Όλη η δραστηριότητα
Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα
- Past hour
-
civilarac joined the community
-
Διαστάσεις σχεδιασμού για WC ΑμεΑ
Αννέτα* replied to Κώστας Κουρούνης's θέμα in ΝΟΚ (Νέος Οικοδομικός Κανονισμός)
Καλησπέρα σε όλους. Σε υπάρχον κατάστημα που θα γίνει ολική ανακαίνιση θα δημιουργηθεί wc ΑΜΕΑ ελάχιστον διαστάσεων 1,50*2,10.Θέλω να ρωτήσω αν η παρακάτω διάταξη που παραθέτω θεωρείται αποδεκτή με διάμετρο κύκλου Φ1.50 m ή αν η πλευρική προσέγγιση της λεκάνης είναι απαραίτητη και υποχρεωτική. Ευχαριστώ εκ των προτέρων wc amea.pdf -
Διαμέρισμα που έγινε μεγαλύτερο
dimitris GM replied to Αννέτα*'s θέμα in Ν. 4495/17 - Αντιμετώπιση Αυθαίρετης Δόμησης
- τι γραφει η αδεια; - τι γραφει η συσταση; - πώς ειναι η πραγματικοτητα; βλεπεις και το αρθρο 98 9Α. Ειδικώς στην περίπτωση αυθαίρετης επέκτασης ή απομείωσης αυτοτελούς οριζοντίου ιδιοκτησίας εις βάρος ή υπέρ όμορης οριζοντίου ιδιοκτησίας του αυτού ή άλλου ιδιοκτήτη, είναι δυνατή η υπαγωγή αυτής στον παρόντα, αν η αυθαίρετη επέκταση ή απομείωση της αυτοτελούς οριζοντίου ιδιοκτησίας υφίσταται από την ανέγερση κατασκευή της οικοδομής. Με τον ίδιο τρόπο οι ιδιοκτήτες των οριζοντίων ιδιοκτησιών που επηρεάζονται από τη διαφοροποίηση αυτή, έχουν δικαίωμα να προβούν από κοινού σε συμβολαιογραφική πράξη μονομερούς τροποποιήσεως της πράξεως συστάσεως οριζοντίου ιδιοκτησίας, προκειμένου να ενσωματώσουν ή κατανείμουν, αμοιβαίως, τον υπαγόμενο στις διατάξεις του παρόντος χώρο, στις οριζόντιες ιδιοκτησίες τους ή να τον εξαιρέσουν από αυτήν, χωρίς να θίγονται υφιστάμενα συνολικά ποσοστά συνιδιοκτησίας επί του οικοπέδου και κατανομής κοινοχρήστων δαπανών των αμοιβαίως θιγομένων οριζοντίων ιδιοκτησιών. Στην περίπτωση αυτή, η σύμφωνη γνώμη των υπολοίπων συνιδιοκτητών τεκμαίρεται. -
ΠΑΥΛΟΣ ΒΛΑΧΟΣ joined the community
- Σήμερα
-
Το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) πραγματοποιεί ετήσια κυλιόμενη έρευνα καταναλωτών σε σχέση με θέματα της επικαιρότητας, με δείγμα 1.500 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα. Η τελευταία έρευνα πραγματοποιήθηκε το Α’ τρίμηνο 2025 και αφορούσε μια σειρά θεμάτων σε σχέση με την καταναλωτική και αγοραστική συμπεριφορά, ανάμεσα τους σε σχέση με την προστασία του περιβάλλοντος και τη σπατάλη τροφίμων. ΙΕΛΚΑ Όπως φαίνεται στο σχήμα, το οποίο αποτυπώνει τις στάσεις των καταναλωτών αναφορικά με την περιβαλλοντική τους συνείδηση και τις καταναλωτικές τους επιλογές, όπως αυτές σχετίζονται με την παραγωγή προϊόντων, τη συσκευασία και τη λιανική πώληση, με 2 στους 3 περίπου καταναλωτές να θεωρούν σημαντικά τα θέματα περιβάλλοντος. Καταγράφεται προτίμηση για πρακτικές με μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, όπως η επιθυμία για λιγότερες πλαστικές συσκευασίες στα τρόφιμα (57%), επιθυμία για μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των προϊόντων που επιλέγουν (63%) και επιθυμία τα προϊόντα να παράγονται με φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές (65%). Ωστόσο, η θετική στάση δεν φαίνεται να μεταφράζεται σε ανάλογη αγοραστική συμπεριφορά. Μόλις το 17% των καταναλωτών, δηλαδή 1 στους 7 δηλώνει πρόθυμο να πληρώσει περισσότερο για προϊόντα των οποίων η παραγωγή δεν επιβαρύνει το περιβάλλον, ενώ το ίδιο ποσοστό δηλώνει πρόθυμο να πληρώσει για αγορές σε καταστήματα που δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον. Ενδεικτικό είναι ότι το 37% δηλώνει ότι ανάμεσα σε δύο ίδια προϊόντα από τα οποία το ένα δεν επιβαρύνει το περιβάλλον θα επέλεγαν πάντα το φθηνότερο. Αρκετά υψηλότερα είναι τα ποσοστά των καταναλωτών σε θέματα προστασίας των ζώων με το 39% δηλώνει ότι θα πλήρωνε περισσότερο για προϊόντα που διασφαλίζουν τη μη κακοποίηση των ζώων. Τα στοιχεία αυτά υπογραμμίζουν τόσο ένα κενό ανάμεσα στη δηλωμένη περιβαλλοντική στάση και στην πραγματική καταναλωτική συμπεριφορά, όσο και την επιβαρυμένη οικονομική κατάσταση του καταναλωτικού κοινού. ΙΕΛΚΑ Παράλληλα με την περιβαλλοντική στάση καταγράφεται και ένα κοινό με σχετικά χαμηλή σπατάλη τροφίμων, κάτι που δείχνει την ευαισθησία του κοινού σε οικονομικά θέματα και εμμέσως συμβάλει στην προστασία του περιβάλλοντος. Η αποφυγή της σπατάλης τροφίμων συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος, καθώς μειώνει την ανάγκη για υπερπαραγωγή, περιορίζει την κατανάλωση φυσικών πόρων (όπως νερό και ενέργεια) και μειώνει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου που συνδέονται με την παραγωγή, τη μεταφορά και τη διάθεση των απορριπτόμενων τροφίμων. Όπως δείχνει το Σχήμα 2, σχεδόν τα μισά νοικοκυριά 59% δηλώνουν ότι πετούν ένα ποσοστό των τροφίμων που αγοράζουν, ενώ ένα επιπλέον 41% ισχυρίζεται ότι δεν πετά καθόλου τρόφιμα. Παρότι τα ποσοστά σπατάλης είναι συγκρατημένα, πρέπει να σημειωθεί ότι παραδοσιακά οι καταναλωτές τείνουν να υποεκτιμούν τη σπατάλη τους (παροχή κοινωνικά επιθυμητών απαντήσεων), ενώ ακόμα και αυτά τα χαμηλά ποσοστά αντιστοιχούν σε μεσοσταθμική σπατάλη τροφίμων η οποία φτάνει τα 40 κιλά ή πάνω από 150 ευρώ ανά νοικοκυριό τον χρόνο, ποσό που αντιστοιχεί περίπου στο 3,3% της συνολικής κατανάλωσης τροφίμων. Όπως φαίνεται στο σχήμα 3, μόλις το 11% θεωρεί ότι το νοικοκυριό του σπαταλά μεγάλη ποσότητα τροφίμων, ενώ η απόρριψη τροφίμων κρίνεται ενοχικά σχεδόν από το σύνολο του κοινού (94%). Όσον αφορά τα αίτια της σπατάλης, ένα σημαντικό ποσοστό 51% αποδίδει τη σπατάλη στην κακή διαχείριση των υπολειμμάτων φαγητού, ενώ το 33% δηλώνει ότι αγοράζει περισσότερα απ’ όσα χρειάζεται. Σε γενικές γραμμές τα αποτελέσματα δείχνουν ότι κατά βάση η συμπεριφορά των καταναλωτών την παρούσα περίοδο επηρεάζεται κυρίως από οικονομικά κριτήρια, κάτι που δείχνει την πίεση του καταναλωτικού κοινού, ενώ φαίνεται ότι υπάρχει ένα έλλειμα στην περιβαλλοντική συνείδηση σε μεγάλες ομάδες του πληθυσμού, κάτι που ενδεχομένως να επηρεάσει μελλοντικές στρατηγικές και πρακτικές προστασίας του περιβάλλοντος. View full είδηση
-
Το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) πραγματοποιεί ετήσια κυλιόμενη έρευνα καταναλωτών σε σχέση με θέματα της επικαιρότητας, με δείγμα 1.500 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα. Η τελευταία έρευνα πραγματοποιήθηκε το Α’ τρίμηνο 2025 και αφορούσε μια σειρά θεμάτων σε σχέση με την καταναλωτική και αγοραστική συμπεριφορά, ανάμεσα τους σε σχέση με την προστασία του περιβάλλοντος και τη σπατάλη τροφίμων. ΙΕΛΚΑ Όπως φαίνεται στο σχήμα, το οποίο αποτυπώνει τις στάσεις των καταναλωτών αναφορικά με την περιβαλλοντική τους συνείδηση και τις καταναλωτικές τους επιλογές, όπως αυτές σχετίζονται με την παραγωγή προϊόντων, τη συσκευασία και τη λιανική πώληση, με 2 στους 3 περίπου καταναλωτές να θεωρούν σημαντικά τα θέματα περιβάλλοντος. Καταγράφεται προτίμηση για πρακτικές με μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, όπως η επιθυμία για λιγότερες πλαστικές συσκευασίες στα τρόφιμα (57%), επιθυμία για μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των προϊόντων που επιλέγουν (63%) και επιθυμία τα προϊόντα να παράγονται με φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές (65%). Ωστόσο, η θετική στάση δεν φαίνεται να μεταφράζεται σε ανάλογη αγοραστική συμπεριφορά. Μόλις το 17% των καταναλωτών, δηλαδή 1 στους 7 δηλώνει πρόθυμο να πληρώσει περισσότερο για προϊόντα των οποίων η παραγωγή δεν επιβαρύνει το περιβάλλον, ενώ το ίδιο ποσοστό δηλώνει πρόθυμο να πληρώσει για αγορές σε καταστήματα που δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον. Ενδεικτικό είναι ότι το 37% δηλώνει ότι ανάμεσα σε δύο ίδια προϊόντα από τα οποία το ένα δεν επιβαρύνει το περιβάλλον θα επέλεγαν πάντα το φθηνότερο. Αρκετά υψηλότερα είναι τα ποσοστά των καταναλωτών σε θέματα προστασίας των ζώων με το 39% δηλώνει ότι θα πλήρωνε περισσότερο για προϊόντα που διασφαλίζουν τη μη κακοποίηση των ζώων. Τα στοιχεία αυτά υπογραμμίζουν τόσο ένα κενό ανάμεσα στη δηλωμένη περιβαλλοντική στάση και στην πραγματική καταναλωτική συμπεριφορά, όσο και την επιβαρυμένη οικονομική κατάσταση του καταναλωτικού κοινού. ΙΕΛΚΑ Παράλληλα με την περιβαλλοντική στάση καταγράφεται και ένα κοινό με σχετικά χαμηλή σπατάλη τροφίμων, κάτι που δείχνει την ευαισθησία του κοινού σε οικονομικά θέματα και εμμέσως συμβάλει στην προστασία του περιβάλλοντος. Η αποφυγή της σπατάλης τροφίμων συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος, καθώς μειώνει την ανάγκη για υπερπαραγωγή, περιορίζει την κατανάλωση φυσικών πόρων (όπως νερό και ενέργεια) και μειώνει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου που συνδέονται με την παραγωγή, τη μεταφορά και τη διάθεση των απορριπτόμενων τροφίμων. Όπως δείχνει το Σχήμα 2, σχεδόν τα μισά νοικοκυριά 59% δηλώνουν ότι πετούν ένα ποσοστό των τροφίμων που αγοράζουν, ενώ ένα επιπλέον 41% ισχυρίζεται ότι δεν πετά καθόλου τρόφιμα. Παρότι τα ποσοστά σπατάλης είναι συγκρατημένα, πρέπει να σημειωθεί ότι παραδοσιακά οι καταναλωτές τείνουν να υποεκτιμούν τη σπατάλη τους (παροχή κοινωνικά επιθυμητών απαντήσεων), ενώ ακόμα και αυτά τα χαμηλά ποσοστά αντιστοιχούν σε μεσοσταθμική σπατάλη τροφίμων η οποία φτάνει τα 40 κιλά ή πάνω από 150 ευρώ ανά νοικοκυριό τον χρόνο, ποσό που αντιστοιχεί περίπου στο 3,3% της συνολικής κατανάλωσης τροφίμων. Όπως φαίνεται στο σχήμα 3, μόλις το 11% θεωρεί ότι το νοικοκυριό του σπαταλά μεγάλη ποσότητα τροφίμων, ενώ η απόρριψη τροφίμων κρίνεται ενοχικά σχεδόν από το σύνολο του κοινού (94%). Όσον αφορά τα αίτια της σπατάλης, ένα σημαντικό ποσοστό 51% αποδίδει τη σπατάλη στην κακή διαχείριση των υπολειμμάτων φαγητού, ενώ το 33% δηλώνει ότι αγοράζει περισσότερα απ’ όσα χρειάζεται. Σε γενικές γραμμές τα αποτελέσματα δείχνουν ότι κατά βάση η συμπεριφορά των καταναλωτών την παρούσα περίοδο επηρεάζεται κυρίως από οικονομικά κριτήρια, κάτι που δείχνει την πίεση του καταναλωτικού κοινού, ενώ φαίνεται ότι υπάρχει ένα έλλειμα στην περιβαλλοντική συνείδηση σε μεγάλες ομάδες του πληθυσμού, κάτι που ενδεχομένως να επηρεάσει μελλοντικές στρατηγικές και πρακτικές προστασίας του περιβάλλοντος.
-
Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Σε διαμέρισμα που στη φάση της κατασκευής "έκλεψε" από το γειτονικό διαμέρισμα τετραγωνικά, ποιά είναι η διαδικασία για τη νομιμοποίησή του? Θα πρέπει να γίνει και στο όμορο διαμέρισμα, που είναι μικρότερο νομιμοποίηση? Γίνεται καινούργια σύσταση οριζοντίου? Ευχαριστώ
-
Όχι μόνο παραστατικά για τα υλικά, αλλά και για τήν εργασία. Αλλιώς, πώς θα αποδείξεις στη ΔΟΥ ότι δεν έχεις κέρδος όλο το εργολαβικό τίμημα?
-
Τόποι Ιδιαίτερου Φυσικού Κάλλους
a.petroulaki replied to zulumpo's θέμα in Αρτιότητα - Οικοδομησιμότητα
@kan62 σας ευχαριστώ πολύ! Στη δική μου περίπτωση ο χαρακτηρισμός έγινε το 1979 από το Υπουργείο Πολιτισμού και η Εφορεία Αρχαιοτήτων της περιοχής, μου απάντησε γραπτώς ότι δεν έχει αρμοδιότητα... -
Θέσεις Στάθμευσης - πως επηρεάζουν την αλλαγή χρήσης
tetris replied to αστέριος's θέμα in Λοιπές Αδειοδοτήσεις
Η εξαγορά γίνεται μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Η δική σου δεν εμπίπτει σε αυτές. Δες το Ν 960/79 (ΦΕΚ 194Α/79) όπως εχει τροποιοηθεί και ισχύει. Επίσης, δες την εγκ. 35/02. -
Chara88 joined the community
-
STELLA.TAS joined the community
-
Καλήμερα σας,είμαι απόφοιτος Δομικών Έργων του ΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ και θα ήθελα να ρωτήσω τι δικαιολογητικά χρειάζεται ώστε να βγάλω Εργοληπτικό πτυχίο.
-
-
Angeliki Basta joined the community
-
Στη συνεδρίαση του Κυβερνητικού Συμβουλίου Οικονομικής Πολιτικής που πραγματοποιήθηκε συζητήθηκαν το νέο Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο της ΕΕ 2028-2034 και ο σχεδιασμός της χώρας για τα οδικά, σιδηροδρομικά, ενεργειακά και τηλεπικοινωνιακά δίκτυα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση Τύπου της Αντιπροεδρίας της Κυβέρνησης, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Πιο συγκεκριμένα: 1. Συζήτηση για το νέο Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο της ΕΕ 2028-2034 και την Εθνική Στρατηγική για την Περιφερειακή και Τοπική Ανάπτυξη Στη συζήτηση αναλύθηκε το σκηνικό που διαμορφώνεται στις Βρυξέλλες, με βάση και πρόσφατη ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το θέμα. Συζητήθηκαν επιμέρους προτεραιότητες που θα είναι περισσότερο σημαντικές στον σχεδιασμό της ΕΕ για την επόμενη προγραμματική περίοδο, όπως η ανταγωνιστικότητα και η άμυνα. Υπογραμμίστηκε η ιδιαίτερη σημασία που έχουν και θα έχουν για την Ελλάδα οι κρίσιμοι τομείς της Συνοχής και της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής και επιχειρήθηκε μια πρώτη χαρτογράφηση των επιχειρημάτων και των συμμαχιών της χώρας σε αυτή την κρίσιμη διαπραγμάτευση. Συμφωνήθηκε να υπάρχει συνεχής διυπουργικός συντονισμός για αυτό το κρίσιμο, για τη χρηματοδότηση της οικονομίας, θέμα. Σημειώνεται ότι η κορύφωση της διαπραγμάτευσης για το νέο πολυετή προϋπολογισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα λάβει χώρα κατά τη διάρκεια της Ελληνικής Προεδρίας, το β’ εξάμηνο του 2027. Στη συζήτηση έγινε, επίσης, επισκόπηση των χρηματοδοτικών αναγκών των έργων της περιφέρειας και συμφωνήθηκε να υπάρξει ειδική συνεδρίαση για το ζήτημα αυτό. 2. Σχεδιασμός για τα μεγάλα δίκτυα της χώρας (οδικά, σιδηροδρομικά, ενεργειακά και τηλεπικοινωνιακά) Ο σχεδιασμός των δικτύων προχωρεί, ενώ τα δίκτυα αυτά, τόσο το καθένα μόνο του όσο και συνδυαστικά, θα εκσυγχρονίσουν τις υποδομές της χώρας και θα ενισχύσουν τις αναπτυξιακές της προοπτικές. Πιο συγκεκριμένα, με βάση τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν: Ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2025. Ο Ε65 μέχρι τον Μάιο του 2026. - Το flyover της Θεσσαλονίκης τον Μάιο του 2027. Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης θα ξεκινήσει για το σκέλος Χανιά-Ηράκλειο, εντός του 2025. Ο σιδηροδρομικός άξονας Αθήνα-Θεσσαλονίκη, μετά και την ανάταξη των καταστροφών που προκάλεσε ο Daniel στη Θεσσαλία, θα ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2026. Η μεγάλη ηλεκτρική σύνδεση Αθήνα-Κρήτη το καλοκαίρι του 2025. Η ηλεκτρική διασύνδεση των Κυκλάδων το 2026. Παράλληλα, σχεδιάζονται και προχωρούν ηλεκτρικές διασυνδέσεις με τα Δωδεκάνησα και το Βόρειο Αιγαίο, καθώς επίσης και με τις γειτονικές μας χώρες, όπως αυτές έχουν ανακοινωθεί (όπως πχ Κρήτη-Κύπρος-Ισραήλ, Ιταλία, Αίγυπτος). Ισχύουν, επίσης, και προχωρούν όλες οι διεθνείς συμφωνίες της χώρας που θα καταστήσουν την Ελλάδα διεθνή ενεργειακό κόμβο. Τέλος, παρουσιάστηκε ο σχεδιασμός για τηλεπικοινωνιακά δίκτυα, με έμφαση στην επέκταση του δικτύου οπτικών ινών στο σπίτι (FTTH), και διαπιστώθηκε ότι η Ελλάδα που στο παρελθόν είχε μείνει πίσω στον συγκεκριμένο τομέα βρίσκεται σταθερά στις πρώτες θέσεις στο ρυθμό ανάπτυξης οπτικών ινών και σχετικών υποδομών. View full είδηση
-
- σχεδιασμός υποδομών
- δίκτυα
- (and 4 more)
-
Στη συνεδρίαση του Κυβερνητικού Συμβουλίου Οικονομικής Πολιτικής που πραγματοποιήθηκε συζητήθηκαν το νέο Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο της ΕΕ 2028-2034 και ο σχεδιασμός της χώρας για τα οδικά, σιδηροδρομικά, ενεργειακά και τηλεπικοινωνιακά δίκτυα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση Τύπου της Αντιπροεδρίας της Κυβέρνησης, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Πιο συγκεκριμένα: 1. Συζήτηση για το νέο Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο της ΕΕ 2028-2034 και την Εθνική Στρατηγική για την Περιφερειακή και Τοπική Ανάπτυξη Στη συζήτηση αναλύθηκε το σκηνικό που διαμορφώνεται στις Βρυξέλλες, με βάση και πρόσφατη ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το θέμα. Συζητήθηκαν επιμέρους προτεραιότητες που θα είναι περισσότερο σημαντικές στον σχεδιασμό της ΕΕ για την επόμενη προγραμματική περίοδο, όπως η ανταγωνιστικότητα και η άμυνα. Υπογραμμίστηκε η ιδιαίτερη σημασία που έχουν και θα έχουν για την Ελλάδα οι κρίσιμοι τομείς της Συνοχής και της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής και επιχειρήθηκε μια πρώτη χαρτογράφηση των επιχειρημάτων και των συμμαχιών της χώρας σε αυτή την κρίσιμη διαπραγμάτευση. Συμφωνήθηκε να υπάρχει συνεχής διυπουργικός συντονισμός για αυτό το κρίσιμο, για τη χρηματοδότηση της οικονομίας, θέμα. Σημειώνεται ότι η κορύφωση της διαπραγμάτευσης για το νέο πολυετή προϋπολογισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα λάβει χώρα κατά τη διάρκεια της Ελληνικής Προεδρίας, το β’ εξάμηνο του 2027. Στη συζήτηση έγινε, επίσης, επισκόπηση των χρηματοδοτικών αναγκών των έργων της περιφέρειας και συμφωνήθηκε να υπάρξει ειδική συνεδρίαση για το ζήτημα αυτό. 2. Σχεδιασμός για τα μεγάλα δίκτυα της χώρας (οδικά, σιδηροδρομικά, ενεργειακά και τηλεπικοινωνιακά) Ο σχεδιασμός των δικτύων προχωρεί, ενώ τα δίκτυα αυτά, τόσο το καθένα μόνο του όσο και συνδυαστικά, θα εκσυγχρονίσουν τις υποδομές της χώρας και θα ενισχύσουν τις αναπτυξιακές της προοπτικές. Πιο συγκεκριμένα, με βάση τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν: Ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2025. Ο Ε65 μέχρι τον Μάιο του 2026. - Το flyover της Θεσσαλονίκης τον Μάιο του 2027. Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης θα ξεκινήσει για το σκέλος Χανιά-Ηράκλειο, εντός του 2025. Ο σιδηροδρομικός άξονας Αθήνα-Θεσσαλονίκη, μετά και την ανάταξη των καταστροφών που προκάλεσε ο Daniel στη Θεσσαλία, θα ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2026. Η μεγάλη ηλεκτρική σύνδεση Αθήνα-Κρήτη το καλοκαίρι του 2025. Η ηλεκτρική διασύνδεση των Κυκλάδων το 2026. Παράλληλα, σχεδιάζονται και προχωρούν ηλεκτρικές διασυνδέσεις με τα Δωδεκάνησα και το Βόρειο Αιγαίο, καθώς επίσης και με τις γειτονικές μας χώρες, όπως αυτές έχουν ανακοινωθεί (όπως πχ Κρήτη-Κύπρος-Ισραήλ, Ιταλία, Αίγυπτος). Ισχύουν, επίσης, και προχωρούν όλες οι διεθνείς συμφωνίες της χώρας που θα καταστήσουν την Ελλάδα διεθνή ενεργειακό κόμβο. Τέλος, παρουσιάστηκε ο σχεδιασμός για τηλεπικοινωνιακά δίκτυα, με έμφαση στην επέκταση του δικτύου οπτικών ινών στο σπίτι (FTTH), και διαπιστώθηκε ότι η Ελλάδα που στο παρελθόν είχε μείνει πίσω στον συγκεκριμένο τομέα βρίσκεται σταθερά στις πρώτες θέσεις στο ρυθμό ανάπτυξης οπτικών ινών και σχετικών υποδομών.
-
- σχεδιασμός υποδομών
- δίκτυα
- (and 4 more)
-
Σας ευχαριστώ για την απάντηση αλλά τα δεδομένα είναι τελείως διαφορετικά. Η ίδια η διευθύντρια της Περιφέρειας της ΔΕΔΔΗΕ που επικοινώνησε μαζί μου κατόπιν της διαμαρτυρίας μου με ενημέρωσε ότι ποτέ δεν διαπερνούν ηλεκτροφόρα καλώδια πάνω από στέγες σπιτιών, διότι θα πρέπει να μετακινηθούν κατά την διαδικασία άδειας δόμησης. Επίσης η ΔΕΔΔΗΕ δεν εγκαθιστά δίκτυο χωρίς τεκμηριωμένη τεχνική αναγκαιότητα, και ενάντια στην αρχική μελέτη όδευσης που προέβλεπε διέλευση από κοινοτική οδό, όπου και τελικά όπως βλέπετε στις φωτό προχώρησαν στην σωστή χωροθέτηση του έργου και με κάλεσαν να μ' ενημερώσουν. Αν η ΔΕΔΔΗΕ εγκαθιστούσε ηλεκτροφόρα καλώδια οπουδήποτε και χωρίς σεβασμό στο συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της ιδιοκτησίας θα κατοικούσαμε στην Ουγκάντα. Τέλος ο Συνήγορος του Καταναλωτή επιβεβαιώνει στο πόρισμά του τα επιχειρήματά μου και στο πόρισμά του αναφέρει ότι εφόσον υπάρχει εναλλακτική όδευση που δεν επηρεάζει κατοικίες δεν επιτρέπεται η συγκεκριμένη κατάσταση. Το πόρισμα αυτό κοινοποιείται στην Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας για την εποπτεία του έργου. Θα συνεχίσω μέχρι να αποκατασταθεί το δίκαιο.
-
ACTSKG joined the community
-
@Pavlos33 Nαι έχεις δίκιο. Τα γράφω λίγο πιο απλά και βάζω και ένα σκαρίφημα. Έχω ένα ισόγειο κατάστημα που δεν έχει κάποια υπέρβαση ως προς το εμβαδόν και τις διαστάσεις του. Εισέρχεται όμως εντός της δημοτικής οδού σε ποσοστό που δεν ξεπερνάει το 5%. Έτσι όπως είναι διατυπωμένη η περίπτωση γιε της κατηγορίας 3, καταλαβαίνω πως δεν μπορεί να τακτοποιηθεί. Αν όμως είχε γίνει μεγαλύτερο, θα μπορούσε να τακτοποιήσει την κατάληψη του τμήματος προς τον δημόσιο κοινόχρηστο χώρο. Δηλαδή ο νόμος δίνει δικαίωμα τακτοποίησης στην περίπτωση που είχες κάνει μεγαλύτερη αυθαιρεσία. Το αντιλαμβάνομαι σωστά;
-
Πλέον με την διαδικασία έκδοσης ΟΑ μέσω του e adeies(Ν.4506/2017, Ν.4546/2018, Ν.4585/2018, Ν. 4602/2019, Ν.4610/2019, Ν.4613/2019, Ν. 4759/2020, Ν. 4819/2021 ) η εφαρμογή της παρακάτω εγκυκλιού που αφορούσε "Διαδικασία έντυπης υποβολής Έγκρισης Δόμησης και Άδειας Δόμησης" μήπως έπαψε να έχει ισχύ? Δλδ μπορούν να τρέχουν ταυτόχρονα δύο ΟΑ για το ίδιο ακίνητο? ΦΕΚ 251Β/2012 ΚΥ Απόφαση 7533 Άρθρο 3, παρ. 3 3. Κατά τη διάρκεια ισχύος Άδειας Δόμησης, δεν επιτρέπεται η χορήγηση άλλης Άδειας Δόμησης, στον ίδιο ιδιοκτήτη και για το ίδιο αυτοτελές οικόπεδο ή γήπεδο και είναι υποχρεωτική η αναθεώρηση της υπάρχουσας Άδειας Δόμησης. Σε περίπτωση οριζόντιων ιδιοκτησιών, μπορεί να χορηγηθεί άδεια για τις υπερκείμενες ιδιοκτησίες, μόνο εφόσον έχει αποπερατωθεί ο φέρων οργανισμός της υποκείμενης ιδιοκτησίας.