Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 803
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε
Δημοσιεύτηκε

εγώ πάντως προσπαθώ να κάνω αίτηση από εχθές με τη Διαδικασία Α και το σύστημα δεν μου ανοίγει επιλογή για να προχωρήσω τη δήλωση.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Σενάριο για Παπαδοπούλου - Αθερίδη...

Δεν δουλεύουν οι πλατφόρμες. Αλλάζουν από μόνα τους τα ποσοστά ολοκλήρωησης. Δεν απαντά κανείς σε εμαιλ. Δεν είναι σίγουρο μέχρι πότε ΠΡΕΠΕΙ να ολοκληρώσουμε την παρακολούθηση (η ανακοίνωση για 31/5 ΔΕΝ αναφέρει ξεκάθαρα για παρακολούθηση). Και ποντάρω ότι ως δια μαγείας όλα θα ολοκληρωθούν για να τσεπώσουν τα ΚΕΚ το παραδάκι. 

Edited by aware
Δημοσιεύτηκε

Πριν από καμιά ώρα ολοκλήρωσα την παρακολούθηση όλων των ενοτήτων. Συνολικά συμπλήρωσα 30 ώρες και κάτι λεπτά. Τηλεφωνώ στο τηλέφωνο που δίνει η πλατφόρμα για δω τι γίνεται από εδώ και πέρα. Δεν το σηκώνει κανείς. Τυχαία πρόσεξα ότι χαζεύοντας την πρώτη ενότητα που αναφέρεται σε οδηγίες για το κορονοϊό ο χρόνος μελέτης μου αυξάνεται. Οπότε........  

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα και χρόνια πολλά

Στο site elearning.yeka.gr που είχαμε κάνει αρχικά την αίτηση (όσοι επέλεξαν Διαδικασία Α), στο πεδίο  "Αναζήτηση Δηλώσεων ΚΑΥΑΣ Ωφελούμενου από Πάροχο Τηλεκατάρτισης (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Α και Β)" σας εμφανίζει την δήλωση που έχει υποβάλλει το ΚΕΚ? Γιατί εμένα μου βγάζει ότι δεν βρέθηκαν αποτελέσματα ενώ έχω λάβει το τυποποιημένο email με τους κωδικούς από 16/4. 🙄

Δημοσιεύτηκε
28 λεπτά πριν, acp said:

Καλησπέρα και χρόνια πολλά

Στο site elearning.yeka.gr που είχαμε κάνει αρχικά την αίτηση (όσοι επέλεξαν Διαδικασία Α), στο πεδίο  "Αναζήτηση Δηλώσεων ΚΑΥΑΣ Ωφελούμενου από Πάροχο Τηλεκατάρτισης (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Α και Β)" σας εμφανίζει την δήλωση που έχει υποβάλλει το ΚΕΚ? Γιατί εμένα μου βγάζει ότι δεν βρέθηκαν αποτελέσματα ενώ έχω λάβει το τυποποιημένο email με τους κωδικούς από 16/4. 🙄

Χριστός Ανέστη

Έκανες την παρακάτω διαδικασία ? ( κατά σειρά οι κόκκινες επιλογές και στο τέλος με επιλογή σου εμφανίζει την κατάσταση της αίτησης σου )

image.png.5cd31e1a18618f5825e1f52aaac39474.png

Δημοσιεύτηκε
15 ώρες πριν, terry said:

Στις πληροφορίες που μου έστειλαν από το ΚΕΚ αναφέρει ότι

Ισχύει και για κάποιον άλλον?

Προφανώς οι ώρες που θέλουν δε βγαίνουν σε 15 μέρες.

Από το ΚΕΚ μου είπαν ότι έχει πάρει παράταση μέχρι 31/05/20 και ότι οι ώρες θα πιστοποιηθούν από την εταιρεία που διαχειρίζεται την πλατφόρμα.

 

Δημοσιεύτηκε
1 ώρα πριν, acp said:

Καλησπέρα και χρόνια πολλά

Στο site elearning.yeka.gr που είχαμε κάνει αρχικά την αίτηση (όσοι επέλεξαν Διαδικασία Α), στο πεδίο  "Αναζήτηση Δηλώσεων ΚΑΥΑΣ Ωφελούμενου από Πάροχο Τηλεκατάρτισης (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Α και Β)" σας εμφανίζει την δήλωση που έχει υποβάλλει το ΚΕΚ? Γιατί εμένα μου βγάζει ότι δεν βρέθηκαν αποτελέσματα ενώ έχω λάβει το τυποποιημένο email με τους κωδικούς από 16/4. 🙄

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχω κι εγώ, μόνο που είχα λάβει το τυποποιημένο email στις 12/4 12:40πμ, που έλεγε ότι έχει ενεργοποιηθεί. Η σελίδα δεν εμφανίζει τίποτα και φυσικά ούτε έχω λάβει χρήματα στην τράπεζα. (Έχω κάνει ό,τι ακριβώς περιγρ'αφει ο/η συνάδελφος venezia παραπάνω).

Αυτόι σημαίνει ότι το ΚΕΚ (Ελληνοαμερικανικη Ένωση) ΔΕΝ έχει υποβάλλει ακόμη τα στοιχεία μου στο σύστημα, σωστά; Όταν τα υποβάλλει θα περιμένω το επόμενο κύμα πληρωμών σαν να είχαν κάνει ενεργοποίηση την ημέρα υποβολής από το ΚΕΚ;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.