Μετάβαση στο περιεχόμενο

Προσχέδιο Π.Δ. για τα επαγγελματικά δικαιώματα Αποφοίτων ΤΕΙ


Recommended Posts

Επειδη αναφερθηκε σε καποιο σημειο περι Δεσμων και Ιατρικης..

Συγνωμη αλλα εγω γνωριζω πολλες περιπτωσεις παιδιων που εγραφαν 19 μαθηματικα και 15 πχ βιολογια. Γιατι??? Γιατι πολυ απλα δεν μπορουσαν να θυμουνται παπαγαλια καθε κομα, τελεια, υποσημειωση, υποσελιδο, παραπομπη κλπ κλπ που απαιτουσαν.. Και ρωταω, αυτος ειναι δεικτης ικανοτητας καποιου να γινει γιατρος???

Αντιστοιχα λοιπον και στη δικη μας σχολη, επι εποχης δεσμων, φυσικες και χημειες απαιτουσαν παπαγαλιες αν καποιος ηθελε να περασει πχ στο ΕΜΠ.. Θυμαστε τις βασεις??? Επρεπε να μαθεις πχ ολη τη θεωρεια της φυσικης απ'εξω..

Εγω δεν μπορουσα να το κανω.. δεν ημουν καλος και δεν ειμαι ακομα στην παπαγαλια.. Και οι δασκαλοι μου λεγανε, εσυ καλα τα καταλαβαινεις και καλα τα εκφραζεις, αλλα δεν φτανει αυτο για να περασεις..

Και η απορια μου, ακομα και σημερα ειναι, δηλαδη εσυ κυριε Χ που ηξερες τι ελεγε το βιβλιο στη σελιδα 164, στην τριτη παραγραφο, μετα το δευτερο κομμα της τεταρτης προτασης, εισαι πιο ικανος απο μενα να ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αυτα που λες???

Ελπιζω να με πεισει καποιος πως η απαντηση ειναι ΝΑΙ ειναι..

Γιατι τοτε τουλαχιστον θα μπορω να πω στον εαυτο μου, ρε Πανο δεν ησουν αρκετα καλος και εξυπνος να μπεις στο ΕΜΠ (πχ)..

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, χωρίς καμια διάθεση αντιπαράθεσης, ποτέ δεν αρκούσε η παπαγαλία για να μπεις στις σχολές του Πολυτεχνείου. Και άμα παπαγαλήσει κάποιος τί θα καταλάβει? Θα γράψει μόνο θεωρία και αυτό είναι προς συζήτηση γιατί πιθανόν να μην αντιληφθεί σε ποια ακριβώς σελίδα του βιβλίου, όπως λες και συ, είναι η απάντηση. Ούτε τη βάση δεν πιάνεις έτσι. Τώρα οι λογικές ότι οι έξυπνοι μπήκαν στο Πολυτεχνείο και οι χαζοί στα ΤΕΙ είναι για γέλια, καθότι παίζουν ρόλο πολλά πράγματα. Γνώμη μου όμως είναι ότι μπήκαν αυτοί που τη δεδομένη χρονική περίοδο της προετοιμασίας για τις εξετάσεις κουράστηκαν περισσότερο, τουλάχιστον η εμπειρία μου αυτό λέει.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω!!! Αλλα γιατι η παπαγαλια να αποτελει και αυτη ενα κρικο στην αλυσιδα της επιτυχιας.. Μαθηματικα κατεω.. Φυσικη κατεω... Παπαγαλια εν κατεω.. :)

 

Ειμαι χαζος ή ανικανος να σπουδασω στο πολυτεχνειο??? (το θετω πολυ απλοΐκα βεβαια)

Link to comment
Share on other sites

Δες το σαν τεστ μνήμης. Η μνήμη είναι απαραίτητη για να έχεις καλή αντίληψη. Όποιος είναι προικισμένος μ' αυτή είναι πολύ τυχερός. Αν δεν είσαι απ' τους τυχερούς, την καλλιεργείς. Συμφωνώ μαζί σου ότι η παπαγαλία πρέπει να περιορίζεται αλλά και με ο choutos το εκφράζει πολύ σωστά. Αν δεν είσαι προικισμένος με πολύ καλή μνήμη όπως άλλωστε οι περισσότεροι από εμάς τότε μόνο η συστηματική και επίπονη δουλειά και όχι μόνο στις τελευταίες τάξεις του λυκείου θα φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Για να το κάνεις αυτό πρέπει να έχεις και κατάλληλη ψυχολογία και οικογενειακή στήριξη και προσήλωση στο στόχο και μερικά ακόμα πραγματάκια. Όποιος, όπως και με τη μνήμη, έχει υψηλό iq έναντι του μέσου όρου, έχει ένα σοβαρό πλεονέκτημα. Αλλά αυτές είναι εξαιρέσεις του κανόνα. Ο μέσος μαθητής έχει μια μέση μνήμη και ένα μέσο iq και αυτό που καλείται είναι να γράψει καλύτερα απ' τους υπόλοιπους μέσους μαθητές.

Link to comment
Share on other sites

Αλλο καλη μνημη και αλλο παπαγαλια νομιζω.. Θυμαμαι αρκετα καλα.. Αλλα αλλο να θυμασαι και να κατανοεις πραγματα και αλλο να θυμασαι το κομα και την τελεια κλπ κλπ κλπ..

 

Αλλα δεν θελω να απομακρυνουμε την κουβεντα απο τον αρχικο της σκοπο

Link to comment
Share on other sites

Μιλώντας για τον εαυτό μου πάντα, ποτέ δεν αποστήθισα τελείες και κόμματα. Ούτε και γενικά νομίζω ότι αυτό είναι κριτήριο για να κόψει μονάδες ένας βαθμολογητής. Τώρα αν ένα κείμενο έχει ασυνέχεια στη δομή του είναι άλλο πράγμα, αλλά για αυτό πιστεύω ότι η καλή μνήμη αρκεί και δεν χρειάζεται να καταφύγει κανείς στην αποστήθιση.

Link to comment
Share on other sites

H παπαγαλία δεν βοηθάει πολύ στα πρακτικά μαθήματα.Τουλάχιστον αυτά που έδωσα εγώ Φυσική,Χημεία,Μαθηματικά.Αυτοί που έδιναν για Ιατρική με τις δέσμες δεν έδιναν Μαθηματικά αλλά Βιολογία.Με το καινούριο σύστημα η Βιολογία έγινε πολύ πιο εύκολο και βατό μάθημα σε σχέση με πριν.

Στα δε Μαθηματικά είχες αποκλειστικά ασκήσεις.Φυσική , Χημεία ήταν 50-50.

Παλαιότερα δε, οι Πανελλήνιες ήταν αδιάβλητες ενώ τώρα τελευταία ακούστηκαν διάφορα.Εγώ τις θεωρώ και αξιοκρατικές.Ο Χάρης π.χ. δε τις θεωρεί αξιοκρατικές.

Για μένα το παλαιότερο σύστημα των δεσμών θα γινόνταν αξιοκρατικότερο εάν

1) Δεν υπήρχαν παλιοί απόφοιτοι που κρατούσαν μαθήματα γιατί χρόνο με το χρόνο τα θέματα δεν είχαν τον ίδιο βαθμό δυσκολίας

2) Π.χ. αντί για 1 μέρα εξέτασης στη Φυσική να ήταν 3 ( τη μία Μηχανική την άλλη ηλεκτρισμός κλτ και την τρίτη θερμοδυναμική-ταλαντώσεις κτλ.Ή αντίστοιχα στα Μαθηματικά.

Και αυτό γιατί κάποιος μπορεί να ήξερε καλά ένα κεφάλαιο και να μην είχε διαβάσει καθόλου το άλλο.

Θα έλεγα προφορικές εξετάσεις ή εξετάσεις εισαγωγής στα Πανεπιστήμια δεν είναι καλές και αξιοκρατικές λύσεις για τη χώρα μας , για ευνόητους λόγους.

Προσωπικά δεν διάβαζα πολύ αλλά μου αρκούσε το μάθημα στο φροντιστήριο για τις ασκήσεις.Το ίδιο π.χ. και το βαπτιστήρι που έδωσε με το καινούριο σύστημα.Μπάλα προπονήσεις ,διάβασμα στο διάλειμα και ότι έπιανε στο μάθημα.

Από την άλλη η μικρή μου αδερφή έλιωσε στο διάβασμα δύο χρόνια , αν και θεωρητική κατεύθυνση ,που θεωρητικά την ευνοεί η παπαγαλία, έγραψε γύρω στο 17 και όχι 18,5 ή 19.Ακόμη και τα αρχαία ή η Ιστορία χρειάζεται κάποια αντίληψη για τις συνδυαστικές ερωτήσεις ή τις ερωτήσεις κρίσης.

Η αντίληψη, κριτική ικανότητα,μνήμη ξεχωρίζει και τους καλούς γιατρούς.Ο καλός γιατρός θα πρέπει να συνδυάσει και να θυμάται πολλά από αυτά που είχε διαβάσει πριν από χρόνια.Αυτό φαίνεται ιδίως σε αυτούς που κάνουν διάγνωση.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν να ζητήσω συγγνώμη από τους συναδέλφους αν κάποιες φορές έχω έντονο ύφος στα posts μου στο εν λόγω topic!!!που θα πάει, θα το καταφέρω.

Τώρα όσον αφορά στις πανελλήνιες παίζουν πολλά ρόλο.

Εγώ ήμουν από τους "άτυχους" στους οποίους εφαρμόστηκε για 1η φορά το νέο σύστημα πανελληνίων.

Στα μαθηματικά Γενικής ,κατεύθυνσης έγραψα πάρα πολύ καλά!το ίδιο και φυσική και χημεία ΓΠ και κατεύθυνσης.

Τι να σου κάνω όμως που στα Νέα Ελληνικά ,Ιστορία ,Θρησκευτικά και λοιπά μαθήματα δεν τα πήγαινα ποτέ καλά????ήμουνα βλάκας και δεν άξιζα πολυτεχνείο επειδή δεν θυμόμουνα πότε έγινε η μια μάχη και πότε η άλλη???ή ποιος έγραψε τον δωδεκάλογο του γύφτου?Δεν νομίζω!και η ΠΑΙΔΕΙΑ γενικότερα εκπροσωπεί κάθε φορά μικροπολιτικά συμφέροντα!βλέπε την βάση του 10 που την μια χρονιά ισχύει και τη άλλη καταργείται!την μια χρονιά 14 μαθήματα για πανελλήνιες και σήμερα 9 ή 6 αν δεν κάνω λάθος.Οι φιλόλογοι μας και οι γιατροί μπορούν να μεταπηδούν από την θεωρητική κατεύθυνση στις θετικές επιστήμες ή σε μια άλλη κάνοντας απλά ένα μάθημα οικονομίας.ΕΙΝΑΙ δίκαιο????τα φιλολογικά μαθήματα είναι τα ίδια με ου 2ου επιστ. πεδίου????Αυτά είναι τα σφάλματα τα οποία δεν φταίμε εμείς.Άλλοι έχουν αποφασίσει για εμάς πριν από εμάς.

Απλά εμείς εδώ είμαστε και κουβεντιάζουμε σαν συνάδελφοι και όχι σαν εχθροί με υποψίες του στιλ αν πάρουν τα ΤΕΙ δικαιώματα θα μας φάνε το ψωμί.δεν είναι έτσι και το γνωρίζετε!όλοι μας να ζήσουμε αρμονικά θέλουμε δίχως αυτές τις υπόνοιες που έχουν αφήσει να διαιωνίζονται εδώ και χρόνια οι κυβερνήσεις έχοντας εν ομηρία τα επ. δικαιώματα των ΤΕΙ!

Συνάδελφοι είμαστε όλοι μας.Ποιος ο λόγος να λογομαχούμε εδώ και τόσο καιρό???Γιατί υπάρχουν κάποια κολλημένα μυαλά που μας θέλουν να λέμε ευχαριστώ για ένα ξερό κομμάτι ψωμιού που μας δίνουν εδώ και τόόόσα χρόνια?

Οι απαιτήσεις σε ενέργεια έχουν αλλάξει πάρα πολύ για να μιλάμε ότι αυτά που έχουμε είναι αρκέτα!Το ίδιο ήταν το ΄60 που οι γονείς μας είχαν μια λάμπα για να διαβάζουν και μία σόμπα για να ζεσταίνονται και το ίδιο είναι και σήμερα?

Αυτά ας σκεφτούμε και μετά να λέμε πως τα 75 Κw είναι αρκετά και οι 40.000 θερμίδες αρκετές για μια οικοδομή μέχρι τα 3 χρόνια για έναν ελ. επαγγελματία.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω πλέον πειστεί πως το ΤΕΕ μας δουλεύει όλους κ ενδιαφέρεται μόνο για τη πάρτη του κ τους ημέτερους του. Απλά για να καταφέρει να τα κάνει τόσο αλαλούμ στα επαγγελματικά θέματα των Μηχανικών ΠΕ, χρησιμοποιεί τους Μηχανικούς ΤΕ ως φόβητρο. Με την προπαγάνδα του κ των φερέφωνων του πχ ένας Μηχανολόγος ΠΕ δε βγαίνει από τα ρούχα του που μπορεί να του πάρει δουλειές νόμιμα ένας Ηλεκτρολόγος ΠΕ κ το ανάποδο. Ούτε προβληματίζεται όταν βγαίνουν Μηχανολόγοι Μηχανικοί ΠΕ που δεν έχουν διδαχθεί καν Μετάδοση Θερμότητας βλ ΜΠΔ*. Απλά τον νοιάζει το ΤΕΕ να φροντίσει να μην πάρουν τα πρέποντα επ. δικαιώματα οι Μηχανικοί ΤΕ. Το ίδιο δε συμβαίνει με τους αρχιτέκτονες; Τους τοπογράφους; Για αυτό κ τσιρίζει ο Αλάβανος τώρα που η κυβέρνηση προωθεί τα ΠΔ. Γιατί αν δικαιωθούν οι Μηχανικοί ΤΕ κ αποκτήσουν επαγγελματικά δικαιώματα αντάξια των σπουδών τους θα πρέπει να βρεί άλλη δικαιολογία, άλλο φόβητρο για να κρατάει τους Μηχανικούς ΠΕ σε τάξη κ να μην αρχίσουν να διαμαρτύρονται μαζικώς για τη κατάσταση που επικρατεί στο επάγγελμα. Κ αυτό δεν είναι εύκολο...

 

* ZaHoYs αν δεις καλά τη δημοσίευση μου για τους ΜΠΔ θα δεις πως 3 μαθήματα από επιλογής έγιναν υποχρεοτικά κ 3 μαθήματα προστέθηκαν στο πρόγραμμα σπουδών τους. Ένα από αυτά που προστέθηκαν ήταν κ η Μετάδοση Θερμότητας. Που σημαίνει πως μέχρι την αλλαγή τους προγράμματος κανείς ΜΠΔ δε διδάχθηκε Μετάδοση Θερμότητας

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω μια απορία νομικού περιεχομένου..Και εδω αναφερθηκε αλλά και εγώ τοχα ακούσει από αλλου πως αποφοιτοι των αντιστοιχων Τει ξένων χωρών όπως η Γερμανία, με 3.5 χρόνια σπουδών γράφονται κανονικά στο ΤΕΕ..ΑΥτό δεν μπορεί να αποτελέσει νομικά πάτημα και για τα Τει τα δικά μας???Αν κάποιος προσφυγει π.χ. στο ΣτΕ εννοείται..

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.