Μετάβαση στο περιεχόμενο

Θεσσαλονίκη: Στην αφετηρία το τελεφερίκ για το Σέιχ Σου


Engineer

Recommended Posts

Ξεκινά η μελέτη για την εγκατάσταση τελεφερίκ, που θα συνδέσει την παραλιακή ζώνη της Θεσσαλονίκης με την Άνω Πόλη και το περιαστικό δάσος του Σέιχ Σου. Στόχος να λειτουργήσει το 2015.

 

 

Το πράσινο φως για την ανάθεση μελέτης σε εμπειρογνώμονα για την εγκατάσταση τελεφερίκ στη Θεσσαλονίκη άναψε η Οικονομική Επιτροπή του δήμου κατά τη διάρκεια της προχθεσινής της συνεδρίασης.

 

Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Αστικού Περιβάλλοντος Ανδρέα Κουράκη, πρόκειται ουσιαστικά για το τελευταίο βήμα, που έπρεπε να γίνει προκειμένου να προχωρήσουν οι διαδικασίες για το εν λόγω έργο. «Μετά από δύο αναβολές πέρασε το θέμα από την Οικονομική Επιτροπή για την ανάθεση της μελέτης. Έως το τέλος Αυγούστου αναμένουμε τα αποτελέσματα της μελέτης για τους περιβαλλοντικούς όρους και για τα οικονομοτεχνικά στοιχεία για το έργο» τόνισε ο κ. Κουράκης, μιλώντας στη Voria.gr. Όπως ανέφερε, «έως το τέλος του 2014, η νέα δημοτική αρχή θα λάβει την απόφαση για τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να υλοποιηθεί το έργο». «Μέσα στο 2015 είναι να δυνατόν να προκηρυχθεί ο διαγωνισμός και να δημοπρατηθεί, έτσι ώστε μέσα στη χρονιά να έχουμε το τελεφερίκ στην πόλη» υπογράμμισε.

Στόχος είναι το τελεφερίκ να συνδέσει την παραλιακή ζώνη της Θεσσαλονίκης με την Άνω Πόλη και το περιαστικό δάσος του Σέιχ Σου. Αφετηρία προτείνεται το πάρκο της ΧΑΝΘ και ως σημείο τερματισμού η είσοδος του θέατρου Δάσους.

Η διαδρομή θα διατρέχει τον χώρο της ΔΕΘ (κατά μήκος του δρόμου που ενώνει την κάτω πύλη (ΧΑΝΘ) με την άνω πύλη (ΑΠΘ), τον χώρο του πανεπιστημίου από την άνω πύλη της ΔΕΘ μέχρι το Τελλόγλειο Ίδρυμα, μικρό τμήμα του οικισμού βόρεια από το Τελλόγλειο και στη συνέχεια τη δημόσια αναδασωτέα έκταση του δάσους.

 

Βάσει της πρότασης, το συνολικό μήκος των συρματόσχοινων της εγκατάστασης υπολογίζεται σε 1800 μ. η υψομετρική διαφορά αφετηρίας-τέρματος είναι περίπου 145 μέτρα και ο χρόνος για να διανυθεί η απόσταση, εκτιμάται σε 6-8 λεπτά. Σύμφωνα με τον κ. Κουράκη, το κόστος κατασκευής του τελεφερίκ υπολογίζεται σε 8 εκατομμύρια ευρώ περίπου, είναι απολύτως ανταποδοτικό, η ετήσια συντήρησή του αναμένεται να κοστίζει περίπου 350.000 ευρώ και η κατασκευή του μπορεί να ολοκληρωθεί σε 6-8 μήνες, είτε με σύμβαση παραχώρησης, είτε με τη σύμπραξη του δήμου με ιδιώτες επενδυτές.

 

Ο ίδιος τονίζει πως το τελεφερίκ μπορεί να χρησιμοποιηθεί, εκτός από συγκοινωνιακό έργο με προφανείς ευεργετικές περιβαλλοντικές κυκλοφοριακές επιπτώσεις και ως τουριστικό αξιοθέατο για την Θεσσαλονίκη, καθώς κατά την ανάβαση οι τουρίστες θα μπορούν να βλέπουν τα Ανατολικά Βυζαντινά Τείχη, το Επταπύργιο, την Ακρόπολη, το διατηρητέο οικισμό-στολίδι της Πάνω Πόλης με τους Βυζαντινούς ναούς και τις διαχρονικές της μνήμες και σταδιακά ανεβαίνοντας θα έχουν πανοραμική εικόνα της πόλης, του δάσους, του λιμανιού και της θάλασσας, μέχρι τον Όλυμπο.

 

Για την εγκατάσταση και λειτουργία τελεφερίκ στην πόλη της Θεσσαλονίκης έχουν ληφθεί οι εγκρίσεις από όλους τους άλλους φορείς (αρχαιολογική και δασική υπηρεσία, Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας κλπ.).

 

Πηγή: http://www.voria.gr/...87683&cat=10005

 

Click here to view the είδηση

Link to comment
Share on other sites

 

μετρό, υποθαλάσσια, βαρκάκια, τελεφερίκ.

Δε θα ξέρουμε που να πρωτομπούμε...

σταυρε... σταυρε

 

ξεχασες το ...τραμ :grin: :grin: :grin:

 

monkey1.jpg

 

 

και τα...πα'ι'τονια

[σορρυ...δεν μπορεσα να κανω επικολληση...]

 

%CF%80%CE%B1%CE%B9%CF%84%CF%8C%CE%BD%CE%B9.jpg

Edited by terry
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Καλά δεν θα ενοχληθεί η χλωρίδα και η πανίδα της περιοχής;

Τουλάχιστον τα πουλιά της περιοχής;

Επίσης στο φυσικό περιβάλλον να στηθεί μια τέτοια κατασκευή δεν επηρεάζεται; Δεν παραβιάζεται το άρθρο 24 περί φυσικού περιβάλλοντος, αν δεν κάνω λάθος; Πάνω σε αυτό το άρθρο το Συμβούλιο της Επικρατείας δεν καταργεί όλες τους νόμους περί της οικοδόμησης, τακτοποίησης,κλπ; Που είναι οι ΟΙΚΩΛΟΓΟΙ της Θεσσαλονίκης τουλάχιστον, για να μην αναφέρω και της Αθήνας, κλπ (βλέπε κάτοικους Αμαρουσίου) για να το καταγγείλουν; 

Link to comment
Share on other sites

Καλά δεν θα ενοχληθεί η χλωρίδα και η πανίδα της περιοχής;

 

Η χλωρίδα και η σανίδα θα προσαρμοστεί σιγά σιγά θέλει δεν θέλει.. Εγώ λέω το άλλο: 6-8 λεπτά, 6-8 μήνες κατασκευής, τυχαίο;;.. Μετρό Θεσσαλονίκης 1988 - ∞ ! Για γέλια και για κλάματα.. :D

Link to comment
Share on other sites

Πως κάνετε έτσι

Το έργο είναι μεγαλόπνοο και βλέπει στο μέλλον (κάπου 2α Παρουσία και βάλε)

Όταν θα τελειώσει η ηλεκτροκίνηση της γραμμής Αθήνα Θεσσαλονίκη (1976 - ∞ ... βλ. & σήραγγα Καλλίδρομου) και θάρχονται οι Αθηναίοι σε τρεις ώρες για φραπέ στην παραλία (αφού Πειραιά δεν πάνε) να μη δουν και το Σειχ Σου από ψηλά? Χρειάζονται πολλά μεταφορικά μέσα στην πόλη και (μην το ξεχνάμε) πρόσθετες (επ)εκτάσεις στην παραλία. Ασε που υποψιάζομαι ότι τα ΜΜΜ τα έχουν καπαρώσει οι Κινέζοι και τους ενέπνευσε το Σειχ-Σου λόγω "δράκου".

..

σαλονίκη 7014

καραβάκια με δράκο

διακρίνονται ο Λευκός Πύργος (όπως αντικαταστάθηκε), το μνημείο στα αγγούρια καρύστου, ο πύργος του ΟΤΕ πάνω από το νέο κτίριο της Χελέξπο, το Μακεδονία Παλάς(ε), και δεξιά η ξενοφόρα. (το τελεφερικ δεν έχει τελειώσει)

post-54574-0-62838800-1406435993.jpg

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Οποιος θελει του βαζω στοιχημα οτι το 2020 δε θα εχει μπει ουτε βιδα για το εν λογω εργο.

 

Μα καλα ποσο υποτιμουν την νοημοσυνη μας. Ακομα και τωρα συνεχιζουν να μας δουλευουν μπροστα στα μουτρα μας.

Ας βρουν πρωτα τα κονδυλια να ξεπληρωσουν τα χρεη του "ατσαλακωτου" και βλεπουμε...

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.