Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Anthem of the Seas: Μια πόλη εν πλω

    Sign in to follow this  

    Η με έδρα το Μαϊάμι εταιρεία κρουαζιέρων Royal Caribbean International παρέλαβε και επίσημα το 23ο πλοίο της, το Anthem of the Seas.

     

    Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Royal Caribbean Cruises Ltd., Richard D. Fain, έλαβε επίσημα το νέο πλοίο από τον Διευθύνων Σύμβουλο της Meyer Werft Yard, Bernard Meyer, σε μια τελετή παράδοσης που πραγματοποιήθηκε στο Bremerhaven της Γερμανίας.

     

    “Είμαι πολύ χαρούμενος που παραλαμβάνω το Anthem of the Seas από τη ναυπηγοκτασκευαστική Meyer Werft”, δήλωσε ο Richard. “Πάντα φεύγουμε από την πεπατημένη με κάθε διαδοχικό πλοίο που κατασκευάζουμε, και το Anthem of the Seas δεν διαφέρει ως προς αυτό. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Bernard και την ομάδα της Meyer Werft για τη συνεχή συνεργασία τους μαζί μας στο σχεδιασμό και την κατασκευή πλοίων που προκαλούν δέος”.

     

    Το Anthem of the Seas θα πλεύσει τώρα στο Southampton του Ηνωμένου Βασίλειου, όπου θα το έχει ως λιμάνι μέχρι τον Οκτώβριο όπου θα πλεύσει προς τη Μεσόγειο και τα Κανάρια Νησιά.

     

    Τα εγκαίνια του πλοίου θα γίνουν στο Southampton στις 20 Απριλίου, όπου η ταξιδιωτική πράκτορας Emma Wilby θα είναι η “νονά” που θα βαφτίσει το πλοίο.

     

    Τον Νοέμβριο, το λιμάνι της Νέας Υόρκης θα είναι η μόνιμη κατοικία του Anthem of the Seas, απ” όπου το πλοίο θα πλέει τακτικά από το Cape Liberty Cruise Port προς αναζήτηση περιπετειών στις Βερμούδες, την Καραϊβική, τον Καναδά και τη Νέα Αγγλία.

     

    Το Anthem of the Seas εκτείνεται σε 16 καταστρώματα επισκεπτών, περικλείει 167.800 gt, μεταφέρει 4.180 επισκέπτες σε δίκλινα και διαθέτει 2.090 καμπίνες.

     

    Βλέπε και το «Anthem of the Seas» έφτασε στο Αμβούργο

     

    635602755642522915-low-1423757839-ANTHE007-1-.jpg

     

    635602755452976840-low-1423757844-ANTHE008-1-.jpg

     

    635602755563896395-low-1423757854-ANTHEM-O-1-.jpg

     

    635602755610229880-low-1423873179-Anthem-of-the-Seas-MG-1376-small-1-.jpg

     

    635602909093097045-low-1424707235-IMG-1206.jpg

     

    635602755377314415-low-1423757830-ANTHE005-1-.jpg

     

    Πηγή: http://www.e-nautilia.gr/parelifthi-to-anthem-of-the-seas-apo-ti-royal-caribbean/

     

    Δείτε περισσότερα για το πλοίο εδώ: http://www.royalcaribbean.co.uk/our-ships/anthem-of-the-seas/


    Sign in to follow this  


    User Feedback


    Εντυπωσιακό και το μέγεθος του κλειστού ναυπηγείου , που ναυπηγεί ταυτόχρονα δύο τόσο μεγάλα πλοία .

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Εντυπωσιακο και τρομερο. Τι να πρωτοσκεφτεί κάποιος με τέτοιες κατασκευές.

     

    Είναι μεγαλύτερο απο αεροπλανοφόρο, θυμίζει λίγο οικοδομικά τετράγωνα κολλητά το ένα με το άλλο.

    Είναι οικολογικό όταν θα κινείται?

    Υπάρχουν τόσοι πλούσιοι στον κόσμο (έστω και στις USA) που πάνε κρουζιέρες?

    Πόσα knots πιάνει με τους 55,000 που έχει?

    Πόσο θα κουνάει με τέτοιο βάρος τόσο ψηλά?

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Ότι καλύτερο για τον τρόπο που κάνουν οι Αμερικανοί διακοπές. 

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Σαν καραβολάτρης , θέλω να σας πω ότι η κρουαζιέρα δεν είναι και τόσο ακριβή , όσο νομίζουν κάποιοι .

     

    Η τιμή των 100-150 €/άτομο/ημέρα που περιλαμβάνει διαμονή και υπερπλήρη διατροφή  5 γευμάτων ημερησίως και βέβαια την μεταφορά και την διασκέδαση , είναι χαμηλότερη από συνήθη ταξίδια με γκρούπ . 

    Αν πάμε σε καμπίνες εξωτερικές με μπαλκόνι , τότε ανεβαίνουν οι τιμές .

     

    Ωραία ιδέα ήταν τα αίθρια που έχουν ύψος το μισό πλοίο και είναι εσωτερικά με μαγαζιά στο κατάστρωμα και περίπατο και εσωτερικές καμπίνες που έχουν θέα στο αίθριο .

     

    Επίσης δεν υπάρχει κατάστρωμα 13 , γιά προφανείς λόγους .

    Από φωτό βέβαια τα έχω δει μιά και δεν έχω ταξιδέψει ακόμα με αυτά . 

     

    Αλλωστε τώρα αρχίζει η ηλικία μου να έχει εκπτώσεις senior . :mrgreen:

    • Upvote 2

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    ...και δεν είναι το μεγαλύτερο του κόσμου!

     

    Τα μεγαλύτερα ανήκουν επίσης στην RCC και ειναι αυτά της κλάσης Oasis of the Seas.

    To 3o και 4ο της κλάσης που θα είναι και τα μεγαλύτερα του κόσμου, είναι υπό κατασκευή στη Γαλλία, σημαντικό κομμάτι εργασιών αντισκωριακής προστασίας πραγματοποιείται από Ελληνική εταιρία με έδρα τη Θεσσαλονίκη, εταιρία η οποία σταθερά τα τελευταία 10 χρόνια αναλαμβάνει εργασίες στα μεγαλύτερα κρουαζιερόπολοια του κόσμου που ναυπηγούνται εκεί.

     

    Η κρίση όπως βλέπετε δεν χτυπάει όλα τα πορτοφόλια, κάποιοι έχουν χρήματα για να κατασκευάζουν πλωτές πολιτείες...

     

    http://en.wikipedia.org/wiki/Oasis-class_cruise_ship

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites


    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By Engineer
      Tι μεταφέρουν οι Έλληνες εφοπλιστές; Κυρίως χύδην ξηρό φορτίο και αργό πετρέλαιο και λιγότερο εμπορευματοκιβώτια και υγροποιημένα αέρια.
      Σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, το 48,57% του ελληνόκτητου στόλου είναι πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και το 36,12% πλοία μεταφοράς αργού πετρελαίου.
      Στον αντίποδα, το 6,22% είναι πλοία μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου, το 5,57% πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και το 2,70% πλοία μεταφοράς υγροποιημένων αερίων.
      Συνολικά, οι Έλληνες πλοιοκτήτες ελέγχουν το 31,99% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενοπλοίων αργού πετρελαίου, το 23,12% του παγκόσμιου στόλου πλοίων χύδην ξηρού φορτίου και το 15,17% του παγκόσμιου στόλου πλοίων μεταφοράς χημικών και παραγώγων πετρελαίου και το 8,25% του παγκόσμιου στόλου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

      Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, η ελληνική ναυτιλία αντιπροσωπεύει το 53% του στόλου της Ευρωπαϊκής Ένωσης και σχεδόν το 21% του παγκόσμιου στόλου σε dwt.
      Συγκεκριμένα, ο ελληνικός εμπορικός στόλος είναι ο μεγαλύτερος στόλος στον κόσμο, με 4.936 πλοία (άνω των 1.000 gt) χωρητικότητας 389,69 εκατομμυρίων τόνων (dwt) και παρουσιάζει – σε σχέση με το προηγούμενο έτος – αύξηση περίπου 6,63%.

      Μάλιστα, οι Έλληνες πλοιοκτήτες υπερδιπλασίασαν τη μεταφορική ικανότητα του στόλου τους στο διάστημα 2007-2018.
      Ωστόσο, το ελληνικό νηολόγιο αριθμεί 720 πλοία (άνω των 1.000 gt), των οποίων η χωρητικότητα ανέρχεται σε 39,61 εκατομμύρια gt.

      Της Βάσως Βεγιάζη

      View full είδηση
    • By Engineer
      Tι μεταφέρουν οι Έλληνες εφοπλιστές; Κυρίως χύδην ξηρό φορτίο και αργό πετρέλαιο και λιγότερο εμπορευματοκιβώτια και υγροποιημένα αέρια.
      Σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, το 48,57% του ελληνόκτητου στόλου είναι πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και το 36,12% πλοία μεταφοράς αργού πετρελαίου.
      Στον αντίποδα, το 6,22% είναι πλοία μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου, το 5,57% πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και το 2,70% πλοία μεταφοράς υγροποιημένων αερίων.
      Συνολικά, οι Έλληνες πλοιοκτήτες ελέγχουν το 31,99% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενοπλοίων αργού πετρελαίου, το 23,12% του παγκόσμιου στόλου πλοίων χύδην ξηρού φορτίου και το 15,17% του παγκόσμιου στόλου πλοίων μεταφοράς χημικών και παραγώγων πετρελαίου και το 8,25% του παγκόσμιου στόλου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

      Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, η ελληνική ναυτιλία αντιπροσωπεύει το 53% του στόλου της Ευρωπαϊκής Ένωσης και σχεδόν το 21% του παγκόσμιου στόλου σε dwt.
      Συγκεκριμένα, ο ελληνικός εμπορικός στόλος είναι ο μεγαλύτερος στόλος στον κόσμο, με 4.936 πλοία (άνω των 1.000 gt) χωρητικότητας 389,69 εκατομμυρίων τόνων (dwt) και παρουσιάζει – σε σχέση με το προηγούμενο έτος – αύξηση περίπου 6,63%.

      Μάλιστα, οι Έλληνες πλοιοκτήτες υπερδιπλασίασαν τη μεταφορική ικανότητα του στόλου τους στο διάστημα 2007-2018.
      Ωστόσο, το ελληνικό νηολόγιο αριθμεί 720 πλοία (άνω των 1.000 gt), των οποίων η χωρητικότητα ανέρχεται σε 39,61 εκατομμύρια gt.

      Της Βάσως Βεγιάζη
    • By Engineer
      Το λιμάνι της Κυλλήνης πρωτοπορεί και εγκαινιάζει την Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018 στις 10.30, την πρώτη εγκατάσταση ηλεκτροδότησης πλοίων από ξηρά στην Ανατολική Μεσόγειο, διασυνδέοντας το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο FIOR DI LEVANTE της LEVANTE FERRIES.
      Το πρωτοποριακό αυτό έργο, το οποίο υλοποιήθηκε στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος elemed, συμβάλλει τα μέγιστα στη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης καθώς και στον εκσυγχρονισμό του λιμένα, ανοίγοντας τον δρόμο για περαιτέρω νέες καινοτόμες εφαρμογές και σε άλλα ελληνικά λιμάνια, μετατρέποντάς αυτά σε περιβαλλοντικά φιλικούς θαλάσσιους κόμβους.
      Με αφορμή τα εγκαίνια της εγκατάστασης, διοργανώνεται εκδήλωση με τίτλο «Η Ανατολική Μεσόγειος αποκτά μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα στο λιμάνι της Κυλλήνης», με τη συμμετοχή εκπροσώπων θεσμικών φορέων και εταίρων του προγράμματος elemed.
      Δείτε το πρόγραμμα της εκδήλωσης, ΕΔΩ: http://greenagenda.gr/wp-content/uploads/2018/12/Killini-Agenda_v2_GR.pdf
      Σχετικά με τη Δράση elemed
      Η Δράση elemed (Electrification in the Eastern Mediterranean) προωθεί τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας ως ναυτιλιακό καύσιμο, αποσκοπώντας να μειώσει σημαντικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της ναυτιλίας στην Ανατολική Μεσόγειο. Το πρόγραμμα, το οποίο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, υλοποιεί μελέτες για την εγκατάσταση υποδομών ηλεκτροδότησης ελλιμενισμένων πλοίων σε τρεις χώρες (Ελλάδα, Κύπρο, Σλοβενία) και σε τέσσερα λιμάνια κατά μήκος του Νότιο-Ανατολικού θαλάσσιου διαδρόμου (Κόπερ, Κυλλήνη, Πειραιάς, Λεμεσός), περιορίζοντας δραστικά τον θόρυβο και τους αέριους ρύπους, ιδιαίτερα στις αστικές περιοχές πλησίον των λιμένων. Στα πλαίσια του elemed, θα πραγματοποιηθεί η πρώτη υποδομή ηλεκτροδότησης πλοίων στην Ανατολική Μεσόγειο, στο Λιμάνι της Κυλλήνης.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Το λιμάνι της Κυλλήνης πρωτοπορεί και εγκαινιάζει την Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018 στις 10.30, την πρώτη εγκατάσταση ηλεκτροδότησης πλοίων από ξηρά στην Ανατολική Μεσόγειο, διασυνδέοντας το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο FIOR DI LEVANTE της LEVANTE FERRIES.
      Το πρωτοποριακό αυτό έργο, το οποίο υλοποιήθηκε στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος elemed, συμβάλλει τα μέγιστα στη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης καθώς και στον εκσυγχρονισμό του λιμένα, ανοίγοντας τον δρόμο για περαιτέρω νέες καινοτόμες εφαρμογές και σε άλλα ελληνικά λιμάνια, μετατρέποντάς αυτά σε περιβαλλοντικά φιλικούς θαλάσσιους κόμβους.
      Με αφορμή τα εγκαίνια της εγκατάστασης, διοργανώνεται εκδήλωση με τίτλο «Η Ανατολική Μεσόγειος αποκτά μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα στο λιμάνι της Κυλλήνης», με τη συμμετοχή εκπροσώπων θεσμικών φορέων και εταίρων του προγράμματος elemed.
      Δείτε το πρόγραμμα της εκδήλωσης, ΕΔΩ: http://greenagenda.gr/wp-content/uploads/2018/12/Killini-Agenda_v2_GR.pdf
      Σχετικά με τη Δράση elemed
      Η Δράση elemed (Electrification in the Eastern Mediterranean) προωθεί τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας ως ναυτιλιακό καύσιμο, αποσκοπώντας να μειώσει σημαντικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της ναυτιλίας στην Ανατολική Μεσόγειο. Το πρόγραμμα, το οποίο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, υλοποιεί μελέτες για την εγκατάσταση υποδομών ηλεκτροδότησης ελλιμενισμένων πλοίων σε τρεις χώρες (Ελλάδα, Κύπρο, Σλοβενία) και σε τέσσερα λιμάνια κατά μήκος του Νότιο-Ανατολικού θαλάσσιου διαδρόμου (Κόπερ, Κυλλήνη, Πειραιάς, Λεμεσός), περιορίζοντας δραστικά τον θόρυβο και τους αέριους ρύπους, ιδιαίτερα στις αστικές περιοχές πλησίον των λιμένων. Στα πλαίσια του elemed, θα πραγματοποιηθεί η πρώτη υποδομή ηλεκτροδότησης πλοίων στην Ανατολική Μεσόγειο, στο Λιμάνι της Κυλλήνης.
    • By Engineer
      Το αρχαιότερο άθικτο ναυάγιο του κόσμου πιστεύουν ότι βρήκαν οι αρχαιολόγοι στον βυθό της Μαύρης Θάλασσας, όπου φαίνεται ότι παρέμεινε... ανενόχλητο για περισσότερα από 2.400 χρόνια.
      Το κουφάρι του πλοίου, που έχει μήκος 23 μέτρα και εκτιμάται ότι είναι αρχαιοελληνικό, εντοπίστηκε ένα μίλι κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας με το κατάρτι, τα πηδάλια και τα κουπιά του όλα στη θέση τους καθώς, σύμφωνα με τους ερευνητές, διατηρήθηκαν λόγω της έλλειψης οξυγόνου σ' αυτό το βάθος.
      Σύμφωνα με τον επικεφαλής της αρχαιολογικής ομάδας, καθηγητή Τζον Άνταμς, «δεν πίστευα ποτέ ότι ήταν εφικτό ένα πλοίο από τον αρχαίο κόσμο να “επιβιώσει” στα 2 χλμ. κάτω από το νερό. Αυτό θα αλλάξει την αντίληψή μας για την κατασκευή των πλοίων και τη ναυσιπλοΐα στην αρχαιότητα».

      Πηγή: Guardian
      Ο επικεφαλής της αρχαιολογικής ομάδας, δήλωσε επίσης ότι η ανακάλυψη θα δείξει πόσο μακριά μπορούσαν να φτάσουν οι Έλληνες έμποροι στην αρχαιότητα.
      Όσο για την αιτία της βύθισής του, αυτή πιθανολογείται ότι ήταν μία καταιγίδα, με το πλήρωμα πιθανότατα να μην πρόλαβε να βγάλει έγκαιρα τα νερά και να σώσει το πλοίο.

      Το πλοίο εκτιμάται ότι ήταν εμπορικού τύπου, όπως αυτά που οι ερευνητές είχαν δει μόνο ως εικόνα πάνω σε αρχαιοελληνικά αγγεία με τον Οδυσσέα και τις Σειρήνες που βρίσκονται στο Βρετανικό Μουσείο.
      Το έργο αυτό, το οποίο χρονολογείται από περίπου την ίδια περίοδο, απεικονίζει ένα παρόμοιο πλοίο που φέρει τον Οδυσσέα μακριά από τις σειρήνες, με τον ομηρικό ήρωα προσδεδεμένο στο ιστό να αντιστέκεται στα τραγούδια τους.


      Σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα Guardian, η ερευνητική ομάδα είπε ότι σκοπεύει να αφήσει το σκάφος εκεί όπου βρέθηκε, όμως πρόσθεσε πως ένα μικρό κομμάτι του χρονολογήθηκε με άνθρακα από το Πανεπιστήμιο του Σαουθάμπτον και πως τα αποτελέσματα «επιβεβαίωσαν ότι πρόκειται για το παλαιότερο ναυάγιο που είναι γνωστό στην ανθρωπότητα».
      Η ομάδα πρόσθεσε πως τα δεδομένα θα δημοσιοποιηθούν στο συνέδριο του MAP Μαύρης Θάλασσας αργότερα αυτή την εβδομάδα στο Λονδίνο.
       

      View full είδηση
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.