Μετάβαση στο περιεχόμενο

tetris

Core Members
  • Περιεχόμενα

    7.374
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    93

tetris last won the day on Ιούνιος 29

tetris had the most liked content!

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

34.035 profile views

tetris's Achievements

Collaborator

Collaborator (8/15)

  • Well Followed Rare
  • Helpful Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

3,6k

Φήμη στην κοινότητα

  1. Αν έχει γίνει καταγραφή επικειμένων, θα είναι τσάμπα έξοδα. Πέραν του ότι η αποτίμηση γίνεται ανάλογα με το μέγεθος
  2. Θα πρότεινα να αγνοήσεις την άδεια και να κάνεις υπαγωγή ως προ 75 (εφόσον τηρούνται οι προϋποθέσεις) Το e ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ δεν είναι επίσημο και, συνεπώς, είναι μη αξιόπιστο. Όπως είπε κι ο ΙΑΣΟΝΑΣ, τα όρια του κάθε οικισμού προκύπτουν μόνον από το ΦΕΚ οριοθέτησης
  3. Να γιατί, πριν από οποιαδήποτε εργασία, χρειάζεται μηχανικός. Με πολύ μικρό κόστος, αποφεύγονται μπελάδες, πρόστιμα κλπ. Με την προσφυγή στο ΣΥ.ΠΟ.Θ.Α. απλώς κερδίζεται χρόνος (που δεν οφελεί σε τίποτε). Η απόφαση της Υ.ΔΟΜ. δεν αλλάζει
  4. Μη βασίζεσαι στο e poleodomia, αλλά βρες το ΓΠΣ και πάρε πληροφορίες από αυτό. Κατόπιν, συζητάμε το ερώτημα
  5. @Lennon ΝΟΚ, άρθρο 23 παρ. 3β (ως προς την κάλυψη) τα υπόλοιπα (ΣΔ, ύψος, στερεό) εξετάζονται κανονικά
  6. Έχουμε γράψει, κατ΄ επανάληψιν, ότι το εργοτάξιο είναι μεγάλο σχολείο. Ακόμη κι αν πρόκειται να ασχοληθείς μόνο με μελέτες, η εργοταξιακή εμπειρία είναι απαραίτητη. Θα σου πρότεινα, πριν ασχοληθείς σοβαρά με μελέτες, να απασχοληθείς τουλάχιστον τρία χρόνια σε εργοτάξιο. Έτσι, με την εμπειρία που θα αποκτήσεις, θα είσαι σε θέση να κάνεις καλύτερες μελέτες αλλά κι επιβλέψεις Ως προς τα υπέρ και κατά: Ο μελετητής εργάζεται σε γραφείο, σε συγκεκριμένη τοποθεσία, προφυλαγμένος από τις καιρικές συνθήκες και με σταθερό, σχετικά, ωράριο. Ο μισθός (ή η αμοιβή) ειναι συνήθως χαμηλότερος από αυτή αντίστοιχης εμπειρίας μηχανικού εργοταξίου και η ανέλιξη δυσκολότερη. Αν ασχοληθείς με πολεοδομκά (άδειες, αυθαίρετα, κλπ) θα έχεις να αντιμετωπίσεις μιαν αλλοπρόσαλλη νομοθεσία. Όμως, από τη στιγμή που εργάζεται σε σταθερό μέρος, μπορεί να δημιουργήσει οικογένεια πιο εύκολα. Ο μηχανικός εργοταξίου απασχολείται κυρίως σε εξωτερικούς χώρους, αλλά κάνει και δουλειά γραφείου. Δεν έχει σταθερό τόπο εργασίας (μπορεί να πάει σε όλη τη χώρα, ανάλογα με τις ανάγκες των έργων), οι καιρικές συνθήκες είναι, ενίοτε, ακραίες και η πίεση μεγαλύτερη. Επίσημα υπάρχει σταθερό ωράριο, αλλά στην πράξη δεν τηρείται για ευνόητους λόγους (π.χ. δεν μπορείς να φύγεις κατά τη διάρκεια της σκυροδέτησης). Ο μισθός είναι καλύτερος από αυτόν του γραφείου και η ανέλιξη ευκολότερη αν είσαι "γατόνι". Επίσης, μπορείς να βγεις στην πιάτσα (ως εργολήπτης δ.ε. ,κι αφού έχεις αποκτήσει την απαραίτητη εμπειρία) νωρίτερα από ένα μελετητή. Η νομοθεσία των δ.ε. είναι σαφής και συγκεκριμένη. Όμως, με το συνεχές τρέξιμο, είναι πιο δύσκολο να κάνεις οικογένεια. Με ό,τι όμως και να ασχοληθείς, θα πρέπει να είσαι συνεπής με τις υποχρεώσεις σου. Να επιδεικνύεις διαρκώς επαγγελματικό και προσωπικό ήθος και να μη φοβάσαι τις επαγγελματικές εμπειρίες. Στα πρώτα (και ίσως όχι μόνο) χρόνια, θα πρέπει να θυσιάσεις προσωπικές στιγμές κι ελεύθερο χρόνο προκειμένου να δημιουργήσεις γερές βάσεις. Αυτό, δες το σαν μιαν επένδυση για το μέλλον. Αυτά προς το παρόν, κι εδώ είμαστε για περισσότερες πληροφορίες υ.γ Η προσωπική μου εμπειρία: Ξεκίνησα με μελέτες (οικοδομικές άδειες και τοπογραφικά) έχοντας ως πάρεργο τις ιδιωτικές κατασκευές. Διαπιστώνοντας όμως ότι οι μελέτες είναι μεροδούλι-μεροφάι, έριξα το βάρος στις κατασκευές (δημόσια και ιδιωτικά έργα). Κάποιες φορές ρισκάρισα αλλά μου βγήκε. Και δεν το μετάνιωσα
  7. Τέτοια ερωτήματα ΔΕΝ απαντούνται από το φόρουμ. Απευθύνσου σε μηχανικό
  8. @Arch993 και για να το πούμε "σχεδιαστικά": όταν θέλεις να τηρήσεις απόσταση Δ (ή δ) από όριο, κάνεις αντίστοιχο offset τη γραμμή του ορίου του γεωτεμαχίου ώστε να σου δώσει το όριο δόμησης
  9. Ξέρω μηχανολόγους που εργάζονται (και) χειρωνακτικά άψογα και δεν μπορεί να τους τη βγει κανένας μαστρομήτσος. Και δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Όπως, επίσης, γνωρίζω και άλλους που δεν μπορούν να διακρίνουν το κατσαβίδι από την πένσα... Ο τίτλος δεν λέει τίποτε αν δεν μπορείς να εφαρμόσεις τις γνώσεις σου στην πράξη. Συνεπώς, ο καθένας μπορεί κάνει αυτό που τον ευχαριστεί χωρίς ενοχές...
  10. Εμείς (οι μηχανικοί) είμαστε σίγουροι διότι το έχουμε ψάξει. Ο δικηγόρος, πού στηρίζει την αποψή του? συμπλ. να είσαι επιφυλακτικός με τους δικηγόρους, διότι δεν είναι όλοι σαν τον δικό μας εδώ
  11. 2. Υπάρχει κάποια διάταξη (γενικά) που να απαιτεί πρόσωπο σε αυτοκινητόδρομο? Ακόμη και μονοπάτι να είναι, αν τεκμηριώνεται η κοινοχρησία του, επαρκεί. ερώτηση: τι είναι η μαΐστρα? γιατί η μόνη που ξέρω είναι το κυρίως πανί (mainsail) του ιστιοφόρου
  12. Δεν νομίζω ότι επιτρέπεται επίσημα. Απλώς, δεν έχει κάνει κανα γερό κούνημα ακόμη...
  13. Ο ορισμός είναι σαφής. Ειδικό κατάστημα θεωρείται η υπεραγορά και ο χώρος συνάθροισης κοινού
  14. Αυτό που αναφέρεις, ισχύει για αμιγούς χρήσης ειδικά καταστήματα
  15. Το πρωτόκολλο καλύπτει τα όμορα. Το δικό σου (ως τυφλό) ΔΕΝ μπορεί να πάρει όρους (έστω και ειδικούς) δόμησης
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.