Apostolos-4 Δημοσιεύτηκε September 10, 2017 at 10:13 μμ Δημοσιεύτηκε September 10, 2017 at 10:13 μμ loser αν αναφέρεσαι σε εμένα, το σημείο της γέφυρας που αποσυνδέθηκε και στηρίζεται στους πασσάλους, εκεί η ένωση του με το άλλο το κομμάτι που έπεσε είχε αρχίσει εδώ και χρόνια να ανοίγει. Ελπίζω να σε βοήθησα, εγώ δεν γνωρίζω καθόλου από αυτά.
Giorgos1987 Δημοσιεύτηκε September 11, 2017 at 02:56 πμ Δημοσιεύτηκε September 11, 2017 at 02:56 πμ Άκουσα την είδηση σήμερα και με δυσαρέστησε. Είπαν οτι πρόκειται για σύγχρονη κατασκευή. Τόσα λεφτά για έργα υποδομής από τους φορολογούμενους και πηγαίνουν στα σκουπίδια, άντε τώρα να επιδιορθωθεί η ζημιά αυτή..... δεν είμαι ειδικός αλλά μάλλον κατεδάφιση όλης της υπολειπόμενης γέφυρας και κατασκευή καινούργιας απ΄ την αρχή. Εδώ έχει περισσότερες φωτογραφίες και από άλλες όψεις. http://www.cnn.gr/news/ellada/story/96848/katarreysi-gefyras-stin-xanthi-pics
dimitris GM Δημοσιεύτηκε September 11, 2017 at 03:20 πμ Δημοσιεύτηκε September 11, 2017 at 03:20 πμ (edited) μπορει καποιος να εξηγησει γιατι, οι βασεις της γεφυρας του σιδηροδρομου ειναι σαν "φρουριο" και αυτη του αυτοκινητοδρομου σαν...καλοκαιρινα πεδιλα? Edited September 11, 2017 at 03:22 πμ by dimitris GM
Charlie Δημοσιεύτηκε September 11, 2017 at 05:05 πμ Δημοσιεύτηκε September 11, 2017 at 05:05 πμ Πιθανότατα οι βάσεις της άλλης γέφυρας είναι σκέτα πέδιλα και οι βάσεις της εν λόγω γέφυρας να αποτελούν κεφαλόδεσμο για φρεατοπασσάλους. Πότε κατασκευάστηκε η γέφυρα; ή άλλη; Είναι σιδηροδρομική η άλλη; Στάλθηκε από το ASUS_Z010DA μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
KF Δημοσιεύτηκε September 11, 2017 at 06:40 πμ Δημοσιεύτηκε September 11, 2017 at 06:40 πμ Ειναι λυπηρο τοσες "αυτοψιες" εκ του μακροθεν.Και εμεις λεμε για τους δημοσιογραφιυς.
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε September 11, 2017 at 07:37 πμ Δημοσιεύτηκε September 11, 2017 at 07:37 πμ KF καλημέρα και ποιο είναι το πρόβλημα με "τις εκ του μακρόθεν αυτοψίες "?
Γιάννης Δημοσιεύτηκε September 11, 2017 at 08:20 πμ Δημοσιεύτηκε September 11, 2017 at 08:20 πμ Η αστοχία είναι προφανώς από στροφή του μεσοβάθρου και απώλεια του πλάτους έδρασης. Η στροφή του μεσοβάθρου (δεν είναι προφανές αλλά πιθανότερο) έγινε λόγω υποσκαφής. Τέτοιες περιπτώσεις είναι πάρα πολλές...Συνήθως η αστοχία στις ισοστατικές λόγω πλάτους έδρασης (που σημαίνει κατάρρευση ολόκληρου ανοίγματος) είναι είτε λόγω σεισμικής μετακίνησης είτε λόγω στροφής βάθρου από υποσκαφή. Η υποσκαφή προβλέπεται με περιοδικές επιθεωρήσεις οι οποίες ως γνωστόν δεν γίνονται στην Ελλάδα ούτε για το εθνικό δίκτυο....Αυτά...
KF Δημοσιεύτηκε September 11, 2017 at 09:43 πμ Δημοσιεύτηκε September 11, 2017 at 09:43 πμ Κανενα απολυτως αν δεν τις διαβαζαν και ασχετοι περι το επαγγλεμα.
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε September 11, 2017 at 10:02 πμ Δημοσιεύτηκε September 11, 2017 at 10:02 πμ (edited) έλα ..ρε KF τι σε πειράζει αν οι άσχετοι μουτζώσουν και μερικούς από ..μας που απλά εκφράζουμε τη γνώμη μας χωρίς να καταδικάζουμε κανέναν! Edited September 11, 2017 at 10:02 πμ by ΚΑΝΑ
KF Δημοσιεύτηκε September 11, 2017 at 11:16 πμ Δημοσιεύτηκε September 11, 2017 at 11:16 πμ Εγω παντως αλλο καταλαβα, Οτι δυστυχως εμεις καταδικασαμε ηδη καποιους (εργολαβους-υπαλληλους -υπηρεσιες ...). με αυτες τις οπτικες εκ του "μακροθεν" παρατηρησεις. Τελος παντων θα περασει κι αυτο.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα