Μετάβαση στο περιεχόμενο

Απορίες περί οπλισμένου σκυροδέματος


 

Recommended Posts

Αγαπητοί συνάδελφοι είμαι νέος μηχανικός που ξεκίνησε σε εργοτάξιο πρόσφατα. Θέτω τα εξής ερωτήματα που συνοδεύονται απο φωτογραφίες :

Εικ1

Είναι νορμάλ αυτή η μορφή σκυροδέματος ; τα αδρανή είναι πάνω από 3 μμ

Εικ 2

Αυτές οι κίτρινες διαγραμμισεις στην κάτω έδρα του μπαλκονιού τί είναι; Υποπτεύομαι ότι ειναι η σκουριά απο το κάτω οπλισμό μιας και έβρεχε τις προηγούμενες ημέρες όμως στα υπόλοιπα μπαλκόνια δεν διέκρινα αυτόν τον κίτρινο κάνναβο.

Εικ 3

Στην ένωση υποστ δοκού  είναι φυσιολογικές αυτές οι ατέλειες που διακρίνονται ; και πώς δημιουργούνται;

ΕΙκ 4

Οι φωλίτες αυτές γιατί δημιουργήθηκαν και είναι σύνηθες γεγονός ;

 

Τέλος θέλω να ρωτήσω εάν γίνεται χρήση πλαστικών καλουπιών στην κατασκευή στην Ελλάδα αντί των συμβατικών ξύλινων και αν όχι γιατί ;

Ρώτησα τον μπετατζή και σηκώθηκε και έφυγε από δυσαρέσκεια.

 

 

 

IMG_20220118_140348.jpg

IMG_20220202_100152.jpg

IMG_20220118_132039.jpg

IMG_20220118_131811.jpg

Link to comment
Share on other sites

εικονα 1: όχι δεν είναι, και όχι λόγω (μόνο) του μεγέθους των αδρανών το οποίο από την οθόνη δεν μπορούμε να μετρήσουμε.. η max διάμετρος αδρανών από τον κτσ είναι 32mm....

εικόνα 2: ποια η ηλικία της οικοδομής?.... πιο πολύ μου φαίνονται σημάδια από το μπετοφορμ του καλουπώματος του εμφανούς στοιχείου...

εικόνα 3: δημιουργούνται σαν αποτέλεσμα του αρμού διακοπής σκυροδέτησης ανάμεσα στα δύο στοιχεία. Θέλει πολύ προσεκτικό καλούπωμα για να μην φύγουν ζουμιά και πολύ προσεκτική δόνηση.

εικόνα 4: από ανεπαρκή και βιαστική δόνηση δημιουργούνται οι φυσαλίδες.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Νέε συνάδελφε, κατ αρχάς, καλή σταδιοδρομία

1. ό,τι είπε ο προλαλήσας

2. σημάδια από καλούπι (το πιο πιθανό), και μην ανησυχείς