Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Σερίφης

    Σερίφης

    Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      203


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.193


  3. desptsouk

    desptsouk

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      541


  4. GeorgeVasil

    GeorgeVasil

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      35


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 23/04/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Σύμφωνα με την παρ. 10 του άρθρου 154, τα απολογιστικά και τα απρόβλεπτα (αθροιστικά) είναι έως 15% της αξίας της σύμβασης. Γι αυτό, στην πλειονότητα των μελετών, αυτά τα δυο περιλαμβάνονται σε ένα ποσό (απρόβλεπτα-απολογιστικά). Στην περίπτωσή σου, έχεις δυό διακριτά ποσά οπότε, θα πρέπει να το συζητήσεις με την Υπηρεσία
    2 points
  2. εχε υπόψη οτι ασφαλτόστρωση δίχως υποδομή με υλικά λατομείου θα παει στράφι. Αυτο που πρότεινε ο @Didonis ειναι καλή λύση.
    1 point
  3. Δεν είναι λύση η τριμμένη άσφαλτος…. Και δεν θα μπορείς καν να την στρώνει κάποιος ξανά αφού θα έχει ανακατευτεί με τα χώματα…. Άσε που κατά πάσα πιθανότητα θα κολλάει στις ρόδες στα τρέιλερ σας και θα γίνονται μαντάρα. Άσφαλτος χωρίς υπόβαθρο κατάλληλο δεν βάζεις σε χώμα…. Μια σκέψη μόνο για εναλλακτική λύση. Το γήπεδο όπως λες είναι 10 στρέμματα….. να το κάνεις όλο σαν πλατεία πχ είναι μεγάλο μέγεθος. Μπας και να δοθεί σε κάποιον μελετητή μηχανικό να σας σχεδιάσει τις διαδρομές που κάνουν τα σκάφη για να μπορεί να πάει το καθένα στην θέση του. Οπότε η διαδρομή και μόνο να έχει τσιμεντένιο διάδρομο και όπου θα είναι οι θέσεις στάθμευσης των σκαφών να παραμένει χώμα…. Πιθανά η επιφάνεια που θα χρειαστεί να καλυφθεί να είναι μικρότερη κι από το 20% του γηπέδου Ναι έχει κάποιο κόστος…. Αλλά θα είναι μικρότερο το κόστος από την τριμμένη άσφαλτο που θα πρέπει να την πετάς στην ουσία κάθε λίγο και λιγάκι Και ναι…. Στην ουσία αυτό αφορά αυτόν που εισπράττει λεφτά από την ενοικίαση από εσάς… δεν γίνεται αυτό φίλος..... ούτε το χόμπι αλλάζει.... είναι επιλογή ζωής για πολλούς
    1 point
  4. Την αναθεώρηση μπορείς να την απορρόφησεις απο την πίστωση του έργου (απο οπου και να περισσεύει ποσο δλδ ) Μπορεις να κανεις και ΑΠΕ που αυξανει την συμβαση για αυτον τον λογο.
    1 point
  5. Υπάρχει η δυνατότητα να κριθεί επικινδύνως ετοιμόρροπο κατόπιν αυτοψίας της πολεοδομίας.
    1 point
  6. ...και θα κάνει μια τρύπα στο νερό πάλι. Μολις βρεξει, μολις γινουν πεντε δεκα μανούβρες, θα αναμιχθεί η τριμμένη ασφαλτος, με το υφιστάμενο χώμα! Οπότε, @animalinstict, θα βάλετε βαθιά στο χέρι στη τσέπη. Είτε διαμόρφωση, καλή συμπύκνωση του εδάφους και πλέγμα με 10εκ σκυρόδεμα, είτε κανονική "οδοποϊα", σκύρα,3Α και 5εκ άσφαλτος (που αντέχει τους 3τν) Αμφότερες οι λύσεις, αλμυρές για τη κ@ύλα σας. Προσπαθήστε να μετέχει και ο ιδιοκτήτης, γιατι σ'αυτον θα "μείνει".
    1 point
  7. @skyclad Αν η υφιστάμενη κατάσταση ταυτίζεται σε σχέση με την ρύθμιση του τότε νόμου 3843 μπορείς να εισάγεις τη δήλωση στο Ν. 4495 για να λάβει ο κλεισμένος Η.Χ οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση με πληρωμή παραβόλου 100 Ευρώ. Σε άλλο Φ.Κ μπορείς να εισάγεις και μια Λ.Π προκειμένου με κάποιο τρόπο να βάλεις την νέα κάτοψη την οποία έτσι και αλλιώς θα την χρειαστεί ο ιδιοκτήτης. Για το θέμα ένταξης σε προηγούμενους νόμους και το τι πρέπει να προσέξεις στα του Ν. 3843 δες εδώ . Προβληματικό σημείο αποτέλεσε στις περιπτώσεις αυτές ο κατασκευασμένος τοίχος που δεν συμπεριλαμβάνονταν στην τότε ρύθμιση του ν. 3843.
    1 point
  8. Ο νόμος 4495 (*) αναφέρει ότι θα πρέπει να προβείς σε ενημέρωση της Ο.Α προ σύνταξης ΗΤΚ. Εναλλακτικά μπορείς να κάνεις υπαγωγή στο Ν. 4495 και στο σύστημα της ΗΤΚ να εισάγεις την επικαιροποιημένη κάτοψη η οποία θα αντιστοιχίζεται (ως οφείλει) στην υπαγωγή και έτσι στο πεδίο των πράξεων θα έχεις την απαιτούμενη αντιστοίχιση με διοικητική πράξη. (*) παρ. 9 άρθρο 100: 14. Σε περίπτωση διαφορετικής διαρρύθμισης διακεκριμένης αυτοτελούς οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας από αυτήν που προβλέπεται στα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας, υφίσταται απαλλαγή από την υποχρέωση καταβολής παραβόλου και ενιαίου ειδικού προστίμου, αλλά ο ενδιαφερόμενος υποχρεούται να ενημερώσει το σχετικό φακέλου της άδειας για τη συντελεσθείσα αλλαγή διαρρύθμισης κατά τη σύνταξη της ταυτότητας κτιρίου. ερμηνεία εγκ. 2 Ν. 4495: Στην παρ.14 διευκρινίζεται ότι η διαφορετική διαρρύθμιση διακεκριμένης αυτοτελούς οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας από αυτήν που προβλέπεται στα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας, δεν θεωρείται αυθαιρεσία, υπάρχει ωστόσο υποχρέωση ενημέρωσης του φακέλου της άδειας κατά τη σύνταξη της ταυτότητας κτιρίου. (...)
    1 point
  9. Επιλογή ιδιοκτησίας στην καρτέλα «Ιδιοκτησίες Οικοπέδου/Γηπέδου», δεξί κλικ και επιλογή διαθέσιμης ενέργειας «Ανέβασμα Εγγράφων», επιλογή τύπου εγγράφου «Κατόψεις Αρχιτεκτονικής μελέτης/αποτύπωσης».
    1 point
  10. Βεβαίως μπορείς. Στο άρθρο 2 της υπουργικής απόφασης για τη διαδικασία συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής ταυτότητας κτιρίου, προβλέπεται ότι «σε περίπτωση που η υφιστάμενη κατάσταση δεν προκύπτει από τα σχέδια που συνοδεύουν τις εκδοθείσες πράξεις, εκπονούνται και υποβάλλονται νέα σχέδια αποτύπωσης κατόψεων αρχιτεκτονικών».
    1 point
  11. Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός ή επαύξηση επαγγελματικών δικαιωμάτων σε σχέση με τους υπόλοιπους Μηχανολόγους μηχανικούς. Αν θα υπάρξει κάποια προτίμηση σε θέματα εργασίας, εξαρτάται απόλυτα από τον εργοδότη και τις απαιτήσεις του
    1 point
  12. Τα επαγγελματικά δικαιώματα των Μηχανικών όλων των ειδικοτήτων υπάρχουν στο Π.Δ. 99/2018.
    1 point
  13. 2024 και ακόμη δεν έχει γίνει πάντως. Έκανα την ίδια απροσεξία και η μόνη μου επιλογή είναι να βγει νέα ΕΕΔΜΚ. Πρέπει όντως να συνδεθεί γεωγραφικά διότι είναι αστείο να δηλώνεις εκ παραδρομής δήμο και εντός της ΕΕΔΜΚ να αναφέρεται διεύθυνση και ΤΚ άλλης περιοχής. Προφανώς είναι λάθος του χειριστή αλλά ας υπάρχει μία δικλείδα ή ένας τρόπος διόρθωσης ή στην τελική αν δεν είναι τόσο σημαντικό, να το γνωρίζουμε.
    1 point
  14. @DionysisP Στην υπουργική απόφαση, για την υποβολή δηλώσεων και τον προσδιορισμό του φόρου από τη διαβίβαση δεδομένων στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA, προβλέπεται διαδικασία διόρθωσης των προσυμπληρωμένων ποσών της περιοδικής δήλωσης. Επιτρέπεται η διαβίβαση δεδομένων για την ορθή υποβολή δήλωσης ΦΠΑ χωρίς τον περιορισμό της ανεκτής απόκλισης, ακόμα και για όσους δεν έχουν δικαίωμα χρήσης της ειδικής φόρμας καταχώρησης, στην περίπτωση αντικειμενικής δυσκολίας διαβίβασης που δεν οφείλεται στην υπόχρεη οντότητα. Για τα έξοδα, η διαβίβαση γίνεται ως εξής: Τύπος παραστατικού: «14.30 - Παραστατικά Οντότητας ως Αναγράφονται από την ίδια (Δυναμικό)». Στα σχόλια γράφουμε «Δυσχέρεια Συσχέτισης». Στη «Σειρά» συμπεριλαμβάνουμε υποχρεωτικά την ένδειξη: «παρ. 2 αρ. 15Α ΚΦΔ». Για τον χαρακτηρισμό χρησιμοποιούμε την κατηγορία «2.95 Λοιπά Πληροφοριακά Στοιχεία Εξόδων», ώστε να μην συνυπολογιστεί η καθαρή αξία στα έξοδα του έτους. Είδος: «Χωρίς τύπο Ε3». Στον χαρακτηρισμό ΦΠΑ επιλέγουμε τον κωδικό που θέλουμε να συμπεριληφθεί το έξοδο. Για αγαθό του άρθρου 39α: «Λοιπές πράξεις λήπτη (κωδ. 366-Φ2)».
    1 point
  15. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ αυτή η θεώρηση. Το δ ή το Δ είναι μέγεθος που εξαρτάται μόνο από το ύψος (Η) του κτηρίου. Όπου και να είναι ο εξώστης και ότι και να έχει γίνει με το 9μετρο του κτηρίου, το μέγιστο πλάτος του θα είναι δ/4 ή Δ/4 (ανάλογα αν βλέπει σε πλάγιο ή πίσω όριο αντίστοιχα). Επίσης, αυτό το πλάτος δεν θα πρέπει να παραβιάζει το τελευταίο 1μ προς το όριο του οικοπέδου, με ότι αυτό συνεπάγεται για την απόσταση του κτηρίου από το όριο του οικοπέδου ή το πλάτος του εξώστη.
    1 point
  16. Όντως στο οπίσθιο μέρος του οικοπέδου δεν υπάρχει δ, αλλά Δ. Όμως σύμφωνα με το άρθρο 14 η δυνατότητα "εισχώρησης" του κτιρίου στα όρια του οικοπέδου αναφέρεται όχι μόνο στο δ αλλά και στο Δ: στ) αν στο δομήσιμο τμήμα του οικοπέδου, που προκύπτει από την εφαρμογή των οικοδομικών γραμμών και των υποχρεωτικών αποστάσεων Δ ή δ, δεν μπορεί να εξασφαλιστεί διάσταση πλευράς εννέα (9,00) μ. σε κάθε διεύθυνση, τότε το κτίριο τοποθετείται μέσα στην υποχρεωτική απόσταση Δ ή δ μέχρι την εξασφάλιση πλευράς κτιρίου εννέα (9,00) μ. σε κάθε διεύθυνση και εάν το τμήμα της υποχρεωτικής απόστασης που απομένει είναι μικρότερο του ενός μέτρου, το κτίριο μπορεί να εφάπτεται του αντίστοιχου ορίου. Το ίδιο ισχύει και για το άρθρο 16, το οποίο αναφέρεταο τόσο στο δ όσο και στο Δ: 3. Οι ανοικτοί εξώστες μπορούν να προεξέχουν της οικοδομικής γραμμής έως πλάτους 1/10.Π (από την επιφάνεια της όψης του κτιρίου) και όχι περισσότερο των δύο (2,00) μ. από την επιφάνεια της όψης του κτιρίου, όταν αυτή ταυτίζεται με τη ρυμοτομική γραμμή και κατασκευάζονται σε ύψος τουλάχιστον τριών (3,00) μ. από τη στάθμη του πεζοδρομίου. Οι ανοικτοί εξώστες μπορούν να προεξέχουν της οικοδομικής γραμμής έως πλάτους δύο (2,00) μ. όταν η οικοδομική γραμμή δεν ταυτίζεται με την ρυμοτομική γραμμή και βρίσκονται εντός της ρυμοτομικής γραμμής. Ανοικτοί εξώστες εντός των υποχρεωτικών αποστάσεων Δ ή δ του κτιρίου από τα όρια ή από άλλο κτίριο του ίδιου οικοπέδου δεν κατασκευάζονται με πλάτος μεγαλύτερο του 1/4 Χ Δ ή 1/4 Χ δ από την επιφάνεια της όψης του κτιρίου και η απόστασή τους από τα όρια του οικοπέδου δεν είναι μικρότερη από 1,00 μ. Με αυτή την λογική, ισχύει η παρ. 4 του άρθ. 17 τόσο για το δ όσο κια για το Δ.
    1 point
  17. Υπάρχει όμως αυτό: παρ. 4 άρθρου 17 ΝΟΚ: Όσες από τις κατασκευές του άρθρου 16 επιτρέπονται μέσα στις αποστάσεις δ, επιτρέπονται και μέσα στις αποστάσεις που αφήνονται λόγω της εφαρμογής της παρ.1στ του άρθρου 14 του παρόντος νόμου από το οποίο καταλαβαίνω ότι εφόσον το δ έχει μικρύνει λόγω της εξασφάλισης των 9μ (ας το ονομάσουμε δ') οι διαστάσεις εξωστών και έρκερ καθώς και η αποστάσεις τους από το όριο προσαρμόζονται σε αυτό το νέο δ'
    1 point
  18. Προκειμένου να εξασφαλιστεί πλευρά 9 μ. το κτίριο τοποθετείται εντός της απόστασης Δ ή δ, σύμφωνα με το στ της παρ. 1 του άρθρου 14. Δεν υπάρχει απόσταση δ', το δ δεν αλλάζει· συνεχίζει να είναι ίσο με την τιμή που ορίζεται στο άρθρο 3.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.