Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εγκατάσταση συστημάτων POS σε μηχανικούς


Recommended Posts

  • Απαντήσεις 1,4k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

καλησπέρα,

έλαβα κι εγώ πριν από λίγες μέρες το email της ΑΑΔΕ στο οποίο αναφερόταν ότι σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν δηλωθεί από τους παρόχους, κατά την 30η Σεπτεμβρίου 2023, είμαι κάτοχος Viva POS τερματικού και φαίνονταν οι κωδικοί Tid και Mid του τερματικού.

Όταν επισκέφτηκα όμως τα 'Στοιχεία επιχείρησης' στο MyAADE οι πίνακες 6 και 7 ('Στοιχεία τερματικών' και 'Στοιχεία συμβάσεων που δεν έχουν διασταυρωθεί με τερματικά') είναι κενοί.

Μέχρι σήμερα ήξερα ότι είχα ένα virtual POS από τη Viva το οποίο σου έδινε τη δυνατότητα είτε να καταχωρίσεις τα στοιχεία της κάρτας του πελάτη και να κάνεις χρέωση είτε να στείλεις ειδοποίηση πληρωμής στον πελάτη και να γίνει η χρέωση όταν θα συμπλήρωνε αυτός τα στοιχεία της κάρτας του.

Όταν επισκέφτομαι τον επαγγελματικό μου λογαριασμό στο Viva Wallet και πηγαίνω Sales -> Virtual terminal βλέπω ότι συνεχίζει και υπάρχει η δυνατότητα αυτή (χρέωση πελάτη με συμπλήρωση των στοιχείων της κάρτας του) αλλά και η δυνατότητα αποστολής ειδοποίησης πληρωμής.

Έχει αλλάξει κάτι με τη Viva και το virtual POS? Πρέπει να κάνω κάτι για να ενημερωθεί η ΑΑΔΕ σχετικά με την ύπαρξη του Viva virtual POS?

ευχαριστώ

Edited by Roy_Hobbs
Link to comment
Share on other sites

H προθεσμία για την ολοκλήρωση της απόκτησης Pos με τις καινούργιες συνθήκες πότε είναι; (ώστε να αποφύγουμε το πρόστιμο;)

Μου είπε ο λογιστής οτι δεν χρειάζεται το android να μας ανήκει, μπορεί να είναι οποιουδήποτε και οπουδήποτε στον πλανήτη γη!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν εχω και εγώ το ίδιο θέμα. Στα τέλη Οκτωβρίου είδα ότι ειχε δηλωθεί από την Viva ενα virtual pos το οποίο ονόμαζε ecommerce pos, έκανα (ευτυχώς) δήλωση αποδοχής και στη συνέχεια δε ξανασχολήθηκα μέχρι που είδα τα μηνύματα εδώ πέρα πριν μία εβδομάδα.

Διαπίστωσα λοιπόν ότι δεν φαινόταν τίποτα ούτε στην ΑΑΔΕ ούτε στη Viva. Αμέσως κατέβασα την εφαρμογή της VIVa και δημιούργησα ενα softpos στις 9/11.

Σήμερα κατάφερα και μίλησα μαζί τους στο chat, και μου είπαν τα εξής για το ecommerce pos το οποίο είχαν δηλώσει:

Quote

Αυτό που βλέπω στην παραπάνω φωτογραφία δεν είναι τερματικό, είναι το default. Το Default δημιουργείται με άνοιγμα του λογαριασμού και υπάρχει εκεί για την εύρυθμη λειτουργεία του. Αυτό έχει πλέον αφαιρεθεί.

Φωτογραφία εννοεί το screenshot από τη δήλωση στην ΑΑΔΕ.

Στην ερώτηση πότε απενεργοποιήθηκε απάντησε:

Quote

Δεν φαίνεται αυτή η ημερομηνία, αλλά αφαιρέθηκε διότι πολλοί έμποροι πίστευαν ότι ήταν τερματικό και δημιουργούσε σύγχυση και δεν ήταν απαραίτητο.

 

Μιας και ο,τι εγινε έγινε, εγώ το σκέφτομαι ως εξής. Από όσο έχω καταλάβει θα πρέπει κάθε μήνα να κάνουμε δηλώσεις τροποποίησης. Εφόσον εγώ έχω δηλωμένο POS για τις 30/9 που αφορά η υποχρέωση που λήγει αύριο, όταν θα γίνει η δήλωση για το μήνα Νοέμβριο (εικάζω το Δεκέμβριο) θα μπω και θα κάνω δήλωση κατάργησης του ecommerce pos στις 9/11 και εισαγωγή το νέο POS από 9/11. Ελπίζω πως μέχρι τότε θα το έχουν διαβιβάσει κιόλας και δε θα χρειαστεί να κάνω πολλά.

Τα παραπάνω είναι από το κεφάλι μου, μεγάλα παιδιά είστε μη μου ζητάτε μετά τα ρέστα.

Link to comment
Share on other sites

Κάθε φορά που εγκαθίσταται η εφαρμογή (στο ίδιο ή σε άλλο κινητό, πάντα με τα στοιχεία που έχουν δοθεί στη Viva) δημιουργείται νέο softPOS.

Αυτό με τις δηλώσεις τροποποίησης κάθε μήνα, ομολογώ ότι δεν το πολυκατάλαβα. Γιατί να το κάνει κάποιος αυτό; Εννοώ, ποιό το όφελος; Εμένα π.χ. υπάρχουν κανονικότατα, οι καταχωρήσεις των softpos που έχω δημιουργήσει, σε δύο διαφορετικά κινητά. Φαίνονται κανονικά δηλαδή και στην ΑΑΔΕ και στη viva (προφανώς).

Edited by JohnnyHoliday
Link to comment
Share on other sites

Τo softpos μου ενεργοποιήθηκε 08/11 και τώρα που προσπαθώ να το καταχωρήσω στο μητρώο της ΑΑΔΕ δεν δίνει δυνατότητα επιλογής ενεργοποίησης μετά την 30/09.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, JohnnyHoliday said:

Αυτό με τις δηλώσεις τροποποίησης κάθε μήνα, ομολογώ ότι δεν το πολυκατάλαβα. Γιατί να το κάνει κάποιος αυτό; Εννοώ, ποιό το όφελος; Εμένα π.χ. υπάρχουν κανονικότατα, οι καταχωρήσεις των softpos που έχω δημιουργήσει, σε δύο διαφορετικά κινητά. Φαίνονται κανονικά δηλαδή και στην ΑΑΔΕ και στη viva (προφανώς).

Εσύ προφανώς δε θα κάνεις κάτι εάν δεν έχεις αλλαγές, αλλά λογικά κάθε μήνα θα υπάρχει η δυνατότητα δήλωσης εάν υπάρχουν αλλαγές. 

4 minutes ago, civeng said:

Τo softpos μου ενεργοποιήθηκε 08/11 και τώρα που προσπαθώ να το καταχωρήσω στο μητρώο της ΑΑΔΕ δεν δίνει δυνατότητα επιλογής ενεργοποίησης μετά την 30/09.

Αν δεις το προηγούμενο μου post λογικά Δεκεμβριο θα δηλώσουμε για το Νοέμβριο. 

Edited by GriGaS
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, GriGaS said:

Αν δεις το προηγούμενο μου post λογικά Δεκεμβριο θα δηλώσουμε για το Νοέμβριο. 

Επειδή έχει εξαφανισθεί η παλιά εγγραφή και πλέον φαίνεται σαν να μην έχω ενεργό pos, είπα να καταχωρήσω το softpos για να μην βεβαιωθεί πρόστιμο. Να δούμε τι θα γίνει... 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, GriGaS said:

Εσύ προφανώς δε θα κάνεις κάτι εάν δεν έχεις αλλαγές, αλλά λογικά κάθε μήνα θα υπάρχει η δυνατότητα δήλωσης εάν υπάρχουν αλλαγές.

Μα ούτε εσύ θα χρειαστεί να το αλλάζεις κάθε μήνα όπως το είπες. Από τη στιγμή που καταχωρηθεί, είσαι εντάξει. 

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.