" κλπ...
το Πρόγραμμα Σπουδών που αναφέρθηκα για τους ΤΜ είναι του 1973.... πολύ πιο πρόσφατο από το μέχρι πρόσφατα σε ισχύ νόμο του 1930. Επίσης είναι και παρόμοιες χρονολογίες με τα ΚΑΤΕΕ που χρησιμοποιούνται ως "επιχείρημα"....

 

http://anotata-tei.blogspot.gr/2009/01/5-35.html

 

 

 

Τα ίδια ξανά και ξανά.

Γυρνάμε πάλι στα ΚΑΤΕ 1970, ΚΑΤΕΕ 1977, ΤΕΙ 1983, ΑΤΕΙ 2001.

44 χρόνια, ρουσφέτια, παραλογισμός, απαξίωση, σπατάλη πόρων υλικών και ανθρώπινων, έλλειψη μεσαίων στελεχών, αλληλοκάλυψη, κορεσμός, σύχιση, αδιέξοδο.

Η εποχή των "φίλων" των τεχνολόγων υπουργών, η εποχή των ψεύτικων υποσχέσεων, των δήθεν αναβαθμίσεων, των κάλπικων ορισμών, της κοροιδίας και της απάτης.

Και στην πράξη, στην παραγωγή, στην οικονομία ανεργία, υποβάθμιση, υποαπασχόληση, απαξίωση, χαμένα χρόνια, χαμένες ζωές για ΟΛΟΥΣ.

Ξεπατικώσαμε το γερμανικό συστημα εκπαίδευσης αλλά λειτούργησε η ελληνική πατέντα. Αλλιώς δε θα υπήρχε σύγχιση. Αν τα ΤΕΙ δεν έπρεπε να παράγουν μηχανικούς, θα έπρεπε να μη λειτουγούν σε αυτά τα πρότυπα. Αφού λοιπόν είναι δομημένα σε πρότυπα παραγωγής αυτών  των ειδικοτήτων μηχανικων όπως ακριβώς στο εξωτερικό, την κοροιδία την έφαγαν αποκλειστικά οι ΤΕ

 

Τα κατώτερα, ανώτερα και μεσαία στελέχη προκύπτουν στην αγορά εργασίας σε συνδυασμό με τα τυπικά προσόντα και όχι στα θρανία αποκλειστικά.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Η σχολή ΑΤΜ μέχρι το 1974 ήταν Ανωτάτη σχολή των Πολυτεχνείων και ήταν τέσσερα χρόνια από την εποχή της ίδρυσης  το 1930.

Ο  Nόμος 4663 ψηφίστηκε στις αρχές του Mάη του 1930.

O Nόμος αυτός αναφέρεται στο δικαίωμα άσκησης του επαγγέλματος του Πολιτικού Mηχανικού, του Aρχιτέκτονα και του Tοπογράφου Mηχανικού, με τους δύο τελευταίου κλάδους να εμπεριέχονται στον πρώτο, χωρίς να περιγράφει με σαφήνεια τις επαγγελματικές δυνατότητες δραστηριότητας των παραπάνω κλάδων.

Αμέσως μετά από σχεδόν ένα μήνα προς τα τέλη του Iούνη 1930, δημοσιεύεται ο Nόμος 4785 με τον οποίο αναπροσαρμόζεται η Σχολή Tοπογράφων Mηχανικών και μετονομάζεται σε Σχολή Aγρονόμων και Tοπογράφων Mηχανικών, ενώ αυξάνεται η διάρκεια σπουδών από 3 σε 4 χρόνια.

 

Τα τέσσερα χρόνια των σχολών ΑΤΜ από το 1930 έως το 1974, οπότε έγιναν πέντε,  τι σχέση έχουν με τις σχολές ανώτερης εκπαίδευσης που έγιναν αδικαιολόγητα και ρουσφετολογικά σταδιακά ανώτατες από το πουθενά και στο πουθενά.

 

Η συζήτηση ξέφυγε από το θέμα της δημοσίευσης.

 

Μια τελευταία εύλογη, τίμια, καθαρή πρόταση με οριστική λύση. 

 

Κατάργηση των ΤΕΙ και μετατροπή τους αυτόνομες ή με συμπτύξεις ή συγχωνεύσεις σε πολυτεχνικές σχολές. Για τους απόφοιτους μέχρι σήμερα θα βρεθέι η καλύτερη λύση στη βάσησχολής, σπουδών, εμπειρίας, μεταπτυχικών κτλ.

 

ή σαφής καθορισμός τους ως ανώτερες σχολές μεσαίων στελεχών με διακριτούς ρόλους, αντικείμενο, αποστολή και επαγγελματικά δικαιώματα.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

.

 


@2016

"ή σαφής καθορισμός τους ως ανώτερες σχολές μεσαίων στελεχών με διακριτούς ρόλους, αντικείμενο, αποστολή και επαγγελματικά δικαιώματα."

 

Υπάρχουν ανώτερες και λοιπές σχολές ήδη. Αλλά αυτές δεν  ειναι τα ΤΕΙ (βλ. ΕΠΠ)

 

Γνώμη μου: το ΤΕΕ πρέπει να πιστοποιεί ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ (τεχνιτες κλπ κλπ) για να είναι και πάλι βιώσιμο αλλά να υπάρχει και έλεγχος.!

Τα ΤΕΙ θα γίνουν όπως στη Γερμανία. Μια χαρά ξεκάθαρο ρόλο  έχουν.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Μια τελευταία εύλογη, τίμια, καθαρή πρόταση με οριστική λύση. 

 

Κατάργηση των ΤΕΙ και μετατροπή τους αυτόνομες ή με συμπτύξεις ή συγχωνεύσεις σε πολυτεχνικές σχολές. Για τους απόφοιτους μέχρι σήμερα θα βρεθέι η καλύτερη λύση στη βάσησχολής, σπουδών, εμπειρίας, μεταπτυχικών κτλ.

 

ή σαφής καθορισμός τους ως ανώτερες σχολές μεσαίων στελεχών με διακριτούς ρόλους, αντικείμενο, αποστολή και επαγγελματικά δικαιώματα.

 

 

1) Πως εννοείς τα μεσαία στελέχη? Αν εννοείς ως τέτοια τους εργοδηγούς,τότε σύμφωνα με το ΕΠΠ (κατηγορία 5) αντιστοιχούν στα διπλώματα των ΕΠΑΛ. Αν εννοείς τους μηχανικούς (επίπεδο 6),τότε αυτό έγκειται στην κρίση της κάθε εργοδοσίας.

 

2) Για ποιόν ακριβώς λόγο να καταργηθεί ο τεχνολογικός τομέας των ΑΕΙ?

 

3) Θεωρώ οτι πρέπει να χαλαρώσουμε λίγο και αν έχουμε προτάσεις,αυτές πρέπει να τεθούν ως βελτιώσεις στην υπάρχουσα πρόταση του ΤΕΕ,όπως προβλέπει ο νέος νόμος.

 

 

Γνώμη μου: το ΤΕΕ πρέπει να πιστοποιεί ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ (τεχνιτες κλπ κλπ) για να είναι και πάλι βιώσιμο αλλά να υπάρχει και έλεγχος.!

 

+1

Edited by atsalovergas
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

αφου ξεκαθαρίσαμε το θέμα με τις εισφορές του ΤΣΜΕΔΕ και εξασφαλίσαμε το ότι θα έχουμε την ασφαλιστική ενημερότητα και κατ'επεκταση την δυνατότητα να ασκούμε το επάγγελμα του Μηχανικού, τώρα βαλθηκαν (ποιοί άραγε) να μας βάλουν να μοιράσουμε και τις δουλειες.

 

Μην σπρωχνετε, υπαρχουν δουλειες για ολους.

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά ας σοβαρευτούμε λίγο, σε λίγο θα "τσακωνόμαστε" για το ποιός την έχει πιό μεγάλη....

 

Δεν γράφω για να υπερασπιστώ κάνεναν, αλλά παρακολουθώντας την συζήτηση βλέπω ότι βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος. Κάθε σοβαρός επιστήμονας Π.Ε. ή Τ.Ε. καταλαβαίνει (και είναι πολύ αυτοί και ας μην γραφουν στο φόρουμ) ότι οι άνωθεν ξέρουν να χειρίζονται πολύ καλά το παιχνίδι του διαίρει και βασίλευε. Προσέχετε τί γράφετε γιατί όπως αποδείχτηκε σε άλλο θέμα μας διαβάζουν οπότε μήν τους δίνετε "πατήματα" για περισσότερη διχόνοια.  

 

Τόσα χρόνια πέρασαν όταν ήταν παχίες οι αγελάδες που μπορούσαν να γίνουν πολλές  μεταρρυθμίσεις και με μικρό "κόστος", αλλά τίποτα μόνο χάϊδεμα αυτιών είχαμε και προς τους μέν και προς τους δέ.  

 

Απο την στιγμή που δέν υπάρχει αντικείμενο όσες αλλαγές και να γίνουν θα πέσουν στο κενό, προσωπικά ας γίνουν όλοι ένα και όλοι όλα, εξάλλου ένας διπλωματούχος βαράει καλύτερα τις μύγες απο ένα πτυχιούχο....

 

Χωρίς αντικείμενο, με εκατομμύρια στην ανεργία, με μία ανάπτυξη που έχει καταντήσει άγνωστη λέξη, με τόσες φοροεπιδρομές, εισφοροληστείες και εξαθλίωση είναι λυπηρό να αναλωνόμαστε σε κοκορομαχίες. Πρέπει να συσπειρωθούμε όλοι μαζί και να διεκδικήσουμε ουσιαστικά το δικαίωμα στην εργασία και ο ΣΠΜΕ ας γράφει ότι θέλει.

 

Άλλοι είναι το πρόβλημα και όχι όλοι εμείς, όσο πιο γρήγορα το καταλάβουμε τόσο πιο γρήγορα θα "ξελασπώσουμε".

 

Γιατι όπως είπε κάποιος φίλος σε ερώτηση μου αν θα πρέπει να αλλάξουμε επάγγελμα ή χώρα μου απάντησε οτι σε λίγο θα πρέπει να αλλάξουμε Ήπειρο.... 

  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

Γερμανία. Εδώ είμαστε πενταπλάσιοι, σε αναλογία, μηχανικοί σε μια οικονομία χωρίς βιομηχανία, χωρίς κανόνες, με δημόσιο διαλυμένο.

 

Αν τα πράγματα ήταν ομαλά, πιστεύει κανένας σοβαρά ότι θα συζητούσαμε για διαφορές μεταξύ μας;

Δεκάρα δεν θα δίναμε για τη σχολή που έχει τελειώσει ο καθένας.

Στην άσκηση του επαγγέλματος μας καθημερινά  μας ενδιαφέρει ο καθένας από εμάς τι σχολή και τι σπουδές έχει κάνει τυπικα; ή μας ενδιαφέρουν οι ικανότητες, η εμπειρία, το ταλέντο, οι γνώσεις κτλ; στη συνεργασία μας καθημερινά υπάρχει κάποιο πρόβλημα; εμένα η εμπειρία μου και τα βιώματά μου λένε όχι κατηγορηματικά.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Τόσα χρόνια γίνεται η προσπάθεια απο τις εκάστοτε κυβερνήσεις να αντιγράφούν συστήματα άλλων ευρωπαϊκών κρατών αλλά και να  προσαρμοστούν κατα το δοκούν στην ελλήνική πραγματικότητα, λές και εμείς είμαστε ανίκανοι να φτιάξουμε ένα δικό μας που να λειτουργεί για όλους. Ή τουλάχιστον αν θέλουν να αντιγράψουν ένα ξένο σύστημα π.χ. γερμανίας, γαλλίας, ιταλίας, αγγλίας κτλ. ας το κάνουν αλλά να το πάρουν πακέτο με όλα τα καλά και τα κακά και όχι κόψε ράψε με ότι μας συμφέρει. Π.χ. θέλεις το γερμανικό μοντέλο  φρόντισε να έχεις και την αντίστοιχει βιομηχανία, αντίστοιχες αμοιβές κ.α.

 

Άλλα επειδή εδώ είναι μπανανιστάν ή φραπεδιστάν όποιο σας αρέσει, ας φροντίσουμε τα του όικου μας συλλογικά απομονώντας τα λαμόγια και σιγα σιγά θα τρέξει το νερό στο αυλάκι... 

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.