erling Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2010 Πραγματικά είναι άκυρο να ζητάει το ΤΕΕ από όλα τα μέλη του να κατέβουν στην απεργία. Τι κοινό έχει ο μηχανικός με μπλοκάκι με τον εργολάβο δημοσίων έργων ή τον υπάλληλο σε δημόσιο ή τον ελεύθερο επαγγελματία ή με τις νέες ειδικότητες? Καμμία ή μάλλον μόνο μία. Το ασφαλιστικό. Στο οποίο, εγώ προσωπικά, δεν διαφωνώ στο σύνολό του παρά μόνο στην αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης, προς το παρόν. Άσε που πουθενά δεν άκουσα να λέει το κεντρικό ΤΕΕ πως οι μηχανικοί συμμετέχουν στην απεργία. Την απεργία την κάνει η ΕΜΔΥΔΑΣ και η ΑΔΕΔΥ. Κανένας μηχανικός ιδιωτικός υπάλληλος δεν μπορεί να απεργήσει σήμερα. Δεν τον καλύπτει κανένας φορέας. Καλυμμένοι είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι και κανένας άλλος. Εμείς οι ελεύθεροι επαγγελματίες πως απεργούμε? Δεν καθόμαστε στο γραφείο να δουλέψουμε? Θα καθίσουμε το Σαββατοκύριακο. Δεν θα πάμε στο εργοτάξιο? Μα οι εργάτες δουλεύουν. Μήπως οι πολεοδομίες κλπ Δ.Υ. απεργούν? υ.γ. Μόλις γύρισα από την απεργία..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toxus1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2010 Για αυτό ακριβώς υπάρχει η ανάγκη ίδρυσης συλλόγου ελευθέρων επαγγ. μηχανικών γενικώς, οι οποίοι σήμερα απλά δεν εκπροσωπούνται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
parist43 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2010 ίδρυσης συλλόγου ελευθέρων επαγγ. μηχανικών άλλη μια πικρή -πολύ πικρή -ιστορία. πρωτον δεν εχουν ολοι κοινα συμφέροντα. αλλο ο μεγαλομηχανικός με τις υπόγειες υπερσυνδεσεις και αλλο ο νεος που παλευει και τον κυνηγουν όλοι. Δευτερον:μια παληά προσπάθεια που ειχε γίνει εδώ σε τοπικό επίπεδο απέτυχε παταγωδώς.γιατι το 95% σου λεει ασε να βγαλουν οι αλλοι το φίδι απο την τρυπα και εγώ ......ας πάω στον πελάτη μην πάει κανενας άλλος...οπότε η συμετοχή περιοριζόταν σε 2-4 άτομα..ΔΥΣΤΥΧΩΣ και η μή συμετοχή ειναι το λιγότερο.ποιοι υπογραφουν τις μελέτες των δημ υπαλληλων?ποιοι εχουν ακόμα και με μισθό μερικους δημ υπαλληλους σε θεσεις-κλειδιά?ποιοί εχουν απο κοινού γραφεία με δημ υπαλληλους? οι ασπιλοι και αμόλυντοι Ελευθεροι επαγγελματιες.οι οποιοι (οσοι τα κάνουν) ολως τυχαίως γίνοντε "μηχανικάρες"..... γιατί η πικρή αλήθεια είναι οτι δεν έχουμε ελευθερη οικονομία αλλά Ακρως Διεφθαρμενη Φιλοχρήματη Φιλοτομαριστική Χυδαία Κοινωνία.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toxus1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2010 Ωστόσο, η περίοδος αυτή είναι ιδανική. Χρόνος νομίζω υπάρχει, το επάγγελμα "μηχανικός", για τους περισσότερους, γίνεται ακόμα χειρότερο...Επιπλέον διαπιστώνω πως οι νέοι μηχανικοί είναι πολύ περισσότεροι προβληματισμένοι, για την υπάρχουσα κατάσταση. Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί το επάγγελμα θεωρείται καλό και οι βάσεις στις πανελλήνιες είναι υψηλές. Ο φωτογράφος, ο κομμωτής, ο υδραυλικός κλπ. είναι σαφώς καλύτερα. Αυτό οφείλει να αλλάξει. Νιώθω πως γενικότερα οι μηχανικοί βράζουν...οι νέοι μηχανικοί. Άλλωστε, σε κανέναν σύλλογο δεν έχουν όλοι κοινά συμφέροντα. Δηλαδή οι γιατροί, οι δικηγόροι, πώς είναι πιο οργανωμένοι; Αμφιβάλλω ότι έχουν το ήμισυ της ευστροφίας των μηχανικών. Σίγουρα όμως είναι πιο μεθοδικοί. Τα δικά τους επαγγελματικά δικαιώματα και ευθύνες θέλω εγώ να κατοχυρώσω, τα υπόλοιπα είναι αστειότητες... Δεν περιμένω τίποτε πάντως, άλλωστε θα αρπάξω μία ιδέα που διάβασα εδώ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
parist43 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2010 ποιά ιδέα?αν ειναι καλή πες την και σε μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toxus1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2010 Χαχα δε νομίζω να σ' αρέσει. Μάλλον είναι τραβηγμένη, οπότε θα την κρατήσω για μένα (για να μη με πάρουν με τις ντομάτες). Πάντως σκέφτομαι (και θα επιδιώξω) να φύγω από τον κλάδο γενικώς...θα κρατήσω το μηχανιλίκι ως χόμπυ. Σε συνδυασμό με το σκάκι, νομίζω ότι θα με γλιτώσουν από το αλτσχάιμερ στα βαθιά μου γεράματα. Ευτυχώς, αν και μεγάλος, έχω όρεξη για σπουδές και επαγγελματική στροφή. Έτσι και αλλιώς έχω ήδη κάνει ενα μεταπτυχιακό περπατώντας...ενώ ταυτόχρονα πνιγόμουν στη δουλειά. Άρα αρκεί να υπάρχει θέληση, όλα άλλωστε μου φαίνονται παιχνίδι μπροστά στην πραγματικότητα του επαγγελματία μηχανικού. Στη χειρότερη μία τέχνη ρε παιδί μου... Προσωπικά, μέσα σε αυτήν την κρίση, έχω διώξει -έμμεσα- τις μισές δουλειές που μου έχουν τύχει...είτε γιατί δεν αξίζει τον κόπο οικονομικά...είτε γιατί καταλαβαίνω εκ των προτέρων ότι θα γίνουν αυθαιρεσίες ή αλχημείες στην πράξη...ε δεν είναι δουλειά αυτή. Δεν είναι ντροπή να λέμε όχι σε μία δουλειά, ακόμα και αν κάποιοι αποφάσισαν ότι πρέπει να πεινάσουμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
parist43 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2010 Δεν είναι ντροπή να λέμε όχι σε μία δουλειά, ακόμα και αν κάποιοι αποφάσισαν ότι πρέπει να πεινάσουμε. στην πραγματικότητα οχι μονο δεν ειναι ντροπη,αλλα και δείκτης υψηλης νοημοσύνης,το να μην περιορίζεις την επαγγελματικη σου ζωή στα στενα πλαίσια αυτου που (κατα τυχην πολλες φορες) σπουδασες. η εργασια πρεπει να σου δινει χαρα και να σε ανεβαζει.ειναι εξαλου αυτο απαραιτητη προυπόθεση για επιτυχια. ο καλυτερος δε οδηγος ειναι αυτο ακριβως.το πως αισθανόμασε . Link to comment Share on other sites More sharing options...
pk10gr Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2010 Κατ'αρχην προς ολους.. Νομιζω οτι τα περι απεργιας εχουν αλλο θεμα που το κουβεντιαζουμε.. Έχει αναφερθεί τίποτα σχετικά με το εάν τα έξοδα του αυτοκινήτου (αγορά, σέρβις, λάστιχα όταν χρειαστεί, ασφάλεια, τέλη, πάρκινγκ, ΚΑΥΣΙΜΑ) θα εκπίπτουν από το φορολογητέο εισόδημα; Μέχρι τώρα νομίζω περνάει στα έξοδα μόνο σε συγκεκριμένες μορφές εταιρείας και μόνο έως 3% του τζίρου( ή του κέρδους(. Αν όχι θα έχουμε μεγάλο πρόβλημα. Το αυτοκίνητο είναι εργαλείο δουλειάς εκτός αν το κράτος θεωρεί ότι πηγαίνουμε για επίβλεψη, αυτοψία, γραφείο και υπηρεσίες με τα πόδια. Με μια επιεική εκτίμηση (200€ τον μήνα καύσιμα, 200€ τον μήνα δόση δανείου, και 100€ στην άκρη για σέρβις,ασφάλεια, τέλη και λάστιχα) το κόστος είναι 6.000€ τον χρόνο. Υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που χρειάζονται πάνω από 10.000€ τον χρόνο για το αυτοκίνητο. Αν δεν περνάει στα έξοδα, έχουμε να πληρώσουμε γερό χαράτσι. Για το αν θα εκπιπτουν στα επαγγελματικα σου εξοδα δεν ειναι ακομα ξεκαθαρο.. Αλλα πλεον καποια απο αυτα θα σε βοηθουν στο να παρεις ολο το αφορολογητο.. Απ'οσο εχω καταλαβει.. Η αγορα, τα τελη, η ασφαλεια δεν αλλαζει κατι.. Σερβις, λαστιχα και λοιπα συντηρησης θα περνανε, τουλαχιστον σαν αποδειξεις.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MECH Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2010 Πραγματικά είναι άκυρο να ζητάει το ΤΕΕ από όλα τα μέλη του να κατέβουν στην απεργία.Τι κοινό έχει ...... Έχεις δίκιο απόλυτο στο ότι το ΤΕΕ εκπροσωπεί ( θεσμικά τουλάχιστον- ουσιαστικά είναι μεγάλη κουβέντα αν και τι εκπροσωπεί) ένα μεγάλο εύρος επαγγελματιών με διαφορετικά και πολλές φορές αντικρουόμενα συμφέροντα. Αλλά τι θα έπρεπε ρε παιδιά να πει? Καλούμε σε απεργία τους μελετητές μηχανικούς και τους κατασκευαστές?Με εξαίρεση όσους πάνε ήδη με έσοδα έξοδα και όχι με τεκμαρτό συντελεστή ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ckiriako Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2010 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2010 Κλικαρετε να δειτε τι κοιταζει ο παππους... Το βρηκα σε αλλο φορουμ. Αν και διαβασα 11/02 οτι ο Πετσαλνικος κοβει 20 εκατομμυρια απο τις πιστωσεις της βουλης εντουτοις ειναι προκλητικο να μενουν καποιες ομαδες (που μπορουν να βοηθησουν την κατασταση) απειραχτες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα