Μετάβαση στο περιεχόμενο

Περί επαγγελματικών δικαιωμάτων (γενικά)


Recommended Posts

Μια χαρά νόημα βγήκε. Πρυτάνευσε η λογική τελικά.

1) Οι ΤΕ απέκτησαν πρόσβαση επισήμως στην αγορά εργασίας όπως ήταν δίκαιο και έπρεπε να έχει γίνει εδώ και χρόνια,

2) δεν τίθεται θέμα "εξομοίωσης" με τους διπλωματούχους (όπως ήταν άλλωστε προφανές ότι έπρεπε) καθώς δεν τίθεται θέμα ισοδυναμίας (ό,τι και να λένε ορισμένοι που μετράνε την ποιότητα σπουδών ...με το κιλό ή με τα χρόνια),

3) Με την αποδεδειγμένη εμπειρία, μπορούν να φτάσουν σε επίπεδα επαγγελματικών δικαιωμάτων διπλωματούχου.

Εφαρμοστηκε ουσιαστικά η λύση που ο στρατός έχει δώσει εδώ και δεκαετίες: υπαξιωματικοί από τη ΣΜΥ και αξιωματικοί από την ΣΣΕ, σπουδάζουν 4 χρόνια όλοι. Δε διανοήθηκε ποτέ υπαξιωματικός να παραπονεθεί όμως γιατί ...δεν τον βάζουν με το βαθμό του επιλοχία, να διοικήσει τάγμα επειδή κι αυτός σπούδασε ...4 χρόνια. Εϊναι άλλα τα 4 χρόνια της ΣΜΥ και άλλα της ΣΣΕ. Θα το κάνει όμως, όταν μπορέσει με τα χρόνια εμπειρίας και την παρακολούθηση αρκετών "σχολείων" να φτάσει στο βαθμό του Ανθυπολοχαγού (να γίνει δηλαδή αξιωματικός) και μέχρι και το βαθμό του Ταγματάρχη (που νομίζω μπορεί να φτάσει ένας υπαξιωματικός) και μετά από "κρίσεις" από το ΓΕΣ (κάτι αντίστοιχο με το ΤΕΕ στον παραλληλισμό μας). Οι δε υπαξιωματικοί αυτής της κατηγορίας (που έφτασαν να γίνουν αξιωματικοί), από όσο θυμάμαι, αναγνωρίζονται τουλάχιστον ως ισότιμοι των ισόβαθμών τους από την ΣΣΕ και χαίρουν της εκτίμησης και του σεβασμού όλων λόγω εμπειρίας και αρχαιότητας, πλην όμως, προφανώς Στρατηγοί δε γίνονται ποτέ. Για τους Στρατηγούς υπάρχει η ΣΣΕ.-

 

2 χρόνια ΣΜΥ και 4 ΣΣΕ

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Επιπλέον πχ νέος Ταγματάρχης από Ευελπίδων > αρχαιότερος > από νέο Ταγματάρχη από ΣΜΥ. Αυτό για να ακριβολογούμε....

Link to comment
Share on other sites

[quote name=gvarth;

Όταν κάποιος έχει λυμένο το οικονομικό ' date=' ίσως και να του φαίνεται αδιανόητη η επιλογή σπουδών στα ΤΕΙ στην Ελλάδα. Αυτό ισχύει , είτε τον καταλαβαίνουμε είτε όχι. Του είναι αδιάφορο. Ο καθένας εδώ διατυπώνει απόψεις ανάλογες με τα βιώματά του.

 

Αν και δεν απευθύνεται σε μένα η απάντηση, να σχολιάσω ότι αυτό ακριβώς είναι που εξοργίζει και μένα όταν ακούω για πανελλαδικές και μόρφωση και γνώσεις... Μου είναι παντελώς αδιάφορα!!!

Εφόσον ακολούθησα τον επίσημο δρόμο των πανελλαδικών με το όποιο αποτέλεσμα, αποφοίτησα από επίσημο κρατικό ίδρυμα το οποίο μου απένειμε ένα τίτλο σπουδών, ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΑ τα σχόλια των συναδέλφων πάνω στο τί θα πρέπει να μπορώ να κάνω... Τις γνώσεις μου μπορείτε να τις κρίνετε όπως κι εγώ τις δικές σας (π.χ. την αθλιότητα των κτιρίων στην Αθήνα θα μπορούσα να τη φορτώσω 100% στους ΠΜ και ΑΜ και να θίξω το επιπεδο της επιστημονικής τους κατάρτισης) αλλά ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν μπορείτε να μου στερήσετε το δικαίωμα του να δρώ ως αυτόνομος επαγγελματίας όπως ορίζει το επάγγελμά μου δίνοντάς μου έστω τα βασικά δικαιώματα που απαιτούνται από το ονομα και μόνο της σχολής... Δηλαδή, εγώ σπούδασα κτιριο-μηχανικός... Δεν ζητώ ούτε υδραυλικά ούτε λιμενικά ούτε γέφυρες και δρόμους... Στα κτίρια όμως πρέπει να συμμετέχω με δυνατότητα εξασφάλισης προς το ζήν και με δυνατότητα εξέλιξης.

Ξαναλέω, αν το πρόβλημα είναι τα στατικά - γιατί αυτή είναι η καραμέλα - κρατήστε τα και δώστε μου 100% επιβλέψεις για κάθε κτιριακό έργο... Γιατί είναι ΣΙΓΟΥΡΟ ότι η γνώση και η εμπειρία απόφοιτου ΤΕΙ και ΑΕΙ στο θέμα αυτό είναι ΙΔΙΑ, δηλαδή ΜΗΔΕΝΙΚΗ όταν βγαίνει από τη σχολή και δεν έχει σχέση με τις σπουδές...

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά καταχωρημένο από sterzam

Και γω που νόμιζα ότι τα δικαιώματα μας τα δίνει το πτυχίο/δίπλωμα και όχι η βαθμολογία των πανελληνίων...

Μήπως αυτό πρέπει να το πείς στους συναδέλφους σου που κόπτονται γιά τους βαθμούς των πανελληνίων και ισοπεδώνουν όλα τα παιδιά στο επίπεδο του τελευταίου εισαχθέντα ?

Link to comment
Share on other sites

JTB προσκυνώ!!! με το τελευταίο μήνυμά σου νομίζω πως κανονικά πρέπει να κλείσει και το topic!!! Όλα τα άλλα είναι μπουρδολογίες ακατάσχετες......τα δε περί ΣΜΥ ΣΣΕ κ.λ.π. ειδικά ως γυναίκα δεν μου λένε τίποτα....αλλά και γενικά τα βρίσκω αστεία! Θέλω να πιτεύω πως όλοι όσοι ανακατευτήκατε σε αυτό το παραλληλισμό στρατιωτικών - μηχανικών είστε ή φοιτητές ή πολύ νέοι στο επάγγελμα ακόμα!! Είναι πραγματικά αστείο!!....:))

Link to comment
Share on other sites

... και το Δαφνί επίσημο κρατικό ίδρυμα είναι. Απ'ότι βλέπω έχετε πολύ ελεύθερο χρόνο για να συζητάτε ηλιθιότητες. Το παίζετε και Μηχανικοί...

Link to comment
Share on other sites

H επίβλεψη των στατικών χρειάζεται και γνώσεις εκτός από εμπειρία. Είναι μεγάλο θέμα και δεν το επεκτείνω γιατί χρειάζεται ξεχωριστό thread.

 

Α Τις γνώσεις μου μπορείτε να τις κρίνετε όπως κι εγώ τις δικές σας (π.χ. την αθλιότητα των κτιρίων στην Αθήνα θα μπορούσα να τη φορτώσω 100% στους ΠΜ και ΑΜ.

...Ναι αλλά άντεξαν στο σεισμό του 1999.

 

Μήπως αυτό πρέπει να το πείς στους συναδέλφους σου που κόπτονται γιά τους βαθμούς των πανελληνίων και ισοπεδώνουν όλα τα παιδιά στο επίπεδο του τελευταίου εισαχθέντα ?

Aυτό συνδέεται με το επίπεδο της σχολής , τη δυσκολία αποφοίτησης και το επίπεδο σπουδών και αντίστοιχα την αξία ,τη βαρύτητα και το κύρος του διπλώματος/πτυχίου.

Link to comment
Share on other sites

Ποτέ δεν ήταν θέμα λογικής. Ήταν θέμα επιβολής του ισχυρού απέναντι στον αδύνατο. Δεν είναι πολιτισμένη χώρα η Ελλάδα. Επικρατεί ο νόμος της ζούγκλας.

Η συντεχνία του ΤΕΕ πολλάκις έχει καταστρέψει τα όνειρα των χιλιάδων Μηχανικών ΤΕ. Αν δεν ήταν το ΔΝΤ και κάποιοι "γραφικοί" στο michanikos και στο engineertech.gr να "ξελαρυγγιαζόμαστε", θα έθαβε και αυτή τη προσπάθεια. Μοναδική εξαίρεση πολιτικού, αντάξιου του αξιώματος του, ο κ. Κακλαμάνης που ποτέ δε μάσησε τα λόγια και δεν προσκύνησε μπροστά στο θρόνο της συντεχνίας.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως αυτό πρέπει να το πείς στους συναδέλφους σου που κόπτονται γιά τους βαθμούς των πανελληνίων και ισοπεδώνουν όλα τα παιδιά στο επίπεδο του τελευταίου εισαχθέντα ?

To λέω συνέχεια... Εξάλου, ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω πως ακριβώς συνδέεται ο βαθμός εισαγωγής ή μη ενός επιστήμονα με την ''εξαγωγή'' του :smile:

Link to comment
Share on other sites

Γιατί συσχετίζεις τον βαθμό εισαγωγής σε μία σχολή με τα επαγγελματικά δικαιώματα; Καλώς ή κακός ο τρόπος εισαγωγής στα ανώτατα ιδρύματα είναι αυτός, από κει και πέρα η ποιότητα και η ποσότητα των γνώσεων όπου σου δίνει μία σχολή είναι άσχετη με τον βαθμό πρόσβασης αυτής. Οκ εδώ μπορεί κάποιος να πει ότι κάποιος όπου στις Πανελλήνιες έγραψε μ.ο. 6 ή 7 πώς μπορεί να γίνει μηχανικός, εν μέρη θα χει δίκιο αλλά αν είναι σε θέση να βγάλει την σχολή ο συγκεκριμένος τότε προφανώς αξίζει να είναι μηχανικός (θεωρητικά όλα αυτά και πρακτικά ίσως να ναι πολύ σπάνιο αυτό το φαινόμενο). ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΆΓΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΠΤ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΣΧΕΤΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΒΑΘΜΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΕΙΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΗΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΣΧΟΛΗΣ. Παράδειγμα: Αν θεωρητικά από αύριο βγάλει μία ανακοίνωση κάποιος οργανισμός και αναφέρει ότι «ζητούνται 50.000 απόφοιτοι πολιτικών δομικών έργων ΤΕ για πρόσληψη μέσα σε ένα χρονικό διάστημα 6 ετών με μηνιαίες απολαβές 3.000 ευρώ» τότε η συγκεκριμένη σχολή την επόμενη κιόλας χρονιά ενδέχεται να είναι στις περιζήτητες σχολές της Ελλάδας. Οπότε είναι όπως καταλαβαίνεις τελείως άσχετο να θέτεις σκέψεις με βάση τον βαθμό εισαγωγής.

 

Γιαυτό μη λέμε ότι θέλουμε.

 

Να θίξω ένα θέμα πιο συγκεκριμένο αν θέλεις, οι απόφοιτοι από το ΤΕΙ πολιτικών δομικών έργων είναι σε θέση βάση ελληνικής νομοθεσίας να υπογράφουν στατικά εως 3όροφων οικοδομών, σε αυτό δεν υπάρχει ορθή λογική (και αν διαφωνεί κάποιος με αυτό πολύ θα θελα να ακούσω την γνώμη του), από την στιγμή όπου είσαι σε θέση να υπογράφεις 3όροφο μπορείς να κάνεις στατική μελέτη και για 5-7-8-9 ορόφους μελέτης (είναι κάτι το οποίο ισχυρίζονται και καθηγητές ιδρυμάτων απόφοιτη Α.Ε.Ι.) και αν όλη αυτή η θεωρία δεν πείθει τότε ας πάμε στην πράξη. Πόσα κρούσματα έχουμε ακούσει και γνωρίζουμε όπου μηχανικοί Τ.Ε. εκπονούν μελέτες όπου δεν έχουν δικαίωμα υπογραφής και δίνουν κάποια χρήματα σε μηχανικούς Π.Ε αγοράζοντας έτσι την υπογραφή τους.

 

Να πω και κάτι άλλο για να μην θεωρηθεί οτι μεροληπτώ, γιατί να έχει ένας μηχανικός Τ.Ε. δικαιώματα σε αρχιτεκτονικά, τοπογραφικά και σε άλλες μελέτες από την στιγμή όπου δεν έχει τις απαραίτητες γνώσεις; Όπως αντίστοιχα και οι αρχιτέκτονες, γιατί να έχουν δικαίωμα υπογραφείς στατικών μέχρι 3οροφου από την στιγμή που δεν έχουν ιδέα από στατικά.

 

Γενικότερα θα ήθελα να πω σε όλους τους φίλους του φόρουμ όπου προβληματίζονται γιαυτό το θέμα και παραθέτουν απόψεις να μην μεροληπτούν προς το προσωπικό τους συμφέρων και να κοιτάνε το θέμα αντικειμενικότερα.

 

Η άποψή μου είναι ότι θα πρέπει να καταμεριστούν τα επαγγελματικά δικαιώματα σύμφωνα με τις γνώσεις στο κάθε αντικείμενο, πχ.. δεν με ενδιαφέρει πως λέγεται η σχολή σου αει τει η οτιδήποτε, αλλά πόσες διδακτικές μονάδες έχεις διδαχτεί για το κάθε αντικείμενο;; αυτές... οκ έχεις αυτά τα δικαιώματα σε κάθε κλάδο...

 

Δεν είμαι σύμφωνος με την ΕΞΙΣΩΣΗ των Τ.Ε και Π.Ε αλλά το ορθότερο όλων είναι να έχουν αντίστοιχα δικαιώματα σύμφωνα με τις γνώσεις που σου παρέχει η κάθε σχολή..

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.