Μετάβαση στο περιεχόμενο

Οδηγός για την ενίσχυση για αγορά εξοπλισμού - ΕΣΠΑ


Recommended Posts

Συνάδελφοι δεν ξέρω αν έχει ασχοληθεί κανείς με την ηλεκτρονική αίτηση, αλλά μου φαίνεται ψιλομπερδεμένη σε κάποια σημεία.

.......

Υπάρχει τηλέφωνο που μπορύμε να ρωτήσουμε τεχνικές απορίες για την αίτηση, ή απλά στέλνουμε mail και προσευχόμαστε μήπως και βγάλουμε άκρη ?

 

Αγαπητέ Kostas_eng,

μπήκα και εγώ και δοκίμασα λίγο την αίτηση η οποία και εμένα μου φάνηκε αρχικά λίγο μπερδεμένη.

Θέλω να πιστεύω όμως ότι έχω καταλάβει τη λογική της.

Στο βήμα 4 όντως δεν μπορείς να αλλάξεις κανένα στοιχείο. Υπάρχει όμως λόγος. Στο επόμενο βήμα (5) υποβάλλοντας τα παραστατικά, δηλώνεις και ποια επιλέξιμη δαπάνη αντιστοιχεί στο συγκεκριμένο παραστατικό. Στο βήμα (6) το ΜΟΔ δείχνει έναν πίνακα όπου με κόκκινο σημειώνεται το αντικείμενο που τελικά σου στοίχισε παραπάνω από αυτό που είναι δηλωμένο στο βήμα (4) δηλαδή στην αρχική σου πρόταση.

Με παρόμοια λογική το ΜΟΔ αντιστοιχεί και τα βήματα 7 και 8.

Με λίγα λόγια δεν θα ξαναδηλώσουμε τις καινούργιες προσφορές, αλλά με βάση τα τιμολόγια που θα δηλώσουμε θα γίνει η σύγκριση με την αρχική επενδυτική πρόταση.

Ελπίζω να βοήθησα...

Link to comment
Share on other sites

Αν έγινε παραλαβή από το κατάστημα θα αναφέρεται στο τιμολόγιο οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα.

 

Πήγα σήμερα στην Εθνική τράπεζα να ρωτήσω αν μπορώ να έχω κάποια απόδειξη για τις συναλλαγές που γίνανε ηλεκτρονικά. Μου απαντήσανε ότι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, μόνο αναλυτική κίνηση του λογαριασμού μπορούν να μου δώσουν.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή εκτός από το τιμολόγιο θέλουν και Απόδειξη Είσπραξης ή πινάκιο παραλαβής επιταγών ή καταθετήριο?

 

Προσωπικά για την μεγάλη αγορά έχω και απόδειξη είσπραξης και καταθετήριο αφού είναι ποσό άνω των 3000Ε .

 

Για την μικρότερη αγορά 1325Ε έχω μόνο τιμολόγιο...

Ξέρει κανείς αν μπορώ να πάρω απόδειξη είσπραξης τώρα και αν υποχρεούμαι να την πάρω πριν τις 16/8?

 

Αν είναι δυνατόν 10/8 συμμπληρωματικές οδηγίες ε ρε και να σηκώσουν το τηλ......

Link to comment
Share on other sites

Στην εφορία μου είπανε οτι στην περίπτωσή μου δε νοείται Ε7...Μήπως πρέπει να έχουμε και χαρτί οτι δεν είχαμε ποτέ προσωπικό ή οτι δεν υποβάλαμε ποτέ Ε7?

 

Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν νοείται...αν είχες προσωπικό θα έκανες δήλωση Ε-7.

 

Εγώ έβαλα χαρτί από το ΙΚΑ ότι δεν απασχολώ προσωπικό και (πρόσθετα, μάλλον με καλύπτει το χαρτί του ΙΚΑ) μια Υ.Δ. ότι δεν απασχολώ προσ. και ότι δεν έχω υποβάλει ποτέ Ε-7.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Kostas_eng,

μπήκα και εγώ και δοκίμασα λίγο την αίτηση η οποία και εμένα μου φάνηκε αρχικά λίγο μπερδεμένη.

Θέλω να πιστεύω όμως ότι έχω καταλάβει τη λογική της.

Στο βήμα 4 όντως δεν μπορείς να αλλάξεις κανένα στοιχείο. Υπάρχει όμως λόγος. Στο επόμενο βήμα (5) υποβάλλοντας τα παραστατικά, δηλώνεις και ποια επιλέξιμη δαπάνη αντιστοιχεί στο συγκεκριμένο παραστατικό. Στο βήμα (6) το ΜΟΔ δείχνει έναν πίνακα όπου με κόκκινο σημειώνεται το αντικείμενο που τελικά σου στοίχισε παραπάνω από αυτό που είναι δηλωμένο στο βήμα (4) δηλαδή στην αρχική σου πρόταση.

Με παρόμοια λογική το ΜΟΔ αντιστοιχεί και τα βήματα 7 και 8.

Με λίγα λόγια δεν θα ξαναδηλώσουμε τις καινούργιες προσφορές, αλλά με βάση τα τιμολόγια που θα δηλώσουμε θα γίνει η σύγκριση με την αρχική επενδυτική πρόταση.

Ελπίζω να βοήθησα...

 

 

Nasta σε ευχαριστώ.

 

Ελπίζω να μην σκοντάψουμε πάλι στις διαδικασίες.

 

Το θέμα είναι αν αξίζει να υποβάλουμε την αίτηση όσο το δυνατόν συντομότερα προκειμένου να εγκριθούμε εντός 2μηνου και να πάρουμε πιο σύντομα τα χρήματά μας (λέμε τώρα, στην ιδανική περίπτωση...) ή αν πρέπει να περιμένουμε μέχρι π.χ. 10 Σεπτεμβρίου γιατί σίγουρα έως τότε θα δοθούν πολλές διευκρινίσεις και ίσως γίνουν και αλλαγές.

 

Ερώτηση: Στο βιβλίο εσόδων-εξόδων που έχω δεν υπάρχει πουθενά δυνατότητα για "λογιστική εγγραφή" με αύξοντα αριθμό. Απλά σημειώνω την ημερομηνία έκδοσης των τιμολογίων, το Νο τους και το ποσό.

Αυτό σημαίνει ότι στο σημείο που ζητάει στοιχεία λογιστικής εγγραφής δε θα γράψουμε τίποτε ??

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή εκτός από το τιμολόγιο θέλουν και Απόδειξη Είσπραξης ή πινάκιο παραλαβής επιταγών ή καταθετήριο?

 

Προσωπικά για την μεγάλη αγορά έχω και απόδειξη είσπραξης και καταθετήριο αφού είναι ποσό άνω των 3000Ε .

 

Για την μικρότερη αγορά 1325Ε έχω μόνο τιμολόγιο...

Ξέρει κανείς αν μπορώ να πάρω απόδειξη είσπραξης τώρα και αν υποχρεούμαι να την πάρω πριν τις 16/8?

 

Αν είναι δυνατόν 10/8 συμμπληρωματικές οδηγίες ε ρε και να σηκώσουν το τηλ......

 

Για το ποσό άνω των 3.000 αρκεί το καταθετήριο.

Για το ποσό των 1.325 που έχει κοπεί τιμολόγιο χρειάζεσαι και απόδειξη είσπραξης, αν έδωσες μετρητά.

Link to comment
Share on other sites

Αν πήραμε π.χ. ένα πολύ απλό software των € 100 από έναν προμηθευτή (και τίποτε άλλο από αυτόν), σιγά μη μας έκοψε απόδειξη είσπραξης. Απλά σημειώνει πάνω στο τιμολόγιο ότι "εξοφλήθη" και τελείωσε η υπόθεση.

 

Δε νομίζω να μας δημιουργήσουν πρόβλημα και για αυτά.

 

Εξάλλου τώρα σιγά μη μας δώσουν απόδειξη είσπραξης...

Link to comment
Share on other sites

Nasta σε ευχαριστώ.

 

Ελπίζω να μην σκοντάψουμε πάλι στις διαδικασίες.

 

Το θέμα είναι αν αξίζει να υποβάλουμε την αίτηση όσο το δυνατόν συντομότερα προκειμένου να εγκριθούμε εντός 2μηνου και να πάρουμε πιο σύντομα τα χρήματά μας (λέμε τώρα, στην ιδανική περίπτωση...)

 

Η έγκριση εντός διμήνου μετράει από τις 16/9 ανεξαρτήτως πότε υποβάλεις το αίτημα.

Link to comment
Share on other sites

Αν πήραμε π.χ. ένα πολύ απλό software των € 100 από έναν προμηθευτή (και τίποτε άλλο από αυτόν), σιγά μη μας έκοψε απόδειξη είσπραξης. Απλά σημειώνει πάνω στο τιμολόγιο ότι "εξοφλήθη" και τελείωσε η υπόθεση.

 

Δε νομίζω να μας δημιουργήσουν πρόβλημα και για αυτά.

 

Εξάλλου τώρα σιγά μη μας δώσουν απόδειξη είσπραξης...

 

Εγώ πάντως επικοινώνησα πριν από λίγο με τον προμηθευτή μου και μου έκοψε ήδη απόδειξη είσπραξης για το ποσό των 1325Ε που δεν είχα - ευχαριστώ thinlizzy

Link to comment
Share on other sites

Η έγκριση εντός διμήνου μετράει από τις 16/9 ανεξαρτήτως πότε υποβάλεις το αίτημα.

 

Πάντως στην προχθεσινή ανακοίνωση γράφει:

 

Ο έλεγχος διενεργείται εντός δύο (2) μηνών από την υποβολή σχετικού ηλεκτρονικού αιτήματος.

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.