Όλη η δραστηριότητα
Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα
- Past hour
-
Σε περίπτωση που εξετάζω, στο υψηλότερο σημείο του περιγράμματος του κτιρίου το πραγματικό ύψος είναι 9,6μ, ενω το προβλεπόμενο στην ο.α. και τους τότε όρους δόμησης 111 Δ'1968 8μ, που μας κάνει υπέρβαση δόμησης 20% και άρα κατηγορία 4;. Σε όλα τα άλλα σημεια του περιγράμματος της οικοδομής που ειναι επί οδού και υπάρχει κατωφέρεια (επικλινές οικόπεδο) φτάνει η οικοδομή και τα 11μ σε ύψος. Υπήρχε το 1968 δ' 111 κάποια πρόβλεψη για επικλινη οικόπεδα για να μην ξεπεράσω το 20% και πάω κατ. 5;
-
@dadabook Koίταξε στο άρθρο 125 ΙΓ παρ. 2 2. Από την τοιχοκόλληση της έκθεσης αυτοψίας μέχρι την κατεδάφιση ή τη νομιμοποίηση των αυθαιρέτων, εφόσον προβλέπεται, επιβάλλεται για κάθε έτος μη αποκατάστασης της αυθαιρεσίας, πρόστιμο μη έγκαιρης κατεδάφισης, το οποίο ισούται με το πενήντα τοις εκατό (50%) του προστίμου ανέγερσης. Ο υπόχρεος σε κατεδάφιση ή νομιμοποίηση ενημερώνει τον Ειδικό Επιθεωρητή ελέγχου και Καταστολής της Αυθαίρετης Δόμησης σχετικά με την οικειοθελή κατεδάφιση ή τη νομιμοποίηση του αυθαιρέτου, προκειμένου να ενεργοποιηθεί η διαδικασία ελέγχου της αποκατάστασης της αυθαιρεσίας σύμφωνα με το άρθρο 125ΙΑ. Από την παράλειψη ενημέρωσης τεκμαίρεται η μη συμμόρφωση του υποχρέου και επιβάλλονται τα προβλεπόμενα πρόστιμα μη έγκαιρης κατεδάφισης. Το ελάχιστο ύψος του προστίμου μη έγκαιρης κατεδάφισης είναι εκατό (100) ευρώ, για την υποπερ. ββ) της περ. β της παρ.1 και επτακόσια πενήντα (750,00) ευρώ για την υποπερ. βα) της περ. β) της παρ.1.
- Σήμερα
-
@ekaterini Eφόσον δεν έχει τηρηθεί η μελέτη και το κτίριο εξέχει της ρυμοτομικής γραμμής (προσοχή δεν είναι αυθαιρεσία αν υπήρξε ένταξη στο σχέδιο πόλης βάσει του οποίου κατέστη ρυμοτομούμενο) η μόνη υπαγωγή που μπορεί να γίνει είναι στην παρ. γιε(*) κατηγορίας 3, εφόσον πληρούνται σωρευτικά τα κριτήρια 5% περιγράμματος και 5% μεταβολή επιφάνειας. *γιε) αλλαγές στις εξωτερικές διαστάσεις του περιγράμματος του κτιρίου ή της αυτοτελούς ιδιοκτησίας έως πέντε τοις εκατό (5%) και εφόσον δεν μεταβάλλεται η επιφάνεια άνω του ποσοστού πέντε τοις εκατό (5%) και κατά παρέκκλιση των περιπτώσεων α, β και γ της παρ.2 του άρθρου 89,
-
Δήλωση σε Κοινή Χρήση - Κυριότητα
dimitris GM replied to Polytexnitis's θέμα in Σχέδια Πόλης - Εφαρμογή
δες το νδ 690/1948, περι προσκυρωσης καταργημενων οδων. -
Στη ΓΕΩΤΕΡ Διδασκάλου ο επικεφαλής Γεωλόγος δοκιμών πεδίου ειναι ο αδερφός μου.
-
(Μεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. Pavlos 33) Κατοικία εκτός οικοδομικής γραμμής. Καλησπέρα. Διώροφο με άδεια του 1972, έγινε προσθήκη ορόφου το 2003 και ένα τμήμα των υποστηλωμάτων και της τοιχοποιίας στην πρόσοψη εξέχουν στο πεζοδρόμιο κατά 27 εκατοστά τα υποστυλώματα και 15 εκατ. η τοιχοποιία από το ισόγειο εως και τον τρίτο όροφο. Δεν ξέρω αν έγινε με την προσθήκη, οι ιδιοκτήτες λένε ότι ήταν εξ αρχής έτσι. Μπορώ να το βάλω κατηγορία 3 ; ο νόμος λέει κατά παρέκκλιση των α, β, γ, της παρ.2 του άρθρου 89.
-
Δήλωση σε Κοινή Χρήση - Κυριότητα
topologos replied to Polytexnitis's θέμα in Σχέδια Πόλης - Εφαρμογή
Καλησπέρα σε όλους το θέμα είναι λίγο παλαιό αλλά έχω μια παρόμοια περίπτωση και δεν θα ήθελα να επιβαρύνω με νέα θέματα το forum. Πρόκειται για ένα οικόπεδο, εντός σχεδίου πόλεως, εγκεκριμένο με τις διατάξεις του ν.1337/83, σε περιοχή δευτέρας κατοικίας. Για να καταστεί οικοδομήσιμο, τα ρυμοτομούμενα τμήματά του (περίπου 2 στρέμματα) παραχωρήθηκαν σε κοινή χρήση από τον αρχικό ιδιόκτητη με μεταγραμμένη συμβολαιογραφική πράξη. Μετά την παραχώρηση το οικόπεδο χωρίς τα ρυμοτομούμενα τμήματα αγοράστηκε από τους νυν ιδιοκτήτες. Μετά την αγορά, τροποποιήθηκε το σχέδιο πόλεως και καταργήθηκε ο ένας δρόμος η επιφάνεια του οποίου ανήκε εξ ολοκλήρου στο αρχικό οικόπεδο. Το ερώτημα είναι: - Εφόσον καταργήθηκε ο δρόμος, το καταργημένο τμήμα του δρόμου επιστρέφει άμεσα στο αρχικό οικόπεδο (παρότι παραχωρήθηκε σε κοινή χρήση) ή παραμένει στην ιδιοκτησία του Δήμου (θεωρώντας ότι η συμβολαιογραφική πράξη είναι ισχυρή) - Εάν ανήκει ακόμα στο Δήμο, προβλέπεται κάποια διαδικασία με την οποία μπορεί να επιστρέψει στο αρχικό οικόπεδο; -
Nikos Semelidis started following Μηχανολογικά
-
Πρόγραμμα Εξοικονομώ 2021
katrmp replied to nick_61's θέμα in Εξοικονομώ - Αυτονομώ και Εξοικονομώ 2021
Email? Οχι δεν θα περάσει. Θα βγεί πάλι παρατήρηση έτσι που το κάνατε -
Πρόγραμμα Εξοικονομώ 2021
katrmp replied to nick_61's θέμα in Εξοικονομώ - Αυτονομώ και Εξοικονομώ 2021
Είδατε που σας είπα δεν κολλάει. Λογικά ήταν όλα, αφού τελικά ζητάγατε να επιδοτηθείτε για τις ασφαλιστικές -
Πλέον μόνο ηλεκτρονικά μέσω του e-άδειες του ΤΕΕ.
-
Υπόδειγμα Διαγράμματος Γεωμετρικών Μεταβολών για Κτηματολόγιο
ntemhs replied to sonja_k's θέμα in Τοπογραφικά-Χωροταξικά
Προσπαθώ να κάνω το πρώτο μου διάγραμμα για περιοχή με λειτουργούν κτηματολόγιο και μου έχει τύχει πέριπτωση σύστασης κάθετης ιδιοκτησίας. Έχω κολλήσει στο πως χρησιμοποιούνται η LINE_XM_VST και η VST_FINAL, οποιαδήποτε βοήθεια σας θα μου είναι πολύ χρήσιμη, ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
Από ότι φαίνεται δεν υπάρχει πρόβλημα να αιτηθείς για ΚΑΕΚ άλλου, άλλωστε είναι επί πληρωμή. Αν σε προβληματίζει αυτό, πάρε τους κωδικούς ΑΑΔΕ από τον εντολέα και κάνε αίτηση με αυτούς.
-
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟΥ ΦΥΛΛΟΥ
sikyonios replied to sikyonios's θέμα in Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου
Οκ Ευχαριστώ. Αλλά όνομα υπόχρεου έχει το δικό μου αφού μπήκα με τους δικούς μου κωδικούς taxis. Πως γίνεται να μου επιτρέπει να πληρώνω ΚΑΕΚ ακινήτου που δεν μου ανήκει. Είναι οκ; -
Ευχαριστώ πολύ συνάδελφε! Επειδή δεν έχω εκδώσει άλλη φορά ΕΕΔΜΚ εκδίδεται από την πολεοδομία ή εγώ την εκδίδω άμεσα ηλεκτρονικά;
-
@doragk όχι δεν μετράει σε κάλυψη/δόμηση ο ανελκυστήρας, οπότε αν έχεις κάνει και τακτ/σεις με νόμους αυθαιρέτων μπορείς να προχωρήσεις στην έκδοση της ΕΕΔΜΚ.
-
Το ακίνητο είναι πολύ παλιό και αποπερατωμένο από το 1973. Ίσως δεν το διατύπωσα σωστά. Εννοώ να κλείσω την άδεια μικρής κλίμακας για να μπορέσει η ιδιοκτήτρια να σκάψει για το ασανσέρ. Έχω κάνει 4 τακτοποιήσεις για μικρές υπερβάσεις στην δόμηση και στην κάλυψη των 3 διαμερισμάτων και 1 τακτοποίηση για τα κοινόχρηστα για να μπορέσω να προχωρήσω στην μικρής κλίμακας για εξωτερικό ασανσέρ. Η κάλυψη του εξωτερικού ανελκυστήρα μετράει κάπου; Δεν έχω περίσσεια κάλυψη καθόλου. Διαβάζοντας τον νόμο λέει: "Επιτρέπεται η εκτέλεση εργασιών μικρής κλίμακας, εκτός αν άλλως ειδικότερα ορίζεται: α) σε κτίρια νομίμως υφιστάμενα, σε κτίρια ή τμήματα κτιρίων τα οποία έχουν εξαιρεθεί της κατεδάφισης ή έχουν υπαχθεί σε οποιονδήποτε νόμο εξαίρεσης από την κατεδάφιση ή τακτοποίησης ή ρύθμισης αυθαίρετων κατασκευών, καθώς και σε οικόπεδα ή γήπεδα εφόσον: αα) δεν παραβιάζονται οι πολεοδομικές διατάξεις," τι εννοεί 'παραβιάζοντας'; Αν παραβιάζω π.χ. κάλυψη και δόμηση; Έχω υπέρβαση στην κάλυψη.
-
@sikyonios ναι νομίζω μπορείς να μπεις και με δικούς σου κωδικούς να εκδώσεις τα συγκεκριμένα πιστ/κα, το φύλλο έχει 15€ αν θυμάμαι καλά. https://www.ktimanet.gr/TameioCertificates/
-
@doragk καλησπέρα, από όσο γνωρίζω το σύστημα δεν ζητάει να ανεβάσεις κάποιο αποδεικτικό ότι ο εργοδότης είναι ΑΜΕΑ ή έχει κινητικά προβλήματα, οπότε η ευθύνη είναι δικιά σου. Όταν αναφέρεις "...να κλείσω την άδεια.." τι ακριβώς εννοείς; Αν η άδεια δεν έχει κλείσει από πολ/κή άποψη, έχε υπόψη σου ότι ΕΕΔΜΚ δεν μπορεί να εκδοθεί σε μη αποπερατώμενο ακίνητο.
-
Είδα αυτό στον νόμο: 1. ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ – ΑΝΘΡΩΠΟΜΕΤΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ 1. Γενικά 1.1. Αυτόνομη ∆ιακίνηση και ∆ιαβίωση Άτομα με αναπηρία είναι τα άτομα που έχουν μόνιμες ή προσωρινές βλάβες, ανικανότητες, αδυναμίες, αναπηρίες ή συνδυασμό των παραπάνω ,που προέρχονται από φυσική, ψυχική ή νοητική ανεπάρκεια. Εμποδιζόμενα άτομα είναι τα άτομα με ειδικές ανάγκες , καθώς και τα άτομα με μειωμένες ικανότητες δηλαδή τα άτομα της τρίτης και τέταρτης ηλικίας, οι έγκυες, τα προεφηβικά άτομα, τα άτομα με ασυνήθεις σωματικές διαστάσεις, οι εθισμένοι σε βλαβερές ουσίες, όσοι χρησιμοποιούν ή οδηγούν οιουδήποτε τύπου αμαξίδιο, όσοι μεταφέρουν βάρη κλπ. Με την αυτόνομη διακίνηση και διαβίωσή τους τα άτομα με ειδικές ανάγκες και γενικότερα τα εμποδιζόμενα άτομα αποπεριθωριοποιούνται, χρησιμοποιούν και αναπτύσσουν τα ταλέντα τους συμμετέχοντας ισότιμα σε όλες τις δραστηριότητες της ζωής, μειώνοντας την εξάρτησή τους από κάποιο άλλο άτομο που στη συνέχεια αποδεσμευόμενο γίνεται πιο παραγωγικό. Δεν ισχύει;
-
Καλημέρα, Πελάτης μου ζήτησε για το συμβόλαιο που θα κάνει να βγάλω το απόσπασμα του κτηματολογικού φύλλου και του διαγράμματος. Ξέρει κανείς πως βγαίνει και πως πληρώνεται; Μπορώ να το βγάλω εγώ ή όχι;
-
Κτηματολόγιο δεν εντοπίστηκε το οικόπεδο, λήξη προθεσμίας
mikegad replied to silverage's θέμα in Θέματα Ιδιωτών
Τώρα θα περιμένετε τις αρχικές εγγραφές του κτηματολογίου (αν δεν έχετε μπει ήδη) και θα διεκδικήσετε την ιδιοκτησία του ακινήτου. Δυστυχώς από όσο γνωρίζω (καθώς και στην περιοχή μου μόλις μπήκαμε και δεν έχω εμπειρία) η διαδικασία είναι αρκετά ακριβή (έως αποτρεπτική για ιδιοκτησίες χωρίς ιδιαίτερη αξία) -
Didonis started following ΑΔΕΙΑ ΜΙΚΡΗΣΚΛΙΜΑΚΑΣ ΓΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΑ
-
δεν είναι αυτόματα όλα των άνω 68 ετών ΑΜΕΑ (το άρα δεν ισχύει)
-
Effie P. joined the community
-
Πρόγραμμα Εξοικονομώ 2021
dimpep replied to nick_61's θέμα in Εξοικονομώ - Αυτονομώ και Εξοικονομώ 2021
Κατω απο τον πίνακα εργασιών εκει που γράφει "Ασφαλιστικές Εισφορές ανά Δαπάνη" εχει το ποσο των εισφορών. Αυτη η καταχώρηση ειναι που θεωρει οτι ζητάμε την επιστροφη των εισφορών; Αν μπλέξεις με μ***** σύμβουλο/μηχανικό αυτα παθαίνεις... Στείλαμε στο email του προγράμματος και ενημερώσαμε οτι θα κάνουμε και Υ.Δ οτι δεν ζητάμε την επιστροφή των πληρωθέντων εισφορών. Ελπίζω να περάσει τωρα -
αορατοσ joined the community
-
Την ερχόμενη Άνοιξη ολοκληρώνεται και παραδίδεται στην κυκλοφορία και το δεύτερο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Ε65 που θα συνδέει απευθείας την Αθήνα με τις περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας αλλά και την Εγνατία οδό. Ολόκληρος ο Ε65 έχει μήκος 182,1 χλμ. και είναι ένα από τα σημαντικότερα εθνικά έργα, συνολικού προϋπολογισμού 1,4δις ευρώ περίπου. Διαθέτει την αναγκαία χωρητικότητα, ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου δύο (2) λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση συν Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης και κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου σε νέα χάραξη συνδέοντας την Ανατολική με την Δυτική Ελλάδα. Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, με την παράδοση των νέων τμημάτων του Ε65 τον Απρίλιο του 2024, σε κυκλοφορία βρίσκονται 136 χλμ. σύγχρονου, ασφαλούς αυτοκινητοδρόμου, από Η/Κ με τον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. (206,5 χλμ.) έως και Α/Κ Καλαμπάκας. Σημαντικοί τουριστικοί προορισμοί όπως τα Μετέωρα, η Λίμνη Πλαστήρα, το Καρπενήσι, τα Τρίκαλα είναι πλέον προσβάσιμοι, γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια, ενώ μια νέα αναπτυξιακή δυναμική θα δοθεί στον κορμό της χώρας. Υπό κατασκευή από την εταιρεία ΤΕΡΝΑ, βρίσκονται τα τελευταία 46 χλμ. του αυτοκινητοδρόμου, στο Βόρειο Τμήμα, που ξεκινούν από τον Α/Κ Καλαμπάκας και θα φθάνουν έως και την Εγνατία Οδό δυτικά των Γρεβενών. Για την κατασκευή τους λειτουργούν (δύο) 2 κεντρικές και (δύο) 2 υποστηρικτές εγκαταστάσεις με 780 άτομα προσωπικό και 440 μηχανήματα έργου και φορτηγά. Πρόοδος Κατασκευής Βορείου Τμήματος * Συνολική πρόοδος κατασκευής 72,77%.(τελευταία στοιχεία Άνοιξη 25) * Σήραγγες: 98,47% * Γέφυρες: 95,87% * Ασφαλτικά: 44,87% * Χωματουργικά: 85,33% Τεχνικά Χαρακτηριστικά Βόρειου Τμήματος • Συνολικό μήκος: 70,5 χλμ. • 2 Δίδυμες Σήραγγες (στο 176ο χλμ) και μία σήραγγα μονού κλάδου (στο 137ο χλμ) • 2 Τεχνικά Cut & Cover (στο 137ο χλμ. και 138ο χλμ) • 23 Γέφυρες • 14 Άνω & 40 Κάτω Διαβάσεις • 3 αμφίπλευροι Χώροι Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC) • 89 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας • 6 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Βασιλικής, Καλαμπάκας, Γρεβενών, Οξύνειας, Αγιόφυλλου-Καρπερού και Εγνατίας) • 2 Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Ράξα Τρικάλων, Αγιόφυλλο - Καρπερό) • 1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων και 2 Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων • 2 Κέντρα Ελέγχου & Συντήρησης (Τρικάλων, Αγιόφυλλου - Καρπερού) • 1 Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας & 1 Κέντρο Ελέγχου Σηράγγων. Την πρόοδο των εργασιών επιθεώρησε πριν από λίγες μέρες ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Δήμας οποίος σε δηλώσεις του τόνισε ότι το «έργο προχωρά με πολύ καλό ρυθμό και κάποια ζητήματα που είχαν ανακύψει, αντιμετωπίστηκαν. Η αρχαιολογική υπηρεσία έχει ολοκληρώσει τις ανασκαφές και τις παρέδωσε πριν λίγες μέρες, οπότε είμαστε αισιόδοξοι ότι θα τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα - καιρού επιτρέποντος φυσικά - και το δεύτερο τρίμηνο του 2026 θα παραδοθεί στην κυκλοφορία. Είναι ένας εξαιρετικά σημαντικός αυτοκινητόδρομος που εξυπηρετεί τη Στερεά Ελλάδα, τη Θεσσαλία, τη Δυτική Μακεδονία, καθώς και πολλές άλλες περιοχές, ενισχύοντας την οδική ασφάλεια, μειώνοντας δραστικά τους χρόνους μετακίνησης και προσφέροντας νέες δυνατότητες στην τοπική οικονομία, στον τουρισμό και στην καθημερινότητα των πολιτών». View full είδηση
-
- ε65
- αυτοκινητόδρομος
-
(and 2 more)
Με ετικέτα: