Μετάβαση στο περιεχόμενο

Δήλωση πολιτικού ότι δεν υπάρχουν μηχανικοί για μεγάλα έργα στην Ελλάδα


Recommended Posts

Να σου πω τι έγινε;;

 

- Εγινε οτι μας πήραν γραμμή μέχρι και οι πέτρες οτι είμαστε μόνο για να παλεύουμε στις τοπικές πολεοδομίες με τον γοκ μην τυχόν και χτίσουμε κανένα τετραγωνικό νανόμετρο παραπάνω...

 

- Έγινε οτι όχι μόνο μας φορτώνουν τον ανόητο γοκ, αλλά μας λενε κατάμουτρα οτι μόνο για εκεί μας εχουν.

 

- Έγινε οτι ο ιδιοκτήτης αποφασίζει για τον ποιό θα προσλάβει και οι ιδιοκτήτες λες να είμαστε εμείς οι ελληνες;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 138
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Τα ειπε και το saltapidas

Τρεξτε να τελειωσετε με τις τακτοποιησεις..(δεν το λεω υποτιμητικα) και μετα τα ξαναλαμε...

 

Ειμαστε ενα κρατος ασοβαρο..

ΕΜΕΙΣ ειμαστε το κρατος...

Link to comment
Share on other sites

Είναι απαράδεκτο αυτό αν αναφέρθηκε για το απλό λόγο (αν και δεν είμαι Αρχιτέκτονας και οι σχετικοί συνάδελφοι θα το ξέρουν) ότι υπάρχουν Ελληνες Αρχιτέκτονες καταξιωμένοι και στο εξωτερικό και έχω διαβάσει για συνάδελφο Αρχιτέκτονα που σχεδίασε μεγάλο καθολικό ναό στην ισπανία για παράδειγμα

Link to comment
Share on other sites

Πρακτικά πρόκειται γιά ένα από τα 5 καλύτερα "οικοπεδα" του κόσμου .

Κανονικά θα χρειαζόταν διεθνής αρχιτεκτονικός διαγωνισμός .

 

Σχέδιο Έλληνα αρχιτέκτονα για την αξιοποίηση του Ελληνικού προβλέπει πάρκα, ξενοδοχεία, κατοικίες, κτίρια γραφείων, εμπορικά κέντρα, νοσοκομείο, ενυδρείο, μουσείο.

 

Το σύνολο της επένδυσης το οποίο έρχεται να προστεθεί στο σχέδιο ανάπλασης για την περιοχή που έχει κατατεθεί στον πρωθυπουργό και τους συναρμόδιους υπουργούς κυρία Τίνα Μπιρμπίλη και κ. Χάρη Παμπούκη από τον Καταλανό αρχιτέκτονα Χοσέ Αθεμπίγιο, ανέρχεται σε 5 δισ. ευρώ και εκπονείται από τον Έλληνα αρχιτέκτονα και δημιουργό των μεγάλων malls κ. Σπύρο Τσαγκαράτο, όπως δημοσίευσε η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα».

 

Το σχέδιο που έχει τη μορφή προμελέτης, προβλέπει ενιαίο πάρκο συνολικής επιφάνειας 4.000 στρεμμάτων σε συνδυασμό με ξενοδοχεία, κατοικίες, κτίρια γραφείων, εμπορικά κέντρα, νοσοκομείο, ενυδρείο, μουσείο καθώς και την ενοποίηση του Ελληνικού με τις εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά.

 

Για να υλοποιηθεί ο σχεδιασμός αυτός προβλέπεται η δόμηση ενός εκατομμυρίου τ.μ. συν 200.000 τ.μ. που θα είναι η επιφάνεια των υποδομών, πολιτισμού, εκπαίδευσης και ψυχαγωγίας. Στόχος είναι η δόμηση να μην καταλαμβάνει πολύ χώρο, δίνοντας έμφαση στο ύψος των κτιρίων, που θα είναι 30 ορόφων με πολύ μικρή κάλυψη, ώστε ο ακάλυπτος χώρος να παραμείνει για πάρκο. Δύο επιπλέον κομβικά σημεία της πρότασης είναι η υπογειοποίηση της παραλιακής λεωφόρου Ποσειδώνος, προκειμένου να ενοποιηθεί ο χώρος με το θαλάσσιο μέτωπο και η πρόβλεψη για τη δημιουργία νέας μαρίνας μέσα στο Ελληνικό.

 

Στην ερώτηση σχετικά με το σχέδιό του για την αξιοποίηση του Ελληνικού, ο κ. Σπύρος Τσαγκαράτος δήλωσε:

 

"Πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι λόγω της κρίσης δεν υπάρχουν χρήματα για να γίνει πάρκο όλο το Ελληνικό, κάτι που επιθυμούσαν οι κάτοικοι, όπως επίσης ότι μέσω της αξιοποίησης της έκτασης το κράτος μπορεί να αντλήσει πόρους για τις ανάγκες του χρέους. Με βάση αυτά τα δεδομένα, το σύνολο της έκτασης του Ελληνικού δεν πωλείται, αλλά παραχωρείται με μακροχρόνια σύμβαση και το μεγαλύτερο μέρος του, περίπου 4.000 στρέμματα, μετατρέπεται σε πάρκο, το οποίο θα είναι το μεγαλύτερο της Ευρώπης.

 

Το πάρκο στηρίζεται και αναπτύσσεται ως ενιαίος χώρος, αξιοποιούνται και αναδεικνύονται τα τρία ρέματα που ήδη το διαπερνούν, οι εξάρσεις του εδάφους με τα δύο μικρά λοφάκια, αναπαράγοντας το αττικό τοπίο και τη χλωρίδα, με αποτέλεσμα ο Υμηττός να φτάνει έως τη θάλασσα.

 

Δημιουργούνται επίσης χρήσεις πολιτισμού, εμπορίου κι εκπαίδευσης (σχολεία ή ιδιωτικό πανεπιστήμιο), όπως μουσεία και interactive δράσεις που θα προβάλουν τον αρχαίο και σύγχρονο ελληνικό πολιτισμό, ενυδρείο, δύο εμπορικά κέντρα, κτίρια γραφείων, δύο ξενοδοχεία, νοσοκομείο, κατοικίες αλλά και ένα σύγχρονο διοικητήριο στο οποίο θα στεγαστούν όλες οι δημόσιες υπηρεσίες που σήμερα είναι σε ενοίκιο. Συνολικά προβλέπουμε τη δόμηση ενός εκατομμυρίου τ.μ., τα οποία θα χρηματοδοτήσουν το πάρκο, και περίπου 200.000 τ.μ. που θα είναι η επιφάνεια πολιτιστικών-εκπαιδευτικών χρήσεων, οι οποίες σχεδιάζονται και θα φέρουν ένα σημαντικό ποσό στα δημόσια ταμεία.

 

Η δόμηση στο Ελληνικό θα γίνει με τέτοιο τρόπο, ώστε να μην καταλαμβάνει πολύ μεγάλο χώρο. Δύο επιπλέον κομβικά σημεία της πρότασης είναι η υπογειοποίηση της παραλιακής λεωφόρου Ποσειδώνος, προκειμένου να ενοποιηθεί ο χώρος με το θαλάσσιο μέτωπο και η πρόβλεψη ότι όλες οι χρήσεις του Ελληνικού θα γίνονται με μέσα σταθερής τροχιάς - κυρίως το τραμ. Όλα τα κτίρια που θα κατασκευαστούν στην περιοχή θα είναι οικολογικά και σημεία αναφοράς λόγω της μορφής και της αρχιτεκτονικής τους σύνθεσης".

 

 

Το σχετικό σαιτ

 

http://ypodomes.com/index.php/news/Ελληνικό:_Με_τη_συμμετοχή_Έλληνα_αρχιτέκτονα_η_εντυπωσιακή_πρόταση/3311

 

Και βέβαια υπάρχει πάντα ο Ασεμπίγια .

Link to comment
Share on other sites

Μα αφού δεν έχουμε εμπειρία για τέτοιου είδους έργα πως να το κάνουμε? Δεν είπε κάτι κακό, άλλωστε και στους ολυμπιακούς αγώνες ξένοι δεν επιλήφθηκαν τα έργα? (Καλατράβας είπαμε?). Τότε όμως δεν γκρίνιαζε κανείς (προφανώς γιατί υπήρχαν δουλειές γενικά). Αυτή είναι η πραγματικότητα, όχι σε αναδουλειές να τα θέλουμε όλα και σε περιόδους ευημερίας δεν τρέχει τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Μα αφού δεν έχουμε εμπειρία για τέτοιου είδους έργα πως να το κάνουμε?

 

Μα εννοείται αυτό.

Στο Ελλαδιστάν υπάρχει μόνο η πολυκατοικία και όπως έχει διαφορετική άποψη είμαι εδώ και περιμένω να μου αποδείξει το αντίθετο.

(Μην πεταχτεί κανένα σπίρτο και ξεκινήσει ιστορίες για σεισμό γιατί από τώρα του απαντώ με Ιαπωνία και Αμερική).

 

Δεν υπάρχουν μεγάλα και πολύπλακα έργα στην Ελλάδα και αν αυτά έγιναν, έγιναν από ξένους.

Link to comment
Share on other sites

Bρε παμε καλα που ψαχνόμαστε γιατι το ειπε αυτο;;;;;

 

Ειμαστε τελειως Ga-Ga???

 

Σκεφτειτε:

- EL_Venizelos

- EL_Rio-Antirio

 

Ελληνες τα κανανε αυτα;;;;

Το EL_Elliniko γιατι να ειναι εξαίρεση;

Link to comment
Share on other sites

Απλά, έργα που σήμερα θα τα θεωρούσαμε αδύνατα, κάποτε γινόντουσαν από Έλληνες μηχανικούς, συχνά χωρίς να εμπλακούν καν πανεπιστημιακοί. Μόνο σε κάτι τρελά εγχειρήματα όπου απαιτούταν έρευνα (πχ, τρόπος όπλισης θωράκισης από Ω/Σ στο Ρούπελ) μπλεκόταν και το ΕΜΠ...

Και φυσικά, κατασκευή από Έλληνες εργολάβους.

 

Τώρα, για το πόσο μεγάλο, ειδικό, απαιτητικό έργο είναι το Ελληνικό, μην τρελαθούμε... Ούτε αεροδρόμιο να φτιάχναμε...

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.