Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Ένα ιπτάμενο υβριδικό όχημα δοκιμάστηκε στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης

    Sign in to follow this  

    Ένα ιπτάμενο υβριδικό όχημα, γεμάτο με ήλιο, δοκιμάστηκε στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης.  Από τις 28 έως τις 31 Οκτωβρίου, το H-Aero πραγματοποίησε πτήσεις στο Terminal 2.

    Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

    Το υβριδικό όχημα αποτελεί προϊόν συνεργασίας της Fraport AG με την Hybrid-Airplane Technologies GmbH .

    Το H-Aero, όπως αναφέρεται, συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ενός μπαλονιού, αεροπλάνου και ελικοπτέρου σε ένα ενιαίο σύστημα.

    Το υβριδικό όχημα μπορεί να εκτελεί μια κάθετη απογείωση, όπως ένα ελικόπτερο. Διαθέτει ένα γεμάτο μπαλόνι με ήλιο, σε σχήμα φακού, που το κρατάει στον αέρα, καθώς και πτέρυγες που μπορούν να περιστρέφονται κατά 270 ° προς όλες τις κατευθύνσεις.

    Επιδίωξη αποτελεί η διευκόλυνση των υπηρεσιών των εργαζομένων, με καθήκοντα ελέγχων στους τερματικούς σταθμούς.

    Όπως υποστηρίζει η Fraport AG, αντί να πρέπει να επιθεωρήσουν τις μεγάλες τερματικές αίθουσες με τα πόδια, οι εργαζόμενοι θα μπορούν να ελέγχουν τους χώρους από την άνεση των γραφείων τους, με τη βοήθεια εικόνων κάμερας και να το χρησιμοποιούν για να αναφέρουν τυχόν απαραίτητες εργασίες καθαρισμού ή επισκευών.

    Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, η H-Aero πέταξε μια προκαθορισμένη διαδρομή μέσα από τις αίθουσες check-in και χρησιμοποίησε μια θερμική κάμερα απεικόνισης για τη μετάδοση εικόνων του τερματικού σταθμού.

    Ο Alexander Laukenmann, επικεφαλής της διαχείρισης αεροσταθμών και τερματικών, εταιρικής ασφάλειας και ασφάλειας στη Fraport AG, δήλωσε ότι “η χρήση καινοτόμων τεχνολογιών διαδραματίζει κεντρικό ρόλο σε όλους τους τομείς των αεροδρομίων, συμπεριλαμβανομένης της ασφάλειας της κυκλοφορίας στις αίθουσες check-in.

    Στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, εμείς ήδη πειραματιζόμαστε με τεχνολογίες που πολλοί εξακολουθούν να θεωρούν ότι είναι στα πεδία της επιστημονικής φαντασίας.

    Η καινοτόμος ιδέα της πτήσης H-Aero αποτελεί καλό παράδειγμα. Πιστεύουμε ότι έχει διάφορες πιθανές εφαρμογές, τις οποίες θα συνεχίσουμε να ερευνάμε στα επόμενα στάδια”.

    Από την πλευρά της, η Csaba Singer, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Hybrid-Airplane Technologies GmbH δήλωσε ότι “είμαστε ευγνώμονες για το άνοιγμα της Fraport AG στις νέες τεχνολογίες.

    Η καινοτομία έχει πραγματικές πιθανότητες επιτυχίας μόνο εάν χρησιμοποιείται για την απλούστευση των διαδικασιών και μόνο εάν οι επιβάτες και οι εργαζόμενοι το θεωρούν κοινωνικά αποδεκτό».

    Sign in to follow this  


    User Feedback


    There are no comments to display.



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Για την εξέλιξη των κατασκευαστικών εργασιών στα 14 ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμιο, που βρίσκονται υπό τη διαχείριση της Fraport Greece, μίλησε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Alexander Zinell, από το βήμα του 3ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών, που συνδιοργανώνουν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
      Σύμφωνα με τον ίδιο, η εταιρεία έχει στη διάθεσή της «συνολικά 4 χρόνια, δηλ. 48 μήνες για την παράδοση των έργων», τα οποία ξεκίνησαν στις αρχές του 2018, «με μικρή καθυστέρηση λόγω καιρικών συνθηκών, κατορθώνοντας να τις ολοκληρώσουμε 6 μήνες πριν τη λήξη της προθεσμίας».
      Ήδη, από το 2018, έχουν παραδοθεί τα αεροδρόμια Χανίων, Καβάλας και Ζακύνθου, ενώ έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και το αεροδρόμιο του Ακτίου.
      Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τον κ. Zinell η εξέλιξη έργων στα περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport Greece έχει ως εξής:
      -Αεροδρόμιο Καβάλας 100%
      -Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης 30%. Η παράδοση θα γίνει το 2021
      -Αεροδρόμιο Κέρκυρας 55%. Η παράδοση θα γίνει το 2021
      -Αεροδρόμιο Ακτίου 95%. Η παράδοση θα γίνει το 2019
      -Αεροδρόμιο Κεφαλονιάς 60%. Η παράδοση θα γίνει το 2019
      -Αεροδρόμιο Ζακύνθου έχει ολοκληρωθεί στο 100%
      -Αεροδρόμιο Χανίων έχει ολοκληρωθεί στο 100%
      -Αεροδρόμιο Σκιάθου 80%. Η παράδοση θα γίνει το 2019 (ως το τέλος του Ιουνίου)
      -Αεροδρόμιο Μυτιλήνης 60%. Η παράδοση θα γίνει το 2020
      Αεροδρόμιο Σάμου 75%. Η παράδοση θα γίνει το 2019
      -Αεροδρόμιο Σαντορίνης 30%. Η παράδοση θα γίνει το 2021
      -Αεροδρόμιο Ρόδου 70%. Η παράδοση θα γίνει το 2020.
      Κάνοντας αναφορά στα επίπεδα επιβατικής κίνησης του 2018, ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece είπε ότι συνολικά στα ελληνικά αεροδρόμια διακινήθηκαν 64,1 εκατ. επιβάτες.
      Ειδικότερα, στα περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport η επιβατική κίνηση άγγιξε τους 29,9 εκατομμύρια επιβάτες, στο αεροδρόμιο της Αθήνας τους 24,1 εκατομμύρια επιβάτες και στα υπόλοιπα ελληνικά αεροδρόμια τους 10,1 εκατ. επιβάτες.
      Καταλήγοντας, ο κ. Zinell τόνισε ότι στόχος της Fraport Greece δεν είναι η οικοδόμηση υποδομών που να εξυπηρετούν το μέλλον της Ελλάδας, αλλά η οικοδόμηση έργων που θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο σε δημόσιο τομέα και τουρισμό.
    • By Engineer
      Για την εξέλιξη των κατασκευαστικών εργασιών στα 14 ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμιο, που βρίσκονται υπό τη διαχείριση της Fraport Greece, μίλησε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Alexander Zinell, από το βήμα του 3ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών, που συνδιοργανώνουν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
      Σύμφωνα με τον ίδιο, η εταιρεία έχει στη διάθεσή της «συνολικά 4 χρόνια, δηλ. 48 μήνες για την παράδοση των έργων», τα οποία ξεκίνησαν στις αρχές του 2018, «με μικρή καθυστέρηση λόγω καιρικών συνθηκών, κατορθώνοντας να τις ολοκληρώσουμε 6 μήνες πριν τη λήξη της προθεσμίας».
      Ήδη, από το 2018, έχουν παραδοθεί τα αεροδρόμια Χανίων, Καβάλας και Ζακύνθου, ενώ έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και το αεροδρόμιο του Ακτίου.
      Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τον κ. Zinell η εξέλιξη έργων στα περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport Greece έχει ως εξής:
      -Αεροδρόμιο Καβάλας 100%
      -Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης 30%. Η παράδοση θα γίνει το 2021
      -Αεροδρόμιο Κέρκυρας 55%. Η παράδοση θα γίνει το 2021
      -Αεροδρόμιο Ακτίου 95%. Η παράδοση θα γίνει το 2019
      -Αεροδρόμιο Κεφαλονιάς 60%. Η παράδοση θα γίνει το 2019
      -Αεροδρόμιο Ζακύνθου έχει ολοκληρωθεί στο 100%
      -Αεροδρόμιο Χανίων έχει ολοκληρωθεί στο 100%
      -Αεροδρόμιο Σκιάθου 80%. Η παράδοση θα γίνει το 2019 (ως το τέλος του Ιουνίου)
      -Αεροδρόμιο Μυτιλήνης 60%. Η παράδοση θα γίνει το 2020
      Αεροδρόμιο Σάμου 75%. Η παράδοση θα γίνει το 2019
      -Αεροδρόμιο Σαντορίνης 30%. Η παράδοση θα γίνει το 2021
      -Αεροδρόμιο Ρόδου 70%. Η παράδοση θα γίνει το 2020.
      Κάνοντας αναφορά στα επίπεδα επιβατικής κίνησης του 2018, ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece είπε ότι συνολικά στα ελληνικά αεροδρόμια διακινήθηκαν 64,1 εκατ. επιβάτες.
      Ειδικότερα, στα περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport η επιβατική κίνηση άγγιξε τους 29,9 εκατομμύρια επιβάτες, στο αεροδρόμιο της Αθήνας τους 24,1 εκατομμύρια επιβάτες και στα υπόλοιπα ελληνικά αεροδρόμια τους 10,1 εκατ. επιβάτες.
      Καταλήγοντας, ο κ. Zinell τόνισε ότι στόχος της Fraport Greece δεν είναι η οικοδόμηση υποδομών που να εξυπηρετούν το μέλλον της Ελλάδας, αλλά η οικοδόμηση έργων που θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο σε δημόσιο τομέα και τουρισμό.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Στα 141,7 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα έσοδα των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της Fraport Greece το πρώτο εξάμηνο του έτους.
      Αντίστοιχα, τα EBITDA (κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων) στα 41,3 εκατ. ευρώ και τα EBIT στα 19,2 εκατ. Ωστόσο, το τελικό οικονομικό αποτελέσματα διαμορφώθηκε σε ζημιές 20,7 εκατ.
      Επιβατική κίνηση
      Το εξεταζόμενο διάστημα, τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport παρουσίασαν αύξηση επιβατών κατά 11% και πτήσεων κατά 8%.
      Ειδικότερα, το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου 2018, τα περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport Greece διακίνησαν 10,6 εκατ. επιβάτες, σημειώνοντας άνοδο 11%, σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2017.
      Άξιο αναφοράς είναι ότι τον Ιούνιο διακινήθηκαν τα 4,4 εκατ., κάτι το οποίο φανερώνει τον υψηλό βαθμό εποχικότητάς τους.
      Τα τρία πιο πολυσύχναστα αεροδρόμια, κατά το πρώτο εξάμηνο, ήταν της Θεσσαλονίκης με περίπου 2,8 εκατ. επιβάτες (+3,3%), της Ρόδου με 1,9 εκατ. επιβάτες (+10,3%) και των Χανίων με 1,2 εκατ. επιβάτες (-0,3%).
      Τη μεγαλύτερη ποσοστιαία άνοδο επιβατών, το α’ εξάμηνο, σημείωσαν τα αεροδρόμια της Καβάλας με 67,5%, της Κέρκυρας με 22,7% και της Κω με 22,6%.
      Από όλα τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport Greece, μόνο τα Χανιά σημείωσαν μείωση επιβατικής κίνησης, λόγω της διακοπής των πτήσεων της Ryanair.
      Σε επίπεδο πτήσεων, το πρώτο εξάμηνο, σημειώθηκε αύξηση της τάξεως του 8%, διαμορφούμενες στις 89,7 χιλιάδες.
      Της Βάσως Βεγιάζη
    • By Engineer
      Στα 141,7 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα έσοδα των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της Fraport Greece το πρώτο εξάμηνο του έτους.
      Αντίστοιχα, τα EBITDA (κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων) στα 41,3 εκατ. ευρώ και τα EBIT στα 19,2 εκατ. Ωστόσο, το τελικό οικονομικό αποτελέσματα διαμορφώθηκε σε ζημιές 20,7 εκατ.
      Επιβατική κίνηση
      Το εξεταζόμενο διάστημα, τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport παρουσίασαν αύξηση επιβατών κατά 11% και πτήσεων κατά 8%.
      Ειδικότερα, το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου 2018, τα περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport Greece διακίνησαν 10,6 εκατ. επιβάτες, σημειώνοντας άνοδο 11%, σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2017.
      Άξιο αναφοράς είναι ότι τον Ιούνιο διακινήθηκαν τα 4,4 εκατ., κάτι το οποίο φανερώνει τον υψηλό βαθμό εποχικότητάς τους.
      Τα τρία πιο πολυσύχναστα αεροδρόμια, κατά το πρώτο εξάμηνο, ήταν της Θεσσαλονίκης με περίπου 2,8 εκατ. επιβάτες (+3,3%), της Ρόδου με 1,9 εκατ. επιβάτες (+10,3%) και των Χανίων με 1,2 εκατ. επιβάτες (-0,3%).
      Τη μεγαλύτερη ποσοστιαία άνοδο επιβατών, το α’ εξάμηνο, σημείωσαν τα αεροδρόμια της Καβάλας με 67,5%, της Κέρκυρας με 22,7% και της Κω με 22,6%.
      Από όλα τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport Greece, μόνο τα Χανιά σημείωσαν μείωση επιβατικής κίνησης, λόγω της διακοπής των πτήσεων της Ryanair.
      Σε επίπεδο πτήσεων, το πρώτο εξάμηνο, σημειώθηκε αύξηση της τάξεως του 8%, διαμορφούμενες στις 89,7 χιλιάδες.
      Της Βάσως Βεγιάζη

      View full είδηση
    • By Engineer
      Ικανοποίηση στη Fraport αφού τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που ανέλαβε στην Ελλάδα αποδεικνύονται στην πράξη μια άκρως επικερδής επένδυση.
       
      Όπως αναφέρει το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, με περίπου €180 εκατ. η Fraport Greece συνέβαλε σημαντικά στην αύξηση του τζίρου της εταιρίας. O συνολικός της τζίρος αυξήθηκε κατά 13,7% στα €2,2 δισ. Και αυτό αφορά μόνον το διάστημα μεταξύ Απριλίου -οπότε και παραχωρήθηκαν τα αεροδρόμια- και Σεπτεμβρίου.
       
      Συνολικά τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια στην Ελλάδα απέφεραν κέρδη ύψους €106 εκατ. προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων, αριθμός που αντιστοιχεί στο 1/8 περίπου των συνολικών εσόδων (EBITDA) της επιχείρησης ύψους €808 εκατ.
       
      Ικανοποιημένη η διοίκηση
       
      Άκρως ικανοποιημένος εμφανίστηκε ο επικεφαλής της Fraport Στέφαν Σούλτε, τονίζοντας ότι η κερδοφορία των αεροδρομίων που διαχειρίζεται η εταιρία στο εξωτερικό συνέβαλε σε σημαντικό βαθμό στο συνολικό αποτέλεσμα. Ο ίδιος εκτίμησε ότι κατά τους πρώτους εννέα μήνες του έτους η εταιρία βρίσκεται εντός του προκαθορισμένου πλαισίου για να πετύχει τους ετήσιους στόχους της. Ο συνολικός τζίρος της Fraport το 2017 αναμένεται να κινηθεί στα €2,9 δισ.Εξίσου ικανοποιητικά εξελίσσεται και η κίνηση στην έδρα της Fraport, τη Φρανκφούρτη.
       
      Για το 2017 η εταιρία υπολογίζει σε αύξηση του αριθμού των επιβατών κατά 5%. Από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους το μεγαλύτερο γερμανικό αεροδρόμιο μέτρησε περίπου 48,9 εκατομμύρια επιβάτες, ένας αριθμός αυξημένος κατά 4,6% σε σχέση με πέρσι, που συνιστά την ίδια ώρα νέο ρεκόρ επιβατικής κίνησης. Ο αυξημένος αριθμός των επιβατών απέφερε στη Fraport και υψηλότερα κέρδη από το λιανικό εμπόριο στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Kerdi_ekatommurion_gia_ti_Fraport_Greece/#.Wf8arVuCzDc
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.