Engineer Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23 , 2018 To ταξίδι που φέρνει το πρώτο Pendolino της υπηρεσίας Αργυρό Βέλος από την Ιταλία στην Ελλάδα έχει ξεκινήσει και το τρένο όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες ουσιαστικά "ρυμουλκείται" από ηλεκτρομηχανή η οποία θα αλλάζει σε κάθε χώρα που περνά. Στις 20 Αυγούστου το ταξίδι ξεκίνησε και η πρώτη χώρα που πέρασε, στις 21 Αυγούστου ήταν η Σλοβενία από όπου βλέπουμε και σχετικές φωτό από τον Rok Žnidarčič. Στη συνέχεια χθες πέρασε στην Κροατία και η φωτό που βλέπουμε είναι από το Συνοριακό σταθμός Ντόμποβα (μεταξύ Σλοβενίας-Κροατίας). H φωτογραφεία είναι του Josip Petrlić. Σήμερα σειρά έχει η Σερβία όπου θα είναι και το μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιού (περίπου 2 μέρες). Πριν περάσει σε Ελληνικό έδαφος θα περάσει από τα Σκόπια και θα καταλήξει στη Θεσσαλονίκη, για να ξεκινήσει άμεσα τις δοκιμές στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Κατερίνη. Στις 8 Σεπτεμβρίου θα παρουσιαστεί επίσημα στα εγκαίνια της φετινής ΔΕΘ και με το πέρας των δοκιμών θα επιστρέψει στην Ιταλία. Η επανεμφάνιση του θα γίνει με την ολοκλήρωση των έργων και των συστημάτων με μία αρχική εκτίμηση για το τέλος του 2019. View full είδηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
melissa Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23 , 2018 Παράθεση Στις 8 Σεπτεμβρίου θα παρουσιαστεί επίσημα στα εγκαίνια της φετινής ΔΕΘ και με το πέρας των δοκιμών θα επιστρέψει στην Ιταλία.Η επανεμφάνιση του θα γίνει με την ολοκλήρωση των έργων και των συστημάτων με μία αρχική εκτίμηση για το τέλος του 2019. Θα το φανε οι δρόμοι για το θεαθήναι μέχρι να πιάσει (αν πιάσει πότε) δουλειά το βέλος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23 , 2018 Ποιος ο λόγος για όλα αυτά τα έξοδα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23 , 2018 (edited) ......για να δουν αν "χωρανε" στα τούνελ.... Edited Αύγουστος 23 , 2018 by dimitris GM Link to comment Share on other sites More sharing options...
melissa Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23 , 2018 12 λεπτά πριν, Faethon11 said: Ποιος ο λόγος για όλα αυτά τα έξοδα; Για να ντύσουμε το νέο "πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης" του μικρού μονάρχη με εικόνα φαντάζομαι. Γιατί, για να λειτουργήσει το βέλος και να αποδώσει αυτά που υπόσχεται θα πρέπει να γίνουν τόσες αλλαγές στην διαδρομή Θεσσαλονίκη -Αθήνα που μόνο ενα σοβαρό κρατος θα μπορούσε να κάνει. Πιστεύω οτι κάποια απροσδιόριστη στιγμή στο μέλλον, θα δούμε το βέλος να πλαισιώνει τον προεκλογικό αγώνα κάποιου, άλλου ίσως, μονάρχη, και να κυκλοφορεί στις ελληνικές ράγες αλλά όχι με τις ταχύτητες που λένε αλλά με πολύ χαμηλότερες. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntanos Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 23 , 2018 Θα γίνουν δοκιμαστικά δρομολόγια στο τμήμα Κατερίνη - Θεσσαλονίκη. Τώρα σε ότι αφορά τη χρονική συγκυρία (ΔΕΘ κλπ) που επελέγη, ότι και να ακουστεί εύλογο είναι. Τα έργα πάντως προχωράνε και το 3:20 λογικά είναι εφικτό. Η γραμμή είναι σε καλή κατάσταση με εξαίρεση το ΣΚΑ - Οινόη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2018 (edited) Είναι λίγο παλιό για "καινούριο" ή είναι η ιδέα μου;; (Επισύναψα μερικές μηχανές της προτίμησής μου ) Επίσης στη φωτογραφία φαίνονται αρκετές φθορές πάνω από το παρμπρίζ. Edited Αύγουστος 24 , 2018 by Earl Link to comment Share on other sites More sharing options...
melissa Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2018 κατασκευάστηκε το 1997, αλλά «την περίοδο 2004-2009 έγινε πλήρης ανακαίνιση του εσωτερικού Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didonis Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2018 Link to comment Share on other sites More sharing options...
imhotep Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2018 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 25 , 2018 όχι, το σωστό pendolino είναι στις φωτο έτσι ονομάστηκε το συγκεκριμένο σε αντικατάσταση αυτού που ανέβασε ο Didonis κατά τα λοιπά ὀντως φούμαρα για τη ΔΕΘ όσο δεν λειτουργεί η σήραγγα στο Καλλίδρομο ίδωμεν ευελπιστώ γιατί έχουμε FS και όχι ΟΣΕ το άξιο αναφοράς είναι ότι οι Ιταλοί ήταν που απέτρεψαν για λόγους ανταγωνισμού την δημιουργία δυτικού σιδηροδρομικού άξονα (μια φορά κι έναν καιρό επί Τρικούπη) και τώρα το λούζονται ως ιδιοκτήτες Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα