nick_61 Posted November 22, 2023 at 09:56 AM Author Posted November 22, 2023 at 09:56 AM Καλημέρα. Μπορείτε να ανεβάσετε αρχείο στην υποκαρτέλα "Ψηφιοποιημένα παραστατικά και συνοδευτικά έγγραφα" στην καρτέλα "Καταγραφή παρεμβάσεων και λοπών δαπανών"; Από χθες το βράδυ δεν μου ανεβαίνει κανένα αρχείο, όσο μικρό και να είναι. Στο helpdesk που ρώτησα δεν έχουν ιδέα.
getsakna Posted November 22, 2023 at 10:18 AM Posted November 22, 2023 at 10:18 AM Σ' εμένα δεν ανεβάζει ούτε παραστατικά προμηθευτών στο στάδιο 6. Γενικό σφάλμα συστήματος : Disk quota exceeded
dib Posted November 22, 2023 at 10:20 AM Posted November 22, 2023 at 10:20 AM Χθες ή προχθές είδα κάποια είδηση στο internet που έλεγε οτι η ΑΑΔΕ δεν θα λειτουργεί μέχρι Παρασκευή (?) για κάποιες εργασίες που κάνουν. Ίσως να είναι ενας λόγος που δεν μπορείς να ανεβάσεις αρχεία. 1
nick_61 Posted November 22, 2023 at 12:33 PM Author Posted November 22, 2023 at 12:33 PM 2 ώρες πριν, nick_61 said: Καλημέρα. Μπορείτε να ανεβάσετε αρχείο στην υποκαρτέλα "Ψηφιοποιημένα παραστατικά και συνοδευτικά έγγραφα" στην καρτέλα "Καταγραφή παρεμβάσεων και λοπών δαπανών"; Από χθες το βράδυ δεν μου ανεβαίνει κανένα αρχείο, όσο μικρό και να είναι. Στο helpdesk που ρώτησα δεν έχουν ιδέα. Διορθώθηκε !
getsakna Posted November 23, 2023 at 06:34 AM Posted November 23, 2023 at 06:34 AM Επιβεβαιώνω οτι διορθώθηκε..
alej Posted November 23, 2023 at 07:12 AM Posted November 23, 2023 at 07:12 AM Καλημέρα. 1. Η πληρωμή του Β ΠΕΑ γίνεται απευθείας από τον πελάτη προς τον ΕΝ.Επιθεωρητή, σωστά; 2. Γίνεται πληρωμή μόνο με ηλεκτρονικούς τρόπους άρα κατάθεση στην τράπεζα ή μέσω πιστωτικής, καλά τα λέω; 3. Τέλος, η πληρωμή σε ποιο στάδιο γίνεται; Θεωρώ πως κατά την αυτοψία του ακινήτου θα πρέπει να γίνει και η πληρωμή. 4. Προσωπικά θα χρεώσω ακριβώς ότι λέει το πρόγραμμα, δεν θεωρώ σωστό να ζητήσω κάτι παραπάνω και δεν θα το κάνω. Τι λέτε;
dib Posted November 23, 2023 at 07:26 AM Posted November 23, 2023 at 07:26 AM 1. Ναι 2. Ναι 3. Η αμοιβή του Β΄ επιθεωρητή πρέπει να γίνει πριν εκδοθεί το Β΄ΠΕΑ 4. Ότι νομίζεις εσυ.... 2
BlueEyes Posted November 23, 2023 at 08:35 AM Posted November 23, 2023 at 08:35 AM Ποιες θεωρείται τις υποχρεώσεις του Β Ενεργειακού Επιθεωρητή εκτός του Β' ΠΕΑ;
qwert Posted November 24, 2023 at 08:32 AM Posted November 24, 2023 at 08:32 AM Καλημέρα! α)Στα συνοδευτικά έγγραφα τι ανεβάζετε; Όλες τις πιστοποιήσεις ή μόνο συγκεκριμένες; β) Εκδίδεται από τώρα ΑΠΥ για σύμβουλο και μελέτες; Το σκεπτικό είναι ότι όλα τα παραστατικά πρέπει να είναι κομμένα προ της έκδοσης του Β ΠΕΑ. Από την στιγμή που θα κάνεις αίτηση για Β' ΠΕΑ δεν γνωρίζει κάποιος πότε θα εκδοθεί...
nick_61 Posted November 24, 2023 at 09:22 AM Author Posted November 24, 2023 at 09:22 AM 45 λεπτά πριν, qwert said: Καλημέρα! α)Στα συνοδευτικά έγγραφα τι ανεβάζετε; Όλες τις πιστοποιήσεις ή μόνο συγκεκριμένες; Όσες αφορούν τις τιμολογημένες εργασίες. β) Εκδίδεται από τώρα ΑΠΥ για σύμβουλο και μελέτες; Το σκεπτικό είναι ότι όλα τα παραστατικά πρέπει να είναι κομμένα προ της έκδοσης του Β ΠΕΑ. Από την στιγμή που θα κάνεις αίτηση για Β' ΠΕΑ δεν γνωρίζει κάποιος πότε θα εκδοθεί... Οι μελέτες πρέπει να κοπούν πριν το Β΄ΠΕΑ. Ο σύμβουλος τελευταίος, έχει δουλειά να κάνει ακόμα. 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now