Μετάβαση στο περιεχόμενο

παρκινγ ξεκουρασης ΕΟ


george68

Recommended Posts

Το θέμα είναι ότι υπήρχε πάρκινγκ για Ι.Χ. που αν είχε παρκάρει δεν θα χε πάθει τίποτα η οικογένεια. Για όλα υπάρχει μία λογική. Για μένα φταίει λοιπόν και ο τύπος που πάρκαρε εκεί. Όχι πολύ αλλά φταίει.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι υπήρχε πάρκινγκ για Ι.Χ. που αν είχε παρκάρει δεν θα χε πάθει τίποτα η οικογένεια. Για όλα υπάρχει μία λογική. Για μένα φταίει λοιπόν και ο τύπος που πάρκαρε εκεί. Όχι πολύ αλλά φταίει.

Μαζί σου σε αυτό, θα πάρκαρα μετά το σταθμό WC, γιατί έτσι λέει η δική μου λογική.

Προσωπικά δεν το γνώριζα, υποθέτω πως δεν το γνωρίζουν και οι περισσότεροι.

 

Υπάρχει κάποια νομοθεσία σχετική με τη μελέτη & τον τρόπο κατασκευής τέτοιων έργων; Κάποιος συνάδελφος που να έχει εργαστεί στο συγκεκριμένο χώρο δεν υπάρχει μες στο forum;

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ας μην τα ριχνουμε ολα στις κατασκευες. Ας βαλουμε και λιγο την κακη παιδεια που εχουμε σαν οδηγοι. 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά τι λέτε?? μπήκε ο άλλος με 250 με τις πάντες μέσα στο parking και φταίει ο άλλος ο άμοιρος που πάρκαρε στη θέση στάθμευσης των φορτηγών. 

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

η συζήτηση πάει να γίνει χειρότερη και από τα σχόλια που διαβάζει κανείς σε δήθεν δημοσιογραφικούς ιστότοπους και στο facebook. 

  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά τι λέτε?? μπήκε ο άλλος με 250 με τις πάντες μέσα στο parking και φταίει ο άλλος ο άμοιρος που πάρκαρε στη θέση στάθμευσης των φορτηγών. 

 

Ναι φίλε μου φταίει. Γιατί η λογική του να παρκάρουν πρώτα τα φορτηγά είναι αυτή. Αν σκάσει κάτι από πίσω ίσως αντέξουν. Δεν είπαμε ξαναλέω ότι φταίει πολύ. Αλλά θα μπορούσε να το προσέξει.

 

Όλα αυτά μετράνε πάρα πολύ σε δικαστηρία κτλ. 

 

Προφανώς υπαίτιος του ατυχήματος είναι η πόρσε. Δεν το αμφισβητεί κανένας αυτό.

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Για να συμβεί ένα ατύχημα πρέπει να συμπέσουν πολλοί παράγοντες ταυτόχρονα.

-ποιότητα οδοστρώματος

-χάραξη δρόμου

-ποιότητα και συντήρηση αυτοκινήτου

-καιρικές συνθήκες

-κυκλοφορία

-εκπαίδευση οδηγού

-κατάσταση οδηγού

-διατάξεις ασφαλείας στον δρόμο και στο πάρκινγκ

-τύχη....

και άλλα που μπορεί να ξεχνάω

 

Με μόνο ένα αρνητικό παράγοντα δύσκολα γίνεται ατύχημα και αν γίνει μπορεί να μην έχει τόσο τρομακτικές συνέπειες

Εδώ πρόκειται για κυρίαρχο παράγοντα τύχη σε συνδυασμό με την εκπαίδευση του οδηγού (αδιανόητο να τρέχει με τέτοια ταχύτητα σε βρεγμένο οδόστρωμα και μάλιστα με χειμερινά ελαστικά αν είναι έτσι τελικά...)

 

Δεν θέλω να το παίξω Ιαβέρης γιατί όλοι κάνουμε ή έχουμε κάνει τα λαθάκια μας αλλά η οδική ασφάλεια είναι επένδυση που αποφέρει χρηματικά οφέλη εκτός από το κόστος σε ανθρώπινες ζωές αλλά όπως και να το κάνουμε το θέμα πηγαίνει παράλληλα με το πολιτισμικό και κοινωνικό επίπεδο της χώρας το οποίο συμβαδίζει με επίπεδα Ασίας ή Αφρικής περισσότερο παρά με αναπτυγμένου κόσμου.

 

Για μένα ο στόχος κάθε κοινωνίας που σέβεται τον εαυτό της πρέπει να είναι το vision zero χωρίς καμία απολύτως έκπτωση....

Αν όμως κάποιος το θέσει ως μείζων θέμα στην βουλή ή στις αρμόδιες υπηρεσίες (στο υπουργείο μεταφορών κυρίως) θα σε κοιτάνε ως εξωγήινο...

Edited by Γιάννης
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνος με αυτά που λέει παραπάνω ο Γιάννης, απλά ξαναπαραθέτω αυτά που έγραψα στο πρώτο μου μήνυμα:

 

Ένα όχημα έχασε τον έλεγχο σε κλειστό εθνικό δρόμο κι ένα μωρό σκοτώθηκε στο καρεκλάκι του στο αυτοκίνητο των γονιών του, έξω από τουαλέτες σε πάρκινγκ κλειστού δρόμου. Χωρίς καμία επιβράδυνση, χωρίς καμία πρόσκρουση σε μπαριέρες ή στηθαία.

 

Αν αυτό δεν φαίνεται παράξενο σε κανέναν, οκ, τότε το ξεχνάω. Απολύτως σύμφωνος πως η υπερβολική ταχύτητα είναι ο κύριος παράγοντας που οδήγησε στο δυστύχημα.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν οι προδιαγραφές και οι τεχνικές οδηγίες στις ΟΜΟΕ και από την εικόνα του χώρου, αν και αποσπασματική, φαίνεται να τηρούνται σε γενικές γραμμές οι κανόνες.

Ας μην ξεχνάμε όμως, ότι για τέτοιες ταχύτητες έχουμε υπερβεί κατά πολύ οποιαδήποτε έννοια σχεδιασμού, προδιαγραφών και αντοχών, τόσο των στοιχείων της οδού, όσο και του οχήματος αλλά και των ικανοτήτων του οδηγού.

Το μόνο που θα μπορούσε να είναι σωτήριο, είναι καθαρά η τύχη, αλλά δεν ήταν ευγενική με κανέναν.

Edited by ted78
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απολύτως με τον τρόπο σκέψης του συναδέλφου Ghostrider, και αν όντως έχουν τηρηθεί οι προδιαγραφές σχεδιασμού (που δεν τις γνωρίζω), πιστεύω ότι άμεσα πρέπει αυτές να αλλάξουν.

 

Ας μη ξεχνάμε ότι τελευταία έχει μπεί και άλλος ένας ένας παράγοντας που πρέπει να λαμβάνεται υπόψη στο σχεδιασμό (βλέπε εκούσια σύγκρουση αυτοκτονίας με μεγάλη ταχύτητα)

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.